Kiitos näistä vuosista!

Anonyymi

On aika miettiä kannattaako viipyä palstalla, jonka on valloittanut aines, joka ei enään anna minulle mitään.
Tunnen surua niiden kirjoittajien puolesta, joiden ajatukset ovat pitäneet palstaa inhimillisinä, ja antaneet iloa minulle jo vuosien ajan.
Kaikkea hyvää jatkossakin toivon!

En näe tärkeäksi käyttää nimimerkkiäni enään, käväisen ehkä joskus katsomassa miten palsta voi.

Kiitos.

68

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olen ihmetellyt täällä istuvia viikonloppuisinkin tyhjänpäiväisiä keskusteluja
      lehtien palstoilta hiukan oman hännän nostoa erittäin vähän huumoria

      • Anonyymi

        Laita itse huumoria kehiin, miksi muiden pitäisi sinua viihdyttää ? Kummasti sinulla on aikaa ja mielenkiintoa tehdä tilastoja niistä, jotka viikonloppuisinkin päivystävät.
        Aloittaja on varmaan ennenkin jättänyt jäähyväisiä, nyt vaan jätti nikkinsä pois.


      • Anonyymi

        Niin, kaikella on aikansa, ikä on vaikuttanut monilla hyvilläkin kirjoittajilla kuluttavasti aivotoimintaan. Luonnollista sinänsä, mutta ei houkuta osallitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita itse huumoria kehiin, miksi muiden pitäisi sinua viihdyttää ? Kummasti sinulla on aikaa ja mielenkiintoa tehdä tilastoja niistä, jotka viikonloppuisinkin päivystävät.
        Aloittaja on varmaan ennenkin jättänyt jäähyväisiä, nyt vaan jätti nikkinsä pois.

        ei siinä tilastointia tarvia kun se näkee että lässyä riittää viikonloppunakin
        ja jonot kasvavat maanantaiksi tms.

        ei aamulla tänne ei illalla ei viikonloppuna ja voi nauttia elämästä enemmän
        nytkin on aivan liian myöhä kirjoitella mitään mutta kun brexit etenee brysslissä
        ja dup ja bojo neuvottelevat niin se vaikuttaa aamuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita itse huumoria kehiin, miksi muiden pitäisi sinua viihdyttää ? Kummasti sinulla on aikaa ja mielenkiintoa tehdä tilastoja niistä, jotka viikonloppuisinkin päivystävät.
        Aloittaja on varmaan ennenkin jättänyt jäähyväisiä, nyt vaan jätti nikkinsä pois.

        Punnituttaa suosionsa sillä tavoin. Alkuaikoina pitkät rivit 'ÄLÄ-mene-ruikutuksia. Nyt saattaa olla, että vain toivotetaan hyvää matkaa.
        Siksi kannattaa jättää nikki pois.


      • Täälläkö taas huumorin perään kysellään.
        Etsit väärältä palstalta.

        Ne palstat ovat ihan erikseen mistä sitä teille hunoristeille löytyy.

        https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/vitsit

        Siitä vasemmasta reunasta voit valita minkälaisesta huunorista pidät. Löytyy 35 eri huunoripalstaa.


    • Anonyymi

      Mietipä vähän sitäkin oletko itse pystynyt 'antamaan' meille muille palstalla kävijöille joskus jotain hyvää ja kivaa. Ja kerrotko myös mitä. Ihan ilman nimmaria sopii kyllä...

      Kiitos!

      • Anonyymi

        Omaa iloani olen kertonut, ollut avoin, yrittänyt jakaa omaa elämänuskoani. Nyt en halua edes jaksaa, aina yrittää ja yrittää! Pärjälkää te muut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa iloani olen kertonut, ollut avoin, yrittänyt jakaa omaa elämänuskoani. Nyt en halua edes jaksaa, aina yrittää ja yrittää! Pärjälkää te muut!

        Ei tule heti mieleen ketään joka on omaa iloaan kertonut, ollut avoin ja yrittänyt jakaa elämänuskoaan.
        Paljonko olet juonut . . .?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule heti mieleen ketään joka on omaa iloaan kertonut, ollut avoin ja yrittänyt jakaa elämänuskoaan.
        Paljonko olet juonut . . .?

        Ei omaa hyvin vointia voi kehua kun menee monella huonosti tulee kateutta ja paha mieli


    • Anonyymi

      Kuitenkin hyvää syksyn jatkoa ja onnistumisia pian alkavalle talvelle. Jaa-a sano jaa-a - eipä täällä herkälle ja ja inhimisyydelle paikkaa juur löydy.

      • Anonyymi

        Samoin, kiitos sinulle!


    • Anonyymi

      Kuva jota luulee antaneensa ei aina ole yhtenevä vastaanottajan mielestä.

      Nm. se heikomman aineksen edustaja,
      jotka korkeasti oppineet erottelivat muista suomalaisista "alaroduksi"

      • Anonyymi

        Korkeasti oppineet ? Kyllä siinä ketjussa on vain kaksi, jotka oppineisuuttaan esittelevät hyvin seikkaperäisesti. Korkeasti oppinut on kyllä ihan muuta kuin ne puuhastelut siellä sun täällä.


    • Anonyymi

      Muuten: Makriina2 on tämän palstan "super lady",
      hänellä on aina kivat ja viisaat kommentit !
      Hänen kommenteistaan jää aina hyvä mieli,
      ne on asiallisia, mukavia ja ystävällisiä.

      • Anonyymi

        Minä joka kehuin Makriina2:sta, en ole aloittaja.
        Olen satunnainen seikkailija näillä palstoilla.
        Nm. Satunnainen seikkailija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä joka kehuin Makriina2:sta, en ole aloittaja.
        Olen satunnainen seikkailija näillä palstoilla.
        Nm. Satunnainen seikkailija

        Satunnaiseksi seikkailijaksi olet tehnyt vertailuja ihmeen tarkasti . Tottahan tuo, että Mak kirjoittaa täyttä asiaa , on vaatimaton ja ystävällinenkin, mitä nyt persuja pöllyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaiseksi seikkailijaksi olet tehnyt vertailuja ihmeen tarkasti . Tottahan tuo, että Mak kirjoittaa täyttä asiaa , on vaatimaton ja ystävällinenkin, mitä nyt persuja pöllyttää.

        Olen nopeaälyinen ;) Minun ei tarvitse asua palstalla saadakseni nopeasti käsityksen palstojen helmistä.
        Nm. Satunnainen seikkailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nopeaälyinen ;) Minun ei tarvitse asua palstalla saadakseni nopeasti käsityksen palstojen helmistä.
        Nm. Satunnainen seikkailija.

        Sinunkaltaisesi satunnaiset seikkailijat voisivat jäädä pysyvämminkin palstamaisemiin. Nopea äly ja seikkojen tajuaminen ovat hyvä yhdistelmä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nopeaälyinen ;) Minun ei tarvitse asua palstalla saadakseni nopeasti käsityksen palstojen helmistä.
        Nm. Satunnainen seikkailija.

        Kiitokset Satunnaiselle! Ja ihan värikkyyden vuoksi pitää jotain asiaa pöllyttää, ettei harmaannu tapetteihin.
        Täytyy vaatimattomasti vain anonyyminä kiittää, kun kaikki muutkin ujostelevat nimmareitaan.
        M2


    • Anonyymi

      Siis et poistu vielä vaan mietit...

    • Anonyymi

      Samanlaista lupailua kuin Pertikki ystävämme harrastaa,,sitten ei kuitenkään häivy vaikka pyydettäisiin.

      • Muista kymmenen käskyä. Älä lausu nimeäni turhaan,


      • Anonyymi

        Ja nyt hän kokee olevansa jumalasta seuraava, ylöspäin.

        Tuossa 20:36 kirjoittamassaan se tulee ilmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt hän kokee olevansa jumalasta seuraava, ylöspäin.

        Tuossa 20:36 kirjoittamassaan se tulee ilmi.

        Kuinka anonyymit esittää itsestään mitään, jotkut tuntee kirjoituksista ilman nimimerkkiä, nimimerkkikään palsta henkilöllisyyttä mutta on kuitenkin josta voi jotain tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt hän kokee olevansa jumalasta seuraava, ylöspäin.

        Tuossa 20:36 kirjoittamassaan se tulee ilmi.

        Halloota ! Missä huumorintajusi on ?!
        Missä on ylipäätänsäkin huumori tällä palstalla ?
        Huumori on harvinainen "vieras".


    • Anonyymi

      Kyllä tämä tutulta kuulostaa, ei ole ensi kertaa palstaa jättämässä. Aika inhottavaa leimata muita nimityksellä aines. Miksi jonkun "aineksen"tehtävä olisikaan antaa heitä halveksiville jotain sisältöä elämään ? Täällä arvataan kyllä kuka on aloittaja, saa nähdä ollaanko kovin sankoin joukoin anelemassa jäämistä.

    • Tuskin yhtä Anonyymiä osaa kaipailla, kun riittäähän teitä.

      • Anonyymi

        Moni on lähtenyt ilman mainintaa, minusta on silti kaunista kiittää.
        Itse jätin nimimerkkini jo vuosia sitten, varmistin sillä ettei kukaan enää satuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni on lähtenyt ilman mainintaa, minusta on silti kaunista kiittää.
        Itse jätin nimimerkkini jo vuosia sitten, varmistin sillä ettei kukaan enää satuta.

        Nii just.
        Kiittää, kumartaa ja pyllistää palstalaisille.

        Pitäähän sitä välillä lähteä, että pystyy tulemaan taas takaisin ilmoittamaan, että sama meininki näkyy jatkuvan, "tulin vain katsomaan ja lähden saman tien".

        Kuka sitä tietoa oikeastaan tarvitsee mihinkään, kun täällä voi tulla ja mennä ilmoittamatta siitä sen kummemmin.


    • Aivan todella!
      Olen aloituksentekijän kanssa samoilla linjoilla!
      Minä uskallan esiintyä amana ja en työnnä päätäni pensaaseen.
      Voi minut on haukuttu palstalla niin monta kertaa lyttyyn ja nyt kun kerroin poikieni menehtymisestä minusta tehtiin jopa elvistelijä kahden poikani kuolemalla?
      Jos joku todella tuntee hekumaa,että toinen poikani teki itsarin ja toinen poikani tapettiin Järvenpäässä elämääni kohdanneista tragedioista,elämmekö sivistysvaltiossa nimeltään Suomi?
      Kuka ihminen voi olla todella sitä mieltä,että retostelen kirjoituspalstalla?

    • Anonyymi

      Älä välitä irvailijoista, asetu niitten yläpuolelle. Jatka vaan, palsta tarvitsee sinua ja olet pidetty.

      • Anonyymi

        Edelliseen mielipiteeseen yhdyn.

        Ilkeilijöistä ei välitetä!


    • Anonyymi

      Joo,o, totta haastat alottaja, suaisihan noita vaihella, emäntiikin,
      ku ovat kovin samois ringeiss' ja ovat ykssilmäsii.

    • Anonyymi

      Olisikohan aika kokeilla jotain toista foorumia, vai onko kokemusta?

    • Anonyymi

      Miettimisesi aika on ohi, poistut palstalta viipymättä ja lopullisesti!!

    • Anonyymi

      Kuka se lähtikään pitkälle reissulle ja nytkö "poistuu" palstalta kiittäen
      "kaikkensa antaneena, mutta väärin ymmärrettynä - - -"

      • Anonyymi

        Heikko aines jää palstalle toisille takarivintyyneille seuraa pitämään. Älä pidä kiirettä takaisin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heikko aines jää palstalle toisille takarivintyyneille seuraa pitämään. Älä pidä kiirettä takaisin !

        Höps kukkuu, en ole lähdössä kuin matkalle. Nykytekniikka suo mahdollisuuden pysyä mukana. Anonyymit voi uhkua lähtöä, kuka kaipaa, kuka huomaa, ei kukaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Höps kukkuu, en ole lähdössä kuin matkalle. Nykytekniikka suo mahdollisuuden pysyä mukana. Anonyymit voi uhkua lähtöä, kuka kaipaa, kuka huomaa, ei kukaan.

        Ei tarvitse palstoilla kenenkään kaivata eikä huomata, ihan tarpeeksi saan molempia livessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse palstoilla kenenkään kaivata eikä huomata, ihan tarpeeksi saan molempia livessä.

        Eipä siltä näytä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siltä näytä 😂😂😂

        Tuossa se korppis ulvoo kyyneleet silmissä. Kun se itse vakuuttaa saavansa huomiota ja kaipausta livessä, se pitäisi muiden uskoa. Mutta jos joku muu sanoo, se ulvoo . Kun se ei itse saa oikeassa elämässä huomiota tarpeeksi, ei sitten kellään muullakaan ole lupaa saada. Luulisi edes matkalle lähtiessä olevan muuta tekemistä kuin kyylätä palstaa. Kuvottavaa.


    • Anonyymi

      Kotkat lentävät.

      • Anonyymi

        Korppikotkat raatelevat.


    • Anonyymi

      Korppiksien kaltaisten älykääpiöiden takia palsta on menettänyt monta kirjoittajaa.

      • Anonyymi

        Oletko laskenut korpin takia lähteneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko laskenut korpin takia lähteneet?

        Anonyymi Tänään 14:44. Sinulla on tidella vaikea stigma sisälläsi. Ymmärrän. Kikilla ei ole varaa mennä oikean helpottavan avun puheille.
        Korppis on oikeasti palstan ja netinkin väriläiskä.
        vääp. henttonen


      • Anonyymi

        Kommenttisi perusteella kantsii tutkia todella tarkasti oman älysi määrää. - Nm. Olematon


    • Anonyymi

      Herraa hyvää kiittäkää , iloiten ylistäkää :)

      • Mielestäni korppis on kirjoittanut hauskasti ja värikkäästi 😍)) täällä. Matkoillehan vaan olin ymmärtänyt hänen lähtevän?


      • Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

        Mielestäni korppis on kirjoittanut hauskasti ja värikkäästi 😍)) täällä. Matkoillehan vaan olin ymmärtänyt hänen lähtevän?

        🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤮🤮🤮

        👎👎👎


      • Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

        Mielestäni korppis on kirjoittanut hauskasti ja värikkäästi 😍)) täällä. Matkoillehan vaan olin ymmärtänyt hänen lähtevän?

        Tarkoitat kai lapsellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai lapsellisesti?

        En ole seurannut keskustelujanne pidempiä aikoja, tällä palstalla olen pitänyt mökkitarinoista ja harrastuksista.
        Koska en historiaanne tunne, en puutu enempää 👣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seurannut keskustelujanne pidempiä aikoja, tällä palstalla olen pitänyt mökkitarinoista ja harrastuksista.
        Koska en historiaanne tunne, en puutu enempää 👣

        En minäkään ymmärrä, miksi jonkun tavallinen mökkielämä saa vastalauseita. Kun se ei ole edes ylellistä vaan hyvinkin vaatimatonta. Ja tehkää tekin savitöitä, edullinen harrastus ! Kiva vaan kun pääsee reissulle näin iäkkäämpänä kun kerran reissaamisesta tykkää. Hyvää matkaa, laita vaan tänne viestiä reissun päältä jos siltä tuntuu. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä, miksi jonkun tavallinen mökkielämä saa vastalauseita. Kun se ei ole edes ylellistä vaan hyvinkin vaatimatonta. Ja tehkää tekin savitöitä, edullinen harrastus ! Kiva vaan kun pääsee reissulle näin iäkkäämpänä kun kerran reissaamisesta tykkää. Hyvää matkaa, laita vaan tänne viestiä reissun päältä jos siltä tuntuu. 👍

        Hyvää matkaa toivottelen, tule terveenä takaisin! 🌹🍀


    • Anonyymi

      Mitä rakkaat tytöt yrittävät kertoa.

      Kyllä suomenkieli on rikas ja kaunis--kaikki on sanoilla.

    • Anonyymi

      Narsistin kertomukset ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mutta mitä kommenttisi kertoo sinusta? - Nm. Osannetko arvella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä kommenttisi kertoo sinusta? - Nm. Osannetko arvella

        Se kertoo sen, että narsistin kertomukset ei kiinnosta.
        Nm. Opettele ymmärtämään lukemaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo sen, että narsistin kertomukset ei kiinnosta.
        Nm. Opettele ymmärtämään lukemaasi

        Kuten nähdään, se narsisti viimeiseen asti koittaa vängätä omia ongelmiaan muitten niskoille. Ei onnistu livessä eikä onnistu täälläkään. Lopulta jää yksin. Hyvä että on tervettä ajattelua täällä vastapainoksi. Huomiotta jättäminen olisi tietysti yksi tapa, mutta kun se vaan jatkaakjajatkaajajatkaaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo sen, että narsistin kertomukset ei kiinnosta.
        Nm. Opettele ymmärtämään lukemaasi

        Väärin meni. - Nm. Yritä kovemmin


    • Anonyymi

      Siitäs näet ap, että viestejäsi luetaan. Jotkut ilkeilläkseen, toiset myötämielisesti. Liian kiltit meinataan vaieta pois pois pois.
      Ole vaan mukana, käytä luovuuttasi mut älä lannistu. En ehdi mukaan, enkä ole sosiaalinen mies. En halua olla kuitenkaan kanssaihmisistä piittaamaton.
      Hyvää viikonvaihdetta sinulle.

      • Anonyymi

        Samoin kiitos,... iloisesti yllättyneenä!
        Laulusta Rakkauden aamu, tulvii mieleeni sanat,...

        🎵 Vaaroja en mä nää, pois taivaalta pilvet häviää, eestäni löytää mä sain, kanssasi maan niin kauniin ❀


    • "On aika miettiä kannattaako viipyä palstalla, jonka on valloittanut aines, joka ei enään anna minulle mitään. "

      Tuota pitää itse kunkin joskus mietiskellä kun suomi24 piipahtelee, mutta kait se tärkein "aines" löytyy kuitenkin sieltä oman koneen äärestä.
      En osaa sanoa kuinka paljon iloa ja onnea olet itse antanut palstalle, vai odotatko vain tekoja siltä muulta palsta-ainekselta.

      En osaa sen pahemmin kiitellä kuin en pahoitellakaan, niin on vähäisiä nämä osanottoni palstalla.

      Mutta koeta kestää. Maailma on täynnä hyvää ainesta kun vain kohdalle sattuu.
      Oma aines pitää kuitenkin aina kantaa mukanaan.

      • Anonyymi

        Minäkin koen elämässä olevan niin paljon hyvää, ettei päiviään kannata haaskata moittimiseen. Eihän sellaiseen halua mennä mukaan, pikemminkin nousee puolustamisen tahto!
        Voi olla uskollinen niille arvoille elämässä, jotka kannustaa ja rakentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin koen elämässä olevan niin paljon hyvää, ettei päiviään kannata haaskata moittimiseen. Eihän sellaiseen halua mennä mukaan, pikemminkin nousee puolustamisen tahto!
        Voi olla uskollinen niille arvoille elämässä, jotka kannustaa ja rakentaa.

        Hyvää ja rauhallista yötä!


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa oll ss. Oli päivän poissa ja nyt on uusi lyhennetty nikki. Moneskohan kerta kun ovia paukutti, kerjää näin huomiota

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe