Eikö Jumala vastaa rukouksiin?

Anonyymi

Miksi adventtikirkon parkkipaikalla on inva-paikat? Eikö rukous toimi, vai eikö Jumalaa huvita vastata rukouksiin? Jos kerran Jumala toimii rukousten pohjalta, niin ei inva-paikkojakaan tarvitsisi.

29

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö muiden kirkkojen ja lahkojen parkkipaikalta löydy invapaikkoja?

      • Anonyymi

        Jumala voi parantaa nyt, tai myöhemmin tai sitten vasta taivaassa.
        Me voimme anoa ja pyytää mutta Hän tietää mikä on parasta.

        Ylistys Herralle


      • Anonyymi

        Löytyy löytyy ja se on kovin kummallista. Jumalaa ei taida kiinnostaa pölvästien puuhailut täällä maan päällä, vai miten ihmeessä kaikesta rukoilusta huolimatta tällaisia juttuja kirkkojen ja muiden taikauskopyhäkköjen lähettyvillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala voi parantaa nyt, tai myöhemmin tai sitten vasta taivaassa.
        Me voimme anoa ja pyytää mutta Hän tietää mikä on parasta.

        Ylistys Herralle

        Tuo on niiden uskovaisten vakioselitys, jotka viimeiseen saakka pitävät kiinni siitä, että Raamattu on luotettava vaikka ihmiset ympärillä sairastuvat pysyäkseen sairaina ja kuolevat pois.

        Tunnen monia sairaita adventisteja ja uskovaisia, joista monet ovat kärsineet vuosikausia ja monet kuolleet kärsivinä, rukoillen parantumistaan. Itseasiassa Jumala ei ole parantanut heistä ketään. Ja kumma kyllä ei ole myöskään herättänyt kuolleista.

        Siksi Raamatun lupaus siitä, että -mitä ikinä pyydätte Jeesuksen nimessä, se teille annetaan-ei ole totta. Tuo lupaus ei siis pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niiden uskovaisten vakioselitys, jotka viimeiseen saakka pitävät kiinni siitä, että Raamattu on luotettava vaikka ihmiset ympärillä sairastuvat pysyäkseen sairaina ja kuolevat pois.

        Tunnen monia sairaita adventisteja ja uskovaisia, joista monet ovat kärsineet vuosikausia ja monet kuolleet kärsivinä, rukoillen parantumistaan. Itseasiassa Jumala ei ole parantanut heistä ketään. Ja kumma kyllä ei ole myöskään herättänyt kuolleista.

        Siksi Raamatun lupaus siitä, että -mitä ikinä pyydätte Jeesuksen nimessä, se teille annetaan-ei ole totta. Tuo lupaus ei siis pidä paikkaansa.

        Onko taivaissa sairaita ihmisiä parannettavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taivaissa sairaita ihmisiä parannettavaksi?

        Ainakin henkisesti sairaita. Tärähtäneet sinne taivaaseen päätyvät ja satuja totena pitävät. Tai luulevat pääsevänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taivaissa sairaita ihmisiä parannettavaksi?

        "Onko taivaissa sairaita ihmisiä parannettavaksi?"

        Taivaassa ei ole ketään, mutta ne, ketkä sinne kuvittelevat pääsevänsä satujumalansa seuraan ovat kyllä kaikki sairaita, mielisairaita.


    • Anonyymi

      Mielestäni kaikki adventtikirkon parkkipaikat voisivat olla invapaikkoja. Ovathan kaikki lahkojen orjat aivoinvaliideja.

    • Anonyymi

      Ei adventtikirkko paranna, eivätkä uskovaiset paranna! Jumala parantaa jos niin haluaa! Hän ei ole meidän käskettävissä!

      Joten siis: Etsi Herraa koko sydämestäsi. Sinä et voi vaatia terveyttä, et voi vaatia mitään! Voit vain anoa armoa kohdallesi ja vedota siihen että Jeesus on kuollut puolestasi. Sinun sielusi pelastus on tärkeämpi kuin ruumiillinen terveytesi.
      Kun olet saanut anteeksiannon ja rauhan sydämeesi, voit myös saada terveytesi, jos Jumala niin tahtoo. Sinä et voi tulla esittämään mitään vaatimuksia Jumalalle!

      Monen kohdalla sairaus on siunaus, joka johtaa etsimään ikuisia arvoja.

      Ei Lasaruskaan parantunut paiseistaan Jeesuksen vertauksessa, mutta hän pääsi Aabrahamin luokse kuoltuaan.

      • Anonyymi

        Mikset Jari käytä nimimerkkiäsi?


      • Anonyymi

        Lasarusvertaus on puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset Jari käytä nimimerkkiäsi?

        Jes.1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuulle: teidän kätenne ovat verta täynnä. Sananl.1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Miik.3:4. Sak.7:13.


    • Anonyymi

      Raamattu on ihmisten kirjoittama kokoelma. Kirjailijat ovat saaneet innoituksen - inspiraation jumalista. Yksi jumala on valikoitunut luomakunnan kruunuksi.
      Sattuma on tämän kuvitteellisen olion toinen nimi. Sitä on pitänyt lepyttää uhrilahjoilla, rukoilla päivät pääksytysten. Ei se kuule, saati vastaa. Ja jos kovasti vstaa, vievät omaiset uskovan hoitoon. Uskovan päivät vierivät toisen uskova kera ajanmerkkejä tutkien ja kymmenykset, uhrilahjat sekä helvetin kallista kirjallisuutta maksellessa.
      Siinä on adventitin elämä.

    • Anonyymi

      1Moos.8:21 Biblia (1776) Ja Herra haisti lepytyshajun, ja sanoi sydämessänsä: en minä silleen enää maata kiroo........Jes.54:9.

    • Milloin te mielettömät tulette järkiinne? Te tyhmistä tyhmimmät! Miettikää vähän.

      Hän joka on luonut korvan - hänkö ei kuule? Hän joka on tehnyt silmän - hänkö ei näe? Hän joka ohjaa maailman kansoja - hänkö ei rankaise? Hän tuntee ihmisten suunnitelmat, ne raukeavat tyhjiin.

      Hyvä on sen osa, jota sinä Herra kasvatat ja jolle sinä opetat lakiasi. Pahana päivänä sinä varjelet häntä, kun hauta jo aukeaa sille, joka rikkoo lakiasi. Herra ei hylkää omiaan, ei hän jätä kansaansa.

      Kovaa tekstiä Psalmista 94:9-14.

      • Anonyymi

        Milloin te taikauskoiset tulette järkiinne. Jumalanne on mielikuvituksen tulosta. Korvan, silmän ym on luonut evoluutio.

        Tämä oli ihan tavallista tekstiä biologian oppikirjasta.


      • "Hän joka ohjaa maailman kansoja - hänkö ei rankaise? Hän tuntee ihmisten suunnitelmat, ne raukeavat tyhjiin."

        Ai, onko rankaisu ainoa älyllinen ratkaisu ?

        Jopa ihmisjärjellä osaisin keksiä oari muutakin tapaa poistaa synti maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin te taikauskoiset tulette järkiinne. Jumalanne on mielikuvituksen tulosta. Korvan, silmän ym on luonut evoluutio.

        Tämä oli ihan tavallista tekstiä biologian oppikirjasta.

        Kuollutta vanhentunutta tietoa. Älä pidä siitä valheesta kiinni, se ei kestä tarkasteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuollutta vanhentunutta tietoa. Älä pidä siitä valheesta kiinni, se ei kestä tarkasteluja.

        Evoluutioteoria voi paremmin kuin koskaan. Ainoastaan harhaiset tollot väittävät muuta.


    • Anonyymi

      2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra? Alaviite: Hes.3:26.

      • Anonyymi

        Raamattu näköjään itse todistaa, kuka tekee esimerkiksi mykän, kuuron tai sokean. Herra ja Jahve itse se on puuhissaan.
        Miksi siis adventtikirkon parkkipaikoilla on invapaikat?
        Siksi, koska se Jahve osaa tehdä invalideja, mutta ei osaa niitä parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu näköjään itse todistaa, kuka tekee esimerkiksi mykän, kuuron tai sokean. Herra ja Jahve itse se on puuhissaan.
        Miksi siis adventtikirkon parkkipaikoilla on invapaikat?
        Siksi, koska se Jahve osaa tehdä invalideja, mutta ei osaa niitä parantaa.

        Eikö se tullut jo selväksi. Invapaikat on sen vuoksi, koska valtioneuvoston asetus näin määrää. Adventtiseurakunta ei voi rikkoa Suomen lakeja ja asetuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se tullut jo selväksi. Invapaikat on sen vuoksi, koska valtioneuvoston asetus näin määrää. Adventtiseurakunta ei voi rikkoa Suomen lakeja ja asetuksia.

        Valtioiden lait ovat jumalienkin yläpuolella. Niin surkeita tyyppejä ne ovat. Ja joku haluaa ikuisuudeksi palvomaan surkimusta. Voi teitä taikauskoiset.


    • Anonyymi

      Minun rukouksiini Jumala on vastannut tuhansia kertoja.Mutta olen yhä osittain liikunta vammainen. Kaksi kuukautta ennen sairastumistani tuli muistini alueelle tapahtumia sairaalan toipumisosastolta ,jossa olin potilaana. Kun sitten sairastuin vakavasti,tiesin,että en kuole,koska "muistamani" tapahtumat olivat toipumisosastolta. Kun näkemäni tapahtumat alkoivat toteutua pienintä yksityiskohtaa myöten ,ihmettelin tätä suuresti.Aloin jo odottaa,milloin seutaava toteutuisi ja aina yllätyin ,sillä tulevaisuuteen näkeminen on aina yliluonnollista. Mutta olen edelleen vammainen.Tämä vamma on kuitenkin ollut minulle suuri siunaus, sillä Jumala on antanut minulle ja ympäristölleni paljon enemmän,kuin terveenä ollessani.

      • Anonyymi

        Mnä olen sairastanut vakavaa sairautta, jonka takia olen eläkkeellä ja jonka vuoksi minulla eliniaikaa selkeästi vähemmän kuin muilla ikätovereillani. Kärsi jo nyt kovasti oireistani mutta loppuni tulee olemaan vielä karmeampi tiettyjen oireiden pahentuessa. Olen luottanut Jumalaan ja hyvään suomalaiseen terveydenhoitoon, joka on ihan kädet pystyssä näiden kamalien oireiden kanssa. Mutta Jumalaa ei kiinnosta parantaminen. Raamatun lupaukset eivät toteudu. Kymmenet uskovat ovat rukoilleet terveyteni puolesta jo kohta kymmenen vuotta mutta oireet ovat välillä vain pahentuneet. Vanhimmat ovat laittaneet kätensä päälleni ja voidelleet minut puolentusinaa kertaa vailla mitään tuloksia. Minulla on joitakin vaikeasti sairaita uskovia ystäviä, joiden puolesta on myös rukoiltu vuosia ilman, että he olisivat parantuneet. Jotkut heistä ovat kuolleet sairauteensa. Toiset kärsivät kovin. Jotkut ovat hyljänneet Jumalan tällaisten kokemuksiensa tähden.

        Jumalan tahto ilmiselvästi on, että me olemme sairaita ja että me pysymme sairaina. Näin siis uskovien selitysten mukaan. Olemme siis sairaita Jumalan armosta! HEH HEH!! Sairaudet ovat kuitenkin lopulta Saatanasta. Kysynkin, että miten mikään mikä on Saatanasta voi olla Jumalan tahto? No, joidenkin uskovaisten mielestä näin kuitenkin täytyy olla ja näin voisikin ajatella Jumalan toimivan Saatanan mielen mukaan kun hän sallii Saatanan sairastuttaa ja pitää sairaina meitä ihmispoloisia.

        Mutta entä jos minun pitäisi odottaa vielä hieman pidempään, vaikkapa toiset kymmenen vuotta? Jaa näiden oiriedenko kanssa. No, en usko, että elän enää toista kymmentä vuotta vaikka olenkin nuori. Ainakin tilastollisesti tämän sairauden kanssa se näyttää mahdottomalta.

        Kyllästyin odottelemaan apua Jumalalta kun hän ei kerran toimi. Vuosien kärsimykset kävivät kyllästyttämään kun Jumala vätystelee. Kun suomalaiset lääkärit eivät osaa auttaa, niin rupesin etsimään Suomessa laittomia hoitoja maailmalta. Jumala ei minulle näitä hoitoja järjestänyt. Vai järjestäisikö Jumala apua rikolliseen toimintaan? Nämä oireet olivat vain yksinkertaisesti liikaa minulle. Piti valita itsemurhan ja laittomien hoitojen välillä. Olen siis rikollinen uskovainen mutta itse järjestämäni laittoman lääkkeiden maahan kuljetuksen ja ulkomaisen lääkärin avulla olen päässyt tusinasta vaikeasta oireesta eroon. Se ei kuitenkaan paljoa lohduta, kun jäljellä on vielä ne kaikista vaikeimmat oireet, jotka tekevät elämästäni yhtä helvettiä.

        Ajattelin alussa, että tämä sairaus on parasta, mitä minulle on tapahtunut, koska tulin uskoon sen kautta. Mutta sairauden jatkuessa en ole enää sitä mieltä. Tämä sairaus ei jalosta minua millään tavalla. Luonteeni ei muutu tästä sairaudesta mihinkään ja olen vain kiukkuisempi ja masentuneempi vuosi vuodelta enkä voi sille yhtään mitään. Olen välillä lähes hermoraunio ja nykyään vielä katkerakin Jumalalle. Minua tämä sairaus ei siunaa. Todennäköisesti päädyn epätoivoiseen lopputulokseen ennen aikojani kun oireeni kasvavat täyteen mittaansa.

        Tämäkö on rakastavan Jumalan tapa osoittaa rakkauttaan lapselleen? Näinkö hän osoittaa antavansa lapselleen mielummin leivän kuin kiven? Minustako hän on iloinen täällä neljän seinän sisällä ja pitkiäkin jaksoja sänkyyn kahlittuna toisten passattavana? Tässäkö toteutuu Jumalan lupaukset, että mitä ikinä anotte minulta Jeesuksen nimessä, sen te saatte? Näinkö hän osoitti rakkauttaan myös sairaiden ystävieni ja nyt jo kuolleitten ystävieni osalta? Näinkö hän tekee sen tuhansille ja tuhansille ihmisille, jotka kärsivät hyväksikäytöstä, ihmiskaupasta, sairauksista, ympäristömyrkyistä ja niiden vaikutuksista, nälästä, kivusta, sodista luonnonkatastrofeista, ym ym ym ym. Selitäpä sinä kanssa uskovainen minulle miksi tilanne on tällainen VUOSISATOJA? Miksi Raamatun lupaukset eivät toimi? Ja miksi on Jumalan tahto, että niin monet kärsivät ja kuolevat turhaan?

        Kummallista rakkautta Jumalalta sanon minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mnä olen sairastanut vakavaa sairautta, jonka takia olen eläkkeellä ja jonka vuoksi minulla eliniaikaa selkeästi vähemmän kuin muilla ikätovereillani. Kärsi jo nyt kovasti oireistani mutta loppuni tulee olemaan vielä karmeampi tiettyjen oireiden pahentuessa. Olen luottanut Jumalaan ja hyvään suomalaiseen terveydenhoitoon, joka on ihan kädet pystyssä näiden kamalien oireiden kanssa. Mutta Jumalaa ei kiinnosta parantaminen. Raamatun lupaukset eivät toteudu. Kymmenet uskovat ovat rukoilleet terveyteni puolesta jo kohta kymmenen vuotta mutta oireet ovat välillä vain pahentuneet. Vanhimmat ovat laittaneet kätensä päälleni ja voidelleet minut puolentusinaa kertaa vailla mitään tuloksia. Minulla on joitakin vaikeasti sairaita uskovia ystäviä, joiden puolesta on myös rukoiltu vuosia ilman, että he olisivat parantuneet. Jotkut heistä ovat kuolleet sairauteensa. Toiset kärsivät kovin. Jotkut ovat hyljänneet Jumalan tällaisten kokemuksiensa tähden.

        Jumalan tahto ilmiselvästi on, että me olemme sairaita ja että me pysymme sairaina. Näin siis uskovien selitysten mukaan. Olemme siis sairaita Jumalan armosta! HEH HEH!! Sairaudet ovat kuitenkin lopulta Saatanasta. Kysynkin, että miten mikään mikä on Saatanasta voi olla Jumalan tahto? No, joidenkin uskovaisten mielestä näin kuitenkin täytyy olla ja näin voisikin ajatella Jumalan toimivan Saatanan mielen mukaan kun hän sallii Saatanan sairastuttaa ja pitää sairaina meitä ihmispoloisia.

        Mutta entä jos minun pitäisi odottaa vielä hieman pidempään, vaikkapa toiset kymmenen vuotta? Jaa näiden oiriedenko kanssa. No, en usko, että elän enää toista kymmentä vuotta vaikka olenkin nuori. Ainakin tilastollisesti tämän sairauden kanssa se näyttää mahdottomalta.

        Kyllästyin odottelemaan apua Jumalalta kun hän ei kerran toimi. Vuosien kärsimykset kävivät kyllästyttämään kun Jumala vätystelee. Kun suomalaiset lääkärit eivät osaa auttaa, niin rupesin etsimään Suomessa laittomia hoitoja maailmalta. Jumala ei minulle näitä hoitoja järjestänyt. Vai järjestäisikö Jumala apua rikolliseen toimintaan? Nämä oireet olivat vain yksinkertaisesti liikaa minulle. Piti valita itsemurhan ja laittomien hoitojen välillä. Olen siis rikollinen uskovainen mutta itse järjestämäni laittoman lääkkeiden maahan kuljetuksen ja ulkomaisen lääkärin avulla olen päässyt tusinasta vaikeasta oireesta eroon. Se ei kuitenkaan paljoa lohduta, kun jäljellä on vielä ne kaikista vaikeimmat oireet, jotka tekevät elämästäni yhtä helvettiä.

        Ajattelin alussa, että tämä sairaus on parasta, mitä minulle on tapahtunut, koska tulin uskoon sen kautta. Mutta sairauden jatkuessa en ole enää sitä mieltä. Tämä sairaus ei jalosta minua millään tavalla. Luonteeni ei muutu tästä sairaudesta mihinkään ja olen vain kiukkuisempi ja masentuneempi vuosi vuodelta enkä voi sille yhtään mitään. Olen välillä lähes hermoraunio ja nykyään vielä katkerakin Jumalalle. Minua tämä sairaus ei siunaa. Todennäköisesti päädyn epätoivoiseen lopputulokseen ennen aikojani kun oireeni kasvavat täyteen mittaansa.

        Tämäkö on rakastavan Jumalan tapa osoittaa rakkauttaan lapselleen? Näinkö hän osoittaa antavansa lapselleen mielummin leivän kuin kiven? Minustako hän on iloinen täällä neljän seinän sisällä ja pitkiäkin jaksoja sänkyyn kahlittuna toisten passattavana? Tässäkö toteutuu Jumalan lupaukset, että mitä ikinä anotte minulta Jeesuksen nimessä, sen te saatte? Näinkö hän osoitti rakkauttaan myös sairaiden ystävieni ja nyt jo kuolleitten ystävieni osalta? Näinkö hän tekee sen tuhansille ja tuhansille ihmisille, jotka kärsivät hyväksikäytöstä, ihmiskaupasta, sairauksista, ympäristömyrkyistä ja niiden vaikutuksista, nälästä, kivusta, sodista luonnonkatastrofeista, ym ym ym ym. Selitäpä sinä kanssa uskovainen minulle miksi tilanne on tällainen VUOSISATOJA? Miksi Raamatun lupaukset eivät toimi? Ja miksi on Jumalan tahto, että niin monet kärsivät ja kuolevat turhaan?

        Kummallista rakkautta Jumalalta sanon minä!

        Kaikki tämä vuosituhansia kestänyt ihmiskunnan saasta ja kärsimys on kaiken sen arvoista, kun kaikkivaltias Jumala saa vaivoin pelastettua täältä maailmasta muutaman valitun ja kalliin kultahippusensa.

        Sitten tulee vielä viimeinen tuomio, jossa meidät vielä kerran raastetaan ylös haudoistamme kärsimään ja kuulemaan se lopullinen tuomiomme. Sen jälkeen saamme sitten vaipua lopullisesti maan multiin kullanmurujen iloitessa ja riemuitessa ja tallatessa meidät jalkoihinsa. Tai vaihtoehtoisesti uskonlahkosta riippuen se rakastava taivaallinen Isukki päättääkin kiduttaa meitä halki ikuisuuksien muutaman kymmenen vuoden aikana tekemiemme syntien johdosta.

        Olen todella todella pahoillani kohtalostasi, eikä minulla valitettavasti ole antaa sinulle minkäänlaisia lohdun sanoja. Joku uskis voisi tulla nyt jeesustelemaan tänne, mutta epäilen, ettei ole pokkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tämä vuosituhansia kestänyt ihmiskunnan saasta ja kärsimys on kaiken sen arvoista, kun kaikkivaltias Jumala saa vaivoin pelastettua täältä maailmasta muutaman valitun ja kalliin kultahippusensa.

        Sitten tulee vielä viimeinen tuomio, jossa meidät vielä kerran raastetaan ylös haudoistamme kärsimään ja kuulemaan se lopullinen tuomiomme. Sen jälkeen saamme sitten vaipua lopullisesti maan multiin kullanmurujen iloitessa ja riemuitessa ja tallatessa meidät jalkoihinsa. Tai vaihtoehtoisesti uskonlahkosta riippuen se rakastava taivaallinen Isukki päättääkin kiduttaa meitä halki ikuisuuksien muutaman kymmenen vuoden aikana tekemiemme syntien johdosta.

        Olen todella todella pahoillani kohtalostasi, eikä minulla valitettavasti ole antaa sinulle minkäänlaisia lohdun sanoja. Joku uskis voisi tulla nyt jeesustelemaan tänne, mutta epäilen, ettei ole pokkaa...

        "...mutta epäilen, ettei ole pokkaa..."
        Taidat olla oikeassa ;'l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mnä olen sairastanut vakavaa sairautta, jonka takia olen eläkkeellä ja jonka vuoksi minulla eliniaikaa selkeästi vähemmän kuin muilla ikätovereillani. Kärsi jo nyt kovasti oireistani mutta loppuni tulee olemaan vielä karmeampi tiettyjen oireiden pahentuessa. Olen luottanut Jumalaan ja hyvään suomalaiseen terveydenhoitoon, joka on ihan kädet pystyssä näiden kamalien oireiden kanssa. Mutta Jumalaa ei kiinnosta parantaminen. Raamatun lupaukset eivät toteudu. Kymmenet uskovat ovat rukoilleet terveyteni puolesta jo kohta kymmenen vuotta mutta oireet ovat välillä vain pahentuneet. Vanhimmat ovat laittaneet kätensä päälleni ja voidelleet minut puolentusinaa kertaa vailla mitään tuloksia. Minulla on joitakin vaikeasti sairaita uskovia ystäviä, joiden puolesta on myös rukoiltu vuosia ilman, että he olisivat parantuneet. Jotkut heistä ovat kuolleet sairauteensa. Toiset kärsivät kovin. Jotkut ovat hyljänneet Jumalan tällaisten kokemuksiensa tähden.

        Jumalan tahto ilmiselvästi on, että me olemme sairaita ja että me pysymme sairaina. Näin siis uskovien selitysten mukaan. Olemme siis sairaita Jumalan armosta! HEH HEH!! Sairaudet ovat kuitenkin lopulta Saatanasta. Kysynkin, että miten mikään mikä on Saatanasta voi olla Jumalan tahto? No, joidenkin uskovaisten mielestä näin kuitenkin täytyy olla ja näin voisikin ajatella Jumalan toimivan Saatanan mielen mukaan kun hän sallii Saatanan sairastuttaa ja pitää sairaina meitä ihmispoloisia.

        Mutta entä jos minun pitäisi odottaa vielä hieman pidempään, vaikkapa toiset kymmenen vuotta? Jaa näiden oiriedenko kanssa. No, en usko, että elän enää toista kymmentä vuotta vaikka olenkin nuori. Ainakin tilastollisesti tämän sairauden kanssa se näyttää mahdottomalta.

        Kyllästyin odottelemaan apua Jumalalta kun hän ei kerran toimi. Vuosien kärsimykset kävivät kyllästyttämään kun Jumala vätystelee. Kun suomalaiset lääkärit eivät osaa auttaa, niin rupesin etsimään Suomessa laittomia hoitoja maailmalta. Jumala ei minulle näitä hoitoja järjestänyt. Vai järjestäisikö Jumala apua rikolliseen toimintaan? Nämä oireet olivat vain yksinkertaisesti liikaa minulle. Piti valita itsemurhan ja laittomien hoitojen välillä. Olen siis rikollinen uskovainen mutta itse järjestämäni laittoman lääkkeiden maahan kuljetuksen ja ulkomaisen lääkärin avulla olen päässyt tusinasta vaikeasta oireesta eroon. Se ei kuitenkaan paljoa lohduta, kun jäljellä on vielä ne kaikista vaikeimmat oireet, jotka tekevät elämästäni yhtä helvettiä.

        Ajattelin alussa, että tämä sairaus on parasta, mitä minulle on tapahtunut, koska tulin uskoon sen kautta. Mutta sairauden jatkuessa en ole enää sitä mieltä. Tämä sairaus ei jalosta minua millään tavalla. Luonteeni ei muutu tästä sairaudesta mihinkään ja olen vain kiukkuisempi ja masentuneempi vuosi vuodelta enkä voi sille yhtään mitään. Olen välillä lähes hermoraunio ja nykyään vielä katkerakin Jumalalle. Minua tämä sairaus ei siunaa. Todennäköisesti päädyn epätoivoiseen lopputulokseen ennen aikojani kun oireeni kasvavat täyteen mittaansa.

        Tämäkö on rakastavan Jumalan tapa osoittaa rakkauttaan lapselleen? Näinkö hän osoittaa antavansa lapselleen mielummin leivän kuin kiven? Minustako hän on iloinen täällä neljän seinän sisällä ja pitkiäkin jaksoja sänkyyn kahlittuna toisten passattavana? Tässäkö toteutuu Jumalan lupaukset, että mitä ikinä anotte minulta Jeesuksen nimessä, sen te saatte? Näinkö hän osoitti rakkauttaan myös sairaiden ystävieni ja nyt jo kuolleitten ystävieni osalta? Näinkö hän tekee sen tuhansille ja tuhansille ihmisille, jotka kärsivät hyväksikäytöstä, ihmiskaupasta, sairauksista, ympäristömyrkyistä ja niiden vaikutuksista, nälästä, kivusta, sodista luonnonkatastrofeista, ym ym ym ym. Selitäpä sinä kanssa uskovainen minulle miksi tilanne on tällainen VUOSISATOJA? Miksi Raamatun lupaukset eivät toimi? Ja miksi on Jumalan tahto, että niin monet kärsivät ja kuolevat turhaan?

        Kummallista rakkautta Jumalalta sanon minä!

        Minun sairauteni saa minut himoitsemaan kaikkia naisia. Huomaan välillä kuolaavani heidän peppujaa, rintojaan ja muita pyöreitä muotojaan. Ne kiihottavat enkä edes aina huomaa fantasioivani seksuaalisesta kanssakäymisestä heidän kanssaan. Sitten kun senhuomaan, rupean rukoilemaan, että nämä ajatukset menisivät pois. Välillä rukous toimii. Usein ei. Usein joudun masturboimaan, koska muuten ajatukset eivät mene pois. Erityisesti kesällä on vaikeaa, koska silloin vähäpukeisia tyttöjä ja naisia on joka paikassa. On hävettävää kun nuoret murrosikäiset tytötkin saavat vehkeen seisomaan uimarannalla.

        Mutta minkäs teet kun kyseessä on parantumaton sairaus, joka sekoittaa hormoonit. Olen väsynyt ja lannistunut taistelemaan tätä vastaan. Välillä en jaksa edes pistää vastaan vaan päätän vain nauttia kauniista naisista ja käteenvedosta. Jos syyllistä pitää etsiä jostakin, Jumala saa katsoa itseään peilistä. On luonut tällaisen rikkinäisen sairaan ihmisen eikä välitä vaikka hänen lapsensa on näin kamalassa tilanteessa ja kovin sairaana. Jumalan saamattomuuden takia teen syntiä enkä jaksa aina enää taistella sitä vastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe