Nyt kaivattaisiin, niitä selviytymistarinoita ja hiukan tsemppiä arkeen. Miehellä todettiin syyhy, itse koen olevani (vielä) oireeton, joskin atooppista ihottumaa on ollut.
Ensimmäinen Nix-voidekuuri vedetty, huomenna uusitaan varmuuden vuoksi kummallakin.
Asunnosta imuroitiin sohvat, patjat, peitot tyynyt pestiin pariin otteeseen, lakanat kaikki läpi, vaatteista viimeisen viikon aika käytössä olleet ja lisäksi kaikki pyyhkeet, mitkä asunnosta löytyi. Flippasin sen verran huolella, että olin jo pakastamassa kenkiä, mutta tälle laitettiin stoppi.
Nyt haluaisin kuulla onko joku päässyt ensimmäisellä kerralla eroon näistä ja minkälaisia siivoustoimia se vaati? Jatkuuko jälkikutina kuinka pitkään ja milloin uskaltaa taas hengittää? Netistä löytyy vaan näitä tarinoita, missä kuuria uusittu 7 kertaa ja koko talo suunnilleen poltettu maan tasalle.
Lisäksi osaako joku sanoa onko sisäinen lääke vai voide tehokkaampi?
Kiitos jo etukäteen ja tsemppiä muille
Selvisitkö syyhystä?
Anonyymi
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell422257Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.541826Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1401786Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041386Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541110Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028- 201006
- 62989
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102841