Vihaan niin vuosien jälkeenkin niin paljon ettei sanotuksi saa. Eikä se viha ikinä muutu. Mutta sen kanssa oppii elämään. Ja voi sitä päivää kun saisin tietää että ovat joutuneet itse käymään kaiken saman läpi. Uskon karmaan, joten uskon senkin päivän koittavan.
vihaan sitä niiden porukkaa
7
195
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä ei kukaan saa mitään selvää, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Lupasinhan odottaa sinua / teitä :) vaikka maailman loppuun asti.
- Anonyymi
Jooh, sitä sattuu kun ei käytä hattuu vai mitä sä aina totesit joka asiaan.... Tuttu kysymys sulle mutta mitä mieltä oot sitruunoista?
- Anonyymi
Niin mikäkin ns inhoan mitä erinäisempiä kuppikuntia, sääli on vaan pakko ottaa työkaluihin mukaan sillä autuaita ovat tietämättömät ja häpeä on hyvä rangaistus sekä joillekin kasvojen menetys kun on liiaksi asti mälvätty menemään, minä en sitä säätele, maailmankaikkeus tekee sen sekä itse kunkin omat valinnat.
- Anonyymi
Aloittaja voi ehkä tarkoittaa jotain koulukiusaamis-porukkaa, jne.. juttuja.
- Anonyymi
Ruhdisyäufä rukpile jumals
- Anonyymi
Kiusaamisporukoita riittää, mutta tuo aloitus sen sijaan henkii epäaitoa uhriutumista, kiusaajakin voi kokea voimakkaita uhriutumisen kokemuksia kun saa nenilleen. Aloitusta en osta,kokemuksista voisin virkkoa yhtä sun toista, jääköön jotain pureskeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121253
- 581025
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51892
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805