Liian halukas nainen?

Anonyymi

Nyt tarvitsisin teidän apua ja mielipidettänne.
Olemme mieheni kanssa seurustelleet noin vuoden.
Alussa meillä oli seksiä 1-2krt/päivä. Aina minun aloitteestani, mutta mies oli täysillä mukana. Erektio oli hänellä heti kun laskin housut.
Kuukausia myöhemmin hän alkoi torua yritykseni. Hän kyllä suuteli ja piti muuten hyvänä, mutta jos aloin ottamaan vaikka suihin niin hän työnsi minut pois ja poistui paikalta.

Sitten ajattelin, että olisi hyvä jos hänkin tekisi joskus aloitteen seksiin.
Seksi välit pitenivät 1krt/viikkoon. Muutos oli myös siinä, ettei hänellä enää seissyt esileikin aikana. Vaikka kuinka kiehnääminen alusvaatteita, suutelin ja hyvääkin. Vain suihinotto sai hänelle eroktion ja sillonkin hänellä piti olla silmät kiinni.

Otin seksin puheeksi, että painaako hänen mieltään jokin. Hän ei selvästikään pitänyt kysymyksessäni ja vetäytyi pois, sain kuitenkin vastauksen että hänellä on niin suuri tunnelataus menossa minua kohtaan, että seksi ei jostain syystä maistu.

Olen antanut hänelle nyt aikaa ja etäisyyttä, hän tulee suutelemaan rintojani ja hyväilee muutenkin ja samoin minä teen hänelle. Hänellä ei seiso, joten olen olettanut ettei hän halua minua.
Eilen kuitenkin hän selvästi pettyi, kun en vienyt asiaa eteenpäin meidän halailua jälkeen, ja hän lähti toiseen paikkaan mököttämään kuulokkeet korviinsa.
Menin hänen perässään, nappasin kuulokkeet pois ja suutelin kiihkeästi, johon hän vastasi.
Sitten valuin hänen reisiä pitkin ja aloitin suuhoidon. Hänellä ei seissyt, kunnes sulki silmänsä ja oli täysin mukana hommassa.

En tiedä mistä tämä kiikastaa. Mitä hemmettiä voin tehdä?!? Haluan että hän nauttisi ja haluaisi, jollei minun kanssani niin sitten vaikka jonkun toisen, mutta tämä epätietoisuus vie itsevarmuuttani.

Minulla on kaunis vartalo, eli sen ei pitäisi nyt olla ongelma. En vaan voi keskustella hänen kanssaan aiheesta, koska ei avaudu ajatuksistaan minulle.

Arvostan mielipiteitänne asian suhteen, kiitos.

1

<50

Vastaukset

• ... :,(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.