Nyt kaivattaisiin, niitä selviytymistarinoita ja hiukan tsemppiä arkeen. Miehellä todettiin syyhy, itse koen olevani (vielä) oireeton, joskin atooppista ihottumaa on ollut.
Ensimmäinen Nix-voidekuuri vedetty, huomenna uusitaan varmuuden vuoksi kummallakin.
Asunnosta imuroitiin sohvat, patjat, peitot tyynyt pestiin pariin otteeseen, lakanat kaikki läpi, vaatteista viimeisen viikon aika käytössä olleet ja lisäksi kaikki pyyhkeet, mitkä asunnosta löytyi. Flippasin sen verran huolella, että olin jo pakastamassa kenkiä, mutta tälle laitettiin stoppi.
Nyt haluaisin kuulla onko joku päässyt ensimmäisellä kerralla eroon näistä ja minkälaisia siivoustoimia se vaati? Jatkuuko jälkikutina kuinka pitkään ja milloin uskaltaa taas hengittää? Netistä löytyy vaan näitä tarinoita, missä kuuria uusittu 7 kertaa ja koko talo suunnilleen poltettu maan tasalle.
Lisäksi osaako joku sanoa onko sisäinen lääke vai voide tehokkaampi?
Kiitos jo etukäteen ja tsemppiä muille
Selvisitkö syyhystä?
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333