oleva kepulainen Olli Rehn yrittää rahastaa lisää ennestäänkin paksuun lompakkoonsa "muistelmillaan".
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006280326.html
Suomen pankissa hyvävelikerhon suhteilla saadussa ökypalkkasessa virassa
5
60
Vastaukset 5
Eiköhän tuo rehm muisteta hyvin laajentumiskomissaari saavutuksistaan ja jollei, niin riittää helsingin rautatieaseman kulmat niistä ajoista muistuttamaan. Rivotrillien kauppaajia piisaa kaupungin tarjoamilla ilmaispalveluilla.
- Anonyymi
Kepuli Rehn touhusi Romanian ja Bulgarian EU:hun ollessaan EU:n laajentumiskomissaarina aikoinaan. Noista maista tuli muualle Eurooppaan rajoittamaton kerjäläisten tulva josta kärsimme edelleen esim. Pohjoismaissa. Ruotsin valtio osoitti kysymyksen romaniasiasta EU:lle muutama vuosi sitten mutta ei saanut vastausta kysymymykseensä eli edelleenkin EU maksaa rahallista tukea Romanialle ja Bulgarialle romanien elinolojen kohentamiseen mutta noissa maissa paikallinen hallinnollinen eliitti vetää rahat liiveihinsä. SHAME ON YOU EU.
- Anonyymi
Kas kun Suomen Pankkiin ei saatu sitä konkurssi Liikasta takaisin. Olisi Suomi saatu taas lähes kontalleen.
- Anonyymi
Linkki väitteeseesi, kiitos, muutoin mutua.
- Anonyymi
Kepu Rehn on Suomen valtion kannalta kävelevä konkurssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398