Kortongit voisi viedä mukanaan eikä heitellä puiden oksille! Muutoinkin siivotonta menoa.
Kuka kulkee Kiimakallliontiellä?
35
1528
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ottaa dna näyte talteen ja lähettää tutkitavaksi. Näin voi käräyttää pettäjät. Toki minulla on omilla mailla riiatakameroita ja aika kovaa autoseksikamaa.
- Anonyymi
Minä ne sinne piun oksalle heitin. Ne hajoaa luontoon.
- Anonyymi
Nimetkään nyt hyvät ihmiset se uudelleen: Kortonkimäentieksi tai Näkkimäentieksi tulisi varmasti jonkin sortin nähtävyys, Yö aikaan ; /
Mutta, toisikohan, vanhanajan maustekurkkuroskin paikkaan laitettuna.- Anonyymi
Siis, toimisikohan vanhanajan mautekurkku 4-5 Lpeltipurkki näkeille roskiksena.
- Anonyymi
Minä siellä kuljen ainakin
- Anonyymi
Ainakin maasturimies kulkee siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin maasturimies kulkee siellä.
Minä käyn pettämässä miestäni. Hyvä syrjäinen tie, jossa paljon hyviä sivupistoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn pettämässä miestäni. Hyvä syrjäinen tie, jossa paljon hyviä sivupistoja.
Rupeaa kylmä tulemaan, kun ei uskalla autoa pitää käynnissä. Valot näkyy pimeällä kauas. Sain nopeasti nuorikkoa takaapäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupeaa kylmä tulemaan, kun ei uskalla autoa pitää käynnissä. Valot näkyy pimeällä kauas. Sain nopeasti nuorikkoa takaapäin
Nuorikkoa? eikö se ole kana, tai nuori mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorikkoa? eikö se ole kana, tai nuori mies
Onko Kiimiksen tie aurattu? Autossa on vähän huono maavara, kun ajattelin mennä salaisen nuorikkoni kanssa sinne. Elostelun merkeissä toki heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kiimiksen tie aurattu? Autossa on vähän huono maavara, kun ajattelin mennä salaisen nuorikkoni kanssa sinne. Elostelun merkeissä toki heh
Ne on miehiä jotka siellä imeskelevät ja paneskelevat toisiaan. Osa ajelee kauempaakin paikalle. Nämä eivät ole naisista kiinnostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on miehiä jotka siellä imeskelevät ja paneskelevat toisiaan. Osa ajelee kauempaakin paikalle. Nämä eivät ole naisista kiinnostuneita.
Kyllä siellä on useita varattuja naisia näkynyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on useita varattuja naisia näkynyt!
Onko kunta hiekoittanut tien ja levikkeet? Rupeaa olemaan liukasta ja aion viedä nuorikkoni sinne iltaretkelle. Nuorikko tuskin malttaa odottaa, että pääsee autoajelulle. Heh heh vink vink. Maasturinkyyti saa aina paikat kosteiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kunta hiekoittanut tien ja levikkeet? Rupeaa olemaan liukasta ja aion viedä nuorikkoni sinne iltaretkelle. Nuorikko tuskin malttaa odottaa, että pääsee autoajelulle. Heh heh vink vink. Maasturinkyyti saa aina paikat kosteiksi.
Aivan ihana retki nuorikon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihana retki nuorikon kanssa.
Laukesin penkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin penkille.
Homppelit siellä kokoontuu. Rekkarit on laitettu muistiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit siellä kokoontuu. Rekkarit on laitettu muistiin.
Nuorikon kanssa taas mennään. Tulkaa tirkistelemään kunnon köyrintää.
- Anonyymi
Me ainakin erään lyylin kans verettihin paliahalla. Ei ollu koortonkia mukana.
- Anonyymi
Nyt joutuu menemään kauemmaksi pettämään, kun kiimakalliontiellä niin iso liikenne. Kyllä naisillakin mieli tekee vierasta ja minulla usein. Seurustelen koko jan useamman miehen kanssa. Välillä annan vähän hoiyoa niin pysyy miehillä kiinnostus yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joutuu menemään kauemmaksi pettämään, kun kiimakalliontiellä niin iso liikenne. Kyllä naisillakin mieli tekee vierasta ja minulla usein. Seurustelen koko jan useamman miehen kanssa. Välillä annan vähän hoiyoa niin pysyy miehillä kiinnostus yllä.
Sittenhän sieltä Kuortaneelta löytyy useampia samanlaisia slutteja. Äijät on tyhmiä eivätkä tajua mitään tai sitten ovat tyytyväisiä, kun saavat joskus poskihoitoa itsekin. Miksi ei voi erota samantien ja horota vapaana niin paljon kuin jaksaa? Vai onko siipan lompakko kuitenkin tarpeen oman elämäntavan ylläpitoon? Ei kyllä tuu arvostusta tommoisille vosuille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän sieltä Kuortaneelta löytyy useampia samanlaisia slutteja. Äijät on tyhmiä eivätkä tajua mitään tai sitten ovat tyytyväisiä, kun saavat joskus poskihoitoa itsekin. Miksi ei voi erota samantien ja horota vapaana niin paljon kuin jaksaa? Vai onko siipan lompakko kuitenkin tarpeen oman elämäntavan ylläpitoon? Ei kyllä tuu arvostusta tommoisille vosuille!
Ei kai se haittaa jos mies ottaa miestä poskeen. Mutta ne korsut voi ottaa mukaan ensi kerralla.
- Anonyymi
Edesmennyt linkkakuski oli aktiivinen kävijä.
- Anonyymi
Myös naapurikunnan linkkakuskia kiinnostaa miehet.
- Anonyymi
Kyl on lapsellisia kirjoituksia,,kuvaa kuortanelaista tasoa.
Mites se klemetti sanoikaa,???- Anonyymi
Kuortanelaaset on sivistyksen ulkopuolisia
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut kun ei kiimakalliosta oo kirjootettu yli 10 päivää
- Anonyymi
Talvikausi, kylmä kangistaa mutta lumi haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvikausi, kylmä kangistaa mutta lumi haittaa.
Voiko kunta hiekoittaa ja aurata tien kunnolla? En meinannut päästä vakipaikalle nuorikon kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kunta hiekoittaa ja aurata tien kunnolla? En meinannut päästä vakipaikalle nuorikon kanssa!
Soita isoolle Aalle niin se tuloo hiekoittamaan. Mutta muistuta että alvi pitää maksaa aina.
- Anonyymi
Voi piru, unohdin ne taas oksalle. Voikko hakia pois? Laita talteen vaikkapa taskuus, kyselen niitä Nesteellä ku nähdään. Kiitos jo etukäteen
- Anonyymi
Kertokaa mihinä se kiimakallio oikeen on mäkin niin haluaasin
- Anonyymi
Seuraa kortsuvanaa...
mä käyn siellä panemassa rouvia
- Anonyymi
Onko iso A:n työntekijät ottaneet loparit kun ketään ei näy.....
- Anonyymi
Missä niitä pitäisi näkyä, onko töitä mitä tehdä?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483