Onko Vimpelissä ulkonaliikkumiskielto?

Anonyymi

Ajoin juuri kylänraitin läpi Lappajärvelle eikä ketään näkynyt. Tosiaankin kuollut on kylä tuo Vipelin! Katuvalotkaan ei valaisseet juurikaan.

28

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama tilanne hetki sitten H-linnan keskustassa - siniset veljet kurvailivat maijalla. Ketään muita ei näkynyt liikkeellä kaupungin keskustassa.

    • Anonyymi

      Tänne suunnitellaan liikenneympyrää, jotta ohikulkutiellä joutuu hiljentämään ja lukea vipeli kyltin. Muutoin täällä ei ole mitään muuta kuin katkeria ja kateellisia ihmisiä.

    • Hyvä että ajoit läpi. Tämä läpi mätä kylä olisi tehnyt sinusta vajukin jos olisit autosta ulos mennyt

      • Anonyymi

        Sieläkö sinäkin olet tuollaiseksi tullut.


    • Anonyymi

      Hämeenlinnaan suunnitellaan uutta moottoritietä, jotta tielläliikkujien on pakko ajaa kaupungin halki ja myöntää kaupungin olemassaolo...

    • Anonyymi

      Vimpeliläiset on töissä, yhteiskunnalta kun tulee kovin vähän rahaa pieniin kuntiin niin joutuu vaan yrittää työtä tekemällä...Tämä kylä ei laiskoja elätä!

      • Anonyymi

        Riippu-tissi puhuu asiaa ja autosta ei tuonne pimeään kylään uskaltaisi edes nousta. Eikös siellä klän ainoassa räkälässä hakata ihmisiäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippu-tissi puhuu asiaa ja autosta ei tuonne pimeään kylään uskaltaisi edes nousta. Eikös siellä klän ainoassa räkälässä hakata ihmisiäkin?

        Onko sulla pistää jonku juottolan nimi missä ei ikään ole jotain nokkapokkaa käyty?


      • Anonyymi

        Vipeliläiset ovat aina olleet vähän yksinkertaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipeliläiset ovat aina olleet vähän yksinkertaisia.

        mikä helvetin video tehty vipelistä ihan kauhee vahinko kävi katselusssa ihan kuin hullut heilutti käsiään areenalla voi mikä fiasko häpäisy koko vipeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä helvetin video tehty vipelistä ihan kauhee vahinko kävi katselusssa ihan kuin hullut heilutti käsiään areenalla voi mikä fiasko häpäisy koko vipeli

        Byaaaahhhh byyyaaaaaahh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Byaaaahhhh byyyaaaaaahh

        Paras kai muuttaa Alajärven kaupunkiin Vipelistä on täällä niin sekainen meno kohta kuitenkin vipeli saa kaupungin statuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kai muuttaa Alajärven kaupunkiin Vipelistä on täällä niin sekainen meno kohta kuitenkin vipeli saa kaupungin statuksen

        Taitaa olla osaston ovi lukossa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä helvetin video tehty vipelistä ihan kauhee vahinko kävi katselusssa ihan kuin hullut heilutti käsiään areenalla voi mikä fiasko häpäisy koko vipeli

        Mikä helvetin Vipeli? Peruskoulu tais jäädä kesken? Nojoo tahalleen kirjoittaa mutta ärsyttävästi ja hauskasti not. Tanan lapajärveläinen. Vai Täikyläläinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin Vipeli? Peruskoulu tais jäädä kesken? Nojoo tahalleen kirjoittaa mutta ärsyttävästi ja hauskasti not. Tanan lapajärveläinen. Vai Täikyläläinen?

        Vimpelin palsta on mennyt aika lapselliseksi provoiluksi yhden kirjoittajan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vimpelin palsta on mennyt aika lapselliseksi provoiluksi yhden kirjoittajan takia.

        Hän sekosi kun totuus Alajärven taloudesta tuli julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vimpelin palsta on mennyt aika lapselliseksi provoiluksi yhden kirjoittajan takia.

        Tämä! Ja vielä helevetin huono provoilija. Eräillä on aikaa ja energiaa ja internet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Ja vielä helevetin huono provoilija. Eräillä on aikaa ja energiaa ja internet.

        On nää Vipeliläiset outoa seurakuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nää Vipeliläiset outoa seurakuntaa

        Vipeliläisiä riivaa kateus!


      • Anonyymi

        Jaa Vipeliläisiä viedään kohti Alajärven kaupungin hoteisiin eli kuntaliitokseen tähän ei ole kahta sanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa Vipeliläisiä viedään kohti Alajärven kaupungin hoteisiin eli kuntaliitokseen tähän ei ole kahta sanaa

        Vipeliläiset on peloissaan ei pelättävää Alaijärvellä on hyvät oltavat teistä pidethän huolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipeliläiset on peloissaan ei pelättävää Alaijärvellä on hyvät oltavat teistä pidethän huolta

        Alajärven talous ei taida olla kovin vahvalla pohjalla, kuntaliitosta kannattaa tässä vaiheessa lykätä muutamalla vuodella.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe