Adventistit eivät usko Jeesukseen

Anonyymi

Tähän Jeeukseen adventistit eivät usko.
Matteus 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Adventistit uskovat että sielu voidaan tappaa polttamalla tai sunnuntai pedonmerkillä. Adventismiin kuuluu Raamatun Jeesuksen ja Pyhän Hengen vastustaminen.

Jeesus ei ollut adventisti eikä myöskään Paavali.
Kristityt eivät ole adventisteja.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höperö on taas äänessä

    • Anonyymi

      Mat 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      Moni marttyyri tietää, että Herralla on iankaikkisen elämän sanat.
      Siksi he vainoajiensa kohdalla, he näkevät kiduttajiensa mitan. Nuo vainoajat voivat korkeintaan tappaa ruumiin. Mutta, sielu on Jumalan kädessä.
      Ja tämä marttyyri voi kertoa raamatun sanoin kiduttajille.
      En pelkää- voitte korkeintaan tappaa ruumiini, mutta Jumala voi sinun siis kiduttajan sielun ja ruumiin hukuttaa helvettiin, sinne minä en mene.

      Jeesushan oli edelläkävijä.

      Apt 3:15 mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.


      Herran omille on ylösnousemustoivo. Se on iankaikkisen elämän armolahja.

      Voihan sen tuomion kohdan tarkentaa vihollisen joukolle.

      Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
      (Mal 4:1-3)

      Eli Jumala tappaa syntiä tekevän, niin sielun kuin ruumiinkin.
      Ne tulevat iankaikkiseen osaan, ajallaan. II- ylös- tuomionylösnousemisen jälkeen.

      Eli Herranpelkääväiset, jotka täällä kuulevan Sanan, ottavat sijaisuhrinsa sovituksen vastaan, ja tämän Sanan kuulemisessa ovat opetuslapsia ja vaeltavat kuulaisisina kuulemansa Sanan jälkeen Jeesusta seuraten. He saavat "hyppiä" kuin peura tai syöttövasikka, vertauskuvallisesti, kun pääsevät elämänlaitumille.
      ja ----tallovat---- näin tuhkaksi- iankaikkisesti tuomitun ja Kun Jumalan on tuhkaksi polttava tuli, niin joille ei anneta elämää- heidän tuhkansa päällä.

      He kuolevat, Jumalalla on oikeus tappaa syntiä tekevä sielu, koska pahaa ei ole tarkoitettu elämään iankaiken.
      Synnin palkka on kuolema.

      Jumalalla on ainoalla elämä itsessään, on antanut sen Pojalle ja Poika, kelle tahtoo ja Hän antaa sen omilleen.

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää.
      (Joh 5:24-25)
      ja milloin tämä iankaikkisen elämän toteutumisen h-hetki on, jolloin se virheettömänä meidän puolelta saadaan, pääsemme perille.

      ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
      (Joh 5:29)

      Joh 6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

      Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      (Joh 6:53-54)

      Eli iankaikkinen elämä on ehdollistettu sijaisuhrin sovituksen kautta ja hänen kanssaan elämänhalullisiin, pyhiin. Siinä on elämä.
      Sitä sielua Herra ei tapa. Kristuksen kautta ei ole syntiä, ne on sovitettu.
      Eiköhän tähän Jeesukseen ne adventistit usko.

      Kristinuskossa on jeesuksia, jonka kanssa heidän sanojensa mukaan taivassapattikokoukset ovat pelotuskokouksia. He käyvät eläviä ns. heidän kuolemattomia helvetissä kituvia sieluja katsomassa. Uskova1 kovasti siitä jeesuksesta ja jumalastaan puhu, sekä todisti.
      Eli heidän taivas. tulee siellä pyhä. Mennään helvettiin katsomaan kituvia sieluja ja palataan takaisin taivaaseen, peljäten jumalaansa.

      Se oli eritoten kiistaan asti hänen voimallinen sanomansa, johon moni yhtyi.
      kristillisesti.
      Sielu ei kuollut, vaan kidutettiin iankaiken, kun -kuulema- sielu on kuolematon kadotetullakin ja ihmeen kautta hänellä on elämä itsessään, vaikka raamatun mukaan elämä on vain Jumalan, ja Pojan kautta heidän omillaan.
      Ei muilla. No, tällaista tämä on.
      Alttareita on monia ja monen näköistä jeesusta, mitä kristikunnassa seurataan.

      Pitäisi vain kirjoitusten Jeesusta seurata- silloin ei eksy

    • Anonyymi

      Mikä on Jeeus?

      • Anonyymi

        Jeeus ja Jeesus ovat molemmat satuolentoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe