joka haaveilee salasuhteesta ja kuumista tapaamisista silloin tällöin, tässä olisi 6kyt v. mies joka myös haaveilee........
Jyväskylässä naista...
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa ,mutta Jyväskylä on niin kaukana.
Olen 38v nainen rovaniemeltä : (- Anonyymi
Mie myös Rollossa !
- Anonyymi
........
- Anonyymi
Fossiili voi painua vanhainkotiin mummoja bylsimään turhaan täällä vingut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fossiili voi painua vanhainkotiin mummoja bylsimään turhaan täällä vingut
Aikuiset vanhemmat miehet on hyviä rakastajia ja minua 31v naista kiinnostaa,eivät ole rynkyttäjiä ja pelkästään itsensä tyydyttäjiä. Miia myös liian kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset vanhemmat miehet on hyviä rakastajia ja minua 31v naista kiinnostaa,eivät ole rynkyttäjiä ja pelkästään itsensä tyydyttäjiä. Miia myös liian kaukaa.
Olen samaa mieltä,vanhemmat miehet parhaita rakastelijoita ja kestäviäkin vielä . Janna ja 28v
- Anonyymi
..........
- Anonyymi
Minua myös kiinnostaa ja on mietinnässä , 0len 22v nainen
- Anonyymi
...........
- Anonyymi
........
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096