Maisa on aivan ihana ihminen

Anonyymi

Onko toi jätkä masokisti, yksinkertainen vai molempia? Tietojen mukaan muija viettänyt kaksoiselämää puolivuotta samaan aikaan, kun suunnittelevat häitä, ilmeisesti toyotallakin ollut jotain ja mitä muuta? Säälittävää!

13

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsokaa vaan niin toi kaveri ottaa kiertopalkinnon vielä uudelleen itselleen!

    • Anonyymi

      Aivan ihanat ihmiset ei muuten vaan eroa. Nyt J-M järki käteen siis päähän. Ei enää yhtäkään juttua erosta.....aikuisten oikeesti EVVK !!!!!!!!

    • Anonyymi

      Maisa torppasi häänsä ; )

      Meinas viedä sinisilmäistä miestä 6-0.
      Olikohan tarkoituskin, että joukkoon kuuluisi, aisan kannattelija.

      • Anonyymi

        Tuollainen torppailuhan on nimenomaan sitä tyypillistä nyky suomalaista feminismi kasvatuksen tulosta ja noita tyylin omaksujija on mm, seuran haku palstat täynä.
        eivät tunne tehneensä mitään väärää vaan loukkaantuvat, kun ensin syyttelevät muita mm, ajojahdista ja lopulta uhriutuvat. näitä narsisteja on myöskin naismaisissa ...miehissä ikään katsomatta ja etenkin itseään poliitikkoina yms itseään pitävissä.

        Manipulointiahan täs keisissä taholtaan harjoitettiin kovastikin sen eri muodoissa, nyt taitaa kuitenkin se viimmeinenkin uskottavuus kärsiä super inflaation , omanvoiton pyyntöisessä kamppailussa paremmasta hyvinvoinnista toisten ansioilla.

        Saamme vielä seurata jatko osankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen torppailuhan on nimenomaan sitä tyypillistä nyky suomalaista feminismi kasvatuksen tulosta ja noita tyylin omaksujija on mm, seuran haku palstat täynä.
        eivät tunne tehneensä mitään väärää vaan loukkaantuvat, kun ensin syyttelevät muita mm, ajojahdista ja lopulta uhriutuvat. näitä narsisteja on myöskin naismaisissa ...miehissä ikään katsomatta ja etenkin itseään poliitikkoina yms itseään pitävissä.

        Manipulointiahan täs keisissä taholtaan harjoitettiin kovastikin sen eri muodoissa, nyt taitaa kuitenkin se viimmeinenkin uskottavuus kärsiä super inflaation , omanvoiton pyyntöisessä kamppailussa paremmasta hyvinvoinnista toisten ansioilla.

        Saamme vielä seurata jatko osankin.

        Sehän on aivan yleistä pikkupissis meininkiä myös paremmissa piireissä


    • Anonyymi

      Kuulemma hoono sankyukko oli,joten parempoo noloa haettiin toisaalta.

      • Anonyymi

        Karmeannäköinen ämmä. Ei seiso tuo näköiselle.


    • Anonyymi

      Ny se selvis miksi maisku oli alkannu kattelee uutta " siipee " kattokaas uutisia? johona lukoo jotta j.m olis vero karhun kans vääntöö miljuunista..käy hyvinvoinin päälle jos huonosti käys..
      No mani, no hani.

    • Verottaja vie j-m:än rallut ja sossu kutsuu

      • Anonyymi

        irtoperseetkin on jo ulosmitattu


    • Anonyymi

      Matti ja Mervi kihloihin.Maisa ja Jarimatti kihloihin.Matti ja Mervi asumisero.
      Samoin Jmatti ja Maisa.Matti ja Mervi naimisiin samoin Jm ja maisa.
      Matilla toinen ja niin Maisallakin.Matti ja Mervi taas yhdessä,taas ero,taas kihloihin.
      Pliibalaabaplää tätä samaa rataa ja otikoissa pysytään.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan vaikuttaa että Maisa on pelinainen. Ensiksi: MIKSI ei asu lapsensa kanssa, ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Kuulema ollut jo vuosia sitten yli 300 kaatoa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe