Pankin vaihto OP ryhmän sisällä

Anonyymi

Teen muuttoa ja haluan vaihtaa osuuspankkia OP ryhmän sisällä uudelle paikkakunnalle. Kuinkahan helppoa muutos on: säilyykö kertyneet bonukset? Siirtyykö rahasto-osuudet ja tuotto-osuudet uuteen pankkiin? Osaisiko joku tietävä sanoa.

6

12492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei ole pakko paikkakunnan muuton vuoksi vaihtaa pankkia. jos olet vaikka lapin asiakas ja muutat turkuun, niin voit pitää asiasi lapin aluueella. Tiedän tapauksia vastaavasta.

Itse olen OP asiakas ja oma isokokoinen pankki lopetti konttorin ja oma asiointi siirtyi vähän kauemmas. En tehnyt mitään. Monien vaiheitten kautta paikkakunnalleni tuli pienempi OP ja oli pakko käydä itsenikannalta ulkopuolisten asioitten takia siellä uudessa konttorissa, niin ne pyysi sinne. "haistoivat pienet säästöt". Mutta sanoin etten siirry mihinkään.

Anyway. Tämä ei tarkoita että olisin pankkiin tyytyväinen. Mutta kun koko maassa kaikki pankit on oikeestaan ryssinyt asioita aina, niin on hyvä tämä mikä on!

• Anonyymi

Jaa Onko Noin Ehkä Konttorin Vaihdosko Ainakin. ?

• Anonyymi

Muuton takia pankin vaihto on turha! Kyse aivan eriasiasta kuin osuuskaupan bonuksista! Itse olen ison alueen OP omistaja ja pankki lopetti konttorin omalla alueella. Lähin konttori ei ole kaukana, mutta toisen alueen OP toi konttorin samaan tilaan kuin se aiempi. Jouduin käymään tässä uudessa OP:ssa aivan muiden asioitten vuoksi, niin he pyysivät minua sinne. Ei Mitään järkeä! Jos toisen pankin asiakasmäärä on esim. 100 ja toisen 10, niin kumpi on varmempi?

• Anonyymi

Kukaan ei kuitenkaan vastannut varsinaiseen kysymykseen...

• Anonyymi

Muutos on helppo, jos se nyt netissä on. Mene nettiin selaimessa ja googlaa haluamasi uuden op pankin sivua. Siellä varmasti on numero, sähköposti ja aukioloaika. Soita pankkiin aukiolon puitteessa tai jos asiointi onnistuu ilman ajanvarausta, niin käy siellä käteiskassalla aukiolon aikana.

Et voi tehdä ajanvarausta oman alueen verkossa tunnistautuneena koska et pääse siellä asioimaan kuin oman alueen pankin kanssa.

Mutta kuten aiemmin sanoin, niin pankin vaihto pelkän alueen vuoksi on turhaa. Asia on edelleen sama kuin pari vuotta sitten. Pankissa et saa hyötyä samalailla kuin osuuskaupassa.

nonyymi
        2023-02-09 15:01:51

• Anonyymi

Anna mennnã. Itäkippistikin vaihtaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe