Älykäs nainen "Haluatko Miljonääriksi" ohjelmassa.

Anonyymi

Moni yksinkertainen hölmö olisi jättänyt yrittämättä voittaa 140 000 euroa tilanteessa, missä oli 50 % mahdollisuus voittaa lisää kyseinen summa, ja 50 % mahdollisuus menettää jo voitetusta potista 50 000 €.

Rovaniemeläinen nainen osoitti, että vaikka pelaakin järkevimmällä mahdollisella tavalla, ei voi aina voittaa maksimaalisesti, mutta silti kannattaa yritää.

Respektini on vilpitön ja matemaattisille faktoille perustuva.

16

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen ei pääsääntöisesti kykene rationaaliseen ajatteluun. Miten tässä tapauksessa kävi. Kannattiko riskinotto vai ei.

• Anonyymi

Lienet persu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienet persu?

Ei kai persut ole ainoita, jotka ovat tututustuneet naisiin ja heidän aivotoimintaansa.

• Anonyymi

Tietovisoissa vaikeat kysymykset on yleensä rakennettu niin että aivot ohjataan joidenkin tuttujen nimien kautta vastaamaan väärin ja oikea vastaus on visailijalle tuntematon nimi.
      Siksi tuollaisessa fifti-fifti tilanteessa kannattaisi ennemmin heittää kolikkoa ja arpoa vastaus kuin lähtä päättelemään jos ei tiedä, koska kysymys on psykologisesti aseteltu niin että siihen vastaa 90% todennäköisyydellä väärin jos ei tiedä oikeaa vastausta. vaikka mahdollisuus pitäisi olla 50%.
      Tämä toimii myös netin tietovisoissa, esim älypää sivustolla. Itse olen ainakin arpomalla saanut vaikeisiin kysymyksiin useammin oikean vastauksen kuin itse päättelemällä.

• Anonyymi

Tuossa tapauksessa intuition mukaan ensimmäinen palkittu olisi ollut ruotsinkielinen, koska Marski itsekin oli. Se olisi ollut oikea vastaus.

• Anonyymi

Tämänkin voi laittaa EU euron piikkiin mistä pääsee pois kun lyhentää euro sanan "ero" ja eu loppuun lisää -ro.. :)

markka aikana nuo 60 tonnia jos voitettu jo, se olisi satoja tuhansia

ja 200 000 eur kysymys = yli miljoonan markan kysymys

ali ihmismäinen matematiikan ymmärrys ja riskien hallinan ymmärrys.. eu myötä lisääntynyt enenevästi

• Anonyymi

Onhan sekin jotain ettet saanut tyypilliseen perstapaan tungettua maahanmuuttoa tuohon aivo-oksennukseesi. Yleensä te perseilijät teette sen oli kyse ihan mistä tahansa. Kuten nyt kaupallisen kanavan televisio-ohjelmasta. Siihenkin on ihan pakko yrittää sotkea EU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sekin jotain ettet saanut tyypilliseen perstapaan tungettua maahanmuuttoa tuohon aivo-oksennukseesi. Yleensä te perseilijät teette sen oli kyse ihan mistä tahansa. Kuten nyt kaupallisen kanavan televisio-ohjelmasta. Siihenkin on ihan pakko yrittää sotkea EU.

uskon että markka aikana ihmiset ryhtyi vähemmällä toimeen kun joku yli kymppitonni vaikutti isolle rahalle
        no pian huomas ettei se riitä mihinkä kyl

euro aikana kuka uskaltaa vaikak muuttaa jos saa jostian vain alle 2000 eur ?

• Anonyymi

Minä olisin ottanut rahat, mutta vain koska en ole mikään varakas niin 50 000€ aika luja raha millä olisi rahoittanut vaikka mitä. Ja koska tuskin tulisi uutta tilaisuutta päästä yrittämään.

Jos olisi mahdollista usempaan saumaan niin silloin riski toki kannattaa matemaattisesti.

• Anonyymi

Tuokin on oikein. Vedonlyönnissä voi voittaa pitkässä sarjassa jos aina pelaa pelkkiä ylikertoimia. Tuossa tapauksessa mahdollisuuksia oli vain yksi ja kilpailijan piti valita ottaako 60.000 varmaa rahaa vai ottaako riskin voittaakseen 200.000 euroa. Tässä tapauksessa riski ei kannattanut.

• Anonyymi

Moni olisi ollut varmaan hölmö, ja ottanut ne 60 tuhatta. Hölmö voi olla, mutta ei silti tarvitse tyhmä olla. Onhan meillä tiedossa se tosiasia, että pelaamalla vain harva voittaa. Ajatellaan aina vain, että jospa se seuraavalla kerralla onnistaisi.

• Anonyymi

tuokinhan nainen voi "häviöllään" ties miten rikastua

kysytty juontaja tai talks how emäntä kohta..

kaikki haluaa nähdä tuon naisen kuka uskalsi vastata yli miljoonan markan kysymykseen väärin

muistan muuten miljonääri ohjelmasta, jollain naisella oli arvo kysymys, kysyi yleisöltä, jokainen vastas saman kirjaimen .. joo se oli tämä seitsemän veljeksen pisimmän nimi.. se itse A ajatteli mutta koko yleislö oli C kannalla.. tietääkin miten kävi.. jotain pentujahan ne oli ja läskejä ketä siel tms... se eukko niitä yhteensäkin vanhempi iältään yli 40 jotain.. :) uskoo märkäkorvia idiootteja

• Anonyymi

huvittavinta se ku yks pentu siinä vakuutti vielä että olen aivan varma, tämä oli juuri koulussakin .. :)

sitten olivat tappohiljaisia kohta..

• Anonyymi

Laitoinkin jo tästä, mutta laitan tähänkin. Mun mielestä sadan markan sibelius ja raudan kemiallinen merkki olivat liian helppoja kysymyksiä noin korkealla. Virhe kysymyksien keksijältä asettaa nuo kysymykset noin ylös. Nuo kysymykset kuuluisivat matalemmalle.

• Anonyymi

Totta. Minä olisin sotajermun poikana tiennyt Laguksen mutta se Marimekko-kysymys olisi vaatinut apuja.

• Anonyymi

Kolikon heitto on aina järjellä perusteltua silloin kun kruunalla voi voittaa 140 000 ja klaavalla hävitä 50 000. Jos tuolla tavalla saa heittää sata kertaa, on ihan helvetin rikas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe