Yritin tilata ruokaa mut ei ei
Miksi wolt ei toimi
13
1730
Vastaukset
- Anonyymi
Ne tuntee sut, riippupissi
- Anonyymi
Oot liian ruma.
- Anonyymi
Missä asut?
- Anonyymi
Piirillä se asuu. Saanu luvan käyttää nettivä, aina lääkkeenoton jälkeen, palkinnoksi. Ja sen hän tekee. Syö lääkkeitä jumalattomat määrät, kuuloo ääniä, ja kirijoottaa hömpötyksiä nehtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirillä se asuu. Saanu luvan käyttää nettivä, aina lääkkeenoton jälkeen, palkinnoksi. Ja sen hän tekee. Syö lääkkeitä jumalattomat määrät, kuuloo ääniä, ja kirijoottaa hömpötyksiä nehtiin.
Juo myös valtaisasti itse valmistamaansa kiljua *hörps*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo myös valtaisasti itse valmistamaansa kiljua *hörps*
Sivistynyt vastaus kai olis Kilsa rajoitus toki en tiedä mikä se on Seinäjoella mutta veikkaan että ei tuo Lapualle asti kun niissä pitää olla se lämpö takuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistynyt vastaus kai olis Kilsa rajoitus toki en tiedä mikä se on Seinäjoella mutta veikkaan että ei tuo Lapualle asti kun niissä pitää olla se lämpö takuu
Sisäpiirin tietoa älkää päästäkö sitä nelivetotraktorin lähipiiriin se tyhjää niistä renkaat ja alkaa löyssyttää kylällä niillä tyhjillä renkailla jäänyt kiinni monta kertaa
Onko lapualla edes ruoka paikkaa. Ja en tarkoita sikojen paikkaa
- Anonyymi
Sä et pääse edes sinne sikojen paikkaan...
- Anonyymi
Kyllä lehto lapsilla piisaa kysymistä
- Anonyymi
Täydellisyyden tavoittelu tekee elämästä suorittamista -HIDASTAELÄMÄÄ-
Perfektionismi on mielen itsepuolustusstrategia kriittisestä ympäristöstä selviämiseen, ja sen taustalla on usein riittämättömyyden tunne. Täydellisyyden tavoittelu aiheuttaa paljon huolta, stressiä ja ahdistusta. Perfektionistisia ajatus- ja toimintamalleja on kuitenkin mahdollista muuttaa, mutta se vaatii oman ajattelun haastamista ja itsetuntemusta.
Riittämättömyyden pelosta nouseva täydellisyyden tavoittelu on oikea suomalainen kansantauti. Taustalla on pelko hylkäämisestä, ettei riitä sellaisena kuin on. Hylkäämisen pelko juontaa juurensa jo kaukaa aikojen alusta, kun heimosta karkottaminen eli hylkääminen oli pahin mahdollinen rangaistus.
Muuta uskomuksesi paremmiksi
Uskomukset vaikuttavat vahvasti maailmankuvaamme. Ne eivät välttämättä ole totta, mutta itsellemme ne ovat täyttä totta. Jos keskittyy jatkuvasti siihen, mikä on pielessä, kuten perfektionisti usein tekee, synkät ajatukset valtaavat mielen.
– Voimme tietoisesti mielemme avulla ohjelmoida alitajuntaamme, jossa uskomuksemme sijaitsevat. Yksi hyvä keino siihen on kirjoittaa ylös hyviä uskomuksia eli vahvistuslauseita ja toistaa niitä itselleen, Hiissa ehdottaa.
Kun vahvistuksia toistaa tarpeeksi monta kertaa, alitajunta alkaa pikkuhiljaa uskoa niihin. Lauseet voivat olla esimerkiksi seuraavanlaisia:
Riitän itselleni ja muille.
Olen kiitollinen kaikesta, mitä elämä tarjoaa minulle.
Saan rentoutua joka päivä.
Olen vapaa toteuttamaan itseäni.
Otan täyden vastuun elämästäni.
Vahvistukset auttavat meitä tiedostamaan, millaisten uskomusten mukaisesti haluamme elää elämäämme. Kun muistamme kirjoittamamme vahvistuslauseen, toimimme helpommin sen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386