Teen muuttoa ja haluan vaihtaa osuuspankkia OP ryhmän sisällä uudelle paikkakunnalle. Kuinkahan helppoa muutos on: säilyykö kertyneet bonukset? Siirtyykö rahasto-osuudet ja tuotto-osuudet uuteen pankkiin? Osaisiko joku tietävä sanoa.
Pankin vaihto OP ryhmän sisällä
6
10557
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole pakko paikkakunnan muuton vuoksi vaihtaa pankkia. jos olet vaikka lapin asiakas ja muutat turkuun, niin voit pitää asiasi lapin aluueella. Tiedän tapauksia vastaavasta.
Itse olen OP asiakas ja oma isokokoinen pankki lopetti konttorin ja oma asiointi siirtyi vähän kauemmas. En tehnyt mitään. Monien vaiheitten kautta paikkakunnalleni tuli pienempi OP ja oli pakko käydä itsenikannalta ulkopuolisten asioitten takia siellä uudessa konttorissa, niin ne pyysi sinne. "haistoivat pienet säästöt". Mutta sanoin etten siirry mihinkään.
Anyway. Tämä ei tarkoita että olisin pankkiin tyytyväinen. Mutta kun koko maassa kaikki pankit on oikeestaan ryssinyt asioita aina, niin on hyvä tämä mikä on! - Anonyymi
Jaa Onko Noin Ehkä Konttorin Vaihdosko Ainakin. ?
- Anonyymi
Muuton takia pankin vaihto on turha! Kyse aivan eriasiasta kuin osuuskaupan bonuksista! Itse olen ison alueen OP omistaja ja pankki lopetti konttorin omalla alueella. Lähin konttori ei ole kaukana, mutta toisen alueen OP toi konttorin samaan tilaan kuin se aiempi. Jouduin käymään tässä uudessa OP:ssa aivan muiden asioitten vuoksi, niin he pyysivät minua sinne. Ei Mitään järkeä! Jos toisen pankin asiakasmäärä on esim. 100 ja toisen 10, niin kumpi on varmempi?
- Anonyymi
Kukaan ei kuitenkaan vastannut varsinaiseen kysymykseen...
- Anonyymi
Muutos on helppo, jos se nyt netissä on. Mene nettiin selaimessa ja googlaa haluamasi uuden op pankin sivua. Siellä varmasti on numero, sähköposti ja aukioloaika. Soita pankkiin aukiolon puitteessa tai jos asiointi onnistuu ilman ajanvarausta, niin käy siellä käteiskassalla aukiolon aikana.
Et voi tehdä ajanvarausta oman alueen verkossa tunnistautuneena koska et pääse siellä asioimaan kuin oman alueen pankin kanssa.
Mutta kuten aiemmin sanoin, niin pankin vaihto pelkän alueen vuoksi on turhaa. Asia on edelleen sama kuin pari vuotta sitten. Pankissa et saa hyötyä samalailla kuin osuuskaupassa.
nonyymi
2023-02-09 15:01:51
- Anonyymi
Anna mennnã. Itäkippistikin vaihtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832