miethaa oli kriittinen eu:lle jo 80-luvun lopussa
https://www.youtube.com/watch?v=hYBGCmmRMcs&list=RD2JEbfXTo4TI&index=3
miethaa ei eu:hun
11
260
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olin minäkin ja olen vieläkin.
- Anonyymi
miethaa on huru-ukko
- Anonyymi
kyl miethaa sanoo asian niinkun se on ei elukooren kans ihihminen pärjää
- Anonyymi
Oikeassa oli ja on vieläkin.
- Anonyymi
Ei se oo pitkään aikaan käsittäny mistä se puhuu.suomen urheiluliitto tilaus sillon doupigaineita venäjältä ja jako niitä urheilijoille...muut osas ottaa ruiskulla...Mietaa ja Nevala.joi niitä ja syötti koirille.nevala vähä pärjäsikin.mutta syy on selvinny miksi Mietaa ei...se Noloo selaa ne mämmiin ja paskas housuuhin mutta sen ajokoira juoksi kyllä lujaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo pitkään aikaan käsittäny mistä se puhuu.suomen urheiluliitto tilaus sillon doupigaineita venäjältä ja jako niitä urheilijoille...muut osas ottaa ruiskulla...Mietaa ja Nevala.joi niitä ja syötti koirille.nevala vähä pärjäsikin.mutta syy on selvinny miksi Mietaa ei...se Noloo selaa ne mämmiin ja paskas housuuhin mutta sen ajokoira juoksi kyllä lujaa
Mietaa olis kyllä hyvä euro edustaja kun ei puhu kun kurikka ja pikkusen Suomea...sama kun se Sahuri Teuvo. Ei ainakaan aiheuta harmia kun ei kukaan ymmärrä
- Anonyymi
Mietaa EU:Edustajana.....puheenvuoro...Moon sitä mieltä että oon aloottajan kans samaa mieltä.
- Anonyymi
me vastustamma soon meirän miälipire kaikkiin maharollisiin esille tuleviin asioohin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
me vastustamma soon meirän miälipire kaikkiin maharollisiin esille tuleviin asioohin
Paitti hiihtohon ja mämmihin niitä ei saa ikinä kieltää täälä EU:ssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitti hiihtohon ja mämmihin niitä ei saa ikinä kieltää täälä EU:ssa
Pitää saara eu-laki että kahreksalla sadasosalla ei voi hävitä kisoos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää saara eu-laki että kahreksalla sadasosalla ei voi hävitä kisoos
Pitäsköhän sen ny pysyä kotona vaan...perus etelä-pohjanmaan ukko...isä ja poika asuu Yhdes....maakunnan tapa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799