Se on vaan niin
Meistä ei ikinä tule mitään
17
<50
Vastaukset
aina voi haaveilla, ja tavoitella unelmia!
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Tällä hetkellä näyttää siltä ettei mistään mitään tule kenenkään kanssa. Mutta jos joskus tapahtuu niin itseni ikäisen kanssa.
- Anonyymi
Itsesi ikäisen? Onko sitten useampi eri ikäinen nyt kiinnostunut susta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsesi ikäisen? Onko sitten useampi eri ikäinen nyt kiinnostunut susta vai?
Miksi vastaat tän trollaajan viesteihin? Etkö ymmärrä mikä on totta ja mikä ei?
- Anonyymi
Ehkä joskus ystäviä😊👍
- Anonyymi
Juu kyl se sopis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyl se sopis.
Mut ei mulle pelkästään 😎
Ystävä?
- Anonyymi
Jos tarkoitettu jollekin, jolla sua kohtaan tunteita, niin sun pitää sanoo se sille suoraan. Voit tehdä sen kauniisti tai sitten vähän vähemmän kauniisti mutta sun pitää se sanoa joka tapauksessa.
Jos taas epäilet ettei toisella ole sua kohtaan tunteita, niin ota ensin selvää ennen kuin luovutat. - Anonyymi
Multa tulee melkein joka päivä jotain..
- Anonyymi
Niin ehkä sinusta ei tulekkaan mitään.. mutta minusta tulee Suomenlinnan kuvernööri..<3
- Anonyymi
Muutatko etunimesi Aukustiksi?
Mun ystävä on asunut sielä, mut ei päässyt kuvernööriksi, kun ei muuttanut nimeään.
- Anonyymi
Stalkkeri taas asialla,häivy psyko.
- Anonyymi
Varmasti on niin ettei tule. Mua ei nuoremmat kiinnosta ollenkaan!
- Anonyymi
Me ollaan tulevan vaimoni kanssa enkeleitä taivaassa. Ehkä Jeesus valmistaa meille vierekkäiset huoneet Isänsä taloon. Siellä näemme viimeistään ja saadaan aina olla rakkaita ystäviä.
- Anonyymi
Sivusta vastaan, voisi hyvin olla minulle? Joo lähti alusta pitäen meidän juttu aivan vika raiteelle, josta oli vaikea korjata kurssia? Yllätti ja pelästytti, jonka jälkeen oli vaikea palata enään ensivaikutelmaan. Ihmettelin kaikkea tapahtunutta, kaikkea ei voi ymmärtää ja kai tämäkin menee siihen kategoriaan? Hyväksyn tapahtuneen ja nielen pettymykseni, en kuitenkaan katgeroidu. Katse kohti uusia tuulia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914