Naiset, oletteko harrastaneet seksiä yleisön edessä ?

Anonyymi

Kiihottiko / millaiset fiilikset ?

19

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen. Saksassa parinvaihtoklubilla. Olin sidottuna taaksepäin kallistetussa tuolissa jalat levällään ja kädessäni oli säädin jolla sain säätää pimppaani sähkömoottorilla toimivan ison keinopeniksen pumppausnopeutta. Katselijoita oli ainakin kaksikymmentä. Ensin jännitti ihan hirveästi ja nolotti koska olin suostunut moiseen. Mutta sauvan liike ja tietoisuus katselijoista kiihotti sitten kovasti ja kiima peitti nolostelun ja siinä antoi vain mennä orgasmien räjähdellessä vaikka miehet myös kuvasivat sessiotani.

Jälkeenpäin, kyllä nolotti ja hävetti.

• Anonyymi

No varmasti hävetti. Nyt olet kuvattuna ties minne saitille. Oliko edes kasvot naamion takana.
        Oletko se sama nainen, josta mies aiemmin kirjoitti kokemuksistanne klubeilla ja tässä pääsit takahuoneen sijaan esiintymislavalle äijien kuolattavakjsi ja kuvattavaksi ihan lähietäisyydeltä?

Sitä se kiima teettää. Mulla vaimo on todennut, että orgasmin lähestyessä ei ole mitään estoja. Polte on niin voimakas, vaikka kuka tulisi paikalle katselemaan. No meillä tämä on vain mielikuvitusleikkiä. Piristää kuitenkin seksielämää, kun naidessa jutustelee yllätetyksi tulemisesta ja katselijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasti hävetti. Nyt olet kuvattuna ties minne saitille. Oliko edes kasvot naamion takana.
        Oletko se sama nainen, josta mies aiemmin kirjoitti kokemuksistanne klubeilla ja tässä pääsit takahuoneen sijaan esiintymislavalle äijien kuolattavakjsi ja kuvattavaksi ihan lähietäisyydeltä?

Sitä se kiima teettää. Mulla vaimo on todennut, että orgasmin lähestyessä ei ole mitään estoja. Polte on niin voimakas, vaikka kuka tulisi paikalle katselemaan. No meillä tämä on vain mielikuvitusleikkiä. Piristää kuitenkin seksielämää, kun naidessa jutustelee yllätetyksi tulemisesta ja katselijoista.

Minun kohdallani pitää ainakin paikkansa tuo, että (kiiman) kiihotuksen ollessa kovimmillaan, niin kontrolli ja estotkin katoaa.

Rakastelin mieheni kanssa laiturilla mukavassa auringonlämmössä, mielestäni kahta puolta olevan kaislikon suojassa. Minä ratsastin mieheni kalulla takakenossa kääntyneenä auringon ja samalla järven suuntaan. Taisi välillä olla myös silmät kiinni nautinnosta.

Kiihotuksen ja orgasmin lähestyessä avasin silmäni, ilmeisesti jonkin äänen kuultuani ja siinä aivan edessämme lähes laiturissamme kiinni oli vene ja kaksi miestä katselemassa puuhiamme. Vaikka olin välillä katsellut järvelle en ollut huomannut kaislikon reunaa kohdallemme lipuvaa venettä. Minulla alkoi kuitenkin orgasmi olla niin lähellä, etten pystynyt keskeyttämään, vaan jatkoin jalat levällään takakenossa ratsastustani tisuni heiluen tarjoten edessämme olleille katselijoille varmasti huikean näkymän kalu sykkivässä pimpissäni. Vasta hetken kuluttua laukeamisestani ja mieheni laukeamisesta pystyin kohottautumaan pimppini valuen ja juoksin laiturilta polulle ja sisään mökille.

Fiilikset. Hävetti. Samoja miehiä, mökkiläisiä pienen matkan päästä näkee toisinaan ja aina tunnen punan kohoavan kaulalle ja poskille. Täytyy myöntää, että samalla myös kiihotun kovasti. Joskus laiturilla rakastellessamme melkein toivoo, että tulisi taas yllätetyksi. Onneksi nyt ei kuitenkaan ole niin käynyt.

• Anonyymi

Sama täällä mutta suomessa parivaihto klupilla. Puolisoni sai puhuttua minut pano tuoliin sidotuksi, penkki käännettiin että peppuni oli pystyssä ja miehet vuorollaan tulisivat panee mua. Aluksi olin jännittynyt ja hävetti muta eka mies alkoi nuolla hellästi vakoani aloin kiihottua ja rentoutua. Hetkeä myöhemmin tunsin kun miehen kova kalu liukui sisääni, estot katosi aman tien kun sain eka orgasmin. Itse en pysynyt laskuissa moniko mies kävi sisälläni mutta mieheni kertoi session loputtua että kuusi miestä yhteensä. Ihana kokemus näin jälkeen päin .

• Anonyymi

Varmasti kiihottava tilanne....pelottiko yhtään tilanne kun tunsi ensimmäisen orgasmin lähestyvän ja lähestyi se tilanne että laukeaa muiden nähden?

• Anonyymi

Toi että klubilla saa kuvata kertoo jo jotain. Jos unohdetaan häveliäisyys niin tuolla pitäisi pitää kasvot peittävää naamiota. Nyt sinusta otetut videot ovat ties missä. Maailma on pieni niin jos huonosti käy. Joku filmin kuvannut näyttää sen sattumalta jollekin joka tuntee tai ainakin tunnistaa sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi että klubilla saa kuvata kertoo jo jotain. Jos unohdetaan häveliäisyys niin tuolla pitäisi pitää kasvot peittävää naamiota. Nyt sinusta otetut videot ovat ties missä. Maailma on pieni niin jos huonosti käy. Joku filmin kuvannut näyttää sen sattumalta jollekin joka tuntee tai ainakin tunnistaa sinut.

Ei ainakaan tuolla Ranskassa saanut kuvata clubilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan tuolla Ranskassa saanut kuvata clubilla.

Olen tuo eka vastaaja. Olen mieheni kanssa käynyt useamman kerran mm. Saksan klubeilla. Yleensä klubeilla on jokin teemailta, johon jo luonnostaan kuuluu jonkinlainen kasvot peittävä, lähinnä kasvojen yläosan peittävä naamio, mutta ei läheskään aina. Naamio on toisinaan myös vähän hankala. Kuvaamallani kerralla minulla ei olllut naamiota.

Joillain klubeilla saa kuvata, läheskään kaikilla ei.
        Kyllä tuo kuvatuksi tuleminen vähän hirvittää.
        Mieheni on aiemmin kertonut joltain reissultamme tapahtumia täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kiihottava tilanne....pelottiko yhtään tilanne kun tunsi ensimmäisen orgasmin lähestyvän ja lähestyi se tilanne että laukeaa muiden nähden?

Siinä vaiheessa kun vieraan kalu liikkui hitaasti sisälläni ja tunsin miehen kädet lantiollani kaikki sumeni. Sain räjähtävän orgasmin ja kuulin kun miehet huokailivat ympärillä joku pyysi kaveria nussimaan lujempaa orgasmini aikana. Kaverikin kuulema lauennut samaan aikaan. Orasmin loputtua tunsin miten jäykkä kalu jatkoi panemista mutta mies oli vaihtunut toiseen sain heti perään toisen orgasmin. Olin kuin huumattu ajan taju katosi näin vain himmeitä väri valoja ja kuulin rauhallista musiikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo eka vastaaja. Olen mieheni kanssa käynyt useamman kerran mm. Saksan klubeilla. Yleensä klubeilla on jokin teemailta, johon jo luonnostaan kuuluu jonkinlainen kasvot peittävä, lähinnä kasvojen yläosan peittävä naamio, mutta ei läheskään aina. Naamio on toisinaan myös vähän hankala. Kuvaamallani kerralla minulla ei olllut naamiota.

Joillain klubeilla saa kuvata, läheskään kaikilla ei.
        Kyllä tuo kuvatuksi tuleminen vähän hirvittää.
        Mieheni on aiemmin kertonut joltain reissultamme tapahtumia täällä.

En usko kirjoituksistasi sanaakaan. Kaikilla klubeilla joissa olen käynyt, on ollut aina ehdoton kuvaamiskielto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko kirjoituksistasi sanaakaan. Kaikilla klubeilla joissa olen käynyt, on ollut aina ehdoton kuvaamiskielto.

jatko unohtui. Mietihän että perustaisit sellaisen klubin jossa saa kuvata. Kuinka paljon asiakkaita muka klubiin tulisi kun koskaan et tietäisi milloin kuvataan, kenen toimesta kuvataan, mihin kuvataan ja mihin ne kuvat lähtevät?

Että älä tule selittämään kuinka siellä sinun klubilla sai muka kuvata. Ei saanut. Hieno fantasia, eikä sitten muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatko unohtui. Mietihän että perustaisit sellaisen klubin jossa saa kuvata. Kuinka paljon asiakkaita muka klubiin tulisi kun koskaan et tietäisi milloin kuvataan, kenen toimesta kuvataan, mihin kuvataan ja mihin ne kuvat lähtevät?

Että älä tule selittämään kuinka siellä sinun klubilla sai muka kuvata. Ei saanut. Hieno fantasia, eikä sitten muuta.

Kyllä muuten joillain klubeilla saa kuvata. On omakohtaista kokemusta, joten tuo klubilla käynyt rouva saattaa puhua ihan totta. Ainaskin Hampurissa löytyy klubeja joilla kuvausta ei ole kielletty. Mutta on myöskin niitä, joilla kielto on. Kännyt ja kamerat on jätettävä säilytykseen ja jos jää kiinni kuvaamisesta lentää ulos. Tämäkin on nähty.

Joillain klubeilla voi jopa etukäteen tilata kuvanauhan (muistitikun) omasta illastaan.

Joskus kuvaaminen on myös illan teemana. Kuvata saa silloin ihan vapaasti. Olin kerran tällaisena iltana mukana. Väkeä oli paljon, kameroita paljon. Osalla oli naamio, ei läheskään kaikilla. Saksalaiset suhtautuvat vapaammin alastomuuteen ja seksiin, joten kuvatuksi tuleminen ja mahdollisesti jonkun tunnistamaksi tuleminen ei liene niin suuri asia. Meillä ollaan tietysti vähän jäykempiä.

• Anonyymi

Mä olen harrastanut seksiä ns. esiintymislavalla. ( Nainen 40v.) En tosin suomessa. Useamman miehen kanssa olin vuorotellen, ja mieheni katseli yleisössä. Ja en ole seksityöntekijä ja esiinnyin kasvot peittävässä hupussa, ihan kivaa ja kiihottavaa.

• Anonyymi

Onko tällaisia esiintymislavoja jossain klubilla? Yhden entisen ystävättäreni kanssa fantasioimme siitä että vierailisimme sellaisella klubilla ja mitä sitten tapahtuisikaan.... Olitko kuinka monen miehen kanssa? Miltä sinne tuntui mennä ja nauttia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tällaisia esiintymislavoja jossain klubilla? Yhden entisen ystävättäreni kanssa fantasioimme siitä että vierailisimme sellaisella klubilla ja mitä sitten tapahtuisikaan.... Olitko kuinka monen miehen kanssa? Miltä sinne tuntui mennä ja nauttia?

Eikös tuossa Kaapelitehtaallakin ole viikon päästä, että sinne vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuossa Kaapelitehtaallakin ole viikon päästä, että sinne vaan.

Mikäs sinne on tulossa? On mennyt aivan ohi....

• Mä oon kyllä ollut pantavana yleisön katsellessa. En tosin missään klubilla tms. vaan ihan "privatisti" kesäisissä illanistujaisissa ulkosalla. Mä olin siirtynyt alkututustumisten ja lämmittelyjen jälkeen parin kivan miehen kanssa sivummalle ja siellä kun me touhuttiin niin eikös vaan joku ollut nähnyt mut alastomana siellä kahden miehen janssa touhuamassa ja heidän naitavana ja vinkannut muita miehiä hipsii paikalle katselemaan. Havaitsinhan mä ne katselijat pian itsekin, mutta huono mun oli alkaa siinä mitään tekee kun mulla oli suu täynnä toisen miehen kullia ja toinen naida rynkytti mua takaapäin. Niitä miehiä se katselijaporukka ei haitannut yhtään, sanoivat vaan että tulkaa mukaan panee kun nyt olisi mahdollisuus naida mua. Mä ajattelin että vittu eikö multa kysytä että haluaisinko mä antaa niille muillekin miehille, mutta ajattelin sitten että no paskat, naikoon sitten. Ja kyllä he panivatkin, mä en ollut pitkään aikaan saanut niin paljon kullia kuin mä silloin sain. Ja kun mä pääsin sieltä illan hämärtyessä viimein pois, niin mä huomasin mun nykyisen ex-mieheni makaavan sammuneena pihakeinussa kuset housussa. Jos mua vähän mieltä kivisti se, että mä olin mennyt antaa mun pillua usealle muulle miehelle, niin ex-mieheni siinä nähdessäni mua ei enää yhtään harmittanut.
      Niin että Jussi jos sä satut lukee tämän, niin haista vitt* ja että se olin mä jota ne sun tuttusi pääsivät naimaan. Olivat paljon parempia kuin sä koskaan.

• "Niin että Jussi, jos satuit näkemään tämän, kun haista vittu" 👍🤣 aivan parasta! Olisiko nyt sitten ollut vielä paras, että se olisi nähnyt ennen sammumistaan 🤔

• Anonyymi

Ruotsin laivalla: Tutustuimme baarissa yhteen seurueeseen 2m 2n, sovimme että saavat tulla katsomaan minua bdsm sessioon.

Mieheni sitoi minut leveään haara asentoon hyttiin sänkyjen väliin. Ppallo suussa, stay-upit jalassa, latex rintsikoissa , silmät sidottuna niin että olin heti oven edessä näytillä.
      Pariskuntien tultua ovi jätettiin auki käytävään ja he mieheni alkoivat juomaan hytissä niin että olin jokaisen käytävällä kulkijan nähtävänä. En tiedä paljonko porukkaa meni ohi, mutta kommenttien perusteella kymmeniä.

Lopulta ovi suljettiin, minua nuoltiin ja naitiin. Mieheni mukaan vain hänen ja naisten toimesta, mutta oman tuntuman mukaan, myös toiset miehet panivat minua ja "otattivat suihin. Kivaa ja jännittävää oli, mutta tuo että en tiedä ketkä minua käyttivät hyväkseen hieman häiritsee.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe