Rukouskokouksessa srk:ssa oli vierailureissulla nainen. Hänen ystävä on jo eläkkeellä oleva Kuopion ammattikoulun opettaja. Aaamuna kun se kouluväkivalta sattui eläkkeellä oleva opettaja oli kokenut pakottavaa tarvetta mennä koulun lähelle ja rukoilla koulun ja siellä olevien puolesta. Poliisi oli jälkeenpäin sanonut että mahdollisuus olisi ollut pahemmillekin seurauksille ja olen lukenut että joillain oli todella henki vaarassa jopa millimertin päässä miekan iskussa . Vain Jumala tietää, miksi hän salli yhden nuoren kuolla!
Kuopion koulusurman edellä piti rukoilla
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Totta!
Pyhä Henki neuvoo usein tälläisissä tilanteissa.
Tulee sellainen tunne että juuri tuon ihmisen puolesta on hyvä rukoilla.
Itselleni on sattunut tälläisiä tilanteita usein.
Kerran esim tuli sellainen tilanne että piti ruveta juttelemaan erään ihmisen kanssa.
Tuli myöhemmin ilmi että tämä ihminen oli ajatellut tehdä itsemurhan, mutta sai rohkeutta että ei tehnytkään.
Myöhemmin kiitteli minua.
No, eihän se ollut minun ansiota, vaan että Pyhä Henki ohjasi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244