Onko toi jätkä masokisti, yksinkertainen vai molempia? Tietojen mukaan muija viettänyt kaksoiselämää puolivuotta samaan aikaan, kun suunnittelevat häitä, ilmeisesti toyotallakin ollut jotain ja mitä muuta? Säälittävää!
Maisa on aivan ihana ihminen
13
97
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa vaan niin toi kaveri ottaa kiertopalkinnon vielä uudelleen itselleen!
- Anonyymi
Aivan ihanat ihmiset ei muuten vaan eroa. Nyt J-M järki käteen siis päähän. Ei enää yhtäkään juttua erosta.....aikuisten oikeesti EVVK !!!!!!!!
- Anonyymi
Maisa torppasi häänsä ; )
Meinas viedä sinisilmäistä miestä 6-0.
Olikohan tarkoituskin, että joukkoon kuuluisi, aisan kannattelija.- Anonyymi
Tuollainen torppailuhan on nimenomaan sitä tyypillistä nyky suomalaista feminismi kasvatuksen tulosta ja noita tyylin omaksujija on mm, seuran haku palstat täynä.
eivät tunne tehneensä mitään väärää vaan loukkaantuvat, kun ensin syyttelevät muita mm, ajojahdista ja lopulta uhriutuvat. näitä narsisteja on myöskin naismaisissa ...miehissä ikään katsomatta ja etenkin itseään poliitikkoina yms itseään pitävissä.
Manipulointiahan täs keisissä taholtaan harjoitettiin kovastikin sen eri muodoissa, nyt taitaa kuitenkin se viimmeinenkin uskottavuus kärsiä super inflaation , omanvoiton pyyntöisessä kamppailussa paremmasta hyvinvoinnista toisten ansioilla.
Saamme vielä seurata jatko osankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen torppailuhan on nimenomaan sitä tyypillistä nyky suomalaista feminismi kasvatuksen tulosta ja noita tyylin omaksujija on mm, seuran haku palstat täynä.
eivät tunne tehneensä mitään väärää vaan loukkaantuvat, kun ensin syyttelevät muita mm, ajojahdista ja lopulta uhriutuvat. näitä narsisteja on myöskin naismaisissa ...miehissä ikään katsomatta ja etenkin itseään poliitikkoina yms itseään pitävissä.
Manipulointiahan täs keisissä taholtaan harjoitettiin kovastikin sen eri muodoissa, nyt taitaa kuitenkin se viimmeinenkin uskottavuus kärsiä super inflaation , omanvoiton pyyntöisessä kamppailussa paremmasta hyvinvoinnista toisten ansioilla.
Saamme vielä seurata jatko osankin.Sehän on aivan yleistä pikkupissis meininkiä myös paremmissa piireissä
- Anonyymi
Kuulemma hoono sankyukko oli,joten parempoo noloa haettiin toisaalta.
- Anonyymi
Karmeannäköinen ämmä. Ei seiso tuo näköiselle.
- Anonyymi
Ny se selvis miksi maisku oli alkannu kattelee uutta " siipee " kattokaas uutisia? johona lukoo jotta j.m olis vero karhun kans vääntöö miljuunista..käy hyvinvoinin päälle jos huonosti käys..
No mani, no hani. Verottaja vie j-m:än rallut ja sossu kutsuu
- Anonyymi
irtoperseetkin on jo ulosmitattu
- Anonyymi
Matti ja Mervi kihloihin.Maisa ja Jarimatti kihloihin.Matti ja Mervi asumisero.
Samoin Jmatti ja Maisa.Matti ja Mervi naimisiin samoin Jm ja maisa.
Matilla toinen ja niin Maisallakin.Matti ja Mervi taas yhdessä,taas ero,taas kihloihin.
Pliibalaabaplää tätä samaa rataa ja otikoissa pysytään. - Anonyymi
Kyllä vaan vaikuttaa että Maisa on pelinainen. Ensiksi: MIKSI ei asu lapsensa kanssa, ihmeellistä.
- Anonyymi
Kuulema ollut jo vuosia sitten yli 300 kaatoa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603