joka haaveilee salasuhteesta ja kuumista tapaamisista silloin tällöin, tässä olisi 6kyt v. mies joka myös haaveilee........
Jyväskylässä naista...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa ,mutta Jyväskylä on niin kaukana.
Olen 38v nainen rovaniemeltä : (- Anonyymi
Mie myös Rollossa !
- Anonyymi
........
- Anonyymi
Fossiili voi painua vanhainkotiin mummoja bylsimään turhaan täällä vingut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fossiili voi painua vanhainkotiin mummoja bylsimään turhaan täällä vingut
Aikuiset vanhemmat miehet on hyviä rakastajia ja minua 31v naista kiinnostaa,eivät ole rynkyttäjiä ja pelkästään itsensä tyydyttäjiä. Miia myös liian kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset vanhemmat miehet on hyviä rakastajia ja minua 31v naista kiinnostaa,eivät ole rynkyttäjiä ja pelkästään itsensä tyydyttäjiä. Miia myös liian kaukaa.
Olen samaa mieltä,vanhemmat miehet parhaita rakastelijoita ja kestäviäkin vielä . Janna ja 28v
- Anonyymi
..........
- Anonyymi
Minua myös kiinnostaa ja on mietinnässä , 0len 22v nainen
- Anonyymi
...........
- Anonyymi
........
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3993090Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944472865- 1221596
- 531429
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951257- 61978
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26952Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39865Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi123859En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30849