Tässä on uusi Kuu- puku esittelyssä !

20

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan jännityksellä sitä päivää kun se matka alkaa.

      Jokainen P1000 omistaja kun voi itse zoomailla takapihallaan yöllä (jos ei ole pilvinen taivas) että perkele siellä se pönttö menee kohti Kuuta. Ja toisin kuin se Aurinko laskiessaan, muutaman matkapäivän aikana se pönttö pienenee etääntyessään

      Matkan aikana saadaan myös ihailla aivan varmasti live-videoita pallo-Maasta.

      Ihan täristen odotan mitenkä se selitetään valeiksi ja lavastukseksi.

      • Anonyymi

        Ei taida ihan tuolla tavalla toimia, mutta eiköhän siitä lähdöstä tule paljon videoita samalla tavalla kun muistakin lähdöistä on youtube täynnä videoita. Littarit tuskin niitä on katsoneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ihan tuolla tavalla toimia, mutta eiköhän siitä lähdöstä tule paljon videoita samalla tavalla kun muistakin lähdöistä on youtube täynnä videoita. Littarit tuskin niitä on katsoneet.

        Olen kyllä katsonut rakettien lähdöistä videoita.
        Tässä 10 parasta:
        https://www.youtube.com/watch?v=WFZwI10HEsw


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Videohan on ihan saatanan hauska!

    • No alkuperäiset kuu-videot ja kuvat feikattiin jo 1968, vuotta aikaisemmin kuin itse "laskeutuminen". Voipi olla että kuvia ja videoita ollaan jo tekemässä tuosta matkasta, taso on varmasti tällä kertaa 1000 kertaa parempaa kun miettii miten efektit on kehittyneet ajan saatossa =)

      Päätin avustaa Bart Sibreliä 5e/kk, tänään tuli itse Bartilta kiitosviesti sähköpostiin. Eipä tuo talous muutamasta eurosta ole kiinni, hyvää työtä Sibrel tekee.

      • Anonyymi

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!

        Ei kun maksan siitä että sinäkin tajuaisit olevasi huijattu, tälläkin hetkellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että joku vielä maksaa siitä että tulee huijatuksi!

        No eikös huijauksen perusmotivaatio ole juuri siinä, että vedetään rahat pois paukapäiltä? ; )


    • Anonyymi

      Katsoin että repun edessä on kannatuslenkit niille vaijereille.
      Kuukäyntikusetusta ei voida enää järjestää koska amatöörien tarkkailulaitteet ovat jo niin kehittyneitä että kusetus ei mene enää läpi.

    • Anonyymi

      Jos Kuu kiertää kehää litteä maailmamme yläpuolella, mutta kuitenkin taivaanrannan (Firmament) alapuolella, niin en näe estettä miksi ehkä emme voisi kuuhun matkustaa.
      60 ja 70 luvun "kuumatkat" oli surkeaa feikkiä ja pallomaateorian propagandaa.
      Uudet mahdolliset kuulennot tulevat todistamaan litteänmaan totuuden todeksi.

      • Anonyymi

        Lyön miljoonan vetoa ettei 2100 mennessä Kuukäyntiä suoriteta.
        NASA kusettaa että se menee Marsiin ja tarvitsee siihen aivan vähän lisärahoitusta.... :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyön miljoonan vetoa ettei 2100 mennessä Kuukäyntiä suoriteta.
        NASA kusettaa että se menee Marsiin ja tarvitsee siihen aivan vähän lisärahoitusta.... :-)

        Minne voin lähettää tilinumeron, että voit maksaa sen miljoonan?


      • Anonyymi

        Tämän videon julkaisija UAP ärsyttää rahapiirejä ja mitä lie koska mainoksia eikä siten myöskään niistä tuloja saa. Tilaajia kanavalla on kuitenkin 41 000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän videon julkaisija UAP ärsyttää rahapiirejä ja mitä lie koska mainoksia eikä siten myöskään niistä tuloja saa. Tilaajia kanavalla on kuitenkin 41 000.

        Rahastako siis näitä "paljastuksia" tehdään?

        Luulin että tarkoitus olisi vain valaista yleisöä todellisuuteen.

        Mutta siis raha on syynä. Kiitos selvennyksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahastako siis näitä "paljastuksia" tehdään?

        Luulin että tarkoitus olisi vain valaista yleisöä todellisuuteen.

        Mutta siis raha on syynä. Kiitos selvennyksestä.

        Palstalla on usein kyseenalaistettu vaihtoehtovideoiden tekijöitä ja epäilty näitä rahan ahneudesta.
        Ehkä joillekin tekijöistä tämä on osamotiivi ja onhan noiden videoiden teko kovan työn takana.
        Tämä ei kuitenkaan koske kaikkia vaikka onhan raha toki kaikille tervetullutta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Palstalla on usein kyseenalaistettu vaihtoehtovideoiden tekijöitä ja epäilty näitä rahan ahneudesta.
        Ehkä joillekin tekijöistä tämä on osamotiivi ja onhan noiden videoiden teko kovan työn takana.
        Tämä ei kuitenkaan koske kaikkia vaikka onhan raha toki kaikille tervetullutta.

        Olet ymmärtänyt hieman väärin, itse en pidä heitä rahanahneina, vaan ovat vain löytäneet itselleen oivan ansaintakeinon.

        Videoille höpöttäminen kun ei ole kovinkaan rasittavaa, eikä tarvita montaakaan höynäytettyä kun on jo perustulot kasassa.

        Muutama "ylälinjan" parranpäristäjä varmaan pääsee jo porhokerhoon tuloillaan.

        Mutta kukin saa tehdä rahoillaan juuri sen mitä haluaa; lähettäkää vain kaikki mitä haluatte.


    • Anonyymi

      Ja kukin voi rahastaa muita, jos vain osaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe