Nainen 2lle miehelle

Anonyymi

Fantasiani olla 2 miehen hoidettavana..ja itsekin antaa..

44

851

Vastaukset

• Mistäs päin ollaan kotosin, täällä ollaan lähellä Turkua.

• Ei mistään paitsi hevon perseestä

• Jos olet Keski-Suomen aluuelta niin tässä toinen kahdesta miehestä, 28v 182cm 80kg.

• Kymenlaaksossa oon..

• Anonyymi kirjoitti:

Kymenlaaksossa oon..

Olen vaalea nainen ikää on jo 55v

olin ravintolassa jossa tapasin kaksi somalimiestä

menimme asuntooni ja sain molemmat alapääni reijät täyteen.

ne ottivat kuvia avoimista paikoistani.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen vaalea nainen ikää on jo 55v

olin ravintolassa jossa tapasin kaksi somalimiestä

menimme asuntooni ja sain molemmat alapääni reijät täyteen.

ne ottivat kuvia avoimista paikoistani.

Hei, olen itsekin Kymenlaaksosta ja olen uusi tällä sivustolla. Minulla olisi itseni lisäksi mahdollinen kaveri, jos vielä olet seuraa vailla.

• truuners kirjoitti:

Hei, olen itsekin Kymenlaaksosta ja olen uusi tällä sivustolla. Minulla olisi itseni lisäksi mahdollinen kaveri, jos vielä olet seuraa vailla.

Hei voisin tulla valokuvattavaksi

ikää on jo 55v mutta kelpaanko alastonmalliksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei voisin tulla valokuvattavaksi

ikää on jo 55v mutta kelpaanko alastonmalliksi.

Hei, huomasin viestisi vasta nyt, mutta kai se onnistuisi. Onko sinulla itselläsi paikkaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kymenlaaksossa oon..

Lahden seudulta löytyy

• Savonlinnasta löytyy kaksi miestä

• Hei.
    Kaverini kanssa harrastamme kimppaa. Kanssamme on nainen jolle annamme yhdessä kiihkeän nautinnon.
    Asumme pk seudulla ja olemme + 40v.
    Kimppa on upeaa oikeassa seurassa. Uskoisin, että me olisimme sinulle oikeaa seuraa.
    Kerron mielelläni lisää😉

• halillu12 kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Hih hih! Lättäpää.

Arvaas kenen tekosia.

Ei toiminimimerkki enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hih hih! Lättäpää.

Arvaas kenen tekosia.

Ei toiminimimerkki enää.

Hyvinhän se toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Hih hih! Lättäpää.

Arvaas kenen tekosia.

Ei toiminimimerkki enää.

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Hih hih! Lättäpää.

Arvaas kenen tekosia.

Ei toiminimimerkki enää.

Ok😂😂😂😂

• ram64 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Ram64, laita ylläpidolle palautteen kautta kantelu siitä että "Kutsuni", eli tuo sähköpostispämmääjä pelkästään häiriköi sinua, väittämällä roskaa mm. pedofiliatuomioista jne.

Kutsuni tulee sekoilemaan ettet ole tunnistettava henkilö. Pitää paikkansa, mutta olet rekisteröitynyt käyttäjä jolloin nyt ei tehdäkään rikosta sinua kohtaan, vaan Suomi24 kohtaan, eli häiriköinti toista käyttäjää kohtaan.

Sinähän et noilla naamankuvilla rikkonut minkäänlaisia sääntöjä, etkä tehnyt mitään muutakaan, vaan ainoastaa nauroit hänen sekopäisyydelleen. Toisen keskustelijan jatkuva ja tahallinen häiriköinti on erittäin räikeä sääntörikkomus josta häirikkö heitetään pihalle. Jos häiriköinti toistuu, eli Kutsuni tulee takaisin palstalle ja jatkaa sähköpostisi spämmäämistä noilla väitteillä, niin ylläpito pystyy aloittamaan jopa oikeustoimet sellaista häirikköä vastaan ja sen jälkeen Kutsunilta otetaan netti pois koska hän on rikkonut palveluntarjoajansa kesken tekemäänsä sopimusta.

Ram64, palautelaatikko on tämän sivun alareunassa. Ota tämä ketju talteen ja vaadi ylläpidolta häirikön poistamista (ei pelkästään viestien poistoa.)

Kutsuni, tämä viesti ei ole sinulle mikään keskustelunaloitus joten voit pitää kommentit ominasi.

• ram64 kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Normaali ihminen ei sekaannu lapsiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen ei sekaannu lapsiin!

En ole sekaantunutkaan. 🤣🤣🤣

• ram64 kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Mutta kyse onkin siitä että jos hänet poistetaan täältä ja hän sen jälkeen palaa, ylläpito pystyy aloittamaan oikeustoimet sen perusteella että Kutsuni häiriköi toistuvasti käyttäjiä. Ei hän häiriköi pelkästään sinua, mutta sinua hän syyttelee täällä mm. lapsiin sekaantumisesta. Minä en pysty tekemään kantelua sinun puolesta, ja näethän jo itsekin että hän vainoaa sinua. Kun asiasta tehdään virallinen sinun kantelun ja ylläpidon haasteen perusteella, silloin hänet toimitetaan pysyvästi pakkohoitoon. Sieltä hän ei nettiä käytä. Sen lisäksi ylläpito tekee tuomarin toimesta kantelun hänen palveluntarjoajalleenkin sopimusrikkomuksen vuoksi, joten hän ei saa enää edes nettiä käyttöönsä vaikka joskus parantuisi niin että pääsee kotiin saakka. Sinua ei oikeudessa tarvita, koska tämä tapaus on ylläpidon ja Kutsunin välinen, mutta ylläpito tarvitsee vain sinun kantelun jatkuvasta vainoamisesta jota Kutsuni harjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ram64, laita ylläpidolle palautteen kautta kantelu siitä että "Kutsuni", eli tuo sähköpostispämmääjä pelkästään häiriköi sinua, väittämällä roskaa mm. pedofiliatuomioista jne.

Kutsuni tulee sekoilemaan ettet ole tunnistettava henkilö. Pitää paikkansa, mutta olet rekisteröitynyt käyttäjä jolloin nyt ei tehdäkään rikosta sinua kohtaan, vaan Suomi24 kohtaan, eli häiriköinti toista käyttäjää kohtaan.

Sinähän et noilla naamankuvilla rikkonut minkäänlaisia sääntöjä, etkä tehnyt mitään muutakaan, vaan ainoastaa nauroit hänen sekopäisyydelleen. Toisen keskustelijan jatkuva ja tahallinen häiriköinti on erittäin räikeä sääntörikkomus josta häirikkö heitetään pihalle. Jos häiriköinti toistuu, eli Kutsuni tulee takaisin palstalle ja jatkaa sähköpostisi spämmäämistä noilla väitteillä, niin ylläpito pystyy aloittamaan jopa oikeustoimet sellaista häirikköä vastaan ja sen jälkeen Kutsunilta otetaan netti pois koska hän on rikkonut palveluntarjoajansa kesken tekemäänsä sopimusta.

Ram64, palautelaatikko on tämän sivun alareunassa. Ota tämä ketju talteen ja vaadi ylläpidolta häirikön poistamista (ei pelkästään viestien poistoa.)

Kutsuni, tämä viesti ei ole sinulle mikään keskustelunaloitus joten voit pitää kommentit ominasi.

Hih hih! Klöä on katkera. Koetti aikoinaan olla jämäkkä sai aikaiseksi oikein rikosilmoituksen. Tutkinta vaan jätettiin sillensä. Nyt purkaa kiukkuaan.
      Raukka.

Iloisin terveisin Kutsuni

• ram64 kirjoitti:

Mitenkäs noiden käräjäoikeuden pöytäkirjat väittävät toisin?
      Ai niin, eihän vankiloissakaan ole kuin syyttömiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö ram64 oikean nimen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää tuosta tapauksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö ram64 oikean nimen?

Siellä se pöytäkirjoissa lukee. Julkisia asiakirjoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä se pöytäkirjoissa lukee. Julkisia asiakirjoja.

Mutta miten sinä yhdistät suomi24 nimimerkin johonkin julkiseen asiakirjaan? Kerro lisää siitä mitä on tapahtunut, missä, kenen kanssa, milloin jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten sinä yhdistät suomi24 nimimerkin johonkin julkiseen asiakirjaan? Kerro lisää siitä mitä on tapahtunut, missä, kenen kanssa, milloin jne.

Käy lukemassa pöytäkirjat ja sanomalehtijutut.
      Vai oletko täysin uusavuton?

• Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun uuvatin ei tarvitse kaikkea tietää

• ram64 kirjoitti:

Mitä nyt aikasi kuluksi sekaannut lapsiin.
      Tuossa kun on ollut listaa ja viittauksia omiin kirjoituksiisi, niin siinähän tuo on sanottu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kutsuni, linkittämässäsi sanomalehtijutussa ei kerrota mitään yksittäisestä ihmisestä tai tapauksesta. Siinä kerrotaan pelkästään vankiloiden alakulttuurista, joka Suomessa on aika olematonta, sekä siitä että seksuaalirikolliset ovat vankilahierarkiassa pohjalla.

Ainoat nimet jotka tulevat artikkelissa esiin ovat apulaisprofessori, tutkija sekä kriminologian dosentti.

Osaatko edes lukea, tai ymmärtää lukemaasi vai oletko jo niin pahassa psykoosissa että kuvittelet kaiken?

Ram64:ltä lainaamasi kommentitkin ovat:
      "Nuoret naiset saavat mut kuumaksi."

Kutsuni, minä kysyn edelleen että miten sinä löydät pöytäkirjan pelkän suomi24 nimimerkin perusteella? Kerro ihan selkeät ohjeet siihen kuinka yksittäisen pöytäkirjan löytää miljoonien pöytäkirjojen joukosta.

Ram64 Tee se kantelu tuosta mielisairaasta ja kerro heille millä tavoin hän häiriköi sinua levittämällä valheellista tietoa ja vainoamalla sinua. Ellei ylläpito tiedä sitä mitä Kutsuni tekee, häntä ei saada täältä pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Kutsuni, linkittämässäsi sanomalehtijutussa ei kerrota mitään yksittäisestä ihmisestä tai tapauksesta. Siinä kerrotaan pelkästään vankiloiden alakulttuurista, joka Suomessa on aika olematonta, sekä siitä että seksuaalirikolliset ovat vankilahierarkiassa pohjalla.

Ainoat nimet jotka tulevat artikkelissa esiin ovat apulaisprofessori, tutkija sekä kriminologian dosentti.

Osaatko edes lukea, tai ymmärtää lukemaasi vai oletko jo niin pahassa psykoosissa että kuvittelet kaiken?

Kutsuni, minä kysyn edelleen että miten sinä löydät pöytäkirjan pelkän suomi24 nimimerkin perusteella? Kerro ihan selkeät ohjeet siihen kuinka yksittäisen pöytäkirjan löytää miljoonien pöytäkirjojen joukosta.

Ram64 Tee se kantelu tuosta mielisairaasta ja kerro heille millä tavoin hän häiriköi sinua levittämällä valheellista tietoa ja vainoamalla sinua. Ellei ylläpito tiedä sitä mitä Kutsuni tekee, häntä ei saada täältä pois.

Mene käräjäoikeuden toimistoon ja pyydä ko. jutun asiakirjat luettavaksi. Saat lukea ne lukuhuoneessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt aikasi kuluksi sekaannut lapsiin.
      Tuossa kun on ollut listaa ja viittauksia omiin kirjoituksiisi, niin siinähän tuo on sanottu.

Niin juu ihan varmasti ja kaikki mitä täällä lukee on totta♥️♥️♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun tykkään nuorista naisista ♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Mene käräjäoikeuden toimistoon ja pyydä ko. jutun asiakirjat luettavaksi. Saat lukea ne lukuhuoneessa.

Mikähän se ko. juttu on? Kyllähän sinun pitäisi pystyä kertomaan jutusta perinpohjin jos olet sitä käsittelevät pöytäkirjat lukenut.

Minä kysyin sen lisäksi että miten sinä sait ne asiakirjat luettavaksi pelkän suomi24 nimimerkin perusteella kun et Ram64 oikeaa nimeä tiedä? Vai tiedätkö?

Menitko käräjäoikeuden toimistoon ja pyysit että "Saisinko Suomi24 nimimerkkiä "Ram64" koskevat" käräjäoikeuden pöytäkirjat nähtäville ja mitä he sinulle vastasivat siellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se ko. juttu on? Kyllähän sinun pitäisi pystyä kertomaan jutusta perinpohjin jos olet sitä käsittelevät pöytäkirjat lukenut.

Minä kysyin sen lisäksi että miten sinä sait ne asiakirjat luettavaksi pelkän suomi24 nimimerkin perusteella kun et Ram64 oikeaa nimeä tiedä? Vai tiedätkö?

Menitko käräjäoikeuden toimistoon ja pyysit että "Saisinko Suomi24 nimimerkkiä "Ram64" koskevat" käräjäoikeuden pöytäkirjat nähtäville ja mitä he sinulle vastasivat siellä?

Jahas, oletkin pelkkä runkkupoju, joka inttää yhtä ja samaa eikä itse osaa mitään.
      Mene lukemaan oikeudenkäyntiasiakirjat, siellä on sen henkilötiedot. Kai sentään lukea osaat itsekin.

• ram64 kirjoitti:

Mutta kun tykkään nuorista naisista ♥️♥️♥️♥️

ram64(a)suomi24.fi mies hakee nuoria tyttöjä 5-9v, kärsinyt kaksi tuomiota (is.fi/kotimaa/art-2000005970526.html) (https://keskustelu.suomi24.fi/t/15646059/minulla-myos-fantasia-vanhemmista-miehista--#comment-97517250, https://keskustelu.suomi24.fi/t/15670362/kiimainen-neiti-kaipaa-kuritusta#comment-97970992)(https://keskustelu.suomi24.fi/t/16086063/nainen-2lle-miehelle#comment-99693646)
      xman(a)luukku.com xxman-a-ukku.com ent. mies, nyk. nainen, hakee nuoria poikia

Avipa03-a-suomi24.fi parille miestä
      Taapeli50-a-gmail.com mies kaipaa naista
      konsta.koivu-a-hotmail.com poika haluaa kankea sisään
      Susann_lindvall-a-hotmail.com nainen myy seksiä
      Jussi-Vantaa-a-suomi24.fi Jussi tahtoo kyrpää
      parin86m85-a-suomi24.fi parille miestä
      kaikankaanpaa-a-gmail.com Kotkan tytölle sänkyseuraa
      Herkku67-a-suomi24.fi nainen antaa kunnon nautintoa
      henryyyas-a-gmail.com mies tahtoo kyrpää
      muhischangiz-a-gmail.com mies haluaa miesryhmään
      marisari-a-suomi24.fi haen ymmärtäväistä naista
      ukkomies-a-suomi24.fi ukm hakee toista ukkomiestä
      Martin33-a-suomi24.fi mies kaipaa miestä
      jussi105-a-hotmail.com Jussi kaipaa kunnon kalua
      kesäkalut-a-suomi24.fi nainen haluaa mökkimiestä
      animal-a-suomi24.fi Kik: danskulih00 mies haluaa astua eläimen
      muovifetissi-a-suomi24.fi mies tahtoo muoviin käärittyä kyrpää
      tulihepo1-a-hotmail.com orille toista oria
      parimies-a-suomi24.fi miestä miehelle
      jussiboy88-a-gmail.com Jussille poikaa
      LaihaUnelmoija87-a-suomi24.fi pojalle tosi laihaa tyttöä
      theviltsu-a-suomi24.fi dominattarelle tuhmia poikia
      savonsetä-a-suomi24.fi orille oria
      235-a-suomi24.fi kik Natsku90 poijalle seksikaveria
      kokeilunhaluinenolen-a-hotmail.com pojalle meisseksiä
      makaronilaatikkoajavattua-a-utlook.com mies haluaa syöttää naista
      Sportsjk31-a-luukku.com kuntosalimiehelle toista kuntosaliäijää
      oipusss-a-luukku.com poika hakee miestä
      silverlady-a-luukku.com lady myy lempeä
      jaanape65-a-gmail.com kaunis neito kaipaa miesseuralaista
      pam741009-a-gmail.com mies miestä pamputtamaan
      aikuistenjuttuja-a-gmail.com miestä miehelle
      unelmamari-a-gmail.com osta Marilta seksiä
      lauramayaxx-a-gmail.com neidolta seksipalveluja
      poikuli-a-protonmail.com poika haluaa poikaa leikkimään
      kalewirauta-a-suomi24.fi teräskyrpä hakee bottomia
      runkcd-a-suomi24.fi Kik: jokuvaan1990 cd-neidolle herraseuraa
      wildfinss69-a-hotmail.com Kik: wildfinss Pojille olutseuraa
      paricc-a-suomi24.fi Kik: vattua poikaparille kolmatta
      varamiespalvelupks-a-gmail.com alikessua kouluttamaan alokasta
      Naapurinpoik4-a-suomi24.fi pojalle poikaa naapurista
      mar-71-a-suomi24.fi Kik: jalliuma milf Marille poikaa
      Pariskunta943-a-gmail.com pari etsii poikaa
      tomppa035-a-gmail.com mies haluaa painaa kullinsa mieheen
      Lady_193-a-suomi24.fi naiselta maksullisia seksipalveluja
      dave.hali-a-suomi24.fi Kik: olen_tuhma mies miehelle
      japi7-a-luukku.com 044-2391150 pojalle raavasta miestä
      Joona73-a-suomi24.fi pojalle mummoa
      Villiparta7-a-gmail.com 050-3453767 pojalle karvaista miestä
      reinoo2019-a-outlook.com. pojalle oppi-isää
      vitoo-a-suomi24.fi Kik: tanhu99 "milf" hakee nuorta miestä
      Tapsa_z-a-suomi24 fi miehelle miestä
      myynnissajuurisinulle-a-gmail.com nainen myy hyvää seksiä
      Maryannashh-a-gmail.com tule poika kanssain suihkuun

• Anonyymi kirjoitti:

Jahas, oletkin pelkkä runkkupoju, joka inttää yhtä ja samaa eikä itse osaa mitään.
      Mene lukemaan oikeudenkäyntiasiakirjat, siellä on sen henkilötiedot. Kai sentään lukea osaat itsekin.

On tämäkin keskustelu täällä jotenkin mennyt itse asian viereen. Eikä ihan vähän viereenkään. Ihan sairasta.

• kimppaa kirjoitti:

On tämäkin keskustelu täällä jotenkin mennyt itse asian viereen. Eikä ihan vähän viereenkään. Ihan sairasta.

Hyvinpä näyt viihtyvän sairaassa ympäristössä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvinpä näyt viihtyvän sairaassa ympäristössä.

Spuget viihtyy toistensa seurassa

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on toistaiseksi vain yksi ainoa "henkilötieto", eli "ram64", joka on hänen käyttämänsä nimimerkki suomi24 palvelussa. Käytettävän nimimerkin perusteella ei löytynyt mitään tietoa mistään käräjäoikeudesta. Muut tiedot ovat sinun spämmäämät iltasanomien artikkeli, joka ei käsittele häntä tai mitään muutakaan erillistä tapausta.

Pelkästään tuolla nimimerkilläkö sinä sait kaikki häntä koskevat tiedot käräjäoikeudelta?

Kerro nyt ihan rohkeasti vain että miten sait sen aikaiseksi.

• kimppaa kirjoitti:

Suosittelen että sinäkin kantelet hänestä ylläpidolle, sillä näethän että hän on psykoosissa eikä ymmärrä elämän realiteetteja lainkaan. On parasta että hänen häiriköintinsä ja varsinkin tuo hänen harjoittamansa vainoaminen saadaan ylläpidon tietoon jotta hänet saadaan tuomiolle ja sitä kautta pakkohoitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Kutsuni, miten löysit henkilötiedot käräjäoikeudesta pelkän Suomi24 nimimerkin perusteella?

Tiedäthän että käräjäoikeudesta voi asiakirjoja pyytää vain asianosaisen henkilön oikean nimen perusteella. Syynä siihen on se että jos kyse on esimerkiksi rikoksesta missä on osallisina lapsia, niin erityisesti sellaiset asiakirjat määrätään salaisiksi koska sillä suojellaan alaikäisten yksityisyyttä.

Sinä et siis ole voinut saada kyseisiä asiakirjoja nähtäväksi missään tapauksessa.

Kutsuni, sinä et tiedä hänen nimeään. Yritit jälleen kerran valehdella ja jäit siitä taas kiinni. Venkoilusi ja vastaamatta jättäminen sen jo kertoikin meille kaikille.

Kutsuni, ärsyttääkö?

Olet yrittänyt esiintyä toisena henkilönä eräässä toisessa ketjussa ja jäit siitä kiinni. Nyt olet yrittänyt väittää että olet muka nähnyt jonkinlaisia oikeuden papereita, ja jäit siitäkin valheesta kiinni. Nolottaako?

Sinähän olet aina sanonut että seisot sanojesi takana rehellisesti. Miten on, yritätkö hävittää nämä viestit piilottaaksesi sen kuinka pahasti mokasit, kuten aiemminkin olet tehnyt? Minä pystyn tuomaan ne aina esiin ja osoittaa kerta toisensa jälkeen keskustelijoille kuinka sairas sinä olet. Tulen aina osoittamaan millainen valehtelija olet ja kuinka pahasti sairas sinä olet. Et pääse sitä ikinä pakoon, etkä pysty kumoamaan sitä millään tavalla.

Nyt kun kaikki tietävät sen että sinä Kutsuni valehtelet, on sinun aika puhua totta.

Kysyn muutaman kysymyksen.
      Ymmärrätkö mikä ero on puhuttaessa naisesta ja lapsesta?
      Oletko lukenut tuota uutisartikkelia mitä spämmäät? Siinä kerrotaan pelkästään vankiloiden hierarkiasta.
      Ymmärräthän sen että kaikki muut ihmiset ymmärtävät lukemansa, myös tuon spämmäämäsi artikkelin sisällön?

• Anonyymi kirjoitti:

Kutsuni, miten löysit henkilötiedot käräjäoikeudesta pelkän Suomi24 nimimerkin perusteella?

Tiedäthän että käräjäoikeudesta voi asiakirjoja pyytää vain asianosaisen henkilön oikean nimen perusteella. Syynä siihen on se että jos kyse on esimerkiksi rikoksesta missä on osallisina lapsia, niin erityisesti sellaiset asiakirjat määrätään salaisiksi koska sillä suojellaan alaikäisten yksityisyyttä.

Sinä et siis ole voinut saada kyseisiä asiakirjoja nähtäväksi missään tapauksessa.

Kutsuni, sinä et tiedä hänen nimeään. Yritit jälleen kerran valehdella ja jäit siitä taas kiinni. Venkoilusi ja vastaamatta jättäminen sen jo kertoikin meille kaikille.

Kutsuni, ärsyttääkö?

Olet yrittänyt esiintyä toisena henkilönä eräässä toisessa ketjussa ja jäit siitä kiinni. Nyt olet yrittänyt väittää että olet muka nähnyt jonkinlaisia oikeuden papereita, ja jäit siitäkin valheesta kiinni. Nolottaako?

Sinähän olet aina sanonut että seisot sanojesi takana rehellisesti. Miten on, yritätkö hävittää nämä viestit piilottaaksesi sen kuinka pahasti mokasit, kuten aiemminkin olet tehnyt? Minä pystyn tuomaan ne aina esiin ja osoittaa kerta toisensa jälkeen keskustelijoille kuinka sairas sinä olet. Tulen aina osoittamaan millainen valehtelija olet ja kuinka pahasti sairas sinä olet. Et pääse sitä ikinä pakoon, etkä pysty kumoamaan sitä millään tavalla.

Nyt kun kaikki tietävät sen että sinä Kutsuni valehtelet, on sinun aika puhua totta.

Kysyn muutaman kysymyksen.
      Ymmärrätkö mikä ero on puhuttaessa naisesta ja lapsesta?
      Oletko lukenut tuota uutisartikkelia mitä spämmäät? Siinä kerrotaan pelkästään vankiloiden hierarkiasta.
      Ymmärräthän sen että kaikki muut ihmiset ymmärtävät lukemansa, myös tuon spämmäämäsi artikkelin sisällön?

Lehtijutusta.

Sanottu useampaan kertaan, mutta tuo älykkys...

• Hei, olet siis Kymenlaakson seudulta. Niin olen minäkin ja minulla olisi mahdollinen kaverikin saatavilla.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.