Elämä ilman parisuhdetta - mitä se on?

Anonyymi

Etsin ensimmäisen kerran vakavissaan seuraa tytöistä 14-15-vuotiaana, mutta mitään en saanut aikaiseksi. Sitten oli muutama vuosi ettei asia oikein innostanut, kunnes 19-21-vuotiaana oli kova yritys päällä treffipalstoja ja muita foorumeita myöten. Onnistuin jopa käymään kovasta jännityksestä ja pelostakin huolimatta jopa treffeillä ilman sen vakavampia seurauksia. Kuitenkin kävi taas kuten voi olettaa, ei joko kiinnostanut tarpeeksi tai en lopulta kokenutkaan asiaa tärkeäksi elämässäni. Sitten 25 vuoden paikkeilla oli ihan tosielämässä pari kolmekin mahdollisuutta jossa naiset viestittivät kiinnostuksestaan, mutta huomattuani tämän yritin olla niin kuin en huomaisi mitään.

Olen nyt 29-vuotias (mies) ja onnistunut välttämään seurustelun ja kosketuksen tähän ikään. Minulle eräs vanha herra sanoi aikanaan teini-iässä, että homma ''ottaa jos on ottaakseen siinä 20-25-vuotiaana''. No, niin ei käynyt. Pikkuhiljaa olen luopunut ajatuksesta, että jonain päivänä seurustelisin vakavissaan. Nyt asia tuntuu itseasiassa paljon pelottavammalta ja epätodennäköisemmältä kuin 10 vuotta sitten. Olen kuitenkin myös samalla miettinyt, mitä mahdollisesti elämässä jää kokematta jos en tuossa asiassa koskaan onnistu?

110

5789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä asiassa et nyt sitten ainakaan voi syyttää tyttöjä tai naisia, koska itse olet työntänyt kaikki pois.
      Menetätkö ja mitä jos jäät lopuksi ikää yksin? No, minä olen nainen, sinua vanhempi ja seurustellut ja ollut parisuhteessakin muutaman vuoden. Nyt olen ollut sinkku ja täysin vapaa pitemmän aikaa, ja mitä enenmmän aikaa kuluu, sitä tyytyväisempi ja onnellisempi olen!
      Ei parisuhde ole mikään onnen tae, kaikkea muuta. Minulle se ei sovi enkä kaipaa. En haikaile niiden vuosien perään kun asuin miesystäväni kanssa ja leikimme kotia. En halua miestä elämääni enkä koe sellaista tarvitsevani. Joku kai voi sanoa että menetän kamalan paljon ja että eihän tuo ole edes mitään elämää. Minulle tämä on juuri sitä elämää mitä haluan, enkä missään nimessä enää vaihda.
      Jokainenhan meistä on omanlaisensa, joku ei kerta kaikkiaan pysty olemaan eikä pärjää yksin, toinen taas on onnellisin vapaana. En osaa sanoa menetätkö jotain kun en tiedä mitä pohjimmiltaan haluat ja minkälaiset elämänarvot sinulla on. Se on sinun mietittävä itse.
      Lisäksi sanoisin että älä ainakaan väkisin yritä ohjata itseäsi suuntaan tai toiseen. Anna asian olla, älä mieti äläkä stressaa. Keskity muihin asioihin, sillä tavalla mielesi rauhoittuu ja löydät kyllä vastauksen olisitko valmis ja haluaisitko todella toista ihmistä elämääsi.

    • Anonyymi

      Menetäthän sinä paljon sellaisia hyviä hetkiä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta ja ehkä myös loistavaa seksiä ja myös sellaista turvallisuudentunnetta, kun tietää toisen huolehtivan sinusta, jos sairastut tai joudut työttömäksi.

      Tietysti menetät myös kaiken sen tunteiden kirjon mitä on, kun on lapsia ja ehkä lapsenlapsia.

      Toisaalta riiteleminen, kommunikaatiovaikeudet, uskottomuusasiat, järjetön kiire jne ovat varmasti sellaisia asioita, joita et haluaisi.

      Sanoisin, että ihmisellä on pari vaihetta, kun parisuhdetta kaipaa, jos kaipaa. Toinen on jossain vaiheessa nuoruutta ja toinen on vanhuudessa.

      • Anonyymi

        (Tietysti menetät myös kaiken sen tunteiden kirjon mitä on, kun on lapsia ja ehkä lapsenlapsia.)


        Seurustellut koko nuoruuden. Nyt ollu 30vuotiaasta asti, naimisissa mutta ei meille oo lapsia siunaantunut. Että empä menis tommosia huutelee... Tiedän kyllä kavereissa tyyppejä joiden ei tarvitse ku "räkästä muiduun päin" niin se on 9kk reissu 😂. Mutta joo mitä allekirjoittanut suotta asialla tressaat, lopeta se etsintä tee itsestäsi mielenkiintoinen ystävällinen määrätietoinen persoona ja jollet ole töissä niin hommaa hyvä palkkanen duuni. Luulenpa että tällä reseptillä niitä naisia rupee elämään ilmestyy, liian kiltiksi älä rupea eli nössöksi. Jos sulla on joku ongelma alapääs kans niin perus suomalais karjun peenis on levossa katkarapu ja erektiossa 12-18 muut on puoli timoja 😉. Eikä ne muijat yleensä arvosta liian isoa ja paksua, jollei osaa käyttää sitä. Ja sitten vielä baareissa jos käyt niin maksimissaan kaks drinksua voit hyväkkeille daameille tarjota tarkotin niitä rahattomia nuoria likkoja baareissa, ne lupaa kuunkin taivaalta mutta kun pilkkulähenee, ottavat hatkat eli käyttävät vaan hyväkseen.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että pelkäät enemmän menettäväsi kuin saavasi jos ryhdyt seurustelemaan. Ymmärtäähän senkin toisaalta, parisuhde kun vie aikaa, ainakin jos haluaa hyvän sellaisen. Onko sinulla kuitenkin elämässäsi mielekästä tekemistä niin paljon, ettet tunne oloasi tylsäksi?

    • Anonyymi

      Ei sitä kannata surra. Maailmassa on pilvin pimein ihmisiä joita ei joko kiinnosta tai jotka eivät jostain muusta syystä koskaan koe tuota asiaa. Elämässä on kaikkea muutakin, kannattaa tehdä mielekkäitä asioita joiden parissa ei aika käy pitkäksi.

      • Anonyymi

        Viisaasti sanottu!


    • Anonyymi

      Kuule olet onnistunut välttämään elämässä vain tuon lähelle päästämisen.
      Jos sinua olisi kiinnostanut enemmän kontakti vastakkaiseen sukupuoleen, saattaisit seurustella tai olla parisuhteessa jonkun kanssa.
      "Jos et kaipaa fyysistä kontaktia elämääsi, tämä on sinun oma asiasi ja salaisuutesi jos näin tahdot." Mitään häpeämistä tässä asiassa ei todellakaan ole, koska me ihmiset olemme erilaisia ja meillä kaikilla on omat syymme ja vaikeutemme.
      Avioliitto tai parisuhde ei ole millään tavalla sellainen asia, että sellaista olisi välttämätöntä tavoitella elämässä. Yksin voi elää myös ja nauttia muista asioista, niistä asioista joihin pystyy. Kaikille ihmisille yksin eläminen ei suinkaan ole kauhea kokemus tai suurten kyynelten tulva. Monille ihmisille valinta voi olla oikea valinta ja parasta, mitä saa kokea elämässään. Parisuhteessa sinun on huomioitava tämä toinen ihminen ja huolehdittava sitoumuksesta omasta puolestasi.
      Naiselta joka eronnut avioliitosta yli 20-vuotta sitten, eikä omalla kohdalla tarvetta, halua tavanomaiseen parisuhteeseen.

    • Jos murrosiän jälkeen on ollut edes jokin kausi, jolloin ei ole tehnyt mieli parisuhteeseen tai ainakin irtosuhteisiin, poikkeaa keskimäärästä paljon. Eräs mahdollinen syy on mieshormonin vähäinen määrä. Muitakin mahdollisia syitä on paljon.

      Poikkeaminen keskimäärästä voi olla jokseenkin haitatonta, mutta toiselle se voi olla hyvinkin haitallista, koska yhdenmukaisuuden paine pakottaa tiettyyn suuntaan. Tällaisilta ongelmilta ei voi välttyä. Ulkopuolinen tuskin pystyy antamaan todellisia neuvoja, mutta voi keskustella.

      Varo menemästä ns. terapeutille. Lupaavat paljon, mutta vuosien jälkeen huomaat, että vain rahojasi on kupattu, mutta olet yhtä ihmeissäsi kuin alussa, ellet enemmänkin.

    • Anonyymi

      Olen 37-vuotias nainen, enkä minäkään ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. Nuorempana (lähinnä teini-ikäisenä) olisi ehkä ollut mahdollisuuksiakin, mutta myönnän, että olin välillä liian nirso. Tällä hetkellä en oikein kaipaakaan parisuhdetta, vaikka fyysistä läheisyyttä ja seksiä tietysti jonkin verran. Deittailu tuntuisi muutenkin mahdottomalta ajanpuutteen takia, kun on pienet lapset ja työ. Lisäksi kaiken maailman tinderit yms. ei ole minua varten. Pelkkä ajatuskin tuntuu uuvuttavalta.

      Sinkkuus kulkee meillä tavallaan suvussa, joten kukaan ei sinänsä ihmettele yksin oloani. Hyvin harva sukulaiseni on ollut edes naimisissa. Esim. oma mummonikin on hankkinut lapset yksin, mikä ei varmasti ole ollut helppo ratkaisu 50-luvun alussa. Olla työssäkäyvä yksinhuoltaja omasta halustaan. Minä olen hankkinut omat lapseni klinikan kautta itsellisenä naisena.

      Elämä on kuitenkin ihan hyvää, kiireistä ja kylläistä näinkin. Luulen, että omalla kohdallani suurin kriisi voi tulla sitten, kun lapset kasvavat ja sitä omaa aikaa taas on.

    • Anonyymi

      Kokematta jää se kiva alkuaika muijan kanssa, lapset ehkä, ruuhkavuodet, tappelut ja lopuksi ero ,sitte elatusmaksut tappelu penskoista, ym kivaa.....

    • Anonyymi

      Olen 33 v mies, käytännössä en ole ollut naisten kanssa missään tekemisissä. En luopuisi jo saavutetuista eduista joita yksin asuminen mahdollistaa.

    • Anonyymi

      Aloituksessa esiintyvä mies on jäänyt ilman naista ja syy on vain hänessä itsessään.
      Monesti ihmettelen niitä miehiä jotka valittavat ettei he onnistu saamaan naisia kiinnostumaan itsestään ?
      Itse olen nyt 70 kymppinen ukkeli ja naisia pyörii ympärillä, että saa hätistellä pois ja tätä on ollut siitä lähtien, kun äitini minut ulos kuplautti .
      Koskaan elämäni vaiheessa en ole tarvinu etsiä tai muutenkaan kinuta naisseuraa, kun he itse ovat aina halunneet seuraani ja monesti se on jo työlästäkin, kun haluaisi omaa aikaa harrastuksiin. Suomessa on paljon halukkaita naisia, että on miehessä itsessään vika jos ei onnistu saamaan itselleen naisseuraa.

      • Anonyymi

        Harvassa on 7-kymppiset joille vielä naisia riittää. No jos jotenkin ihmeellä on onnistunut pitämään itsensä 5-kymppisen näköisenä niin mikä ettei.


      • "Koskaan elämäni vaiheessa en ole tarvinu etsiä tai muutenkaan kinuta naisseuraa, kun he itse ovat aina halunneet seuraani ja monesti se on jo työlästäkin, kun haluaisi omaa aikaa harrastuksiin."

        Omien myönteisten kokemusten esiintuominen ei vähääkään auta niitä, joiden kokemukset ovat huonoja. Yhtä vähän hyödyttää, kuin kertoa työttömälle, kuinka laadukasta työtä ja hyvää palkkaa on saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa on 7-kymppiset joille vielä naisia riittää. No jos jotenkin ihmeellä on onnistunut pitämään itsensä 5-kymppisen näköisenä niin mikä ettei.

        Se on se raha joka ratkaisee... Tässäkin tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa on 7-kymppiset joille vielä naisia riittää. No jos jotenkin ihmeellä on onnistunut pitämään itsensä 5-kymppisen näköisenä niin mikä ettei.

        70-w ikäluokassa on jo päihdesekoilijat kuolleet, joten eläkeläisenä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Jos mies on ollut kohtuullisen hyvässä parisuhteessa esim. 40-50 vuotta, niin edellinen vaimo on todennäköisesti ehtinyt "kouluttamaan" miehestä sen verran sisäsiistin ja edustuskelpoisen, että sellaiselle miehelle on kysyntää vaikka kuinka paljon. Eikä siis tarvitse olla komea, vaan riittää, että on kiltti, kohtelias ja osaa normaalit perusasiat kuten käydä suihkussa, siivota jälkensä ja puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-w ikäluokassa on jo päihdesekoilijat kuolleet, joten eläkeläisenä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Jos mies on ollut kohtuullisen hyvässä parisuhteessa esim. 40-50 vuotta, niin edellinen vaimo on todennäköisesti ehtinyt "kouluttamaan" miehestä sen verran sisäsiistin ja edustuskelpoisen, että sellaiselle miehelle on kysyntää vaikka kuinka paljon. Eikä siis tarvitse olla komea, vaan riittää, että on kiltti, kohtelias ja osaa normaalit perusasiat kuten käydä suihkussa, siivota jälkensä ja puhua.

        Juu miehelle riittää, että osaa puhua ja käydä suihkussa ja ulkoisesti sellainen tavisrumis. Naisen kohdalla nuo on jo lähtökohdat ja lisäksi ulkoisesti pitäis näyttää missiltä vielä 70 kymppisenäkin. Niin että ketkä ne olikaan niitä joilla on suhteettoman suuret vaatimukset vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksiin liittyen 🤣🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se raha joka ratkaisee... Tässäkin tapauksessa.

        Asia on juuri päinvastoin. 7-kymppisiä miehiä on vähemän kuin samanikäisiä naisia, joten miehistä on pulaa. Miehet kuolevat nuorempana, siinä selitys.

        Sinä varmaan tarkoitit naisilla vai nuorehkoja ja pantavaän näköisiä naisia. Asian saattoi ymmärtää helposti ihan kirjaimellisesti, katso sitä sanomaasi tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on juuri päinvastoin. 7-kymppisiä miehiä on vähemän kuin samanikäisiä naisia, joten miehistä on pulaa. Miehet kuolevat nuorempana, siinä selitys.

        Sinä varmaan tarkoitit naisilla vai nuorehkoja ja pantavaän näköisiä naisia. Asian saattoi ymmärtää helposti ihan kirjaimellisesti, katso sitä sanomaasi tarkemmin.

        Tämä meni väärään paikkaan. Oikea paikka on tällekirjoitukselle vastaus:

        "Harvassa on 7-kymppiset joille vielä naisia riittää. No jos jotenkin ihmeellä on onnistunut pitämään itsensä 5-kymppisen näköisenä niin mikä ettei."

        siis vastaus:
        Asia on juuri päinvastoin. 7-kymppisiä miehiä on vähemän kuin samanikäisiä naisia, joten miehistä on pulaa. Miehet kuolevat nuorempana, siinä selitys.

        Sinä varmaan tarkoitit naisilla vai nuorehkoja ja pantavaän näköisiä naisia. Asian saattoi ymmärtää helposti ihan kirjaimellisesti, katso sitä sanomaasi tarkemmin.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä ukkeleitakin ympärillä pyörii ja olisi otettavissa, mutta miksi ihmeessä pitäisi oma yksityisyytensä, vapautensa, aikansa ja kehonsa uhrata jollekin itsekeskeiselle ihmiselle joka tunkee toisen elämään pelkäksi kiusankappaleeksi päästäkseen luennoimaan turhanaikaisia mielipiteitään ja jaaraamaan ajankultaamia naisjuttujaan. Mies voi olla hyvä naapuri, ystävä, harrastuskaverikin, kunhan pitää pöksyt jalassaan eikä sotke ihmisseuraa kaipaavaa naisihmistä sinne halukkaiden pinoon. Olen vakavasti sitä mieltä, että mies olisi paljon vapautuneempi ja mukavampi ilman pippeliä, josta hänellä on niin liian kanssa huolta ja jakamisen vaivaa että ihmisenä vallan näivettyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se raha joka ratkaisee... Tässäkin tapauksessa.

        Olet varmaankin oikeassa. Työttömänä seuran saaminen on lähes mahdotonta. Tuntuvat kaikki naiset olevan loppujen lopuksi rahankin perässä. En väitä, että pelkästään sen perässä, mutta tuntuu kovasti vaikuttavan. Itse en tarkoituksella kerro, että rahaa löytyy...ihan tarpeeksi. Aitouden perässä kun oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaankin oikeassa. Työttömänä seuran saaminen on lähes mahdotonta. Tuntuvat kaikki naiset olevan loppujen lopuksi rahankin perässä. En väitä, että pelkästään sen perässä, mutta tuntuu kovasti vaikuttavan. Itse en tarkoituksella kerro, että rahaa löytyy...ihan tarpeeksi. Aitouden perässä kun oon.

        Naisilla on usein elämä paremmalla tolalla. Heillä saattaa jo 35 vuotiaina olla se oma omakotitalo ja auto ijhan omasta takaa omilla rahoilla kustannettuna.
        Naiset hakevat vertaistaan. Se voi miehistä tuntua että nainen on rahan perässä.
        Miksi sellainen hyvin toimeentuleva nainen ottaisi työttömän miehen? Työttömän miehen kanssa on kovin vähän mitään jaettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on usein elämä paremmalla tolalla. Heillä saattaa jo 35 vuotiaina olla se oma omakotitalo ja auto ijhan omasta takaa omilla rahoilla kustannettuna.
        Naiset hakevat vertaistaan. Se voi miehistä tuntua että nainen on rahan perässä.
        Miksi sellainen hyvin toimeentuleva nainen ottaisi työttömän miehen? Työttömän miehen kanssa on kovin vähän mitään jaettavaa.

        Ai miksi nainen ottaisi työttömän miehen? Ehkä siksi että sattuu rakastumaan tähän? Mitä muuta syytä voisi ollakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä ukkeleitakin ympärillä pyörii ja olisi otettavissa, mutta miksi ihmeessä pitäisi oma yksityisyytensä, vapautensa, aikansa ja kehonsa uhrata jollekin itsekeskeiselle ihmiselle joka tunkee toisen elämään pelkäksi kiusankappaleeksi päästäkseen luennoimaan turhanaikaisia mielipiteitään ja jaaraamaan ajankultaamia naisjuttujaan. Mies voi olla hyvä naapuri, ystävä, harrastuskaverikin, kunhan pitää pöksyt jalassaan eikä sotke ihmisseuraa kaipaavaa naisihmistä sinne halukkaiden pinoon. Olen vakavasti sitä mieltä, että mies olisi paljon vapautuneempi ja mukavampi ilman pippeliä, josta hänellä on niin liian kanssa huolta ja jakamisen vaivaa että ihmisenä vallan näivettyy.

        Ei ole mikään ihme, että syntyvyys jatkaa laskuaan, kun naisille on opetettu tällaiset asenteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se raha joka ratkaisee... Tässäkin tapauksessa.

        On naisillakin rahaa,tollaisia herja komentteja laittavat tyypit ,jolla ei ole itsellään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaankin oikeassa. Työttömänä seuran saaminen on lähes mahdotonta. Tuntuvat kaikki naiset olevan loppujen lopuksi rahankin perässä. En väitä, että pelkästään sen perässä, mutta tuntuu kovasti vaikuttavan. Itse en tarkoituksella kerro, että rahaa löytyy...ihan tarpeeksi. Aitouden perässä kun oon.

        Kyllä on LAPSELLISTA kirjoitusta RAHAN PERÄSSÄ,VOI V.....


    • Anonyymi

      Elämä ilman parisuhdetta on nimenomaan elämää. Parisuhteellinen "elämä" on toisessa roikkumista ja henkistä heikkoutta, jota en elämäksi kutsuisi. Tämän vuoksi mm. suurin osa naisista on reppanoita.

      • Anonyymi

        Naisista yksineläviä on 23%, miehistä 16,5%. Yksinhuoltajasinkkuja ei ole mukana noissa luvuissa, eli todellisuudessa sinkkunaisia on em. lukua suurempi määrä . Niin että ketkä nyt ovatkaan niitä reppanoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisista yksineläviä on 23%, miehistä 16,5%. Yksinhuoltajasinkkuja ei ole mukana noissa luvuissa, eli todellisuudessa sinkkunaisia on em. lukua suurempi määrä . Niin että ketkä nyt ovatkaan niitä reppanoita?

        "
        Naisista yksineläviä on 23%, miehistä 16,5%. Yksinhuoltajasinkkuja ei ole mukana noissa luvuissa, eli todellisuudessa sinkkunaisia on em. lukua suurempi määrä . Niin että ketkä nyt ovatkaan niitä reppanoita?
        "

        Täysin väärää dataa tässä asiayhteydessä. Lukusi johtuu siitä että naiset elää 7v miehiä pidempään, eli ikäluokassa 70v-100v on 98% naisia kotona asuvista.

        Tässä oikeita numeroita:
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

        Eli sinkkunaisia on noin 20% vähemmän kuin sinkkumiehiä nuoremmissa ikäluokissa lähes kaikkialla suomessa, myös yliopistokaupuingeissa kuten oulu ja tampere.


    • Anonyymi

      Kaikkeen tottuu. Kuulostaa siltä että olet sopeutunut sinkkuna elämiseen. Itse ajattelen että minulle sopii sinkkuna eläminen. Olen myös elänyt suhteessa. Pidän melkein mahdottomana asiana yhdessä asumista. Miksi niin pitäisi tehdä. Kuunnella kun toinen kuorsaa ym. Tuntuu että miinuksia on enemmän kuin plussia, jos on suhteessa

    • Anonyymi

      Olen nainen lähempänä 30 kuin 20 enkä ole koskaan ollut parisuhteessa tai muutenkaan intiimisti kenenkään kanssa. Näin on hyvä. Jos joku päivä kohdalle sattuu tyyppi joka vie jalat alta ja on muutenkin fiksu ja kunnollinen niin en näe mahdottomana kokeilla mitä siitä tulee, mutta vartavasten en lähde ketään etsimään tai varsinkaan jahtaamaan. Sen verran kun on läheisiä ystäviä että löytyy ihmisiä joiden kanssa viettää aikaa sillon kun kaipaa ihmiskontaktia niin en siihen tarvitse ketään sen erityisempää. Fyysistä läheisyyttä en itse ole koskaan kaivannut, löydän onnellisuuteni jostain ihan muualta. Tällä hetkellä en missään nimessä suostuisi yhteisasumiseen vaikka joku vastaan tulisikin, rakastan omaa rauhaa ja vapautta tehdä mitä tykkään kun tykkään ihan liikaa huoliakseni ketään samaan kämppään näitä rajoittamaan.
      Toki joka päivä ihminen kasvaa ja kehittyy ja ikinä ei voi tietä mitä huomenna kaipaan, mutta siitä ei ole aika murehtia nyt vaan nauttia elämästä sellaisena kuin sen nyt haluan.

      • Anonyymi

        Olet tehnyt oikean valinnan, koska et kaipaa fyysistä läheisyyttä.


    • Anonyymi

      Parisuhde ja avioliitto on ansa johon liian moni lankeaa.

      • Anonyymi

        Miten niin?
        Uskon että olisin ainakin itse kaikkein onnellisin Kristityn uskovan miehen uskovana vaimona, lapsikatraan äitinä.
        Elämä on tyhjää kun ei ole ketään josta huolehtia ja yksikköä johon kuulua (eli perhettä).
        Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, siksi miehelle luotiin vaimo.

        Yksin eläminen tekee ihmisistä itsekkäitä ja sekopäisiä, kukaan ei enää uskalla palauttaa ketään maanpinnalle harhakuvitelmistaan kun pelätään ettei loukata.
        Jos kaveri alkaa selittää olevansa identiteetiltään helikopteri niin nyökkäillään vaan.
        Oikeasti pitäisi sanoa että haloo, oletko sekaisin?
        Ihmiset elävät liikaa fantasiamailmassa kun ovat yksin, arki ja työ muiden kanssa olisi usein parasta lääkettä kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?
        Uskon että olisin ainakin itse kaikkein onnellisin Kristityn uskovan miehen uskovana vaimona, lapsikatraan äitinä.
        Elämä on tyhjää kun ei ole ketään josta huolehtia ja yksikköä johon kuulua (eli perhettä).
        Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, siksi miehelle luotiin vaimo.

        Yksin eläminen tekee ihmisistä itsekkäitä ja sekopäisiä, kukaan ei enää uskalla palauttaa ketään maanpinnalle harhakuvitelmistaan kun pelätään ettei loukata.
        Jos kaveri alkaa selittää olevansa identiteetiltään helikopteri niin nyökkäillään vaan.
        Oikeasti pitäisi sanoa että haloo, oletko sekaisin?
        Ihmiset elävät liikaa fantasiamailmassa kun ovat yksin, arki ja työ muiden kanssa olisi usein parasta lääkettä kaikkeen.

        Ja, sinäkö et elä fantasiamaailmassa jeesuksinesi? Kannattaa ottaa selvää, mikä on todellisuutta, mikä mielikuvitusta Suosiytelen lukemaan Yuval Hararin Sapiens - Ihmisen lyhyt historia. Ei ole mikään ateismikirja, mutta kertoo selkeästi, mikä ihminen on, miten se on kehittynyt ja mitkä asiat ovat todellisuutta ja mitkä ihmisten(jopa kollektiivista) mielikuvitusta. Itse en voisi seurustella ihmisen kanssa, joka uskoo hömpänpömppään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja, sinäkö et elä fantasiamaailmassa jeesuksinesi? Kannattaa ottaa selvää, mikä on todellisuutta, mikä mielikuvitusta Suosiytelen lukemaan Yuval Hararin Sapiens - Ihmisen lyhyt historia. Ei ole mikään ateismikirja, mutta kertoo selkeästi, mikä ihminen on, miten se on kehittynyt ja mitkä asiat ovat todellisuutta ja mitkä ihmisten(jopa kollektiivista) mielikuvitusta. Itse en voisi seurustella ihmisen kanssa, joka uskoo hömpänpömppään.

        Täytyy muistaa että kaikki kristityt eivät välttämättä usko varsinaisesti että Jeesus olisi edes ollut olemassa ja Jumalakin voi olla heille etäinen käsite.

        He saattavat noudattaa ihan tavallisia perhe-elämän arvoja ilman mitään fantasiakäsityksiä.


      • Anonyymi

        Parisuhde ja avioliitto on sellainen kuin miksi pari sen itse tekee.

        Kuten eräs viisas mies sanoi avioliitosta: "Tämä avioliitto ei ole sinulle. Tämä avioliitto ei ole minulle. Tämä avioliitto on __meille__."

        Liian moni luulee, että se parisuhde/liitto on vain hänelle itselleen. Ei se ole. Se on molemmille. Se on teille molemmille. Tämän kun ihmiset ymmärtäisivät niin paremmin menisi monilla... ja syntyvyys saataisiin myös nousuun.


    • Anonyymi

      Kuulostaa aika tutulta tuo sun tarinasi.
      Itselleni käynyt suunilleen samoin. Ikää nyt 50 v, ja täytyy vaan todeta, että poikamieheksi on jääty.

      En oo enää vuosiin edes etsinytkään ketään.
      Jo n 45v iässä lopetin pikkuhiljaa kokonaan haaveilut siitä, että joku vielä jostain löytyisi.

      Välillä oon pohdiskellut, kuten leikkimielisesti myös moni tuttunikin, myöskin sitä, olenko varmasti hetero, vai ehkä homo, kun tässä näin on käynyt, mut oon aika varma et oon hetero, et siitä ei oo luultavasti kyse ainakaan mun tapauksessani.

      Mut kun "sitä oikeaa", tai ylipäätään edes ketään ei löydy, niin loppujen lopuksi sitä alkaa viihtymään yksin, ilman parisuhdetta siis. Eikä lopulta enää edes etsikään ketään...

      Ja potentiaalisen partnerin tullessa kohdalle, lähdetään suurinpiirtein karkuun, ettei mukavat poikamiespäivät vaan loppuisi...

      Tosin kun seuraa, mitä esim seurusteleville kavereille on käynyt, niin ei käy kyllä kateeksi yhtään.
      Suuri osa on eronnut, ja parisuhteessa olevatkaan eivät kovin onnellisilta vaikuta.

      Ja ne naiset...

      Ihan uskomatonta, että nuorena niin kauniista ja hemaisevasta neidosta on tullut keski ikäisenä aikamoinen kalkkuna...

      Poikamiehenä voi mennä ja tulla niinkuin haluaa, ja saat pitää kämppäsi just sellaisessa kunnossa kuin haluat..

      Erotiikkamielessäkään et välttämättä menetä pitkällä aikavälillä mitään, ellei joku pyylevä "kalkkuna" ole seksuaalisten intohimojesi kohde.

      Ja hyvällä omallatunnolla voit sillointällöin käydä vaikka itänaapurissamme venäjällä, sieltä kyllä poikamies ihan varmasti nais seuraa löytää, maksullista siis. Tai vaikka amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella. Suomessakin alan palveluita löytyy. Ps, Ja nettihän on täynnä erotiikkaa 😉...

      Ajattele esim joitain julkisuuden henkilöitä, moni heistäkin on poikamies. Ei se maailma siihen kaadu ettei ole parisuhteessa.

      Keskity vaikka harrastuksiin/työhön/opiskeluun , tms

      Käy esim kahviloissa, jne.

      Good luck!

      Ps ja luultavasti kaikki tuo mistä kirjoitin, pätee hiemsn soveltaen myös naisiin. Monet naiset on niin tottuneet sinkkuna olemiseen, että parisuhde olisi heillekin kauhistus.

      Ehkä tää on joku uusi vaihe ihmisen evoluutiossa.
      Joskus kivi kaudella oli käytännössä pakko olla joku elämänkumppani, mut nykyään selviää ilmankin. Ja maapallon väki luku kasvaa silti koko ajan...
      Suomessa tosin tilanne on väestö rakenteen takia hieman toinen, ja väkilukua kasvattaa lähinnä mamut, heistäkin suurin osa miehiä, joka taasen vinouttaa sukupuolijakaumaa, ja jossain määrin vaikeuttaa varsinkin miesten kumppanin löytymistä.

      Mutta jos tuntuu että ihan pakko olisi joku nainen löytää pari suhteeseen, niin netin kauttahan voi yrittää etsiä seuraa vaikka jostain kauko idästä, esim Thaimaasta/Vietnamista, tai Etelä amerikasta, tai täältä euroopasta, esim Venäjältä, Ukrainasta, jne..

      Kyllä naisia on muuallakin, kuin suomessa!

      Mut poikamieselämässäkin on omat hyvät puolensa...

      • Anonyymi

        Kiva on ihastua...jippii.


      • Anonyymi

        Poikamies on vankkumaton kanalateorian kannattaja eli jos haluaa kananmunia niin
        ei ole pakko omistaa kanalaa. Saahan sitä tai niitä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamies on vankkumaton kanalateorian kannattaja eli jos haluaa kananmunia niin
        ei ole pakko omistaa kanalaa. Saahan sitä tai niitä muutenkin.

        Omistan kanalan mutta kananmunista ei ole tietoakaan.


      • Anonyymi

        "Ja hyvällä omallatunnolla voit sillointällöin käydä vaikka itänaapurissamme venäjällä, sieltä kyllä poikamies ihan varmasti nais seuraa löytää, maksullista siis."
        -Sinulla ei ole omaatuntoa jos voit ajatella noin.
        Oksettavaa.
        Et edes koe syyllisyyttä noiden naisten hyväksikäytöstä, olet aikamoinen iljetys.


      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä että evoluutio hoitaa ylikansoittumisen teknologisen ja sosioekonomisen kehityksen kautta. Kun ihmisellä on nykyään esim. virtuaalitodellisuus jonne voi jo nyt uppoutua viettämään aikaa, tulevaisuudessa toivottavasti voimme myös siirtää oman tietoisuutemme itse keksimäämme virtuaalihahmoon ja myös takaisin tälle puolelle, on aiemmin niinkin keskeinen ihmisyyden pilari kuin perheen perustaminen jäänyt toissijaiseksi tai vieläkin etäisemmäksi asiaksi. Ei toki kaikkien kohdalla mutta kehittyneimmissä maissa tämä kehitys on erittäin hyvin havaittavissa. Tietysti myös ihmisen henkisyys/uskonnollisuus vaikuttaa, tiettyjen lahkojen tai uskontojen edustajilla kun on pyrkimys lisääntyä vauhdilla. Ihminen kuitenkin on jatkossa yhä vähemmän ja vähemmän uskonnollinen, joten tämäkään ei enää tue lisääntymistarvetta sillä tavoin kuin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja hyvällä omallatunnolla voit sillointällöin käydä vaikka itänaapurissamme venäjällä, sieltä kyllä poikamies ihan varmasti nais seuraa löytää, maksullista siis."
        -Sinulla ei ole omaatuntoa jos voit ajatella noin.
        Oksettavaa.
        Et edes koe syyllisyyttä noiden naisten hyväksikäytöstä, olet aikamoinen iljetys.

        Prostituutiossa hyväksikäytön kohde on itseasiassa mies. Ei nainen. Nainen saa rahat ja huvin. Mies vain huvin. Kaikki tapahtuu naisen ehdoilla ja naisen hinnalla.

        Me miehet olemme hyväksikäytettyjä tässä maailmassa. Naiset ovat etuoikeutettuja läntisessä yhteiskunnassa. No, kohta tämä länsi on islamistettu, joten siinä meni sitten naisten etuoikeudet.

        Enjoy it while it lasts.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prostituutiossa hyväksikäytön kohde on itseasiassa mies. Ei nainen. Nainen saa rahat ja huvin. Mies vain huvin. Kaikki tapahtuu naisen ehdoilla ja naisen hinnalla.

        Me miehet olemme hyväksikäytettyjä tässä maailmassa. Naiset ovat etuoikeutettuja läntisessä yhteiskunnassa. No, kohta tämä länsi on islamistettu, joten siinä meni sitten naisten etuoikeudet.

        Enjoy it while it lasts.

        Prostitioitu ei kyllä aktista huvia saa, miehet uskoo naisen näyttelemisen egonsa takia...


    • Anonyymi

      Elin liitossa nuoresta alkaen, kymmeniä vuosia. Erosin. Paras päätös ikinä. Lapset sain, ovat jo maailmalla.
      Elänyt yksin kauan, enkä vaihtaisi parisuhteeseen enää elämääni. Yksin on hyvä. Parisuhde on riippa. On oma vapaus, elämisen maku. Miehiä en katsokaan enkä naisiakaan. Ystäviä on paljon, harrastuksia, opiskelua, matkustelua ja työtä. Elämä on hyvää näin, sitä parasta.
      Onni tulee pienistä asioista.. Sitä oppii katsomaan asioita ja tekemään omia ratkaisuja. Ei ole synti olla yksin. Valinta on sinun, mitään ei pidä tehdä ikäänkuin sen vuoksi että kuuluisi. Elä itsellesi, elämä on arvokas asia, mutta lyhyt.
      Et menetä yhtään mitään vaikka et eläisi parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Et voi sanoa jollekin, että hän ei menetä mitään vaikka ei olisi parisuhteessa. Joillekin ihmisille parisuhde on tärkeä asia, asioiden jakaminen, läheisyys, rakkaus ja turvallisuus. Joillekin parisuhde merkkaa seksin saamista, kaikki ei halua hyppiä kukasta kukkaan tai olla täysin ilman seksiä. Monestihan parisuhteen puuttumista myös täytetään kaikenmoisella ylimääräisellä töhötyksellä ja korviketoiminnalla eikä kaikki uskalla edes myöntää kaipaavansa hyvää parisuhdetta, sekin on itsensä suojelua ja ymmärrettävää. Mutta tosiaan ei voi sanoa ettei joku siinä mitään menetä. Vähän sama kuin sanoisit jollekin, että ei joku nyt mitään menetä vaikkei tekisikään haluamaansa ja/tai rakastamaansa työtä ym. Kyse on aina myös arvoista.


    • Anonyymi

      ... no se arkipäiväinen vähäpitoinen romantiikka jota kaikki yleensä kehuu, mitä ilman kyllä pystyy kaikki elämään, mutta romantiikka on aina romantiikkaa.... u know

    • Anonyymi

      Mä oon parisuhdeihminen, mutta en ikinä usko parisuhteen etsimiseen. Mä uskon sen vastaan tulemiseen. Sellanen pakolla etsiminen ei ainakaan itelle sopis. Ihmisen tulee vaan olla avoin, selityksiä ja muita löytyy aina. Tottakai vaatii aina molemminpuolisen kiinnostuksen.

    • Anonyymi

      Mies saa seksiä vain parisuhteessa, nainen milloin vain. Eli jos mies haluaa seksiä, käytännössä pakko olla parisuhteessa. Naisilla kaikki on äärettömän helppoa.

      • Anonyymi

        Logiikka vähän ontuu. Eikös sekä naisen että miehen pitäus saada seksiä parisuhteessa, jos sitä heidän välillä ylipäätään on ja eikös sinkkunaiset saa seksiä sinkkumiehiltä vai meinaatko, että vain varatut miehet harjottaa seksiä. Lisähuomio parisuhde nyt ei kyllä kenellekään takaa seksiä.


      • Anonyymi

        Vaikka naiset saisivat helpommin seksiä, ei se todellakaan tarkoita että mies saisi vain parisuhteessa. Jossain on silloin kyllä vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikka vähän ontuu. Eikös sekä naisen että miehen pitäus saada seksiä parisuhteessa, jos sitä heidän välillä ylipäätään on ja eikös sinkkunaiset saa seksiä sinkkumiehiltä vai meinaatko, että vain varatut miehet harjottaa seksiä. Lisähuomio parisuhde nyt ei kyllä kenellekään takaa seksiä.

        Logiikka ei onnu. Parisuhteessa olevat miehet hoitelevat sekä vaimonsa että sinkkunaiset, toki joko vaimon suostumuksella taikka ilman.


    • Anonyymi

      Terve ?

    • Kokemuksesi vaikuttaa hyvin tutulta. Minäkään saanut mitään aikaiseksi tyttöjen kanssa murrosiässä, koska siihen olisi tarvittu joku minusta kiinnostunut tyttö sekä minun puoleltani jonkinlaista rohkeutta yrittää lähestyä häntä. En ikinä kokenut, että kukaan olisi ollut minusta kiinnostunut, joten minun ei tarvinnut testata rohkeuttani siinä asiassa lainkaan. Toki kaveripiirissäni oli tyttöjä, mutta he olivat selkeästi kaverieni tyttöjä, joten minä ikäänkuin kilpailin kaverieni huomiosta heidän tyttöjensä kanssa. On selvää, että minä jäin tappiolle siinä kilpailussa, mistä seurasi että vähitellen kaveripiirini kutistui tytöttömiin.

      Minulla ei ollut armeijaan mennessä, eikä sieltä päästessä yhtäkään intiimimpää suhdetta taikka kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olen jokseenkin varma, ettei monella muullakaan tupakaverilla ollut ollut, vaikka saattoivat niin antaa ymmärtääkin.

      Asepalvelusta seuranneina villeinä vuosina sain kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, mutta ne kohtaamiset olivat juopuneen valintoja ikäryhmästä, joka ei vastannut omaani. Enkä sillä ikäryhmällä tarkoita itseäni nuorempia.

      Elän nykyään parisuhteessa, mutta kun muistelen asioita menneisyydessäni, olin minä täydellisen kyvytön käymään edes tavanomaista keskustelua itseni ikäisen naisen kanssa. Niiden tilanteiden aiheuttama jännite oli yksinkertaisesti liikaa minulle, oli joko korostettava itseään mauttomasti liikaa taikka sitten oltava täysin persoonaton tai vetäydyttävä.

      Muistan erään junamatkan lätkämatsista takaisin, jolloin kärsin päänsärystä ja eräs tyttö luuli nuutuneen asentoni johtuvan joukkueen kärsimästä tappiosta. Hän halaili ja yritti lohduttaa selkeästi epätoivoon vaipunutta mieltäni, mutta johtuen sekä ikävästä olostani että oudosta tilanteesta, minä tein kaikkeni karkoittaakseni hänet luotani.

      Myöhemminkin naiset osoittivat minulle huomiotaan yökerhoissa, baareissa ja muissakin tapaamispaikoissa, mutta jostain syystä minä yritin aina torjua heidän seuransa ja huomionsa. En voinut koskaan uskoa heidän olevan minusta oikeasti kiinnostuneita, ainoastaan tekevän minusta pilkkaa.

      Vähitellen kesyynnyin ja aloin hyväksyä tosiasian, etteivät kaikki halunneet vahingoittaa ja pilkata minua, jonka vuoksi saatoin vähitellen keskustella luontevasti vastakkaisenkin sukupuolen kanssa. Tosin se vaati paljon kanssakäymistä, että totuin ajatukseen.

    • Anonyymi

      Oletko ? Mies tai nainen kirjoitti tämään ?

      • Anonyymi

        Ok ? Ymmärrän joku kirjoitti täälä . Mutta tiedän nainen tai mies . Kiitos .


    • Anonyymi

      Elämä ilman naisen hellää kosketusta
      ja ilman seksiaktia naisen kanssa on
      masentavaa, ellei saa olla näin
      heteromiehenä naisen/naisten kanssa,
      niin kärsivällisyys on mennyttä ja hermot
      riekaleina.

      Timo Hännikäinen (s. 1979) osaa jäsentää
      ajatuksiaan kirjassaan Ilman, vuodelta 2009, seksittömyydestä, sukupuolirooleista ja prostituutiosta.

      http://www.savukeidas.com/tuote/timo-hannikainen-ilman/

    • Vastauksena kysymykseen sanoisin sen olevan sinkkuelämää...
      Itsekkin olen elänyt sinkkuelämää ja ystäväksi, seksisuhteeseen ja parisuhteeseen etsin neitseellistä (vela) naista...
      Yksinkin voi toki elää ihan mukavasti, mutta kaksin aina kaunihimpi ainakin paikoitellen.
      Parisuhde luo myös turvaa vanhuuteen...Näkisin itseni mieluummin parisuhteessa tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Yksinäistä erakkoelämää.Kerrostaloyksiö.
      Onneksi ei ole kestänyt kauan vain 2010 alkaen.

    • Anonyymi

      Ihan ilmoituksena, että mm tietyillä palstanosilla asiaan liittyy mahdottomasti vikoilua. Karanneet, petetyt ja jätetyt lähdetetettyjen kanssa yrittävät keskustella vapaasti.

    • Anonyymi

      Asiaa vaivaa sinua, mikä osoittaa, että asiassa on sinulla paljon pohdittavaa.

      Kirjoitat, että kyse on "onnistumisesta" tai "sujumisesta". Tämä tarkoittaa että jossain mielessä kyseenalaistat osaamisesi ja kyvykkyytesi. Asatelma on silloin se, että halua ja kiinnostusta on, mutta ei taitoa.

      Vai onko kyseessä kuitenkin osaamisen sijaan halu / haluttomuus?

      Kannattaa miettiä, kummasta on kyse.

      Jos kyseessä on taidon tai rohkeuden puute (mutta halu on tallella), ohjaisin ilman muuta yrittämään (ja onnistusten / epäonnistumisten kautta oppimaan).

      Jos taas kyseessä on halu puute, niin mikäs siinä, silloin parempi ilman.

    • Anonyymi

      Tuosta "20-25-vuotiaana" lausahduksesta ei kannata välittää. Enemmän viisautta taitaa olla siinä sanonnassa, että nainen valitsee miehen, joka hänet valitsee. Jos nainen tai useampi osoittaa kiinnostusta, niin aloita niistä. Jotkut löytävät kumppanin nuorempana, jotkut vanhempana. Ei mitään paniikkia.

    • Anonyymi

      Liian usein asetetaan vastakkain totaalisinkkuus ja avioliitto. Siihen väliin mahtuu paljon monenlaisia tapoja olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

      Minä en halua elämääni aviomiestä enkä avomiestä. En siis halua, että kukaan nukkuu saman katon alla pysyvästi. Paras ratkaisu on seurustelusuhde, jossa ollaan uskollisena toisillemme ja vietetään lähtökohtaisesti viikonloput yhdessä (myös arki-iltojakin, jos välimatka ei ole liian pitkä). Tämän ratkaisun plussat ja miinukset:

      on omaa aikaa riittävästi
      saa herätä aamulla mihin aikaan vaan töihin
      saa tehdä arkisin niin pitkää päivää kun tahtoo
      ehtii arkisin käymään harrastuksissa
      ehtii arki-iltaisin näkemään kavereita
      viikonloppuna ehtii nauttimaan seurustelukumppanin seurasta kiireettömästi
      viikonloppuisin voi panostaa brunssiin, illalliseen ja seksiin
      viikonloppuisin on aikaa lähteä vaikka risteilylle tai pitkää viikonloppua viettämään reissuun
      kumpikin voi siivota omat sotkunsa
      kummallakin on vapaus hoitaa raha-asiat kuten haluaa
      - asumisen kalleus. Ei voi jakaa kuluja kumppanin kanssa
      - mahdollinen epätasapaino. Jos toisella on paljon kavereita ja harrastuksia, mutta toisella ei yhtään, niin toinen saattaa haluta nähdä arkisin enemmän kuin toinen
      - jos parisuhde ja seksielämä ei ole hyvä, saattaa mahdollistaa pettämisen helpommin

      Olen varma, että erakkomaiselle luonteellekin voisi löytyä vaikkapa etäsuhteesta ratkaisu siihen, että sitä omaa tilaa on riittävästi. Jos ei halua lapsia, niin ei ole mitään haittaa siitä, jos haluaa elää yksin. Jos on ihan hirmuisen erakko, niin silloinhan sellaisen ihmisen geenit jäävät geenipoolista pois, kun hän ei lisäänny. Sikäli siis luonto on järjestänyt tämän asian hyvin, jolloin ns. epänormaali lajille epätyypillinen käytös karsiutuu pois.

    • Anonyymi

      Elämä ilman parisuhdetta on tietenkin kuolema!

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Elämä ilman parisuhdetta on loistavaa. Enkä etsi seksiä mistään, pärjään ilman sitäkin. On sitä menneessä elämässä saanut seksiä ihan tarpeeksi, ne asiat on sivuutettu. Läski en ole, mut ruokakin on parempaa kuin seksi. Seksi on yliarvostettua jyystöä. Se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Elämä ilman parisuhdetta on loistavaa. Enkä etsi seksiä mistään, pärjään ilman sitäkin. On sitä menneessä elämässä saanut seksiä ihan tarpeeksi, ne asiat on sivuutettu. Läski en ole, mut ruokakin on parempaa kuin seksi. Seksi on yliarvostettua jyystöä. Se siitä.

        Naiset pelkää kaikkea,siksi ne ei uskalla alkaa parisuhteeseen.Tuollaiset vanhat piiat 30- ovat vain miesvihaajia.


    • Anonyymi

      Kun katsoo nykyajan naisia suurin osa on ns. vosuja, rahan perässä juoksevia panoja.

      Niaset on nykyään niin loppuun koluttuja aina mummoihin asti, että kylä se tavara on saanut kyytiä elämänsä aikana, hyi olkoon.

      Parempi ollayksinään ja ainahan sitä saatavraa ruusuja riittääja pilun antajia.

      Miksi laittaa rahansa tuollaisiin kevytkenkäsiin narttuihin, ei kiitos.

      Mies metsästää ja nainen on vain pano!

    • Anonyymi

      Vanha patu tiesi mistä puhui. Mitä vanhemmaksi tulet sen tarkemmin mietit jopa pensarahoja lasket ennen uuden naisystävän tapaamaan lähtöä. Se on ihan oikein laittaa todellisuus tunteiden edelle. Nuorempana ei ajattele siksi jotkut onnistuvat toiset jää ainiaaksi asemalle kun pätee tänäkin päivänä läpi ihmisen historian pitänyt laki, kaikilla ei käy samanlainen tuuri.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, että mitä menetät. Itsellä on kokemusta sekä hyvästä että huonosta parisuhteesta.

      Huonossa suhteessa joutuu koko ajan venymään, yrittämään, pettymään ja turhautumaan ja koko ajan on se tunne, että parisuhde vie kaikki voimat ja kaivaa sinusta kaikista huonoimman puolen esiin.

      Hyvä parisuhde taas on valtava voimavara, joka on koko elämän perusta ja hurja päivittäinen onnen lähde läpi vuosien ja siinä saa itsekin kukoistaa ja antaa kaikista parhaimman version itsestäsi. Päivittäin hyväksytyksi ja rakastetuksi tulemisen tunne on niin syvän tyydyttävä tunne, että en voi kuin suositella parisuhteessa elämistä.

      Tuo sinun 29 vuoden ikä ei ole ikä eikä mikään. Joku löytää sen oikeansa 15- vuotiaana, toinen 45-vuotiaana. Mie mieluummin kadun aina niitä asioita mitä tuli tehtyä kuin niitä mitä jäi tekemättä ja kokematta :)

    • Anonyymi

      " Eikä siis tarvitse olla komea, vaan riittää, että on kiltti, kohtelias ja osaa normaalit perusasiat kuten käydä suihkussa, siivota jälkensä ja puhua."

      Tuossa ylläpuolella on tarvittavat ohjeet millä mies saa naisseuraa ja tuohon lisäksi ettei tupakoi eikä käytä kohtuuttomasti alkoholia niin eipä tarvitse itkeä etteikö naisia löytyisi.

    • Anonyymi

      Se on ihan vitun helppoa elämää

    • Anonyymi

      Rakkaus on maailman kaunein asia jäät paljosta paitsi ,jos elää hyvässä parisuhteessa on tervempi ja iloisempi ,jos on oikea kumppani on joku joka kuuntelee kelle voi puhua kaikesta ettei tarvi yksin höpötellä ja kun on sairaana hän hoitaa ja auttaa ,ketään ihmistä ei ole luotu yksin elämään .olen ollut jonku aikaa yksin pärjään kyllä, mutta tää ei ole todellakaan kivaa

      • Anonyymi

        " kun on sairaana hän hoitaa ja auttaa ,ketään ihmistä ei ole luotu yksin elämään ."

        Tuo on mahdollista vain jos olet onnistunut valitsemaan oikean kumppanin sillä on niitä naisia jotka lähtevät sen tien lipettiin jos joutuu auttamaan sitä rakastaan sairauden kohdatessa.


      • Anonyymi

        Olen ollut parisuhteessa kohta 40 vuotta. Parempi olisi ollut jäädä yksinäiseksi. Parisuhteen takia jäi oma elämä elämättä, eikä perheellisellä ole edes lupa kuolla.


    • Anonyymi

      Luoja loi naisen miehelle, mutta nainen on niin perso kiiltävän perään, että se hukuttaa hänet.

      • Anonyymi

        Tutkippas asiaa uudelleen. Evoluutioteorian mukaan ensin olivat naaraspuoliset eliöt ja vasta paljon myöhemmin tulivat urokset jolloin suvullinen lisääntyminen mahdollistui.


    • Anonyymi

      Kyllä yksinkin voi elämänsä elää.

    • Anonyymi

      Mä oon nainen muutta 8vuotias lapsi ja käyn koulua olen 2A luokalla

    • menen nyt tuonnne kirjamessuille. Olen lumikin näköinen! On violetti viitta.
      Minunpitäälöytää joku johon tunteet kohdistaa ei eilen näyttänyt olevan ketään sopivaa. Sari Havaksen kanssa juttelin
      ja pirteäntytönjoka kouluopettaja ja samalla kirjoittaa kirjoja.
      oli ajatuksia kyllä

      oli ett he ei kukaan nähneet pukuani.
      ei vilkaissutkaan yksikään.
      heidän puhe haastatteluissa on millaisia lauseita en kykene keksimään,
      ( siis se on taidokasta jollainlailla et voi lauseen toisensa jälkeen puhua tyhjänpäiväistä tyhjyyttä. He elävät tälle yhteiskunnalle, arvelin,
      se henki puheista.
      koulu, televisio, ne muokkaavat ? jokin muokkaa kirjailijan.._ hänon sellainen
      mikä on sopiva kirjamessuilla puhumaan.
      Sari Havaksessa kuulin enemmän voimaa ja se tyttö
      nuortenkirjailija oli kyllä uskomattom energinen ja positiivinen , voimallinen.
      ( mut kaikki ovat alaisia sellaisen hengen jossa he ei edes vilkaise pukua!
      Olin ainoa jolla pitkä hame ja viitta mut
      ei yksikään ei silmäystäkään
      he ovat kuin robotteja.

    • Anonyymi

      Onhan se naiminen niin ihanaa vielä näin yli 60-kymppiselle miehellekin, en vaihtaisi yksinoloon.

      • Anonyymi

        Oksettaa tollaiset m..kun tyrkyttjät,kaljupäät läskimahat ym.


    • Anonyymi

      Huvittavaa lukea ttäkin ketjua. Valtavia intohimoja herättää toisen ratkaisut jos ne ovat erilaisia kuin omat :)
      Oma ratkaisuni on ollut jäädä sinkuksi koska en todellakaan kaipaa ketään toista elämääni. Tiesin jo 9-vuotiaana että elän elämäni yksin. Sovimme tämän ystäväni kanssa, hän on nyt kolmen lapsen äiti ja naimisissa, minä pidin lupaukseni ja päätökseni.
      Ratkaisuni ei johdu huonoista kotioloista tms. Minulla on maailman paras isä joka on minulle hyvin tärkeä, ja äidin kanssa voidaan ja on voitu aina puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. En vain tunne minkäänlaista tarvetta miehen puoleen, ja sitoutuminen ei tule kuuloonkaan. Olen seurustellut kyllä, mutta en tällä hetkellä enkä luultavasti koskaan enää. Enkä koskaan tositarkoituksella, jonka olen tehnyt selväksi jokaisen suhteen alussa heti. Seurustellut koska se nuoruuden tyhmyydessä oli olevinaan asiaan kuuluvaa, kun toisetkin.
      Elämässäni on valtavasti mielenkiinnon kohteita, mm. työ jota rakastan, halu oppia lisää ja omaehtoinen opiskelu mm. vieraat kielet. Seuraan myös Helsingin Yliopiston yleisöluentoja eri aiheista ihan vain mielenkiinnosta. Matkustelu kun siihen on aikaa, luen paljon, liikun ja ulkoilen koiran kanssa ja tapaan muita koiraihmisiä. Ystäväni, oma perheeni, siis vanhemmat ja siskot ja veljet.
      On ihana palata omaan kotiin omiin oloihin rauhassa ja rentoutua. Mennä ja tulla ilman kysymyksiä, sitomista, vaatimuksia, tenttausta, mustasukkaiuutta ja riitoja.
      Tämä on minulle hyvää ja elämisen arvoista elämää jota en vaihda. Jollekin toiselle tämä olisi kauhistus. Kukin tavallaan.

    • en ehtinyt Maria Veitolaa tapaamaan. Hän esiintyy siellä juuri nyt, klo 12 asti .
      Kuudelta heräsin mut olisin ollut nukkunut vain 6 h j a päätin nukkua.
      ni olen kirjamessuilla ja saa tarjota kahvia ! 3 e maksaa
      tulkaa tarjoamaan kahvi.
      On violetti viitta päällä ja pitkä hame
      (näytinlumikilta ehkä
      väsyin väriin mut en ehtinyt vaihta a toiseen hukkasin hakaneulan

      Siel on niitä rintaneuloja Eläköön kirjailijat yms
      haen sellaisen.

    • Kysyin yhdeltä mieheltä menettekö naimisiin kanssani?
      (kun katsoin että hän oli söötti mikä harvinaista ja
      ajattelin ett en koskaan saa tietää mitään hänest ( jonkunh an pitäisi olla se oike a jonka kanssa voi elää
      ni kysyin onko hänellä vaimoa, menisikö kanssani naimisiin ( ja sanoin että elän selibaatissa että selibaatti naimisissa vain voisi olla. Niin saintietää että ei hän ollut se oikea. Minun oikea olisi tarjonnut vaiklimsaa ja jutella kanssani tahtonut
      Hän sanoi että hän on tässä just juttelemassa jonkun kanssa
      niin sain tiedon et hän ei ainakaan ollut joka olisi voinut elää kanssani.
      ( aika monet naiset ovat sellaisia olleet että he koke e itsensä fiksuksi kun he sanoo voisitsä jo niinku mennä kun meillä on tässä tärkee keskustelu

      jos kerron sen tyyppisille naisilel että he sillä julistavat epäkypsuyyden mikään poliitikko tai joku suuri ihminen ei ikinä loukka a ketään siten

      miksette sano totuuden et minäolenniinrajoittunut et minä en jaksa että joku kolmas tuli tähän puhum minä tahdonkaikenhuomion
      minä olenniinpieni että minulel juttelu kahden kesken tuon henkilön kanssa ja minä en osaa sanoa sitä ko0hteliaasti vaan minä yritänalentaa sen joka tuli siihen
      ylittämään minun rajani minun kyvykkyyteni minun mitättömyyteni.

      eli se loista a alhaisuudellaan joka luule eolevansa tärkee ja fiksu sillä'ilmeellä ylimielisellä et voisitsä jo lähtee
      kun MUL on täs keskustelu
      ( oli viimeksi kun kuulin miehen pankin vieressä sanovan että hänelle ei sovi ryhmissä käyminen..
      Naisen kanssa iso kauni silmäisen jutteli niin menin kysymään että mitkä ryhmät?
      AA ryhmät. Sanoin että olen myös joskus käynyt
      niin nainen sanoi sitten siihen että voisit sä nyt häipyä meilläon tässä keskustelu

      ja sitä ennen aiemmins ama oli

      miksi kohtaan alkeellisia mitättömiä ihmisiä Jumala on kysymys
      Jumala miksi olen kohdannut mitättömiä ja alkeellisia?
      voisitko tuopda elämääni normaalin terveen

    • Niin lähden sinne kirja messuille on violetti viitta ja pitkä hame
      Tarjotkaa kahvi minulle ja jutelka a kanssani olenkiltti ihminen
      voin jutella. Mutta tahtoisin löytää fiksun ihmisen sopivan ihmisen
      te enimmäkseen olette pieniä ihmisiä liian pieniä ?
      rukoilkaa että s eJumalan luoma oike a on vaikka siellä ja
      ett voinkohdistaa tunteet johonkuhun siihen oikeaan.
      sain viimeinnukuttua 9 h

      • Anonyymi

        Oi sinä ihanainen elämäni valo sinuun haluaisin tutustua ja kupposenkin tarjoaisin siinä samalla rintojasi hyväilisin tietysti vain katseellani sen sinulle sallisin. Jos vielä oikein haluaisit niin häpyäsikin voisin hellien silitellä sinä onneni ihana nainen, oi sinä olet unteni unikuva.


    • STMariaSalome

      tuo edellinen todella ällöttävä kirjoitus. että joku meinaa et hiplata voisi jonkun vieraan kehon rintoja ja häpyä/ jalkoväliä/ alapäätä

      tietysti ei ole tosissaan vaan mikä liene
      motiivi olla ällöttävyys

      ( kävin hakemassa leipää, siel oli yksi vaalea mies hnklö isokokoinen
      jonk olen 10 v tiennyt, tuttava
      ( olinjust ajaes pyöräl muistanut kaveriani jok a kuoli huumeiden takia v 13
      (löytyi kuolleena Kööpenhaminasta ) ja joka syntynyt jonnekin Himalajalle.
      ? Näytettiin ett hän olis ihan alhaalla, yksinkertainen tms.
      en osaa siihen suhtautua ( ei se minulle kuulu ) en ole varmakaan
      onko syntynyt uudestaan
      Niin väitetään sikäli se on varmaa mut mistätietäisi
      ( hän vankilassa ulkomailla otti vihkimyksen budhalaiseksi )
      ( mietinkin olisiko tuo vaalea ollut hänen parisielu vaikka
      Kerran vein hänet kylään kaverini luo Mut mies ei oll kiinnost koska hän (kaverini ) poltti tupakkaa. ( sanoi niin jälk päin. ( olis voinut olla poik kaveri ) minunpuolesta
      (kävimme kylässä )

      myöhemmin ymmärsin että tuo mies ehk tarkoitti että hän käytti huumeita
      se häiritsi? vaikka sanoi että tupakanpoltto häiritsi.
      En tiennyt että kaverini käyttää tai voi käyttää vielä
      eikä huumeista ollut puhetta

      Pitääkö minun pitää fiksuna tms sellaista jolla onjoku selvänäkö tms
      Minusta hän oli ihan mitätön joka oikeasti ei ole kiinost jostakusta siksi et hänpoltta a tupakkaa
      mutta nyt hänet tapasin leivänhaku paikan kulmalla ja hän yhtäk rupesi ehdottelemaan että mennä naimisiin tai mennä sänkyyn ett häntarvitsisi vaimon tai tyttöystävän
      ( se on vastaavaa kuin tuo edellinen kirjoitus

      että olen ihan asiallinen mutta mies hnklö saa päähänsä puhua jostain rintojen tai hävyn hipelöimis tarpeesta

      se johtuu siis siitä että olin 1928 edellisessä elämässä Arcadekorttikuvassa
      ( vastoin tahtoani, selitin tuolle mie s henkilölle,
      ( tuntui ihan turhalta puhua asiasta ) ( olin pukeutunut takkiin päästä varpaisiin
      kuten messuilla viittaan ja pitkään hameeseen pukeutuminen
      kirvoitti? tuossa edellisessä jonkmie shnk kirjoitt rintojen ja hävyn
      häpäisystä koskemisesta vieraan henkilön
      ja kerroin oli 3-4 isoa paisetta kaulassa, tyttö kuolemanhädässä,
      ( tuntui turhalta selittää niitä ) hän tarvitsi varmaan rahaa leikkaukseen,
      lääkärille. Kuolem hädässä aamul herätes huomatessa paiseet kaulassa

      ( ehkä se valokuvaus studio oli vieressä?
      ehk joku neuvoi häntä ett sieltä saa heti rahaseteleitä tukun
      en tiedä miksei hän rynnännyt lääkärille
      tai jos hän meni ensin lääkäriin varmaan hänmenikin
      (kuka noit jaksaa
      minua ei kiinnosta mikään siinä en ymmärrä siit mitään

      voisi olla ett miten voi olla että ei kirjamessuilla 4 päivänä ollut ketään ketä olis voinut ajatellakaan

    • Tytöllä oli henkselit jotka peitti rinnan, ja hame, peitti alapään.
      Arcadekorttikuvat olivat joissa peitettiin alapää ja yläpää.

      naiset ehk oli sellaisia tuhannet vuodet olleet vain
      ( kaikki tietävät ) että miehet oli valtiosalissa (kuvassa ) miehet päätti kaikesta
      Naiset oli parvella vienoina heidän yläpuolellaan

      kuulin yhtä laulua missä mies lauloikuinnainen... kahvilassa yöllä..
      Pitäis etsiäs e iskelmä

      Siis Arcadekortti kuvassa miehet oli cowboy hattu päässä kasvot, rintakuva
      asiallisia vakavia heissäk ei näkynyt häivää että naiset olis siveettömiä
      niis samois kuvis misäs he vakavimmin urheita ylväit epäeroottisia täysin
      baseball pelaajien kuvia tai urheitten cowboytten ei eroottisuutta
      Naiset oli naisellisia
      voi olla että vallankumouksen jälkeen että se oli hienoa ett osasi olla seks yhtään?
      jos he oli tällaisia kuin olen tapettuna ja kidutettuna et ei ole mit sek s
      ( en ole kykenevä ede s iihen)

      niin, ei ne miehet olisi mrenneet Arcadekuvaan jos se olisi ollut siveetön.
      Mutta se oli liian siveetön minulle, oli tuska kasvoilla,
      ja olen oppinut että pitääolla todella tuska että s enäkyisi ulospäin, kuvassa, kasvoilla. Minulaloli, olinTODella tuskainen,
      ( niin että löinitseäni kasvoihin 1998 kun ne henget alkoi häiriköidä ,
      ne oliniin sietämättömiä puheissaan
      tahdoinlyödä niitä ? olin liian väkivallaton tuohon aikaan
      olin koko elämäni siihen astisen ollut väkivallaton ajatuksissa
      En ehkä tahtonut lyödä niitä ? en muista. Löinitseäni täysillä naamaan
      toivoinkai että s evälittyisi sille hirviölle joka puhui sisälläni väkivalloin

      ( tuska oli hirvittävä ) jouduiin kävelemään yöt
      ei voinut istua eikä maata, hetkeäkään, virta alkoi kohdistu a sukup elimiin illalla ja kesti aamukuutene asti
      ( alkoi 1997 omakotitaloni pihalla ( vuokra ) muutin ksoka talo myytiin
      97 syksyllä kaupung asuntoon. Alkoi syksyllä syyskuussa yllättäen yht äkkiä
      se virta tyhjästä ilmasta. Olin täysinnormaali ihminen, en voinut käsittää sitä todeksi, ett tyhjästä ilmasta fyysinen kajoaminen sukup elinten alueelle.
      Ja se henki luki ajatukset ja se vastasi niihin, hetkestä toiseen oli kimpussa
      ne henget.
      tuska kauhu tuska oli suuri ne tuhosi kaiken elämän
      mutta, se ei näkynyt valokuvassa, vaan näytin turpealta pönähtäneeltä..
      siis kuvas ei ollut kirkas tuska vaan mönön näköinen.
      ( johtuukos e millaisia naapureita siellä kaupungin asunnossa?

      siel oli vier asunnos viiksivallu joka oli vihoviimeisen kiinnostava
      vieras posti työntekijä joh en tutustunut lainkaan en ollut kiinnostunut lausettakaan puhumaan minkään vaalean viiksivallun kanssa
      ja hyvin sujui 10 v ei ollut hetkeäkään seskuntiakaan et häntä olis tarvinnut ajatellakaan
      normaali naapuri. Ei ollut ongelmaa. Ei ollut mielessä koskaan. ( js0okus sattui näkemään kunhän meni kotiin sa ovesta tms.
      ei edes tervehditty. Näinjostainkauempaa.
      ( oli ulkona portaat, luhtitalo, 2 kerrosta.-

    • niin siihen nähden, että tuska suuri ei näy valokuvassa
      oli sillä tytöllä todella valtava tuska, se näkyy niissä kuvissa kasvoilla

      hänel voimakas tuskan tunne hän ei tajunnut edes mitään oli tuskan vallassa.

      jos olisi yksikiniso paise kaulassa sehän on mikä on mistä ei teidä miten siitä selvitä
      (minulle tuli silmän alle poskeen yhden kerran paise täällä ( pieni ?
      menin lääkäriin ja hän koetti puristaa sitä ( muistan hänen piti olla joku ylhäinen sielu sen mies lääkärin
      ( hammaslä'äkärinikin oli Abbe!!! joku ylhäinnen
      ei sitä saanut puristettua
      Minulla piti olla tajunta siihen että ei yritetä
      ( meni sitten itsekseen se pienenåpieni paise mutta
      isot paiseet kaulas ehk haittasi hengitystäkin? tyt ei tiennyt mistä kyse

      jotkut tytöt ? jotkla onnellisia???? you tubessa on jotakin
      joka luuli yht äk että HÄn on nyt se joka sairas
      minäki olin sellainen et en tiennyt että en minä ole koskaan sairas.
      et en ole tavallinen ihminen. Olinkuolemanhädässä.

      Ei silläkään tytöll joka kutsunut hautajaisiin ihmisiä ollut eikä ole oikeasti yhtään mitään
      ( minullakin on pieni punainen jälki rinnassa ollut varmaan 6 vuotta,
      jos menisin tutkituttamana siinäolis varmaan söyp soluja

      on se aika agressiivisen näköinennpikku punainen
      pilkku mutta se on ollut 10 vuotta ehkä ?
      Näin kirja messuilla miehen jolla oli varm 10 cm laiskä kasvoissa,
      Isoäidillänikin oli niitä (maksaläiskiä ja hän eli 100 vuotiaaksi.
      ( 2 kk vaille 100 v.
      ( eikä ollut koskaan sairas, ei flunssaakaan. )
      ( Thadon että sairaudet lakkautetaan kokonaan.
      Ne ovat vain pahojen henkien tekemiä.
      Tuon tytön ei tarvits e kuolla.. hän oli vain onnellinnen tummatukkainen
      tunteva ehkä mutta se rintojen korostaminenkuvissa, seksikkäät kuvat..

      hän ei itse varmaan sieluna hyväksy itseään
      ( tääll luullaan ett se onnormaalia seksik poseeraus kuvat
      niink 1900 luv alussa? mutta ne ei olleet niin tökeröitä silloin
      ( ei saanut julkaista lähikuvia
      pornoa ei saanut levittää ( Arcade kuva oli siveellisempi kuin kata Kärkkäisen törkeät seksikkäästiposeeraus kuvat jossain huoran prostituoidun jossain seksi alsuvaatteiss a
      tai Linda lampeniuksen poseeraus

      ai eilen selitys tuli esille!!! muistankin.
      olin tuskaant kun tahdon tehdä paljon!!!
      henk keskus, ilmasto luonn suojelu terve elämä yms
      kyselinihan ääneen et miksi estellään
      jokin sanoi että jotkinmiehet jotka tahtovat rangaista naista joka ollut jossain alastonkuvassa ( kyyin juts että miksi he minua kiusaa joka olin erhdyksessä 1928
      ett miksi kataKä'rkkäinen ja Lindsa lampenius sa atehdä mitä vaan ja ovat kunniassa

      että ne miehet ovat niin alhaalla, että he tavoittavat minut vain,
      että kata K ja Linda l ovat niin ylhäisiä että he ei tiedä heistä.

      ett he haluavat minulle häiriötä'
      esim tuo äskeinen kommentti, kirjoitus
      tahtoi koettaa häväistä
      ja se suuntautui ihmiseen joka elänyt 27 v selibaatissa

      elän TRO periaatteella
      tosi rakkaus odottaa ( olen neitsyt )
      en ole koko elämäni aikan voinut ajatellakaan mit alastonkuvaa

      ( olin sellainen että oli hirvittävä tuska ja kauhu kun uhkasivat
      kesäkaveri poikaa maatilalla 8 vuotiaita kun olimme ett riisuvat alasti meidät
      ( jos teimme jotain pahaa ) et joutuisim olem alasdti siel tuvassa
      se kauhu oli HIRVITTÄVÄ!! se tunne. ( tunteet oli suuret )
      Se oli lihava poika, pullukka oli ihan kuin tyttökaveri.
      (kun jouduin sellaiselle maatilalle mis oli se poika perheen poika. Ihan kuin tyttö oli ( ei ollut häivääkään mit seks ajatustakaan koko sen kesäloman.
      8 vuotiailla.
      ( Olisiko hän ollut kuin veli ?

      ja syksyllä toisella luokalla opettaja kun laittoi istumaan pojan viereen ensimm päivänä purskahdin itkuun
      (muistan vaan sen hirveän tuskan
      ( nyt vasta tiedostan että se oli juuri sen lihavan pojan 8 v kesän jälkeen..
      ( naisopettajatar vaihtoi heti toiseen paikkaan
      kauhu ja tuska oli hirveä
      ( olimme sellaisia ett poika basilleja.. pojissa oli mielestämme basilleja..
      välitunneilla ei poikien kanssa leikitty. Tytöt ja pojat erikseen olivat.
      eivät puhuneet toisilleen.

      • (muistin virheellisesti tajusin illalla. Olin 6 vuotiaana ensi kerran kesän maalla.
        7 v en ollutkaan missään maatilalla. ( olentäh asti luullut että olin joka kesä,

        mutta muistan ne paikat ( Pelastakaa lapset ryn maatila kesät )
        Ensin oli 2. luokka, joss aitkin ensimm päivänä kun opett lait pojan vier istumaan.
        j avasta sen jälkeen oli kesä ( olin 8 vuotta tosiaan )
        ( nauratti eilen että siinä olis e parisuhde, täm palstan teema )
        8 v pojan kanssa kaverit olimme.
        oli yllätyksekseni tavallinenkaveri, ihan niinkuin tyttökaveri. menimme siel pitkinmaaseutua.
        kaiket päivät.

        9 vuotiaana en myöskään ollut missään maalla kesällä. Sitten 10 ja 11 vuotiaana
        oli paraspaikka, ihanteellisin, suomenhevonen jolla sai ratsastaa ja samanikäinen tyttö,
        jonk kans tulimme hyvintoimeen menin pääsin samaan paikkaan seuraavana kesänä 11 vuotiaana. Ratsastusleirin jälkeen.. Silloin oli koiranpentuja vai oliko 1 kesänä..
        samojedinpystykorva Halliinan kissa oli vuohi haettiin, kili... Sen poskea vasten piti painaa poski opetti setä, niin sen jälkeen se seurasi perä'ssä... se oli ens kesänä'
        toisena se oli iso
        jolle tehtiin niitä syömis kimppuja kasveista
        kerppu? kerppuja . Lehmiä oli, neljä, ehkä käsin lypsettiin?
        oli vaaleanruskeita kaksi ja ruskea kirjava ja mustakirjava? ayshire,
        Suomenkarjaa kaksi
        ja vasikoita oli Siru ja Taavi... ja Anu ne muistan nimeltä
        Hevonen olimetsälaitumella ja lehmien laidun vieressä oli.
        Sitten olin 12 vuotiaana eri paikassa mutat se oli kauhea paikka.
        En teid miksi en mennyt sinne miss olin ollut ja missä oli hyvä paikka.
        Luulinko et jotain parempa aon olemassa?
        Oli vihainen hevonen joh ei saanut koskea
        kaksi kamala apoikaa
        joutui nukkum aitassa kalseassa ja tyt joka siel oli vieras ei läheinen kuin Susan Fox
        ( en ollut kyll lady sarah.. jonkkans hänoli kirj vaihdossa.. ( 1700 luvulla )
        ( koetan etsiä kuka olin 1700 )
        eilen tapasin taas Ducches of Gordon Jane katselimme
        kuvia Castle of Gordon...
        ( hän kertoi että oli peruukki? se suuri hius? ??????
        ja tiesi sen liepeen
        joka muotokuvassa hiusten eteen laitettiin. Tiesi sivusiivissä asui palvelijat.
        ( ja ett siel piti suojata hyökkääjiltä rakennusta. ihmisiä. )
        ( oliko Gordonin elämässä pelkoa??


      • STMariaSalome kirjoitti:

        (muistin virheellisesti tajusin illalla. Olin 6 vuotiaana ensi kerran kesän maalla.
        7 v en ollutkaan missään maatilalla. ( olentäh asti luullut että olin joka kesä,

        mutta muistan ne paikat ( Pelastakaa lapset ryn maatila kesät )
        Ensin oli 2. luokka, joss aitkin ensimm päivänä kun opett lait pojan vier istumaan.
        j avasta sen jälkeen oli kesä ( olin 8 vuotta tosiaan )
        ( nauratti eilen että siinä olis e parisuhde, täm palstan teema )
        8 v pojan kanssa kaverit olimme.
        oli yllätyksekseni tavallinenkaveri, ihan niinkuin tyttökaveri. menimme siel pitkinmaaseutua.
        kaiket päivät.

        9 vuotiaana en myöskään ollut missään maalla kesällä. Sitten 10 ja 11 vuotiaana
        oli paraspaikka, ihanteellisin, suomenhevonen jolla sai ratsastaa ja samanikäinen tyttö,
        jonk kans tulimme hyvintoimeen menin pääsin samaan paikkaan seuraavana kesänä 11 vuotiaana. Ratsastusleirin jälkeen.. Silloin oli koiranpentuja vai oliko 1 kesänä..
        samojedinpystykorva Halliinan kissa oli vuohi haettiin, kili... Sen poskea vasten piti painaa poski opetti setä, niin sen jälkeen se seurasi perä'ssä... se oli ens kesänä'
        toisena se oli iso
        jolle tehtiin niitä syömis kimppuja kasveista
        kerppu? kerppuja . Lehmiä oli, neljä, ehkä käsin lypsettiin?
        oli vaaleanruskeita kaksi ja ruskea kirjava ja mustakirjava? ayshire,
        Suomenkarjaa kaksi
        ja vasikoita oli Siru ja Taavi... ja Anu ne muistan nimeltä
        Hevonen olimetsälaitumella ja lehmien laidun vieressä oli.
        Sitten olin 12 vuotiaana eri paikassa mutat se oli kauhea paikka.
        En teid miksi en mennyt sinne miss olin ollut ja missä oli hyvä paikka.
        Luulinko et jotain parempa aon olemassa?
        Oli vihainen hevonen joh ei saanut koskea
        kaksi kamala apoikaa
        joutui nukkum aitassa kalseassa ja tyt joka siel oli vieras ei läheinen kuin Susan Fox
        ( en ollut kyll lady sarah.. jonkkans hänoli kirj vaihdossa.. ( 1700 luvulla )
        ( koetan etsiä kuka olin 1700 )
        eilen tapasin taas Ducches of Gordon Jane katselimme
        kuvia Castle of Gordon...
        ( hän kertoi että oli peruukki? se suuri hius? ??????
        ja tiesi sen liepeen
        joka muotokuvassa hiusten eteen laitettiin. Tiesi sivusiivissä asui palvelijat.
        ( ja ett siel piti suojata hyökkääjiltä rakennusta. ihmisiä. )
        ( oliko Gordonin elämässä pelkoa??

        päätellen että Jane Gordon hienostuneesti puhuva sekopäinen mummi
        joak puhuu yksinään alvariinsa
        ja joka tulee teatterijohtajaksi minulle henk keskukseen
        ( sanoin ett hän on nuortunut. parempaan suuntaan on mennyt
        '
        mut en enääollut varma oliko hän Jane Gordon kun vanhentunutta vaikea verrata
        parissa kuvass oli aivan varmasti juuri hän. Hienostunut puhe tyyli on tallella.
        Ni en varm ollut herttuatar kun ei hän minua tainnut
        kunnioittaa kauheasti
        Jos olin Soamen perhettä,
        jonk kans Lady sarah vietti iltaa.
        vai olinko tytär?
        1791 syntymäaika Cecelia Napierin ei tunnu se 90 oikealta
        Ceceli animi olisi ihana
        pidän siitä
        Cecelia... ihana nimi
        etsinkuka olin jeesusken avulal ja Krisnan ja Jumalan

        ( en myös ollut Saint maria salome
        olin ehkä hänen tytär
        olin ehkä Annan tytär
        etsinkuka olin
        Jeesus oli setäni. Kuka oli sisko? kenen sisko olin? Annan kasvoja näen..
        ehk Anna ja Jokaim sai toisenkin tyttären ( Jeesuksella sanottiinolevan siskoja.
        Siis neitsyt Marian tytär olisii silloinollut ( St salomen arvelivt olleen puolisikso Jeesukselle.
        Niin että Joosefilla olisi ollut avioliitto ennen Mariaa.. ja salome syntynyt siitä..
        sitten saattoiol toinen tytär
        Olisi silloin Joosef isä. Mutta eihän Jeesus silloin olisi setä, vaan puoliveli.Miten hän voi olla setä. ?
        Olen hänen siskon tytär. Olinko Salomen tytär?
        ( sen tytön joka istui Joelia vastapäätä ja tunne alueet alkoi toimia pääsäsni ja tunsin rakkaudentunnetta. ( hän oli Salome se tyttö. Voihan olla ett tyttärenkinnimi olis ollut Salome.


      • STMariaSalome kirjoitti:

        päätellen että Jane Gordon hienostuneesti puhuva sekopäinen mummi
        joak puhuu yksinään alvariinsa
        ja joka tulee teatterijohtajaksi minulle henk keskukseen
        ( sanoin ett hän on nuortunut. parempaan suuntaan on mennyt
        '
        mut en enääollut varma oliko hän Jane Gordon kun vanhentunutta vaikea verrata
        parissa kuvass oli aivan varmasti juuri hän. Hienostunut puhe tyyli on tallella.
        Ni en varm ollut herttuatar kun ei hän minua tainnut
        kunnioittaa kauheasti
        Jos olin Soamen perhettä,
        jonk kans Lady sarah vietti iltaa.
        vai olinko tytär?
        1791 syntymäaika Cecelia Napierin ei tunnu se 90 oikealta
        Ceceli animi olisi ihana
        pidän siitä
        Cecelia... ihana nimi
        etsinkuka olin jeesusken avulal ja Krisnan ja Jumalan

        ( en myös ollut Saint maria salome
        olin ehkä hänen tytär
        olin ehkä Annan tytär
        etsinkuka olin
        Jeesus oli setäni. Kuka oli sisko? kenen sisko olin? Annan kasvoja näen..
        ehk Anna ja Jokaim sai toisenkin tyttären ( Jeesuksella sanottiinolevan siskoja.
        Siis neitsyt Marian tytär olisii silloinollut ( St salomen arvelivt olleen puolisikso Jeesukselle.
        Niin että Joosefilla olisi ollut avioliitto ennen Mariaa.. ja salome syntynyt siitä..
        sitten saattoiol toinen tytär
        Olisi silloin Joosef isä. Mutta eihän Jeesus silloin olisi setä, vaan puoliveli.Miten hän voi olla setä. ?
        Olen hänen siskon tytär. Olinko Salomen tytär?
        ( sen tytön joka istui Joelia vastapäätä ja tunne alueet alkoi toimia pääsäsni ja tunsin rakkaudentunnetta. ( hän oli Salome se tyttö. Voihan olla ett tyttärenkinnimi olis ollut Salome.

        tahtoisin todella löytää totuuden. ( kirj virheet johtuu näppäimistö on yleensä liian kiorkealla.

        Muistan että Jeesus, Juusef Jusuf ? Joshua seisoi edessäni... ja katsoi vasemmalle minuun päin. Ja että olimme jossain rakennuksessa kahden istuimme myös, toinen muisto hänestä. Istuu lattialla, kaapu ulottuu nilkkaan, sandaali näkyy.
        On jokin avoin rakennus sinne rannalle, Gennesaretin järven.
        Siellä kalanhajuista tuulta? verkkoja.. nostavat matalass avedessä
        Puuhökkeli rakennus... jokinkaupunki lähellä.. Magdalan kylä ? sieltä en ole.
        Betsaida en sieltä', Betania s eparas nimi.. Martta ja Maria asuvat siellä? Lasarus.

        Betania on ehkä tutuin. Yksinkertainen rakennus.. suoraakaiteen muotoinen? Tulisija jonkinlainen ?
        Jeesus puhuu! rannalla ! Näen sen! rinki ihmisiä ympärillä. Ranta on matala, laaja tasainen. Myrskyt... takaa hänen oikealta tietoisuudessa ( selän takaa, oikealta.
        kapernaum onko siell
        vaimikä Galilee on tämä. ( s eonihan nimi niink Cecelia
        Galilea oli onnellinen elämä.


      • STMariaSalome kirjoitti:

        tahtoisin todella löytää totuuden. ( kirj virheet johtuu näppäimistö on yleensä liian kiorkealla.

        Muistan että Jeesus, Juusef Jusuf ? Joshua seisoi edessäni... ja katsoi vasemmalle minuun päin. Ja että olimme jossain rakennuksessa kahden istuimme myös, toinen muisto hänestä. Istuu lattialla, kaapu ulottuu nilkkaan, sandaali näkyy.
        On jokin avoin rakennus sinne rannalle, Gennesaretin järven.
        Siellä kalanhajuista tuulta? verkkoja.. nostavat matalass avedessä
        Puuhökkeli rakennus... jokinkaupunki lähellä.. Magdalan kylä ? sieltä en ole.
        Betsaida en sieltä', Betania s eparas nimi.. Martta ja Maria asuvat siellä? Lasarus.

        Betania on ehkä tutuin. Yksinkertainen rakennus.. suoraakaiteen muotoinen? Tulisija jonkinlainen ?
        Jeesus puhuu! rannalla ! Näen sen! rinki ihmisiä ympärillä. Ranta on matala, laaja tasainen. Myrskyt... takaa hänen oikealta tietoisuudessa ( selän takaa, oikealta.
        kapernaum onko siell
        vaimikä Galilee on tämä. ( s eonihan nimi niink Cecelia
        Galilea oli onnellinen elämä.

        ihana nimi Galilea niinkuin Cecelia ihana nimi.
        olenkokenut niin.
        Maria Cecelia olisin mielelläni
        mut löysin hänet paris lehdes ollut kuvassa samntyyppinen lötkö tyttö kuinminä
        Jossain toimistotöissä. Oliko hän Cecelia, minusta tuntui että oli.
        Mut en ollutkaan äitinsä Sarah. vaan hän oli varmaan se metsäterapeutti Mimmi
        jonka Joel esitteli minulle hänel oli Sarahin piirteet ?
        Luulin olleeni sarah, lady Sarah. enk ollut Louise dela valliere, Ismo esitteli hänet, halaamalla häntä pyörätuolissa ja ojentamalla levyn hänelle
        minulle takapuolta näyttäen rumasti.
        ( inhoan takapuolta ) hän oli ällöttävä. Louise oli vahva tummatukka
        vahvan näköinen ihminen..
        joka hihkui innostuneena ja onnellisena.
        ( Hän luki ajatuksen.. kun ajattelin ett ehkä ajattelen aina niinnähdssä pyörätuoliss a olevan että ovat suojattuja siveettömyydeltä
        hän niink viittasi ala osaan ilmeel että se ei ole nyt tässä elämässä hänelle mikään

        ( Hänoli Aurinkokuninkaan suuri rakkaus ja sitten Nunna 36 viimeistä vuotta.
        1600 luvulla. ( olin myös nunnna.. herttuatar Chevreusen tytär Anne marie
        (joka elin vain 28 vuotiaaksi. )
        he koetti väittää että Jeesus olisi ollut aviomieheni Charles Louis de Lorraine. ?
        ( Abbe de Chaal ja Bishop of Condom myöhemmin, 70 vuotiaana.
        Minulle kokoajan väitetty niin. Sekö sai aikaan että lähti 28 vuotiaana
        ( en voinut tajuta elää Jeesukselle jos hän oli aviomieheni Charles Louis de Lorraine???
        ( se lukee yhdessä sukutaulussa
        mistä se tietio on?? että Anne marien aviomies Charles Louis Lorraine
        ja sitten alkoi väittää että s eoli Jeesuksen inkarnaatio. ?


    • Toivon että lääkärti ei ole loukattuja
      mutta ajatellenmillaisia olivat ihmiset kirja messuilla joilla olin 4 päivää
      ihan epäkypsiä

      onminusta mahdollista että siinä on jotain vialla siinä että miten tutkitaan jotain luomia tai pilkkuja ihon

      tuo mikä minulla on tuo jälki ei ole söyp
      se on ollut ehkä 10 v minulla ja se on varmaan siksi juuri että
      on se tietoisuus ja energia että
      sellaisel pilkulla ei ole niin mitään väliä

      jos on jokin pilkku se on vaan pilkku

      s eon paha henki mikä tahtoisi tai tekee että mikroskooppikuvassa on jotain söyp soluja? näkyvillä

      ehkä niitä on aina? vaikka tulehtuneessa finnissä?
      jos sen vie mikroskooppitutkimukseen?

    • ja sitten on se leviämis ajatus, ihan mahdoton. Jos söyp olisi jossain osassa,
      jokin patti varpaassa vaikka, että s esiitä "leviäisi" keuhkoon vaikka.

      söup ei ole mikään aine veressä
      vaan se on pahan hengen tekemä
      lopetetaan se söyp nyt kokonaan.
      koska se on sietämätön. ja turha.

      Teette mitä tahansa, Jeesu s pitää minut terveenä
      Muhamed pitää minut tereveenäKrisna pitää min terveenä.
      j a itse pidän itseni terveenä.

      Jumala pitää terveenä.
      alkukristityllä on vä'hintään että ei ole tahtonut sairauksia
      ne pahat henget ei pääse tekemään niitä.

    • Anonyymi

      baljon tekstiä yllä



      Et ole ainoa.

      Yhteiskunta sellainen, että ei anna.
      Kun puberteetti poika pyytää, niin ei saa.
      Sitten antaa olla ja vuodet vierähtävät.
      Et ole ainoa.


      Kunnes laittaa pisten loppuun.
      JA PÄÄTTÄÄ HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ LÖYTÄÄ.

      Tuossa välissä alkaa vihaamaan naisia tosissaan.
      Lapseton voi myös potea homouden piirteitä, jotka ovat väliaikaisia.


      "Kaikki omana aikana"


      Avioitumisen estoja:

      - työ
      - opiskelu
      - haihattelu ja itselleen kehittynyt avioneglektio

      EI PIDÄ KOSKAAN SULKEA OVIA, mutta vaikka ei olisi mitään, niin jäädä nöyräästi odottaa
      että itse ei sano EI

      se oikea tulee aikanaa itsestään

      miehelle rakkaus on tärkeä ja pidä siitä kiinni
      rehellisyys naisia kohtaan


      voi sanoa itselleen hakevansa tosissaan ja hakea tosissaan
      jättää vaikka työ pois ja hakea 100 %

      ihmiset ajattelevat että heitä onnistaa työ lomassa
      ei se onnistu
      pitää jättäytyä kokonaan pois
      tehdä siis naimisiin menosta SUURI NUMERO
      silloin onnistuu
      sen numeron pitää olla elämää isompi
      siis paljon aitoa tahtomista, jolloin nainen tuntee hätäkutsun
      ja HÄDÄSTÄ on kyse
      tässä erittäin tyhmässä sivilisaatiossa


      itsen on vaikea yhdistää biologia ja psykologia

      mutta pitää olla varma moraali mitä tahtoo
      EI SEKSIÄ

      MUTTA LAPSIA, PERHETTÄ, YHDESSÄ OLOA

      ja kun jumala suo, niin OLLA KOTONA JA NAUTTIA KOKONAISUUDESSAAN

      välittämättä mitä ympäristö kommentoi


      jokaisella on oikeus rakkauteen elämässä

    • eihän siinä ol emitään järkeä että se valitsisi jonkin paikan se varpaan patista "levinnyt " se olisi joka paikassa jos se olisi jokin aine veressä
      verihän on joka paikassa

      se veri mistä otetaan verinäyte siinä kö nä'kyy jotain? vai ei se ole veressä?
      vaan se näyte otetaan siitä patista on olemassa sellainen ilmiö kuin söyp

      se osuu joillekin koska sitä pitäisi olla jonkin verran

      niin siis jos se oli varpaassa se känsä
      niin miten se euhko
      ei mollemaat tietenkään seolisi liianjulmaa

      mutt toisessa keuhkossa
      sinne se levisi!!!
      ne pahat henget teki sen
      koska sellainenilmiö on
      Tai sitten joku muu elin tai alue ( se ei ole esim reiteen levinnyt
      tai pohkeeseen..

      mutta ymmmärtää terveellä järjellä että ei ole mitään syytä että miksi se juuri siihen pätkähti

      se on vaan se röntgenkuva,
      että sitä odotetaan

      unissa joka yö mennään eteenpäin mennää joskus röntgenkuvaan ett ONKo siel!? levinny jonnekinkohtaan

      pahat henget tahtoisi että olisi
      hyvät ei tahdo se on helvettiä varmasti se että odotetaan että 3 kk päästä otetaan sittenkuva että minne se levisi/ levisikö se / minkä kohdan se valitsi

      tai onko että se on ohi, voitettu ei ole enää niitä "e ttä pesäklkkeitä"

    • se on henkistä helvettiä. parasta on tietää että ei sellaista ollenkaan
      Jumala ei tee ei anna tehdä
      etsiä jot henkisiä ihmisiä joiden kanss aon rakkaus hyvinvointi
      ja pysytään terveenä.
      (minä pysyn säälistä varmaan tms
      siksi ett ne onniin ylhäisiä sieluja

      lakkautetaan kokonaan s e söyppä
      koska en tunne sellaista ihmistä jolla se on ja ymmärrän et elämä voi olla sellaista että sitä ei tarvitse olla.

      Olen miettinyt onko varmaa että ihmisellä on ollut kuukautiset entisaikana joka kuukausi?? lukeeko se jossain?
      Sitä ei tiedetä mink verr ollut söyppää
      sitä ei ehkä ole ollut. Ei siin määrinkuin nyky aik
      siit asti kunollut mikroskoopit röntgen ??
      sitä ehkä oli
      99 % vähemmän.
      on totuus , fakta. että ei ollut sellaisia tilastoja
      satoja vuosi asitten.
      Kuten ei ollut yhtäkään lentokonetta tai auto,a
      on voinut olla hyvin erilaista.

    • minusta meidän pitää rajoittaa syntyvyys.
      Niin, se ruumiinavaus myös pitää lopettaa!! se on hirvittävää.
      ja he on ehkä vahingoittuneita ihmisiä jotka joutuneet tehkemään sellaista.

      ( siis että kaikkki? leikellään palasiksi? kuoltuaan????
      leikelläänkö joka kohta ? Täytyy siitä voida kieltäytyä.

      Niin mitä ne sanat nyt ovat.. Grete Thunberg juttuja...
      sellaisten takia. Hesari onhukassa
      missä oli se
      artikkeli joka ihana se oli kai
      niinihananet se hukkui.
      missä oli ne selkeät määrät, mitä vähentyä pitää ja miksi? ja mihinmennessä.
      Muistan vilkaisulta että puolet ??? olisi ollut mitä pitää vähentää
      päästöjä?

      ( tarvitsisin ihmisuhteen.

      • Anonyymi

        "Muistan vilkaisulta että puolet ??? olisi ollut mitä pitää vähentää
        päästöjä?"

        "( tarvitsisin ihmisuhteen."

        Oi sinä ihanainen, päästösi ovat tuolla on niin hurmaavia, että olen melkein jo taivahissa.
        Päästöjä ei saa rajoittaa niin sanoo Jahvetti peräkyliltä ja Jahvetti haluaa ihmisuhteen sinun kanssasi. Jahvetti haluaisi nukkua sinun vierelläsi käsi peitonpäällä sinun käsiesi kanssa se on sitä ihmisuhdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Muistan vilkaisulta että puolet ??? olisi ollut mitä pitää vähentää
        päästöjä?"

        "( tarvitsisin ihmisuhteen."

        Oi sinä ihanainen, päästösi ovat tuolla on niin hurmaavia, että olen melkein jo taivahissa.
        Päästöjä ei saa rajoittaa niin sanoo Jahvetti peräkyliltä ja Jahvetti haluaa ihmisuhteen sinun kanssasi. Jahvetti haluaisi nukkua sinun vierelläsi käsi peitonpäällä sinun käsiesi kanssa se on sitä ihmisuhdetta.

        Voiko teille tulla kylään? Ei vierekkäin nukkua, en ole niin rakkaudellinen
        Jeesus varmaan olisi nukkunut teidän vieressä ja käsi kädessä vaikka.

        muttoisaalta hän vahingoitti minua
        kun hän on raaka oltuaan Salomo , 900 naitavaa

        esim
        ham lääkärille kun oli aika ja raha loppuikin en kestänyt mennä
        ( anteeksi väsyttäää kunkirjoitin tuonne väliin
        kommenttina oman kirjperään korjkauksen ) taaksepäin teksteissä
        ylöspäin srollata jo stahdotte

        olen herkkä en tahdo jaksa kohdata niitä ham lääkäri ja vast otto virkailija jos ei ole rajaa amaksaa
        Jeesus ei ymmärtänyt sitä Hän on raaempi kun on kohdannut vieraita
        naisen toisensa jälkeen ja sukupuoliyhdynnän harjoittanut

        hän on niin raaka ett minä sielulta yliherkkää en jaksa kohdata niti ihmisiä ja sopia ( tiedän ymmärrän se olisi onnistunut kun pakko
        sopia myöhempi maksuaika
        mutta se onniin epä .. sietämätöntä en mene sellaiseen tilanteeseen
        siinä ilmeni Salomon Jeesuksen ja tämän sielun ero
        tahdon tehdä oman sieluni mukaan tunteeni mukaan jota raaistunut Salomo ei ymmärrä että ei jaksa kohdata jotain

        ( apteekin väliaik paikka pysyy!!!
        nyt hyvin hampaassa. )


    • Anonyymi

      Ihmisen kulttuuriin kuuluu PAKKOAVIOLIITTO

      kuului ja tulee kuulumaan

      toiset onnistuvat paremmin valmiiksi kannettuna elämässään


      PAKKOAVIOLIITTO SUOMEEN!!!

    • olen aika ihmisiä inhoava ihminen. tahdon järjestää että on paikkoja nukkua

      eilen oli jotenk lämmintä henkeä kun Eva meinasi kanssani vuokrata asunnon
      piti tänään tavata puoli 12
      nukuin liian pitkään
      otinunilääk kuten lupasin
      Ymmärsin pitää mennä metrolla ett ehytii puoles tunnissa
      polkupyörän etu kumi oli tyhjennyt ( ei ol e koskaan käynyt niin )
      menin bussiin ja etsiskelin kauan kortti amukamas
      ku ei siinole latausta. 130 on ja 140 maksaisi matka.
      Nyt muistankin isält pitää kysyä
      ku oli syntym päiv saisiko jot. rahaa.
      Pääsin terminaaliin pääsin merien alitse uhrautuen evan takia
      katselimme niitä asuntoja ja piti mennä toimistolle kysym et saammeko ilman luottotietoja
      vuokrattua sen sopivan mut ei häntä näkynyt siellä...

      oli Katharine von Borg kin
      ja järjestyi ett Lutherille menemme kesällä.
      eilen ( vaik hirveä olo tuli niissä piireissä ? karme a sumentui
      krijamessuil ol kirkastunut vaan
      ja sumentui
      ku en ollut viikkoihin käynyt tuol koska koneeni vei se eläintensuojeluspyhimys ymmärtämättä et olin 10 v saanut olla siin rauhassa

    • olin päättänyt että en koskaan mene metrolla merien ali mutta uhrauduin sen takia että ehtisin tapaamiseen ( 11 min myöhästyin. ) Eva oli kyllä sanonut että yhteen saattaisi odottaa . Odotin puolituntia.

      nyt on että krist usk perustajal ei ole pyörää eikä ole raha a juna matkoihin
      en tiedä miksi. ( en enää koskaan mene metrolla. )
      se oli eilen kiva et kaik järjestyi.

    • jotain viehättää vaikeudet ja epä onnistuminen
      ( minä inhoan minulle sopi eilinen henki
      joku ostanut voileipägrillin ja tarjosi juustoleip kolmioita
      järjestyi heti ett muutamme yhdessä
      saamme maksettua kaksion
      hän sai keittiön ja vaatehuoneen ja parvekkeen en vä'litä lainkaan niistä

      tarvitsen paikan nukkua vain
      ei ole tavaroitakaan. Se järjestyi kuten mistä pidän helposti ja hyvin.
      ehkä se järjestyy.

    • pyöränn pumppu on kadonnut....
      voin kävelläkin.. sinen asunnolle en jää se on mahdotonta.
      kaikessa odottaa aina rahaa ( Evakin vai Elsiabethko hän on
      se hän on oikeasti Johannes kastaja syntyi Elisabethista

      ( tuli tuoss a tunne et tuo joka kirjoitti et pitelsii käsiäni
      vieres nukkuisi ei hän Johannes kastaja ole? mutta jotakin siihen liittyvää???
      Joku alkukristitty???

      niin Elisabeth lainasi Katherine von Borgilta 10 e. Tupakkaan.. ym.

      oli sellaista fiilistä ett kun asumme yhdessä sanoin ett mennään aina korkeammalle vaan loppua kohti ett käydä kaikis hengellisissä tuilaisuuksissa

      selitin Jeesuksesta ongelmaa että hän ei ole nii täydellinenn
      kuin uskovaiset ajattelivat ja itse myös koin
      sen normaalin hyvin sen osasin puhua Siin vaihees kääntyi kaupalle

    • olihan hän täällä ja ei ilmeisesti yön nukuttuaan ja unessa mietittyään mikä on edullista hänelle tahdokaan kanssani vuokrata.
      (jos ei häntä häädetä ei ole tarpeen hänelle
      tääl on helvetin sumea energia
      ei hän ymmärrä minusta mitään
      kun sä olet niitä uskovaisia voisit seurakunnankautta hakea asuntoa sanoi
      Hän on jättänyt Jeesuksen sanoi joku ??
      ?? minä jätän Eevan Adamin jeesuksen
      joka Kain oli ym Evan ja Adamin pojat tyttäret
      en tiedä minne suuntaudun.
      ( sanoin en ole käynyt Kirkossa edes

      sanoin pitää kirjoitta a kirja en voi joka yksilökle selittää erikseen
      ja hetkessä kokemiani

      inhotta asiat on aika selvää et ton kaikkea paha aminua kohtana
      esim Ismo oli Lancaster
      Eva on Lancaster ollut

      olin silti valmis muuttam kans
      voi ol et se huono minulle
      Eli, olisi löydettävä joku tyttö jonka kanssa jakaa vuokra

      asunto sellainen pohja piirros hä'nenkanssakinolis ollut ett ei tarvitse edes tavata
      en välitä keittiöstä vaatehuoneesta parvekkeesta
      tarvitsen vain huoneen missä nukkua.

      ( Jeesuksesta muistan.. että hän välitti vain Eevasta.. hän eli sellaiselle kuin Eeva
      ja että hän ei välittänyt minusta lainkaan , täällä
      inkarnoitunut kun oli
      ( hän on täysin tyhjä ihminen , sanoo henki.. sä et tiedä sellaisia .

      Minulla on vielä muisto ja perusta normaalin tunteen
      ( myös oli ajatusta että Jeesus yritti aina tuhota minut, sieluni
      ( 2000 vuoden aikana ) hän muodostuu sieluista jotka ovat osa häntä
      Salomonin 300 jalkavaimoa
      heidänjoukossa varmaan oli ne pahat naiset, tai heidän jälkeläisten tms.
      jotkut niistä jalkavaimoista todella pahoja.

      ei ole atom murt osa sieluani koskaan se joka aiheutti tai liittyi jotenkin siihen sukup elimiin kajoamiseen.
      ( se on tunne ei päätös tai tahto
      ei mitään pahaa en tahtonut vaan tunne = totuus
      sen tietää kun on totaalinen absoluuttinen tunne
      ja se oli kerta olisi riittänyt mutta se oli toistuvasti 20 v päivästä toiseen
      kukaan ei auttanut
      Jeesuksen tapasin vasta v 13
      Joel Jeesuksen oli 97 v dsta raiskattu..

      hän oikeasti on psykopaatti joka ei ymmärrä seks eläm asioita
      ei tunne eläm asioita raaka Salomon elämän pohjalta

      hän syntyi Suleima I ;ksi ja sellaisena hän surmautti neljä veljeään päästyään sulttaaniksi. ( Ne veljet ei pitäneet siitä että ihmiset valitsivat heikon, heitä heikomman päällikökseen ( noilla on sama tyyli..
      ( Eeva nimikin on matala...
      ( Adam tahtoi itseään matalamman vaimon / hänellä oli ensin Lilith joka oli liian korkea. yläpituudet L I l i l i t h
      eeva on tasainen , matala hän on oikeasti sellainen, pieni,. tavis
      ei herätä alemmuudentunnetta
      Adamin Eeva.

      • Anonyymi

        Tämäkin ketju on pilattu turhanpäiväisellä spämmillä.


    • Anonyymi

      nioh poikaseni, runkkaamalla maitopurkkiin lähtee naisen tarve, lähti ainakin minulla taas pariksi viikoksi. Pari yötä olen valvoskellut netissä ja kasannut kiimaa kun samalla emmin uskaltaako runkata kun onaniasta on säädetty aina jotain rankaistusta eikä Jumala ummista syntienteoltani silmiään öisinkään. Vaan pakkos e nyt oli viimein, niin ei tarvi sitten taas kahteen viikkoon naisia miettiä, t heteroykä neitsyt hugless kissless touchess fuckless virgin 40v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe