Aivan sietämättömästi. Mäkistä mutkatietä on kidutusta ajella nopuden vaihdellessa 75-90km/h. Tasa ajossa n95km/ h ylöspäin ei mitään ongelmaa.n liukkailla nopeus vielä pienenee hiukan.
Onko vaihdeltu jotain moottorintukityynyjä tms värinän poistoon?
Kyse on 100hv 3- sylinteristä pontevasta voimanlähteestä. Jalkapohjat kädet kaikki värisee hemmetin paljon kun vääntö on päällä. Moottorivärinä on törkeää tasoa. Sama on ollut uudesta lähtien Ja kenties pahentunut hieman tai vain ärsytys nousee. Seuraavassa moottorissa on 4 sylinteriä.
Onkohan takuuseen korjailtu muilla?
Hyundai i20 turbo VÄRISEE alle2000rpm
11
153
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla tavalla värisee litrainen Kona. Luulen et se on kolmepyttyisen ominaisuus?? Onhan se ärsyttävää, ei taida auttaa muu kuin vaihtaa 4-pyttyiseen??? Ite vaihdan pienemmän vaihteen tuossa kohtaa, et pysyy vähintään se pari tonnia kierroksia. Ei se paljoa kulutusta lisää :)
- Anonyymi
Auto huoltoon.Pakoputken painelaakerit vaihtoon.
- Anonyymi
Niku se on kolmella pytyllä...
- Anonyymi
Se on merkki, että ajat liian alhaisilla kierroksilla koneen vääntöön nähden ja kone alkaa ns. hyytyä ja käy siksi epätasaisesti. Pienempää vaihdetta ja kierroksia lisää niin kestää pakatkin paremmin. Nuo vaihdesuositukset mitä autot tarjoaa näytössä on lähes poikkeuksetta liian alhaisille kierroksille ja auto menee yskimättä vain tasaisella jos silloinkaan. Tarkoituksena tuolla on mahdollisimman pieni kulutus.
- Anonyymi
Kona ohjeistaa vaihteita vain ylöspäin. Ei kerro milloin pitäis vaihtaa pienempää, vaikka ohjekirjan mukaan pitäisi. Tosin tuo alaspäin näyttö voi olla joku lisävaruste, jota minun konassa ei ole. Pitää kysellä huollosta..
- Anonyymi
3-sylinteriset moottorit ovat perseestä oli turbo tai ei, värisee ja pörisee.
Olisit ostanut 4-sylinterisen 1.25 85hv i20 kuten itse tein, ei värinöitä eikä pörinöitä ja tuolla koneella kulkee ihan riittävän hyvin.
Lisäksi uskon että tämä 4-sylinterinen kone tulee kestämään pidempään kun nuo pikkuturbot.- Anonyymi
Meinaatko ajaa tuon hynyn paaliin asti?? Onnea ja kärsimystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ajaa tuon hynyn paaliin asti?? Onnea ja kärsimystä.
Ajan 30tkm/v ja mittarissa nyt 2018 autolla 42tkm joten 9 vuoden päästä tuossa on n. 300tkm(jos tuohon asti kestää) niin vastaukseni on, KYLLÄ meinaan, en vaihtele autoja 2-3vuoden välein, se on rahanhukkaa.
Uusi auto n.10 vuoden välein ja ajan sen loppuun pitäen huolen hulloista, tiedän tarkalleen millä ajan.
- Anonyymi
Ruotsalaista autolehdistä olen lukenut että tuo automalli kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Mitäs ne Ruotsalaiset tuosta valittaa, kun kaikkialla muualla tuota kehuttu?
- Anonyymi
Entä automaatti? Väriseekö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818