Nainen valitsee miehen

Anonyymi

Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää. Suurin osa miehistä ei ole naisen tasoisia naisten mielestä joten väkisinkin jää paljon miehiä sinkuksi jotka ei saa koskaan rakkautta eikä naista.

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen valitsee murmelin.

      • Anonyymi

        Jeah! Mä valitsin tänään pakastepitsan 😊

        xL


      • Anonyymi

        Juuriniin, ja murmelit elävät vastaanottokodeissa veronmaksajien piikkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuriniin, ja murmelit elävät vastaanottokodeissa veronmaksajien piikkiin.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeah! Mä valitsin tänään pakastepitsan 😊

        xL

        Öllos edes viitsi että pakaste-pissa?


    • Anonyymi

      Siis kenen on vaikea ymmärtää että parisuhdekelvottomat jäävät ilman parisuhdetta? Ulisevien ätmien?

      xL

      • Anonyymi

        Ovatko siis kaikki parisuhdetta haluavat mutta sitä ilman jäävät naisetkin parisuhdekelvottomia? Entä jos näin, niin saako sen heille myös päin naamaa sanoa? Saako heitäkin kutsua uliseviksi ämmiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko siis kaikki parisuhdetta haluavat mutta sitä ilman jäävät naisetkin parisuhdekelvottomia? Entä jos näin, niin saako sen heille myös päin naamaa sanoa? Saako heitäkin kutsua uliseviksi ämmiksi?

        Tuskin exliinerikään sanoo kellekään päin naamaa tuota. Palstalla sen voi toki sanoa nimettömänä, haukutaanhan täällä naisia vielä paljon pahemminkin, eli nähtävästi on ihan ok sanoa tuollaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin exliinerikään sanoo kellekään päin naamaa tuota. Palstalla sen voi toki sanoa nimettömänä, haukutaanhan täällä naisia vielä paljon pahemminkin, eli nähtävästi on ihan ok sanoa tuollaisia asioita.

        Okei, ei sitten puhuta päin naamaa puhumisesta, mutta saako noin sitten ajatella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ei sitten puhuta päin naamaa puhumisesta, mutta saako noin sitten ajatella?

        Ihan sama minulle, en välitä mitä muut ajattelevat.


      • Anonyymi

        Tuliko nyt hyvä mieli? Oikeasti, mikä sua oikein vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko siis kaikki parisuhdetta haluavat mutta sitä ilman jäävät naisetkin parisuhdekelvottomia? Entä jos näin, niin saako sen heille myös päin naamaa sanoa? Saako heitäkin kutsua uliseviksi ämmiksi?

        Jos naiset ulisisivat samasta asiasta eivätkä ymmärtäisi millään että ongelma on niiden omassa päässä eikä miehissä, niin menisi siitäkin hermot jossain kohtaa. Jos siis mulle oikeassa elämässä jatkuvasti asiasta valittaisivat, varmasti sanoisin asiasta ihan kasvotusten. Että ole hyvä vaan! 😁

        xL


    • Sitä on monen vaikea ymmärtää, jos ei ole perehtynyt biologiaan. Nainen on krantumpi ja mies kaikkiruokaisempi, koska naiselle on edullisempi paritella vain laatumiehen kanssa, miehelle taas mahdollisimman monen naisen kanssa.

      Ero johtuu alkujaan siitä, että nainen voi saada elämänsä aikana vähän lapsia, aktiivinen mies lukuisia. Naisten kysyntä on siis suurempi. Perintögeenistöön on vakiintunut kysynnän ja tarjonnan laki,

      Suurempi valta on kysytymmällä, siis naisella. Siten nainen valitsee miltei aina. Mies voi vain esittäytyä, ellei satu olemaan poikkeuksellisen vetovoimainen alfauros.

      • Anonyymi

        Minä olen ainakin ihan ihminen jolla on järkeä ja ajatuksia. Harmi että naiset ovat jääneet tuollaiselle eläimen tasolle.


      • Anonyymi

        Luulen että moni tuon ymmärtää, eivät vaan suostu hyväksymään, siis miehet. Helpompi syyttää naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin ihan ihminen jolla on järkeä ja ajatuksia. Harmi että naiset ovat jääneet tuollaiselle eläimen tasolle.

        Kyllä sinuunkin alkeelliset vietit ja biologia vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin ihan ihminen jolla on järkeä ja ajatuksia. Harmi että naiset ovat jääneet tuollaiselle eläimen tasolle.

        Ihmiset toimivat tiedottomasti perintögeeniensä ohjaamina, mutta luulevat toimivansa opitun ja älykkään valinnan mukaan.

        Alitajuinen on moninmoninkertainen verrattuna tiedostetuun. Meillä on alempiin eläimiin verrattuna vain se ero, että ne vain toimivat miettimättä motiiveitaan, me ihmiset taas kuvittelemme tai selitämme motiiveitamme, ja siis usein väärin.


      • Anonyymi

        Paitsi että sen tarpeen saada lapsia on kyllä korvannut tarve saada resursseja jo tuhansia vuosia sitten, ei siinä miehen geenipoolia katsella jos on pinkka kunnossa. Ja noin se on monilla eläimilläkin, että se uros joka osaa kiikuttaa kiiltävimmät killuttimet pääsee pykälään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinuunkin alkeelliset vietit ja biologia vaikuttaa.

        Ei vaikuta. Ei minulla ole ainakaan halua paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta. Ei minulla ole ainakaan halua paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa.

        Oli telkassa sellanenkin faari. joka sano, ettei siihen mainokset vaikuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että sen tarpeen saada lapsia on kyllä korvannut tarve saada resursseja jo tuhansia vuosia sitten, ei siinä miehen geenipoolia katsella jos on pinkka kunnossa. Ja noin se on monilla eläimilläkin, että se uros joka osaa kiikuttaa kiiltävimmät killuttimet pääsee pykälään.

        "...ei siinä miehen geenipoolia katsella..."

        Ei katsella ei, vaan valitaan ominaisuuksia, joiden takana ovat geenit. Ei geeneistä tarvitse tietää mitään, kun valitsee parhaimmat, jotka onnistuu saamaan.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        "...ei siinä miehen geenipoolia katsella..."

        Ei katsella ei, vaan valitaan ominaisuuksia, joiden takana ovat geenit. Ei geeneistä tarvitse tietää mitään, kun valitsee parhaimmat, jotka onnistuu saamaan.

        Ai jaa, jos joku voittaa miljoonia lotossa ja alkaa muijia saamaan niin se on geeneistä kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, jos joku voittaa miljoonia lotossa ja alkaa muijia saamaan niin se on geeneistä kiinni?

        Juuri niin. Geenit panevat ALITAJUISESTI hakeutumaan sinne, missä on runsaat resurssit.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ihmiset toimivat tiedottomasti perintögeeniensä ohjaamina, mutta luulevat toimivansa opitun ja älykkään valinnan mukaan.

        Alitajuinen on moninmoninkertainen verrattuna tiedostetuun. Meillä on alempiin eläimiin verrattuna vain se ero, että ne vain toimivat miettimättä motiiveitaan, me ihmiset taas kuvittelemme tai selitämme motiiveitamme, ja siis usein väärin.

        Hmm...Väittäisin kuitenkin, että ihmisen älyllinen toiminta on ajanut alkukantaisten viettien ohi jo aikaa sitten....Esim. itse katson hyvin tarkkaan ne naiset kenen kanssa haluan paritella, koska minä olen sivistynyt, minulla on paljon tietoa, sekä terve itsesuojeluvaisto....
        Eli vaikka tavallaan haluaisin panna lukemattomia naisia perimmäisten viettien ohjaamina, niin ÄLY estää minua toimimasta sillä tavoin, mikä olisi uhka minun terveydelle.........

        Niin paljon kuin haluatkin uskoa teoriaasi ja siihen mikä oli tottakin joskus aikoinaan, niin kyllä ihminen eroaa eläimestä jo aika tavalla nykypäivänä..Tekee tietoisia valintoja monin tavoin....


      • blade83 kirjoitti:

        Hmm...Väittäisin kuitenkin, että ihmisen älyllinen toiminta on ajanut alkukantaisten viettien ohi jo aikaa sitten....Esim. itse katson hyvin tarkkaan ne naiset kenen kanssa haluan paritella, koska minä olen sivistynyt, minulla on paljon tietoa, sekä terve itsesuojeluvaisto....
        Eli vaikka tavallaan haluaisin panna lukemattomia naisia perimmäisten viettien ohjaamina, niin ÄLY estää minua toimimasta sillä tavoin, mikä olisi uhka minun terveydelle.........

        Niin paljon kuin haluatkin uskoa teoriaasi ja siihen mikä oli tottakin joskus aikoinaan, niin kyllä ihminen eroaa eläimestä jo aika tavalla nykypäivänä..Tekee tietoisia valintoja monin tavoin....

        Ei ole kyse minun teoriastani, vaan biologiasta.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Juuri niin. Geenit panevat ALITAJUISESTI hakeutumaan sinne, missä on runsaat resurssit.

        Ei siinä kuule ole kyse mistään alitajuntaisesta valinnasta, resurssit kun eivät tarkoita että saisi hyvät geenit jälkikasvulleen vaan paremmat olot.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ei ole kyse minun teoriastani, vaan biologiasta.

        Se vaan että biologian osa päätöksenteosta ei ole lähellekään 100%.


      • blade83 kirjoitti:

        Hmm...Väittäisin kuitenkin, että ihmisen älyllinen toiminta on ajanut alkukantaisten viettien ohi jo aikaa sitten....Esim. itse katson hyvin tarkkaan ne naiset kenen kanssa haluan paritella, koska minä olen sivistynyt, minulla on paljon tietoa, sekä terve itsesuojeluvaisto....
        Eli vaikka tavallaan haluaisin panna lukemattomia naisia perimmäisten viettien ohjaamina, niin ÄLY estää minua toimimasta sillä tavoin, mikä olisi uhka minun terveydelle.........

        Niin paljon kuin haluatkin uskoa teoriaasi ja siihen mikä oli tottakin joskus aikoinaan, niin kyllä ihminen eroaa eläimestä jo aika tavalla nykypäivänä..Tekee tietoisia valintoja monin tavoin....

        On nyt aikaa selostaa hiukan tarkemmin. Tieteen nimellä kulkevat ilmiöt ovat selvästi kahdenlaisia.

        1. Humanististen tieteitten alalla esitetään monia henkilökohtaisia näkemyksiä, jotka eroavat toisistaan pysyvästi. Humanistisia tieteitä ovat esimerkiksi psykologia, kasvatustiede, historia ja filosofia.

        2. Luonnontieteitten alalla vallitsee yhteinen käsitys, joka on koko tieteen kanta. Luonnontieteitä ovat esimerkiksi hiukkasfysiikka, fysiikka, kemia, biologia, evoluutiopsykologia ja sosiobiologia. Nämä alat ovat kaikki yhdessä linjassa keskenään. Selitysperusteet ovat samat, loogisia eroja ei ole, "korkeammalle" tasolle siirryttäessä ei tule uusia selitysperusteita eli ei synny emergenssia, vain monimutkaisuutta.

        Luonnonteteissä esiintyviä katsantoja ei ole tapana nimittää henkilön, vaan ko. luonnontieteen mukaan, koska muutkin alalla ajattelevat samoin. Poikkeuksen tekevät yhteisen käsityksen ensimmäiset esittäjät, kuten Darwin, Maxwell tai Einstein. Silloin ei kuitenkaan tarkoiteta, että he olisivat tieteenalansa kerettiläisiä.

        Humanistisissa tieteissä taas vallitsee täydellinen kakofonia. Vallitsee suorastaan raamatullinen tilanne, Ap.t. 19:32: "Ja he huusivat, mikä mitäkin; sillä kokous oli sekasortoinen, ja useimmat eivät tienneet, minkätähden he olivat tulleet kokoon." Siellä onkin tapana esittää lukuisia hypoteeseja esittäjiensä nimellä.

        Vaikka Henry Laasanen onkin sosiologi, siis humanisti, hänen popularisoimansa teoria on biologian mukainen ja biologiassa jo kauan ennen Laasasen syntymää oikeaksi todettu. Johtuu vain median asiantuntemattomuudesta että biologian yleistä, tutkimukseen perustuvaa tietoa on ruvettu nimittämään Suomessa "Laasasen teoriaksi".

        Minäkään en esitä mitään omaa teoriaani, vaan vain keskeistä tietoa biologian tutkimustuloksista.

        On minullakin ideologinen puoleni. En hyväksy esimerkiksi sortamista, tappamista, kiduttamista, kiusaamista enkä lyödyn lyömistä, vaikka näitä periaatteita ei voi millään tavalla johtaa luonnontieteistä, ei siis myöskään biologiasta.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        On nyt aikaa selostaa hiukan tarkemmin. Tieteen nimellä kulkevat ilmiöt ovat selvästi kahdenlaisia.

        1. Humanististen tieteitten alalla esitetään monia henkilökohtaisia näkemyksiä, jotka eroavat toisistaan pysyvästi. Humanistisia tieteitä ovat esimerkiksi psykologia, kasvatustiede, historia ja filosofia.

        2. Luonnontieteitten alalla vallitsee yhteinen käsitys, joka on koko tieteen kanta. Luonnontieteitä ovat esimerkiksi hiukkasfysiikka, fysiikka, kemia, biologia, evoluutiopsykologia ja sosiobiologia. Nämä alat ovat kaikki yhdessä linjassa keskenään. Selitysperusteet ovat samat, loogisia eroja ei ole, "korkeammalle" tasolle siirryttäessä ei tule uusia selitysperusteita eli ei synny emergenssia, vain monimutkaisuutta.

        Luonnonteteissä esiintyviä katsantoja ei ole tapana nimittää henkilön, vaan ko. luonnontieteen mukaan, koska muutkin alalla ajattelevat samoin. Poikkeuksen tekevät yhteisen käsityksen ensimmäiset esittäjät, kuten Darwin, Maxwell tai Einstein. Silloin ei kuitenkaan tarkoiteta, että he olisivat tieteenalansa kerettiläisiä.

        Humanistisissa tieteissä taas vallitsee täydellinen kakofonia. Vallitsee suorastaan raamatullinen tilanne, Ap.t. 19:32: "Ja he huusivat, mikä mitäkin; sillä kokous oli sekasortoinen, ja useimmat eivät tienneet, minkätähden he olivat tulleet kokoon." Siellä onkin tapana esittää lukuisia hypoteeseja esittäjiensä nimellä.

        Vaikka Henry Laasanen onkin sosiologi, siis humanisti, hänen popularisoimansa teoria on biologian mukainen ja biologiassa jo kauan ennen Laasasen syntymää oikeaksi todettu. Johtuu vain median asiantuntemattomuudesta että biologian yleistä, tutkimukseen perustuvaa tietoa on ruvettu nimittämään Suomessa "Laasasen teoriaksi".

        Minäkään en esitä mitään omaa teoriaani, vaan vain keskeistä tietoa biologian tutkimustuloksista.

        On minullakin ideologinen puoleni. En hyväksy esimerkiksi sortamista, tappamista, kiduttamista, kiusaamista enkä lyödyn lyömistä, vaikka näitä periaatteita ei voi millään tavalla johtaa luonnontieteistä, ei siis myöskään biologiasta.

        Evoluutiopsykologia on kuitenkin teoreettista, ei siis tieteellistä teoriaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutiopsykologia on kuitenkin teoreettista, ei siis tieteellistä teoriaa.

        Mitähän mahdat tarkoittaa?

        On olemassa oikeita psykologisia havaintoja, mutta kaikki muut psykologiset teoriat, paitsi biologian kanssa samassa linjassa oleva teoria, evoluutiopsykologia, ovat vääriä.

        Evoluutiopsykologia hyväksyy suurimman osan psykologian havainnoista, on laatinut niille luonnontieteitten kanssa sopusoinnussa olevan teorian ja antanut myös vihjeitä uusista havainnoista, joita virheellisten teorioitten kannattajat eivät olleet huomanneet. Näitä on myös tehty ja niille evolutiivinen teoria.

        On nykyään olemassa yliopistollinen tutkimusala, evoluutiopsykologia, joka tosin on maamme pienuuden takia Suomessa vähäinen, muttei muualla.


    • ei välttämättä täysin pidä paikkaansa, voi nainenkin jäädä ilman...

      mitkä ne syyt kenelläkin sitten on...

      • Biologiset tiedot eivät pidä paikkansa JOKAISESSA yksityistapauksessa, mutta KESKIMÄÄRIN pitävät. Biologian teoreettisen rungon muodostaa todennäköisyyslaskenta.


      • Anonyymi

        Jep nainenkin voi jäädä ilman. Itse olen 40 vuotias ja naisten kanssa ollut sekä naimisisssskin monia vuosia. Nyt eron jälkeen en ole kolmeen vuoteen tavannut yhtään naista yksistään sen takia että en ole halunnut tavata ketään. Mitään traumoja ei ole jäänyt suhteista. Haluan vain olla yksin ilman sen kummempaa syytä ja käsi ajaa saman asian kuin seksi niin ei tässä ole mitään ongelmia :) kaikki naisten lähestymis yrityset olen torjunut 3 vuoden aikana, torjun ja tulen torjumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep nainenkin voi jäädä ilman. Itse olen 40 vuotias ja naisten kanssa ollut sekä naimisisssskin monia vuosia. Nyt eron jälkeen en ole kolmeen vuoteen tavannut yhtään naista yksistään sen takia että en ole halunnut tavata ketään. Mitään traumoja ei ole jäänyt suhteista. Haluan vain olla yksin ilman sen kummempaa syytä ja käsi ajaa saman asian kuin seksi niin ei tässä ole mitään ongelmia :) kaikki naisten lähestymis yrityset olen torjunut 3 vuoden aikana, torjun ja tulen torjumaan.

        Monet naiset valitsevat miehettömyyden. Elämä kun on paljon helpompaa ilman miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset valitsevat miehettömyyden. Elämä kun on paljon helpompaa ilman miestä!

        Juu, ei nainen edes tarvitse miestä, jos naisen päähän pällähtää, että haluaa lapsen.
        Sen kun vaan lampsii spermatoimistoon, jossa nainen saa hedelmöityksen.
        Mies sensijaan ei voi lasta saada, kun mies ei voi tulla raskaaksi, eikä mies tee mitään millään naisen munasolulla.
        Eikä mies voi edes adoptoida lasta, koska tiukat adoptio viranomaiset toteavat, että lapsella pitää olla äiti, ettei isä riitä, mutta jos äiti hakee adoptio lasta, niin se on ihan ok, eikä tarvi isää, kun äiti on lapselle tärkeämpi.


    • Anonyymi
    • Kyllä minut valittiin ja onneksi minut sietää.

    • Anonyymi

      Liikaa selityksenmakua.

    • Anonyymi

      Elämässä voi olla kiltti jolloin ei saa naisia eikä rakkautta tai jännämies jolloin saa naisia ja rakkautta.
      Mies siis voi valita itse kumpaa on.

      • Anonyymi

        En ole jännämies, ei ole naista.


    • Anonyymi

      Vieläkin henkisyys on kärmeksen tasolla.

    • Anonyymi

      Olen saanut paljon naisia koska ennen olin jännämies rikollinen. En minä ketään tappanut enkä lyönyt mutta varastin juttuja ja möin että sain rahaa. Raha minulla oli ja oli enemmän kun työnteosta olen saanut. Esimerkiksi jotain työkoneita tai työkaluja , niistä saa helposti rahaa, jonkun kahden tonnin sirkkelin kun vie niin siitä saa 600 euroa käteen. Nyt olen kunnollinen kansalainen ollut yli 10 vuotta eikä naisia ole juuri ollut paitsi yks joka kyllästyi sekin tylsyyteen kanssani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe