Julkaiseeko Veikkaus tilastoa josta näkyy kullakin kierroksella pelattujen rivien määrä? Siis lotto, vikinglotto ja eurojaska. Olisi mielenkiintoista luettavaa miten porukka on siirtynyt eri peleihin viime aikoina...
Pelattujen rivien määrä?
Anonyymi
4
176
Vastaukset
- Anonyymi
Viikkovaihdon julkaiseminen päättyi vuosia sitten, vedottiin liikesalaisuuteen.
- Anonyymi
Kerronpa tarkemmin miksi ei kannata julkaista. Olen tietokoneen ohjelmalla laskenut Veikkauksen ilmoittamien voittojen perusteella pelattujen rivienmäärät ovat JÄRKYTTÄVIÄ.
- Anonyymi
Ja metsään meni järkyttävällä tavalla:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja metsään meni järkyttävällä tavalla:)))
Totta uikutat veikkauksen kukkahattu, se tuntui menneen metsään kun ohjelma puolsi järkyttävästi a-studion 3 miljardin - 13 miljardin vilpittömän vangossa ilmennyttä kaunistelua 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151382- 104921
- 78831
- 41803
- 50792
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43769Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763