Nakusaunassa euroopassa...

Anonyymi

Nämä Italian ja Itävallan naked areat pistää kyllä kullin kovaksi..on kaikenlaista nähtävää iät n16-70...timmiä ja vähemmän timmiä..oon 55 ukkomies vaimonkanssa liikkeellä...

40

4370

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro nyt vähän tarkemmin. Missä?

      • Anonyymi

        Eikös toi vielä riittänyt runkkuihin?


    • Anonyymi

      Melkein kaikissa italian,itävallan ja saksan hotelleissa on saunaareat jossa ollaan alasti miehet ja naiset samassa...Siellä kun pitää silmät auki niin näkyvillä on alastonta naisvartaloa tarjolla laidasta laitaan...usein kyllä kypsempää milf vartaloa mutta myös nuorempaa sukupolvea kuiteski 16..

      • Anonyymi

        Eunukin päiväunia taas kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin päiväunia taas kerran

        Vilases esim tauer spa...erding spa..videot haulla naked in spa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin päiväunia taas kerran

        Miten niin. Näin siellä vaan on.


    • Anonyymi

      Suomalainen ja kirjoittaa moista soopaa. Ihan jokapäiväinen juttu.

      • Anonyymi

        Jaa on jokapäiväistä,no sitten ihan ok.Minulla ei ihan aina ole sauna ja suihkuseurana esim n40v naista ja hänen kahta n16-18v tytärtään tai vajaaa 30 posliiniksi ajeltu hoikka nainen istu ylälauteella jalat nostettuna ylös viereen siten että huulet kurkistele suoraan minuun.Nämä vaan muutamia mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa on jokapäiväistä,no sitten ihan ok.Minulla ei ihan aina ole sauna ja suihkuseurana esim n40v naista ja hänen kahta n16-18v tytärtään tai vajaaa 30 posliiniksi ajeltu hoikka nainen istu ylälauteella jalat nostettuna ylös viereen siten että huulet kurkistele suoraan minuun.Nämä vaan muutamia mainitakseni.

        Juu, etkä ole koskaan käyny saunassa etkä edes tiedä, mitä siellä tehdään.


    • Anonyymi

      Olin mieheni kanssa ryhmämatkalla Saksassa, 3 yötä, Itävallassa 4 yötä ja yöpymiset aina eri hotelleissa. Saksan puolella toisena iltana matkanjohtajamme kehui hotellia ja että kannattaa ehdottomasti mennä uima-altaaseen ja saunaosastolle. Mieheni jäi kuitenkin suustaan kiinni ja hän sanoi jättävän saunomisen ja uinnin väliin. Menin sitten yksin heti hotelliin saavuttuamme helteisen päivän jälkeensaunaan ja uimaan. Pulahdin ensin suihkun jälkeen altaaseen siitä bikinit lukolliseen kaappiin, otin saunan ovella pyllynsalusen ja menin saunaan. Olin ensin yksin, mutta hetken päästä saunaan tuli ensin pari saksalaista naista ja sitten saunaan alkoikin valua miehiä.
      Kyseessä olikin sekasauna. Kaikki tuntui kuitenkin olevan täysin luonnollisia, enkä minäkään sen kummemmin peitellyt paikkojani. Sitten saunaan pyllähti mieslauma, joka oli omaa matkaseuruettamme. Minut tunnistettiin heti ja riemu tuntui olevan suuri, että edes yksi seurueemme nainen on rohjennut saunomaan.
      Siinä sitten istuttiin ylä ja alalauteilla, vaikka saunoimistyyli olikin erikoinen. Löylynheittäjä kävi kahdesti lirauttamassa vettä kiukaalle.
      Koska olin ollut ensin yksin, en tajunnut, että myös pesuhuone oli yhteinen ja uimaankin altaaseen kaikki menivät alasti. Minä emmin ensin, mutta sitten ajattelin, että paikkani on jo nähty, rohkaisin mieleni ja uimaan vaan muiden ja matkakumppaneiden kanssa ja saunassakin tuli vielä käytyä.

      Normaaliahan alastomuus on ja saksan ja itävallan hotelleissa yhteissaunat ovat selviö. Ensin asia vaan yllätti ja vähän nolotti naisena.

      • Anonyymi

        Siinä pääsitkin miesten keskuuteen yleiseksi puheenaiheeksi.


      • Anonyymi

        Onneksi edes joku muukin kun minä oikeesti käynyt saunomassa euroopassa...niin tosi kuvaus kun olla voi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi edes joku muukin kun minä oikeesti käynyt saunomassa euroopassa...niin tosi kuvaus kun olla voi..

        Jokainen suomalainen, joka on käynyt saunassa, on saunonunt Euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen suomalainen, joka on käynyt saunassa, on saunonunt Euroopassa.

        Siinä taas yksi näsäviisas, vaikka hyvin tajuaa mitä on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pääsitkin miesten keskuuteen yleiseksi puheenaiheeksi.

        Niin jouduin (pääsin) puheenaiheeksi ja kyllä oli paheksuvia katseita seurueen toisilta naisilta ja yksi väitti minun vikittelevän miestään. Minua asia kyllä nauratti, kun katsoi miestä (yli viisikymppinen, kalju ja mahakas). Sellaista se kateus on.

        Oli samalla reissulla tilaisuus saunoa kahdessa muussakin hotellissa sekasaunassa ja silloin menin uhallakin saunaan, Tosin miehenikin oli mukana ja se kai lievensi minun "huonouttani" ja "viettelyjäni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jouduin (pääsin) puheenaiheeksi ja kyllä oli paheksuvia katseita seurueen toisilta naisilta ja yksi väitti minun vikittelevän miestään. Minua asia kyllä nauratti, kun katsoi miestä (yli viisikymppinen, kalju ja mahakas). Sellaista se kateus on.

        Oli samalla reissulla tilaisuus saunoa kahdessa muussakin hotellissa sekasaunassa ja silloin menin uhallakin saunaan, Tosin miehenikin oli mukana ja se kai lievensi minun "huonouttani" ja "viettelyjäni".

        Olin ryhmämatkalla keskieuroopassa ja hotellin saunaosastolla ja jo saunassa, kun sinne tuli oman seurueemme jäseniä ja kaikilla uimapuku päällä. Kyllä asia herätti huomiota ja kiihkeitä kommentteja muilta saunojilta. Nämä meidän nuijat nyt olivat kuitenkin sitä mieltä, etteivät paikalliset säännöt, selvät kyltit saunan oven pielessä uima-asuttomuudesta saunan puolélla koske lainkaan heitä.
        Hetken päästä henkilökunnan edustaja tuli turvamiehen kanssa komentamaan uimapukuiset pois saunasta. Oli siinä noloa ukkoa ja akkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ryhmämatkalla keskieuroopassa ja hotellin saunaosastolla ja jo saunassa, kun sinne tuli oman seurueemme jäseniä ja kaikilla uimapuku päällä. Kyllä asia herätti huomiota ja kiihkeitä kommentteja muilta saunojilta. Nämä meidän nuijat nyt olivat kuitenkin sitä mieltä, etteivät paikalliset säännöt, selvät kyltit saunan oven pielessä uima-asuttomuudesta saunan puolélla koske lainkaan heitä.
        Hetken päästä henkilökunnan edustaja tuli turvamiehen kanssa komentamaan uimapukuiset pois saunasta. Oli siinä noloa ukkoa ja akkaa.

        Aina euroopasta kotiuduttua mieleen hiipii ajatus että suomalaiset ovat tapoineen kotoisin siperian metsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ryhmämatkalla keskieuroopassa ja hotellin saunaosastolla ja jo saunassa, kun sinne tuli oman seurueemme jäseniä ja kaikilla uimapuku päällä. Kyllä asia herätti huomiota ja kiihkeitä kommentteja muilta saunojilta. Nämä meidän nuijat nyt olivat kuitenkin sitä mieltä, etteivät paikalliset säännöt, selvät kyltit saunan oven pielessä uima-asuttomuudesta saunan puolélla koske lainkaan heitä.
        Hetken päästä henkilökunnan edustaja tuli turvamiehen kanssa komentamaan uimapukuiset pois saunasta. Oli siinä noloa ukkoa ja akkaa.

        Mutta noinhan se on. Eivät kiellot koske naisia, vain miehiä.


      • Anonyymi

        Kävin myös vasta Saksassa ja Itävallassa ja minulle tuli myös hieman yllätyksenä tasokkaan Itävaltalaisen hotellimme hieno saunaosasto, jossa oli suolavesiallas ja monta erilaista saunaa. Siellä mentiin tosiaan alasti saunaan ja naiset olivat melko estottomia maatessaan lauteilla. Kaikki kyllä käyttäytyivät hillitysti, mutta en voi kieltää, etteikö se olisi ollut myös hieman eroottinen kokemus. Myös meidän seurueeseen kuulunut itseäni 20 vuotta nuorempi tuli saunaan istuen viereeni, tosin pyyhe päällä. Itselläni pyyhe oli lauteilla allani. Keskustelimme aivan normaaleja asioita, mutta itseäni tilanne jotenkin kutkutti. Se on pyörinyt mielessäni paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin myös vasta Saksassa ja Itävallassa ja minulle tuli myös hieman yllätyksenä tasokkaan Itävaltalaisen hotellimme hieno saunaosasto, jossa oli suolavesiallas ja monta erilaista saunaa. Siellä mentiin tosiaan alasti saunaan ja naiset olivat melko estottomia maatessaan lauteilla. Kaikki kyllä käyttäytyivät hillitysti, mutta en voi kieltää, etteikö se olisi ollut myös hieman eroottinen kokemus. Myös meidän seurueeseen kuulunut itseäni 20 vuotta nuorempi tuli saunaan istuen viereeni, tosin pyyhe päällä. Itselläni pyyhe oli lauteilla allani. Keskustelimme aivan normaaleja asioita, mutta itseäni tilanne jotenkin kutkutti. Se on pyörinyt mielessäni paljon.

        Niin, siellä tiedetään, mitä naturismi on. Ja mitä se ei ainakaan ole eli ei seksiä.


      • Saksassa kävin saunassa, nimenä oli ihan sauna tai sitten oli suomalainen sauna, Miehet naiset alasti suihkut yms, kellotaulut pitkänkaavan saunojille, vilvoittelu huone jossa virvokkeita myytiin. Siisti paikka, kaikki paikkakuntalaiset tuntuivat tuntevansa toisensa,,, eroottista seksistä meininkiä ei ollut missään muodossa. Tämä paikka oli ihan eteläisimmässä Saksassa, lähellä Baselia.


      • Anonyymi
        freeneeluM kirjoitti:

        Saksassa kävin saunassa, nimenä oli ihan sauna tai sitten oli suomalainen sauna, Miehet naiset alasti suihkut yms, kellotaulut pitkänkaavan saunojille, vilvoittelu huone jossa virvokkeita myytiin. Siisti paikka, kaikki paikkakuntalaiset tuntuivat tuntevansa toisensa,,, eroottista seksistä meininkiä ei ollut missään muodossa. Tämä paikka oli ihan eteläisimmässä Saksassa, lähellä Baselia.

        Siellä tiedetään, mitä naturismi on. Sekä tenkin, mitä se ei ainakaan ole. Täällä meillä ollaan tuossa noviiseja.


      • Anonyymi

        "otin saunan ovella pyllynsalusen"

        Saksassa käytetään kylpypyyhettä saunassa alusena, jotta sille saa jalatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ryhmämatkalla keskieuroopassa ja hotellin saunaosastolla ja jo saunassa, kun sinne tuli oman seurueemme jäseniä ja kaikilla uimapuku päällä. Kyllä asia herätti huomiota ja kiihkeitä kommentteja muilta saunojilta. Nämä meidän nuijat nyt olivat kuitenkin sitä mieltä, etteivät paikalliset säännöt, selvät kyltit saunan oven pielessä uima-asuttomuudesta saunan puolélla koske lainkaan heitä.
        Hetken päästä henkilökunnan edustaja tuli turvamiehen kanssa komentamaan uimapukuiset pois saunasta. Oli siinä noloa ukkoa ja akkaa.

        Tällaiset jutut "panevat kullin kovaksi" ,kuten aloittajalla ja muilla peräkamarin pojilla.
        Mutta ei luonnollisesti nakuiluun suhtautuvilla. Noin ne järkkärin peijjoonit tekevät Saksassa. Järjestys se olla pitää.
        Olin seuruematkalla Saksassa. Oli lauantai ja kysyttiin oppaalta, päästäänkö täällä saunaan?
        Opas neuvoi sekasaunoja, sillä miesten saunat ovat gay-porukoille.
        Mehän miehet 40-50 v. mentiin ja estottomasti siellä oltiin miehet ja naiset ilkosillaan. Saksalaisilla se oli luontevaa. Me Härmän jätkät olimme aluksi vähän hämillämme, mutta kyllä se meiltäkin sekasauna luonnistui.


    • Anonyymi

      Pitänee heittää omat mausteet tähänkin soppaan....Joitain vuosia sitten ollessani ensimmäistä kertaa lomailemassa isossa Itävaltalais kylpylässä menin ns.suolahuoneeseen eli pyöreään ,kaakeloidulla muotopenkillä varustettuun 'saunaan".Levitin pyyheeni penkille kuten säännöt sanoo ja istuiduin siten että nostin jalkani huoneen keskellä olevalle pyöreälle jalkatasolle.
      Tovin istuttuani ovesta tuli noin 20-25 vuotias Saksalainen pariskunta ja he istuivat minua vastapäätä.
      Saunan halkaisija oli n.4m,joten siinä istuttiin jotakuinkin varpaat vastakkain ja tietenkin kuten asiaankuuluu alasti...
      Huomasin tietenkin heti että parin neito oli kyllä

    • Anonyymi

      Siis melko kuuma kissa..mikä tietty pakotti minut pitämään jalkani tiiviisti yhdessä.Tyttö alkoi,ehkä vahingossa,heilutella penkille viereensä nostamaansa jalkaa niin että paljaaksi ajeltu pillu suorastaan hyppäsi silmääni ja huomasin että jumalauta kohta lähtee ja pian tunsinkin kun spermat meni pitkin yhteenpuristettuja reisiäni..kokosin itseni ja mällini pyyheeseen ja poistuin..tämänjälkeen kylpyläkulttuurilla on ollut osa sydämmessäni..

      • Anonyymi

        Missä se kultturi oli?
        Siinä kardinaalimunauksessasiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se kultturi oli?
        Siinä kardinaalimunauksessasiko?

        Joillekin alastumuus ja seksi ovat yksi ja sama asia.
        Tuolla on asiaa: etlehti.fi/artikkeli/terveys/parempi_olo_aatamin_asussa_tata_on_naturismi
        Kannattaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin alastumuus ja seksi ovat yksi ja sama asia.
        Tuolla on asiaa: etlehti.fi/artikkeli/terveys/parempi_olo_aatamin_asussa_tata_on_naturismi
        Kannattaa lukea.

        Onko minussa sitten joku perustavaa laatua oleva vika kun koen miehenä erittäin kovaa kiinnostusta alastonta naisvartaloa kohtaan...
        Pystyn kyllä hillitsemään itseeni niin etten esim käy kiinni ja pyrin muutenkin huomaamattomaan käytökseen mutta silti,kuten sanottu nautin yhteissaunoista niin eroottisena kun muutenkin mielyttävänä kokemuksena.
        En sitten tiedä onko naisilla vastaavia kokemuksia vaan olenko yksinkertaisesti peruspervo....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minussa sitten joku perustavaa laatua oleva vika kun koen miehenä erittäin kovaa kiinnostusta alastonta naisvartaloa kohtaan...
        Pystyn kyllä hillitsemään itseeni niin etten esim käy kiinni ja pyrin muutenkin huomaamattomaan käytökseen mutta silti,kuten sanottu nautin yhteissaunoista niin eroottisena kun muutenkin mielyttävänä kokemuksena.
        En sitten tiedä onko naisilla vastaavia kokemuksia vaan olenko yksinkertaisesti peruspervo....?

        Olen lähes nelikymppinen omantien kulkija ja kyllä on myönnettävä, että yhteissaunoissa miesten kohdistama huomio, vaivihkaiset katseet, tai reilu katselu viehättää ja myös kiihottaa. Useinkin on jännittävää seurata millaisin eri keinoin miehet pyrkivät näkemään paljaita muotoja, vaikka kaikki olemmekin luojanluomia ja perusmuodot ovat samat. Kyllä italiassa, saksassa ja itävallassakin myös paikalliset saunojat huomioivat naisen katseillaan. Ehkä omalta osalta syynä on myös se, että olen aito blondi. Kaikki on vaaleaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähes nelikymppinen omantien kulkija ja kyllä on myönnettävä, että yhteissaunoissa miesten kohdistama huomio, vaivihkaiset katseet, tai reilu katselu viehättää ja myös kiihottaa. Useinkin on jännittävää seurata millaisin eri keinoin miehet pyrkivät näkemään paljaita muotoja, vaikka kaikki olemmekin luojanluomia ja perusmuodot ovat samat. Kyllä italiassa, saksassa ja itävallassakin myös paikalliset saunojat huomioivat naisen katseillaan. Ehkä omalta osalta syynä on myös se, että olen aito blondi. Kaikki on vaaleaa.

        No niin...huoh...luulin olevani ainoa joka on viehättynyt alastomista vastakkaisen sukupuolen vartaloista mutta ehkä sittenkin minulla on vielä toivoa kulkea edes jotenkuten normaalin kirjoissa..
        Btw taas mennään kohti yhteistä eurooppaa ja sen mannermaisia sauna ja nude tapoja.Ihan tässä lähtee jo mielikuvat kiitämään kun astumme puolisoni kanssa saunamaailmojen anteliaisiin näkymiin.Silmissäni näen jo alastomat mies ja naisvartalot,vilahtelevat karvaiset ja karvattomat pillut,roikkuvat ja ketunnenä rinnat...oh hoh tuskin maltan odottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin...huoh...luulin olevani ainoa joka on viehättynyt alastomista vastakkaisen sukupuolen vartaloista mutta ehkä sittenkin minulla on vielä toivoa kulkea edes jotenkuten normaalin kirjoissa..
        Btw taas mennään kohti yhteistä eurooppaa ja sen mannermaisia sauna ja nude tapoja.Ihan tässä lähtee jo mielikuvat kiitämään kun astumme puolisoni kanssa saunamaailmojen anteliaisiin näkymiin.Silmissäni näen jo alastomat mies ja naisvartalot,vilahtelevat karvaiset ja karvattomat pillut,roikkuvat ja ketunnenä rinnat...oh hoh tuskin maltan odottaa..

        Täällä meillä mennään vaan takapajulan suuntaan. 1970 luvulla tanssilavoilla oli vähän aikaa muotina naisten läpinäkyvät puserot ja aika moni uskaltautui jättämään liivitkin alta pois, joten kaikki näkyi hyvin, rohkeimmilta myös pöksyt jäivät minihameen alta kotiin. Jokunen laulajakin esiintyi tissit paljaana. 1980 ja 2000 luvulle saakka naiset ajelivat pyöräteitä työmatkoja bikineissä ja uimarannoilla oltiin rohkeasti tissit paljaina ja kylpylöissä oli yhteiset höyrysaunat ja jossainpäin yhteiset normaalit saunat. Entäs nyt, saunat on eriytetty, jos joku uskaltautuu rannalla tissit paljaaksi nousee heti lehtijuttu ja sitä ollaan kieltämässä, eikä bikiasuja pyöräteillä näy. Tällaista on puritaaninen vapaus meillä. Jos joku yrittää seurustelun alkua se onkin heti seksuaalista häirintää.
        Ei ihme ettei lapsiakaan synny, ei tiedetä miten niitä edes laitetaan alulle. Voi kele sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä meillä mennään vaan takapajulan suuntaan. 1970 luvulla tanssilavoilla oli vähän aikaa muotina naisten läpinäkyvät puserot ja aika moni uskaltautui jättämään liivitkin alta pois, joten kaikki näkyi hyvin, rohkeimmilta myös pöksyt jäivät minihameen alta kotiin. Jokunen laulajakin esiintyi tissit paljaana. 1980 ja 2000 luvulle saakka naiset ajelivat pyöräteitä työmatkoja bikineissä ja uimarannoilla oltiin rohkeasti tissit paljaina ja kylpylöissä oli yhteiset höyrysaunat ja jossainpäin yhteiset normaalit saunat. Entäs nyt, saunat on eriytetty, jos joku uskaltautuu rannalla tissit paljaaksi nousee heti lehtijuttu ja sitä ollaan kieltämässä, eikä bikiasuja pyöräteillä näy. Tällaista on puritaaninen vapaus meillä. Jos joku yrittää seurustelun alkua se onkin heti seksuaalista häirintää.
        Ei ihme ettei lapsiakaan synny, ei tiedetä miten niitä edes laitetaan alulle. Voi kele sentään.

        Juu samaa mieltä, ollaan niin puritaaneja ja sukupuolineutraaleja. Maku on mennyt pois monesta asiasta. Onneksi vielä löytyy villejä ja vapaita naisia ja jotain silmäniloakin kesäisin.

        Tämä vapaampi saunakulttuuri saisi levitä myös meillä hotelleihin ja kylpylöihin.

        Meillä on onneksi totuttu mökillä saunomaan ja uimaan alasti olipa mukana vieraita tai ei, eikä siinä sen kummempaa. Tottakai löytyy iloa silmälle ja joskus jotain vierasta alkaa näkymät kangistaa, mutta mitäs tuosta. Siihenkin löytyy luonnollinen lääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin...huoh...luulin olevani ainoa joka on viehättynyt alastomista vastakkaisen sukupuolen vartaloista mutta ehkä sittenkin minulla on vielä toivoa kulkea edes jotenkuten normaalin kirjoissa..
        Btw taas mennään kohti yhteistä eurooppaa ja sen mannermaisia sauna ja nude tapoja.Ihan tässä lähtee jo mielikuvat kiitämään kun astumme puolisoni kanssa saunamaailmojen anteliaisiin näkymiin.Silmissäni näen jo alastomat mies ja naisvartalot,vilahtelevat karvaiset ja karvattomat pillut,roikkuvat ja ketunnenä rinnat...oh hoh tuskin maltan odottaa..

        Kyllä minua on aina viehättänyt miesten huomio ja olen useinkin pyrkinyt käymään euroopan matkoillani hotellien "saunamaailmoissa", vaikka saunojen lämpö nyt onkin mitä on ja löylynheitto on säädeltyä. Jokin siinä viehättää, kun saa miehiltä huomiota, vaikka vain katseiden muodossa. Tosin sanomalehtiä lueskelevat saunojat lähinnä huvittavat ja katseita kuitenkin luodaan lehtien takaa. Eri juttu sitten on jos saunomassa on suomalaisia matkalaisia, siinä oma vartalo tulee kyllä tarkasti mitattailluksi ja arvioiduksi, eikä se haittaa, jotenkin kiihottaa. Olen kai sitten jonkinverran itsestäpaljastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua on aina viehättänyt miesten huomio ja olen useinkin pyrkinyt käymään euroopan matkoillani hotellien "saunamaailmoissa", vaikka saunojen lämpö nyt onkin mitä on ja löylynheitto on säädeltyä. Jokin siinä viehättää, kun saa miehiltä huomiota, vaikka vain katseiden muodossa. Tosin sanomalehtiä lueskelevat saunojat lähinnä huvittavat ja katseita kuitenkin luodaan lehtien takaa. Eri juttu sitten on jos saunomassa on suomalaisia matkalaisia, siinä oma vartalo tulee kyllä tarkasti mitattailluksi ja arvioiduksi, eikä se haittaa, jotenkin kiihottaa. Olen kai sitten jonkinverran itsestäpaljastelija.

        Olin kesällä vaeltelemassa ryhmämatkalla Seefeldissä ja majoitus oli isohkossa alppihotellissa, jossa sauna, pihalla vilvoittelualue ja kaksi isoa porekylpytynnyriä. Päivittäisen vaeltelun jälkeen oli mukava mennä saunaan ja porekylpyihin. Ensimmäisenä iltana vähän oudoksutti, sillä olin saunassa ja pihalla vilvoittelemasa ja poretynnyreissä ainoa nainen. Hotellissa oli saksalaisia ja meidän ryhmämatkalaisia ja täytyy sanoa, että ainoana naisena saunomisen otti saksalaiset ihan luonnollisena, mutta oma porukka olikin sitten eri maata. Kaikenlaista vinoilua ja vihjailua tuli koko kahden viikon aikana. Tosin tissejäni, pyllyäni ja posliinipimppiäni myös kehuttiin. Hivelihän se, tietysti, vaikka olikin asiatonta.
        Olen kuitenkin sen sortin jääräpää, että kävin saunomassa joka ilta ja tulihan sitä mukaan lopulta pari naista meidänkin ryhmämatkalaisista. Miehet olivat kyllä innolla saunomassa joka ilta ja jotenkin samaan kylpytynnyriinkin tahtoi olla tunkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua on aina viehättänyt miesten huomio ja olen useinkin pyrkinyt käymään euroopan matkoillani hotellien "saunamaailmoissa", vaikka saunojen lämpö nyt onkin mitä on ja löylynheitto on säädeltyä. Jokin siinä viehättää, kun saa miehiltä huomiota, vaikka vain katseiden muodossa. Tosin sanomalehtiä lueskelevat saunojat lähinnä huvittavat ja katseita kuitenkin luodaan lehtien takaa. Eri juttu sitten on jos saunomassa on suomalaisia matkalaisia, siinä oma vartalo tulee kyllä tarkasti mitattailluksi ja arvioiduksi, eikä se haittaa, jotenkin kiihottaa. Olen kai sitten jonkinverran itsestäpaljastelija.

        Olin kesällä vaeltelemassa ryhmämatkalla Seefeldissä ja majoitus oli isohkossa alppihotellissa, jossa sauna, pihalla vilvoittelualue ja kaksi isoa porekylpytynnyriä. Päivittäisen vaeltelun jälkeen oli mukava mennä saunaan ja porekylpyihin. Ensimmäisenä iltana vähän oudoksutti, sillä olin saunassa ja pihalla vilvoittelemasa ja poretynnyreissä ainoa nainen. Hotellissa oli saksalaisia ja meidän ryhmämatkalaisia ja täytyy sanoa, että ainoana naisena saunomisen otti saksalaiset ihan luonnollisena, mutta oma porukka olikin sitten eri maata. Kaikenlaista vinoilua ja vihjailua tuli koko kahden viikon aikana. Tosin tissejäni, pyllyäni ja posliinipimppiäni myös kehuttiin. Hivelihän se, tietysti, vaikka olikin asiatonta.
        Olen kuitenkin sen sortin jääräpää, että kävin saunomassa joka ilta ja tulihan sitä mukaan lopulta pari naista meidänkin ryhmämatkalaisista. Miehet olivat kyllä innolla saunomassa joka ilta ja jotenkin samaan kylpytynnyriinkin tahtoi olla tunkua.


    • Anonyymi

      Kohta lähdössä kohti Eurooppaa,ohjelmassa tutustumista saunamaailmoihin.Valmistellaan reissua ja seivaillaan vaimon kanssa yhteistuumin karvoitukset esittelykuntoon.Hyvä valmistelu on puoli nautintoa...olisiko ehdotuksia millainen karvoitus olisi kiihottavin katsella?Ehdotuksia sekä miehelle naisilta ja naiselle miehiltä.Kiitos jo etukäteen!

      • Anonyymi

        Katsella?
        Mitä tekemistä naturismmilla on katselun kanssa?


      • Anonyymi

        Naisilla on hyvinkin usein nykyään puhdas posliini mikä on ihan hyvä näkymisen kannalta mutta pieni kiitorata on myös makeen näköinen kunhan häpyhuulet on puhtaaksi ajeltu. Miehillä puhdas posliini. Tuo esittely on tosiaan tullut jäädäkseen mikä on hyvä asia. Juuri tultu nudisti matkalta.


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­­umme sinu­­t kä­­ym­­ään u­ude­ss­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/U5f9I1

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe