Kaverini sai raastuvan oikeudesta tiedon perinnästä, jonka Sonera oli lähettänyt perintään Sergei perintä firmaan. Laskut olivavat yhteensä 120 €. Lisäksi Sergei velkoo oikeudenkäyntikuluja ym. Yhteensä yli 300€,
Kaverini ei ole saanut ko. laskua, sillä posti ei ole niitä toimittanut. Muut laskut ovat tulleet Sähköisesti ja ne on kaikki maksettu.
Kaverini vuositulot ovat yli 100 000 € ja hän omistaa yli miljoonalla omaisuutta! Luottotiedot ovat puhtaat. Onko velkojilla lainkaan suhteellisuuden tajua? Ei ole uskottavaa, että kaverini jättäisi pikku laskut maksamatta. Sonera vaatii yhä maksuja ja samoin Sergei. Raastuvassa kehoitettiin maksamaan, sillä Sergein asianajajat ovat kuulema kovia!
Kaverini on tietenkin oikeassa, sillä hän ei ole saanut laskuja postista ! Varmaankin v-tututtaa maksaa ylimääistä ja antaa syyttömänä periksi! Mitä täällä ollaan mieltä?
Kuka vastaa laskuista?
Anonyymi
2
298
Vastaukset 2
- Anonyymi
Aika vanha juttu. Olisiko velka vanhentunut? Raastuvan oikeutta ei enää ole ollut 25 vuoteen ja Soneraa 15 vuoteen.
Aika epätodennäköistä, että lasku sekö useat muistutukset olisivat kadonneet muuten kuin oman toiminnan takia. Ellei ole piiloteltu tarkoituksella ja jätetty osoitteen muutokset tekemättä. - Anonyymi
Kysy jos sais maksettua useassa erässä,kaatuu muuten tuommonen talous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 34404
- 35389
- 31389