Vihaan niin vuosien jälkeenkin niin paljon ettei sanotuksi saa. Eikä se viha ikinä muutu. Mutta sen kanssa oppii elämään. Ja voi sitä päivää kun saisin tietää että ovat joutuneet itse käymään kaiken saman läpi. Uskon karmaan, joten uskon senkin päivän koittavan.
vihaan sitä niiden porukkaa
7
194
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä ei kukaan saa mitään selvää, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Lupasinhan odottaa sinua / teitä :) vaikka maailman loppuun asti.
- Anonyymi
Jooh, sitä sattuu kun ei käytä hattuu vai mitä sä aina totesit joka asiaan.... Tuttu kysymys sulle mutta mitä mieltä oot sitruunoista?
- Anonyymi
Niin mikäkin ns inhoan mitä erinäisempiä kuppikuntia, sääli on vaan pakko ottaa työkaluihin mukaan sillä autuaita ovat tietämättömät ja häpeä on hyvä rangaistus sekä joillekin kasvojen menetys kun on liiaksi asti mälvätty menemään, minä en sitä säätele, maailmankaikkeus tekee sen sekä itse kunkin omat valinnat.
- Anonyymi
Aloittaja voi ehkä tarkoittaa jotain koulukiusaamis-porukkaa, jne.. juttuja.
- Anonyymi
Ruhdisyäufä rukpile jumals
- Anonyymi
Kiusaamisporukoita riittää, mutta tuo aloitus sen sijaan henkii epäaitoa uhriutumista, kiusaajakin voi kokea voimakkaita uhriutumisen kokemuksia kun saa nenilleen. Aloitusta en osta,kokemuksista voisin virkkoa yhtä sun toista, jääköön jotain pureskeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644830- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843497
- 803250
- 481751