Kertoi toki Brooklynistä silloin joskus , mutta herätti kuitenkin läjän kysymyksiä tämän päivän juutalaisuudesta eri maissa. Jos näitte, oli mukavaa nähdä kommentteja!
Menashe-elokuva
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo aika tyhjentävästi, kuinka sairasta tämän päivän juutalaisuus on. Ahneitten ihmisporsaitten mielivaltaa.
- Anonyymi
Tarkoitan siis, jotta tämä sairaus on ollut yhtä irstasta kautta aikain. Alkuajoista Brooklyniin ja nykypäivään. Varmaan tulevaisuuteenkin. Tuommonen sika tuskin viisastuu koskaan.
- Anonyymi
Lahkojuutalaisten elämä on pitkälle samanlaista kuin lahkokristittyjenkin ja islamistien jne.
-rajoittunutta ja autoritääristä
-vanhanaikaista- Anonyymi
Niin....miksiköhän juutalainen ei syö sianpossua? Noh, kukapa sitä lajitoveriaan haluaa syödä. He he heh, kun olen varsinainen älyniekka, hi hi hi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin....miksiköhän juutalainen ei syö sianpossua? Noh, kukapa sitä lajitoveriaan haluaa syödä. He he heh, kun olen varsinainen älyniekka, hi hi hi.
Sianliha on haitallista kaikille. Sikojen kasvatus saastuttaa ja ällöttää.
- Anonyymi
Aikoinaan siat olivat vapaina ja söivät laskiämpäreistä jätteitä, pissat ja kakat siellä seassa. Myös ruumiita, kun sellaisia oli saatavana sotien jälkeen. Miten se poikeaa siitä kun meidän uskonnon pyhässä toimituksessa syödään kuolleen Jeesuksen ruumista ja juodaan hänen vertaan.
- Anonyymi
Ajatus on siinä ,että syödään vain ns puhtaita eläimiä eikä metsästetä turhaa, koska eläimilläkin on oikeus vapaaseen elämään.
Perustelu on siinä kuinka eläimet suhtautuvat kiinniottoon: vapaat eläimet juoksevat karkuun ja kesyt tulevat mukaan. Myös teurastustapa on tärkeää ja metsästyksessä on vaikea tehdä sitä oikein.
Jätteitä syövät ja helposti pilaantuneita eläimiä ei saisi syödä: esim äyriäiset ja siat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995