Palstatuotoksista päätellen, alkaa antipersu olla psykoosissa !!

Anonyymi

Aika järkyttävää materiaalia alkaa tulla pakkomielteiden ja valheiden ryydittämänä antipersulta palstalle. Mikäli tämä suomi24 olisi oikea media, tämähän olisi jo suljettu ja alettu selvittämään missä tuo psykoosista kärsivä ja uhkailevammiksi tekstejään rustaava psykopaatti oikein majailee. Tuo tyyppi alkaa olla jo vaarallinen, potentiaalinen ostoskeskusten räjäyttelijä.

Kritiikinkesto ei ainakaan kuulu antipersun hyveisiin, kun pitää heti kritisoivat kommentit itkeä poistoon.

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieltämättä aika kamalalta alkaa palsta vaikuttamaan sisällöltään.

• Anonyymi

Näyttää vetelevän reppavasti kaksilla ratailla antipersu. Välillä kaikkienystäviensä kanssa vihaa Persuja, ja sitten taas uhoaa Persuna hallitsevansa katuja. Ei ole tervettä ei. Kysymys kuuluukin, mitä tekee ylläpito ? Oikein, tapansa mukaan ei mitään !

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää vetelevän reppavasti kaksilla ratailla antipersu. Välillä kaikkienystäviensä kanssa vihaa Persuja, ja sitten taas uhoaa Persuna hallitsevansa katuja. Ei ole tervettä ei. Kysymys kuuluukin, mitä tekee ylläpito ? Oikein, tapansa mukaan ei mitään !

Antipersulla ei ole oikein koskaan mennyt hyvin. Riehuessaan alkaa aina hyvin nopeasti ampumaan omaan polveensa,ja näkeehän sen palstalla, homma on lähtenyt antipersulla lapasesta.

• Anonyymi

Gallup: Kuinka monta vakkari persukriittistä on palstalla?

• Anonyymi

Taitaa olla vain yksi. Mutta jumalauta se on sekaisin, raivosta sokeana !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla vain yksi. Mutta jumalauta se on sekaisin, raivosta sokeana !

Sekoilee veteraaneista ja Raatteesta . . . surullista toimintaa, mutta sekaisin mikä sekaisin.

• Anonyymi

Ettei olisi ylläpidon käsialaa? Trollinhan saisi bannattua.

• Anonyymi

Kieltämättä vaikuttaa aika erikoiselta.

• Anonyymi

Kovasti koittaa antipersu vakuuttaa että koko hänen "ystäväpiirinsä" vihaa Persuja, kuitenkaan ei kerro miksi. Sellainen on aika erikoista porukkaa, joka vihaa mutta ei osaa kertoa miksi. Sellaista kutsutaan myös antipersun trollaukseksi.

• Anonyymi

Kommentoija osoittaa hyvin selkeästi miten tyhjän päälle nykypersujen typerät kommentit on kyhätty...HUH HUH!!!

• Anonyymi

Ihan tavallista persutrollausta tämä on, persuylläpitäjän toimesta edistetään vihapuheita. Kaava on helppo huomata.

• Anonyymi

Valtion turvallisuuspalvelu poliiseineen huumanneet pihalle. Kyllä ne vaan tietää ennen kuka sekoaa, kestää n. 3vrk:ta siitä kun huumaavat vintin pimeeksi, SITTEN NIMITTÄIN TULEE VIRTAA NIIN PIRUSTI!!! KYLLÄ LÄHTEE, ETTÄ SAVU VAAN KÄRYÄÄ!!!

Siinä teidän "terroristit":) No, nyt sen tietää sitten kaikki!

• Anonyymi

Noinko siellä Persulan trollitehtaalla toimitaan? Huhhuh!

• Anonyymi

Minä kyllä huomasin, että se on persu joka täällä jakelee tappouhkauksia? Eikös sellainen kuulosta jo aika vaaralliselta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe