Kuka kulkee Kiimakallliontiellä?

Anonyymi

Kortongit voisi viedä mukanaan eikä heitellä puiden oksille! Muutoinkin siivotonta menoa.

35

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa dna näyte talteen ja lähettää tutkitavaksi. Näin voi käräyttää pettäjät. Toki minulla on omilla mailla riiatakameroita ja aika kovaa autoseksikamaa.

      • Anonyymi

        Minä ne sinne piun oksalle heitin. Ne hajoaa luontoon.


    • Anonyymi

      Nimetkään nyt hyvät ihmiset se uudelleen: Kortonkimäentieksi tai Näkkimäentieksi tulisi varmasti jonkin sortin nähtävyys, Yö aikaan ; /

      Mutta, toisikohan, vanhanajan maustekurkkuroskin paikkaan laitettuna.

      • Anonyymi

        Siis, toimisikohan vanhanajan mautekurkku 4-5 Lpeltipurkki näkeille roskiksena.


    • Anonyymi

      Minä siellä kuljen ainakin

      • Anonyymi

        Ainakin maasturimies kulkee siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin maasturimies kulkee siellä.

        Minä käyn pettämässä miestäni. Hyvä syrjäinen tie, jossa paljon hyviä sivupistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn pettämässä miestäni. Hyvä syrjäinen tie, jossa paljon hyviä sivupistoja.

        Rupeaa kylmä tulemaan, kun ei uskalla autoa pitää käynnissä. Valot näkyy pimeällä kauas. Sain nopeasti nuorikkoa takaapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupeaa kylmä tulemaan, kun ei uskalla autoa pitää käynnissä. Valot näkyy pimeällä kauas. Sain nopeasti nuorikkoa takaapäin

        Nuorikkoa? eikö se ole kana, tai nuori mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorikkoa? eikö se ole kana, tai nuori mies

        Onko Kiimiksen tie aurattu? Autossa on vähän huono maavara, kun ajattelin mennä salaisen nuorikkoni kanssa sinne. Elostelun merkeissä toki heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kiimiksen tie aurattu? Autossa on vähän huono maavara, kun ajattelin mennä salaisen nuorikkoni kanssa sinne. Elostelun merkeissä toki heh

        Ne on miehiä jotka siellä imeskelevät ja paneskelevat toisiaan. Osa ajelee kauempaakin paikalle. Nämä eivät ole naisista kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on miehiä jotka siellä imeskelevät ja paneskelevat toisiaan. Osa ajelee kauempaakin paikalle. Nämä eivät ole naisista kiinnostuneita.

        Kyllä siellä on useita varattuja naisia näkynyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä on useita varattuja naisia näkynyt!

        Onko kunta hiekoittanut tien ja levikkeet? Rupeaa olemaan liukasta ja aion viedä nuorikkoni sinne iltaretkelle. Nuorikko tuskin malttaa odottaa, että pääsee autoajelulle. Heh heh vink vink. Maasturinkyyti saa aina paikat kosteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kunta hiekoittanut tien ja levikkeet? Rupeaa olemaan liukasta ja aion viedä nuorikkoni sinne iltaretkelle. Nuorikko tuskin malttaa odottaa, että pääsee autoajelulle. Heh heh vink vink. Maasturinkyyti saa aina paikat kosteiksi.

        Aivan ihana retki nuorikon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihana retki nuorikon kanssa.

        Laukesin penkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukesin penkille.

        Homppelit siellä kokoontuu. Rekkarit on laitettu muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homppelit siellä kokoontuu. Rekkarit on laitettu muistiin.

        Nuorikon kanssa taas mennään. Tulkaa tirkistelemään kunnon köyrintää.


    • Anonyymi

      Me ainakin erään lyylin kans verettihin paliahalla. Ei ollu koortonkia mukana.

      • Anonyymi

        Nyt joutuu menemään kauemmaksi pettämään, kun kiimakalliontiellä niin iso liikenne. Kyllä naisillakin mieli tekee vierasta ja minulla usein. Seurustelen koko jan useamman miehen kanssa. Välillä annan vähän hoiyoa niin pysyy miehillä kiinnostus yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt joutuu menemään kauemmaksi pettämään, kun kiimakalliontiellä niin iso liikenne. Kyllä naisillakin mieli tekee vierasta ja minulla usein. Seurustelen koko jan useamman miehen kanssa. Välillä annan vähän hoiyoa niin pysyy miehillä kiinnostus yllä.

        Sittenhän sieltä Kuortaneelta löytyy useampia samanlaisia slutteja. Äijät on tyhmiä eivätkä tajua mitään tai sitten ovat tyytyväisiä, kun saavat joskus poskihoitoa itsekin. Miksi ei voi erota samantien ja horota vapaana niin paljon kuin jaksaa? Vai onko siipan lompakko kuitenkin tarpeen oman elämäntavan ylläpitoon? Ei kyllä tuu arvostusta tommoisille vosuille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sieltä Kuortaneelta löytyy useampia samanlaisia slutteja. Äijät on tyhmiä eivätkä tajua mitään tai sitten ovat tyytyväisiä, kun saavat joskus poskihoitoa itsekin. Miksi ei voi erota samantien ja horota vapaana niin paljon kuin jaksaa? Vai onko siipan lompakko kuitenkin tarpeen oman elämäntavan ylläpitoon? Ei kyllä tuu arvostusta tommoisille vosuille!

        Ei kai se haittaa jos mies ottaa miestä poskeen. Mutta ne korsut voi ottaa mukaan ensi kerralla.


    • Anonyymi

      Edesmennyt linkkakuski oli aktiivinen kävijä.

      • Anonyymi

        Myös naapurikunnan linkkakuskia kiinnostaa miehet.


    • Anonyymi

      Kyl on lapsellisia kirjoituksia,,kuvaa kuortanelaista tasoa.
      Mites se klemetti sanoikaa,???

      • Anonyymi

        Kuortanelaaset on sivistyksen ulkopuolisia


    • Anonyymi

      Mitä on tapahtunut kun ei kiimakalliosta oo kirjootettu yli 10 päivää

      • Anonyymi

        Talvikausi, kylmä kangistaa mutta lumi haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvikausi, kylmä kangistaa mutta lumi haittaa.

        Voiko kunta hiekoittaa ja aurata tien kunnolla? En meinannut päästä vakipaikalle nuorikon kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko kunta hiekoittaa ja aurata tien kunnolla? En meinannut päästä vakipaikalle nuorikon kanssa!

        Soita isoolle Aalle niin se tuloo hiekoittamaan. Mutta muistuta että alvi pitää maksaa aina.


    • Anonyymi

      Voi piru, unohdin ne taas oksalle. Voikko hakia pois? Laita talteen vaikkapa taskuus, kyselen niitä Nesteellä ku nähdään. Kiitos jo etukäteen

    • Anonyymi

      Kertokaa mihinä se kiimakallio oikeen on mäkin niin haluaasin

      • Anonyymi

        Seuraa kortsuvanaa...


    • mä käyn siellä panemassa rouvia

    • Anonyymi

      Onko iso A:n työntekijät ottaneet loparit kun ketään ei näy.....

      • Anonyymi

        Missä niitä pitäisi näkyä, onko töitä mitä tehdä?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe