Tässä on uusi Kuu- puku esittelyssä !

20

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan jännityksellä sitä päivää kun se matka alkaa.

      Jokainen P1000 omistaja kun voi itse zoomailla takapihallaan yöllä (jos ei ole pilvinen taivas) että perkele siellä se pönttö menee kohti Kuuta. Ja toisin kuin se Aurinko laskiessaan, muutaman matkapäivän aikana se pönttö pienenee etääntyessään

      Matkan aikana saadaan myös ihailla aivan varmasti live-videoita pallo-Maasta.

      Ihan täristen odotan mitenkä se selitetään valeiksi ja lavastukseksi.

      • Anonyymi

        Ei taida ihan tuolla tavalla toimia, mutta eiköhän siitä lähdöstä tule paljon videoita samalla tavalla kun muistakin lähdöistä on youtube täynnä videoita. Littarit tuskin niitä on katsoneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ihan tuolla tavalla toimia, mutta eiköhän siitä lähdöstä tule paljon videoita samalla tavalla kun muistakin lähdöistä on youtube täynnä videoita. Littarit tuskin niitä on katsoneet.

        Olen kyllä katsonut rakettien lähdöistä videoita.
        Tässä 10 parasta:
        https://www.youtube.com/watch?v=WFZwI10HEsw


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Videohan on ihan saatanan hauska!

    • No alkuperäiset kuu-videot ja kuvat feikattiin jo 1968, vuotta aikaisemmin kuin itse "laskeutuminen". Voipi olla että kuvia ja videoita ollaan jo tekemässä tuosta matkasta, taso on varmasti tällä kertaa 1000 kertaa parempaa kun miettii miten efektit on kehittyneet ajan saatossa =)

      Päätin avustaa Bart Sibreliä 5e/kk, tänään tuli itse Bartilta kiitosviesti sähköpostiin. Eipä tuo talous muutamasta eurosta ole kiinni, hyvää työtä Sibrel tekee.

      • Anonyymi

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!

        Ei kun maksan siitä että sinäkin tajuaisit olevasi huijattu, tälläkin hetkellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!

        No eikös huijauksen perusmotivaatio ole juuri siinä, että vedetään rahat pois paukapäiltä? ; )


    • Anonyymi

      Katsoin että repun edessä on kannatuslenkit niille vaijereille.
      Kuukäyntikusetusta ei voida enää järjestää koska amatöörien tarkkailulaitteet ovat jo niin kehittyneitä että kusetus ei mene enää läpi.

    • Anonyymi

      Jos Kuu kiertää kehää litteä maailmamme yläpuolella, mutta kuitenkin taivaanrannan (Firmament) alapuolella, niin en näe estettä miksi ehkä emme voisi kuuhun matkustaa.
      60 ja 70 luvun "kuumatkat" oli surkeaa feikkiä ja pallomaateorian propagandaa.
      Uudet mahdolliset kuulennot tulevat todistamaan litteänmaan totuuden todeksi.

      • Anonyymi

        Lyön miljoonan vetoa ettei 2100 mennessä Kuukäyntiä suoriteta.
        NASA kusettaa että se menee Marsiin ja tarvitsee siihen aivan vähän lisärahoitusta.... :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyön miljoonan vetoa ettei 2100 mennessä Kuukäyntiä suoriteta.
        NASA kusettaa että se menee Marsiin ja tarvitsee siihen aivan vähän lisärahoitusta.... :-)

        Minne voin lähettää tilinumeron, että voit maksaa sen miljoonan?


      • Anonyymi

        Tämän videon julkaisija UAP ärsyttää rahapiirejä ja mitä lie koska mainoksia eikä siten myöskään niistä tuloja saa. Tilaajia kanavalla on kuitenkin 41 000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän videon julkaisija UAP ärsyttää rahapiirejä ja mitä lie koska mainoksia eikä siten myöskään niistä tuloja saa. Tilaajia kanavalla on kuitenkin 41 000.

        Rahastako siis näitä "paljastuksia" tehdään?

        Luulin että tarkoitus olisi vain valaista yleisöä todellisuuteen.

        Mutta siis raha on syynä. Kiitos selvennyksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahastako siis näitä "paljastuksia" tehdään?

        Luulin että tarkoitus olisi vain valaista yleisöä todellisuuteen.

        Mutta siis raha on syynä. Kiitos selvennyksestä.

        Palstalla on usein kyseenalaistettu vaihtoehtovideoiden tekijöitä ja epäilty näitä rahan ahneudesta.
        Ehkä joillekin tekijöistä tämä on osamotiivi ja onhan noiden videoiden teko kovan työn takana.
        Tämä ei kuitenkaan koske kaikkia vaikka onhan raha toki kaikille tervetullutta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Palstalla on usein kyseenalaistettu vaihtoehtovideoiden tekijöitä ja epäilty näitä rahan ahneudesta.
        Ehkä joillekin tekijöistä tämä on osamotiivi ja onhan noiden videoiden teko kovan työn takana.
        Tämä ei kuitenkaan koske kaikkia vaikka onhan raha toki kaikille tervetullutta.

        Olet ymmärtänyt hieman väärin, itse en pidä heitä rahanahneina, vaan ovat vain löytäneet itselleen oivan ansaintakeinon.

        Videoille höpöttäminen kun ei ole kovinkaan rasittavaa, eikä tarvita montaakaan höynäytettyä kun on jo perustulot kasassa.

        Muutama "ylälinjan" parranpäristäjä varmaan pääsee jo porhokerhoon tuloillaan.

        Mutta kukin saa tehdä rahoillaan juuri sen mitä haluaa; lähettäkää vain kaikki mitä haluatte.


    • Anonyymi

      Ja kukin voi rahastaa muita, jos vain osaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe