meidän pitäisi oikeasti puhua

Anonyymi

Jos sulla on vielä tunteita niin mielestäni meidän pitäisi puhua asioista. Tässä on sattunut ihan liikaa väärinkäsityksiä ja molemmat meistä taisimme haluta tavata, mutta emme saaneet tapaamista sovittua. Jos kyse on siitä, että tunteesi kuolivat niin silloin tilanne on tietysti eri. Miehelle, joka häipyi elämästäni.

60

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minne se häipyi?

      • Anonyymi

        Katkaisi yhteydenpidon.


    • Anonyymi

      Minä suostun tapaamaan kyllä. En sitä pelkää. Jopa mies oli sitä mieltä, että meidän kannattaisi tavata. Ehdota sinä aikaa ja tapaamispaikkaa niin minä vastaan. Minulla ei sinun kännykkänumeroa enää ole. Vaihdoin puhelinta niin se meni. Sinä voit lähettää minulle viestiä.

      • Anonyymi

        Jos olet PJ ja et enään viestittänyt, niin nyt minä en tiedä sinun numeroa. Missä nähdään ja koska . J


    • Anonyymi

      Toivottavasti "kaivattuni" ei nyt luule että tämä on minulta.

      • Anonyymi

        Kyllä luulen


    • Anonyymi

      Ei minun tunteet mihinkään ole kuolleet. Mutta ei tapaamisella ole minulle mitään annettavaa, olen jo sisäistänyt olevani ainoa osapuoli tällaisten tunteiden kanssa.

      • Anonyymi

        Mistä voit tietää? Joidenkin on vahvojen tunteiden kanssa vaikea osoittaa tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voit tietää? Joidenkin on vahvojen tunteiden kanssa vaikea osoittaa tunteita.

        Voi varmaan joillain ollakin vaikeuksia ilmaista. Hänen kohdallaan siitä ei ole kyse. Hän osoitti minulle tunteitaan jo aiemmin, mutta sitten ne tunteet lakkasivat olemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi varmaan joillain ollakin vaikeuksia ilmaista. Hänen kohdallaan siitä ei ole kyse. Hän osoitti minulle tunteitaan jo aiemmin, mutta sitten ne tunteet lakkasivat olemasta.

        Sanallisesti face to face?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi varmaan joillain ollakin vaikeuksia ilmaista. Hänen kohdallaan siitä ei ole kyse. Hän osoitti minulle tunteitaan jo aiemmin, mutta sitten ne tunteet lakkasivat olemasta.

        Ei ne tunteet mihinkään oo kadonneet. En ole koskaan ketään halunnut niin kuin sinua, mutta tämä on vaan liian monimutkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi varmaan joillain ollakin vaikeuksia ilmaista. Hänen kohdallaan siitä ei ole kyse. Hän osoitti minulle tunteitaan jo aiemmin, mutta sitten ne tunteet lakkasivat olemasta.

        Miten sen olet päätellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen olet päätellyt?

        Jos olet se ketä kaipailen, tiedät osan vaikeuksista paljon muuta mitä et tiedä ja jota en tässä rupea kertoilemaan. Kaikesta tästä huolimatta olen kovin rakastunut sinuun. Ehkä sana rakastunut kuulostaa sinusta liioitellulta, kun emme oikeastaan toisiamme kovin hyvin tunne, mutta pelkkä ihastus taas ei kuvaa tunteitani sinuun. Se olisi liian laimeata. Olet ehkä ihmetellyt, kun en ole täällä vastaillut enkä paljoa kirjoitellut,( joka päivä kyllä jotakin olen laitellut).,mutta olen yrittänyt pitää hieman etäisyyttä, kun tämä kaipaamaaminen on niin tuskallista. Jos nähtäisiin, en varmasti voisi sinusta irrottautua,, niin siksi en sitä nyt voi ehdottaakaan.


      • Anonyymi

        Ei liity minuun ja häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity minuun ja häneen.

        Viesti on S miehelle H naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tunteet mihinkään oo kadonneet. En ole koskaan ketään halunnut niin kuin sinua, mutta tämä on vaan liian monimutkaista.

        No ei oo kummostakaan haluamista jos sen voi sanoo kenelle vaan tuntemattomalle nettipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo kummostakaan haluamista jos sen voi sanoo kenelle vaan tuntemattomalle nettipalstalla.

        Joo, olet oikeassa. Viestini on tarkoitettu S miehelle ja H naiselta on.


      • Anonyymi

        Selvennykseksi että minä en ole H nainen enkä kaipaa S-miestä

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanallisesti face to face?

        Sanallisesti kyllä, kasvotusten ei.

        Sama kuin eilen 21.21 ja tänään 8.50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen olet päätellyt?

        Koska osaan Suomea. Puhelimen välityksellä kertoi.

        Sama kuin eilen 21.21 ja tänään 8.50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti on S miehelle H naiselta.

        Voitko kertoa jonkun vihjeen/tarkennusta teistä/sinusta/hänestä?


    • Anonyymi

      En halua tavata niin kauan, kun olet Tinderissä. Eli sinulla on haku päällä.

      • Anonyymi

        En ole siellä eikä ole haku päällä. Mutta profiilini saattaa näkyä siellä hänelle, koska poistin vain sovelluksen. Tinderiä selaaville sen ei pitäisi näkyä, vain matcheille jos niillekään.


    • Anonyymi

      Ei enää jaksaisi tätä veivaamista. Sen pitää tapahtua nyt lähiaikoina tai ei sitten ollenkaan. Liian kauan on veivailtu eestaas....

      • Anonyymi

        Jos olet mies niin juna meni jo,


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Olkoon sitten tässä, jätän sut rauhaan. En kirjoittele enää. H https://youtu.be/UoWPwHQNrSc

        Et sinä minua rakasta. Jos rakastaisit, muuttuisit. Rakastat aineitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies niin juna meni jo,

        Niin meni, sanoin jo aikaisemmin sinulle siitä. Sinä vaan jatkoit hämmentämistä, nyt se on kertakaikkisen loppu meidän osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni, sanoin jo aikaisemmin sinulle siitä. Sinä vaan jatkoit hämmentämistä, nyt se on kertakaikkisen loppu meidän osalta.

        Siinä on toisesta valopäästä toinen. Sinun juna ei ole mennyt mihinkään jos täällä täytyy inttää. Se juna on mennyt vasta kun et vietä aikaasi tällaisella sivustolla. Sinä vain kerjäät että toinen yrittäisi enemmän ja tuijotat sitä junaa kaiken aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä minua rakasta. Jos rakastaisit, muuttuisit. Rakastat aineitasi.

        En usko että meni oikeaan osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on toisesta valopäästä toinen. Sinun juna ei ole mennyt mihinkään jos täällä täytyy inttää. Se juna on mennyt vasta kun et vietä aikaasi tällaisella sivustolla. Sinä vain kerjäät että toinen yrittäisi enemmän ja tuijotat sitä junaa kaiken aikaa.

        Joo. Mutta sanon vaan että se on loppu nyt. Tarpeeksi olen saanut miettiä itkeä ja meluta.


    • Anonyymi

      Naiset EI yritä mitään.

      Miehet tekee ja naiset vikisee.

      Naiset jälkikäteen rallattelevat miten saivat jonkun toisen miehen kullia kun se mies ei vain yrittänyt tarpeeksi tai "oikealla tavalla".

      Naaraiden ikiaikaista aivovammaista leikkiä.

      Jos mies toimisi samoin niin hän olisi kusipää, mutta nainen on vain ihana oma itsensä.

      Naiset osaavat olla juuri sellaisia aivovammaisia "tää just on ny paras idea" teinejä.

      Näkeehän sen näistä nuorista naispoliitikoista ja vähän vanhemmistakin.
      Ihan pentuja.

    • Anonyymi

      Rakastan sinua tietysti.

      • Anonyymi

        Niin minäkin häntä. Miksi häivyit?


    • Anonyymi

      Minä muutin toiseen kaupunkiin niin ajattelin, että et sinä varmaan jaksa mitään sellaisia säätämisiä.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa ? Muutit jos muutit. Muutit sitte. Siks ettei kiinnosta mikään siellä toisaalla. Ei edes kaivattus eli teeskentelyä koko ihastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa ? Muutit jos muutit. Muutit sitte. Siks ettei kiinnosta mikään siellä toisaalla. Ei edes kaivattus eli teeskentelyä koko ihastus

        Jotkut ihmiset elää pinnallisesti ja feikkitunteet on ihan normaalia. Itselle puistattavaa.


      • Anonyymi

        Hän ei ole muuttanut. Ja mulle selvisi jo, että hänen tunteensa ovat loppuneet.
        Nyt kyllä häivyn täältä palstalta kun täällä ei ole enää mitään järkeä olla. Tunteeni kuitenkaan tuskin koskaan kuolevat ja loppuelämäni tulen olemaan sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole muuttanut. Ja mulle selvisi jo, että hänen tunteensa ovat loppuneet.
        Nyt kyllä häivyn täältä palstalta kun täällä ei ole enää mitään järkeä olla. Tunteeni kuitenkaan tuskin koskaan kuolevat ja loppuelämäni tulen olemaan sinkku.

        Älä kuitenkaan katgeroidu. Ehkä jossain tulee vielä vastaan joku joka sytyttää kiinnostuksen puolin ja toisin? Näin ainakin itse ajattelen tai tulee uusi tilaisuus, jossa lähtökohdat osuu paremmin yksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole muuttanut. Ja mulle selvisi jo, että hänen tunteensa ovat loppuneet.
        Nyt kyllä häivyn täältä palstalta kun täällä ei ole enää mitään järkeä olla. Tunteeni kuitenkaan tuskin koskaan kuolevat ja loppuelämäni tulen olemaan sinkku.

        Ei loppuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuitenkaan katgeroidu. Ehkä jossain tulee vielä vastaan joku joka sytyttää kiinnostuksen puolin ja toisin? Näin ainakin itse ajattelen tai tulee uusi tilaisuus, jossa lähtökohdat osuu paremmin yksiin?

        En usko että tulee. Olen mielummin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa jota en rakasta. En katkeroidu tälläisestä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei loppuneet.

        Hän kertoi niin, ihan tosielämässä, joten erehdyit henkilöstä.


    • Anonyymi

      Oliks mikään näistä minulle?

      • Anonyymi

        Kenelle?


    • Anonyymi

      Saattaa olla väärinkäsityksiäkin, mutta ei niillä ole mitään merkitystä. Ei ole mitään tarvetta nyt jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. En jaksa.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole tunteita ketään kohtaan.

    • Anonyymi

      Elän enemmän kuin koskaan, ja tiedän raukoista enemmän. Kerron sitten enemmän, jos kysytään. Näinhän parat aina toimii. Onnettomat.

      • Anonyymi

        Niinpä, ikävää. Miksi joillekin on niin vaikeaa asettua toisen asemaan?


    • Anonyymi

      Minkä takia tällanen viesti on anonyymina suomi24 palstalla eikä esim. viestinä kohteen kännykässä, jos ap haluaa ottaa yhteyttä? Vai onko tän tarkoitus herättää vaan draamaa?

      • Anonyymi

        Lisäyksenä tohon edelliseen 03 36, osuu yhden henkilön kanssa aika hyvin kohdalle, sanoi mulle tossa aika pitkä aika sitten että "ei jaksa näitä viestittelyjä(ei ollut täällä itku ja kaakatuspalstalla) eikä kuulemma ole sen tyyppinen henkilö joka tykkää lähteä mihinkään. Muutenkin sain lopulta sen käsityksen että katsoo kaikkia, myös niitä jotka haluaisivat tutustua oikeasti irl, alaspäin kun kasaa paskaa.... Ei ihan tullut sellasta kutinaa että uudestaan jauhaminen ois mikään optimivaihtoehto, mielummin unohdan koko ihmisen kun tuhlaan omaa energiaa henkiseen mustaan aukkoon jonka kanssa tuntuu jälkeenpäin kun joku ois lapioinu pään täyteen myrkkyä----


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä tohon edelliseen 03 36, osuu yhden henkilön kanssa aika hyvin kohdalle, sanoi mulle tossa aika pitkä aika sitten että "ei jaksa näitä viestittelyjä(ei ollut täällä itku ja kaakatuspalstalla) eikä kuulemma ole sen tyyppinen henkilö joka tykkää lähteä mihinkään. Muutenkin sain lopulta sen käsityksen että katsoo kaikkia, myös niitä jotka haluaisivat tutustua oikeasti irl, alaspäin kun kasaa paskaa.... Ei ihan tullut sellasta kutinaa että uudestaan jauhaminen ois mikään optimivaihtoehto, mielummin unohdan koko ihmisen kun tuhlaan omaa energiaa henkiseen mustaan aukkoon jonka kanssa tuntuu jälkeenpäin kun joku ois lapioinu pään täyteen myrkkyä----

        Paskapuhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta

        Ööööm... mä veikkaan että tiedän aika hyvin mitä joku on mulle sanonu.... :D Siinä ei pitäis olla epäselvyyksiä


      • Anonyymi

        Just tossa kerroin että hänellä ei ole tunteita enää, joten ei mitään järkeä lähettää tällaista viestiä irl. En lähetä viestejä jos toinen ei halua vastaanottaa niitä. Hän sitä paitsi esti minut. En tosin tiedä estikö tekstaritkin, mutta en kokeile laittaa tekstarillakaan mitään. Se olisi jo ahdistelua. Eikä ole mitään selvitettävää kun kyse ei ollut väärinkäsityksistä vaan siitä että ihastui toiseen.


    • Anonyymi

      Jos sovitte siitä tapaamisesta, niin pysykää äijät pois minun tonttini nurkilta. Minä en ole koskaan halunnut palstalla tutustua kehenkään teistä, enkä ikävöinyt ketään. Jos joku niin luulee, on harhainen hölmö. Kirjoitan tämän varmuuden vuoksi, koska muutamien sopimienne tapaamisten aikaan taloni ympärillä pyörii sama auto, kerronko merkin, rekkarikin on muistissa. Osumia on ainakin viisi kertaa, olisivatko kuitenkin yhteensattumia, niitähän löytyy palstalta enemmänkin. Minä haen seurani muualta, ei tulisi mieleenikään ikävöidä ketään palstalla. Puhua kyllä haluaisin ja olen puhunutkin, mutta sehän ei teiltä urpoilta onnistu.

      • Anonyymi

        Jäikö tapaajilta lukematta kirjoittamasi viesti, kun ei ole tullut kommentteja? Jo yli kaksi tuntia kulunutt - haloo, pitäisiköhän jo soittaa hätänumeroon??


      • Anonyymi

        Joo aina ekaks kannattaa antaa kotiosoite ja sopia treffit sinne. Ja monen kanssa yhtäaikaa niin ei tuhlaannu aikaa.


    • Anonyymi

      Sinä häivyit hänen elämästään ihan samalla tavalla. Turha syytellä.

      • Anonyymi

        En syytellyt. Tottakai saa häipyä elämästäni jos niin haluaa.
        Olin kyllä melkein kuukauden pitämättä yhteyttä, mutta laitoin sen jälkeen viestiä, johon hän ei vastannut. Joten hän häipyi, enkä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syytellyt. Tottakai saa häipyä elämästäni jos niin haluaa.
        Olin kyllä melkein kuukauden pitämättä yhteyttä, mutta laitoin sen jälkeen viestiä, johon hän ei vastannut. Joten hän häipyi, enkä minä.

        Olitko tänään palstalla? Kirjoittelit erääseen ketjuun missä toteat hänen estäneen sinut mm. snapchatissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko tänään palstalla? Kirjoittelit erääseen ketjuun missä toteat hänen estäneen sinut mm. snapchatissa?

        joo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe