Lehdessä oli hieno juttu lappajärveläis miehestä joka oli tehnyt keikkahommissa pitkän uran ympäri maailmaa. Siinä on ennakoluuloisille ja putkinäköisille etelä-pohjalaisille kannannanotto oman heimon edustajalta. Ei yksilö voi pilata kaikkea,ulkomaalaississa on monia kovia työläisiä ja yrittäjiä..toki myös mätiä omenia kuten meissäkin?
Mutta kuten laulussakin sanotaan..täällä pelätään kaikkee uutta.
Matkailu avartaa näkemyksiä
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Minoon meiltä ja muut on meirän krannista.
Minkätakia mun pitääs ulukomailla kiertää ihimettelemäs muita ihimisiä.
Itte nuo on maineensa aiheuttanu.- Anonyymi
Niin...juurikin niin. Varmaan huumorilla kirjoitit mutta tuo kuvastaa varmasti puolen maakunnan ajatusmaailmaa? Ja sitä että huudetaan kun pelätään..mutta kun ollaan kahden kesken jonkun kanssa oli nyt sitten ihan kantaväestöä ei tuu sanaa suusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...juurikin niin. Varmaan huumorilla kirjoitit mutta tuo kuvastaa varmasti puolen maakunnan ajatusmaailmaa? Ja sitä että huudetaan kun pelätään..mutta kun ollaan kahden kesken jonkun kanssa oli nyt sitten ihan kantaväestöä ei tuu sanaa suusta.
Ei ole paljon kommentoitu moni varmaan luki,katsoi peiliin ja meni nurkkaan häpeemään. Olitko yksi heistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713