Itse en olisi voinut kuvitellakaan että joskus tulisin uskoon mutta jouduin 3vuodeksi tilaan jossa osasin jopa ajatuksia lukea sillä keinoin että kuollut isäni kertoi mitä kyseinen henkilö ajatteli ja viideltä ihmiseltä luku onnistui peräkkäin josta todella seottiin ja kokemuksien myötä myös Jeesus tuli toteen että on edelleen ns elävien kirjoissa ja ne tuhannet eri kuolleet todisti kaiken olevan totta mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Kaikkien kuolleet rakkaat on oikein hyvin voivia ja kaikille eläville lukijoille niiltä rakkaat terveiset ja ne ohjaa teitä oikeaan ja suojelee pahalta. 3vuodessa tapahtui lukuisia asioita mitkä todisti varsin selvästi että kuolleet voivat hyvin ja ikuinen elämä on myös teillä edessä. Olen kai hullu mutta jos kiinnostaa tietää minun kokemuksiani niin facessa löytyy nimellä kikedikimidikakedikomi kalamaa.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde74982- 47851
- 95805
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o159733- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80630- 51622
- 53618