Revin äsken Raamatun!

Anonyymi

Mulle riitti nyt rukoilut,olen yli 40-vuotta rukoillut,en ole ikinä saanut minkään näköistä vastausta että jeesus-jumala kuka lie olisi edes olemassa! Olen käynyt kokouksissa puolestani on rukoiltu-ei mitään ole tapahtunut. Nyt riitti-EN USKO ENÄÄN RAAMATTUUN,ENKÄ KOKO JEESUKSEN OLEMASSA OLOON!!

Jos se olisi olemassa,kyllä olisi jo vastannut,oon niin monet kerrat huutanut,rukoillut,pyytänyt että ilmestyisi jollain tavalla,ei vaan ole!

Raamattu on nyt roskapussissa revittynä.

tv. nainen 47v.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johannes 20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

    • Anonyymi

      No onko nyt seinä edessä? Onko ystäviä? Onko sairaus, johon ei löydy parannusta! Yksinäisyys? Miten sinua voisi auttaa!

      • Anonyymi

        Minä sain eilen ja tänään rukousvastauksen. Rukoilin erään henkilön puolesta joka katkaisi yhteyden reilut vuosi sitten, koska ei halunut olla uskovan ystävä, koska luopui Jumalasta.
        Eilen hän otti yhteyttä ja kertoi että on uudistunut uskossa. Sitten tänään tuli vastaus tänään erääseen ongelmaan.


    • Anonyymi

      Tervetuloa tolkun tielle. Tuosta se lähtee, eikä helppoa tule olemaan, mutta uteliaisuus palkitsee itsensä. Aluksi voi olla hämmentävää, kun on niin pitkään ollut riippuvainen kyseisistä opetuksesta, eikä välttämättä tunne vaihtoehtoja. Nyt voit katsoa maailmaa paljon avoimemmin ilman yksivärisiä laseja. Tuo valheenverkko jossa olet ollut kun alkaa repeytymään, niin se menee todellakin rikki ja lopulta ihmettelet itsekin, miten et sitä nähnyt aikaisemmin.

      -Ex-kristitty

    • Anonyymi

      Minä teen samoin.Sellainen helvetti on elämäni ollut.Kärsimystä,hylkäämistä,vakava sairaus.Vedonnut raamatun lupauksiin,paastonnut,tuntuu ettei mikään riitä,koskaan en ole kyllin hyvä,että minulle vastattaisiin.Ei ole Jeesusta näkynyt,ei enkeleitä,ei ihmeitä.Ei ole kukaan koskaan saanut kehotusta auttaa minua.

      • Anonyymi

        Sinun, kuin minunkin täytyy oppia se, että mikään oma pinnistely ei kelpaa Jumalalle !

        Armoon kaikki perustuu, Rakkautta ei saa ansaitsemalla.

        Siis Usko se, että ihan KAIKKI on vain Armoa ja Amosta !

        Anteeksi, mutta en nyt pysty enempään, ehkä myöhemmin sitten,,,


      • Anonyymi

        Olen ollut melkein 50 vuotta uskossa ja ei ole aina helppoa ollut, mutta ilman Jumalaa tuskin olisin enää tätä kirjoittamassa. Jumala ei ole aina vastannut rukouksiin niin kuin itse olisin halunut, mutta Hän on kuitenkin kantanut ja olen kokenut jopa yliluonnollistakin huolenpitoa. En tiedä miksi teidän kohdallanne on kysymys. Ei ole helppo tulevaisuus jos elämä on yhtä kamppailua ja uskokin menee! Eipä sitä voi toiselle uskoa pumpata! Itsekukin saa valita mieleisensä tien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut melkein 50 vuotta uskossa ja ei ole aina helppoa ollut, mutta ilman Jumalaa tuskin olisin enää tätä kirjoittamassa. Jumala ei ole aina vastannut rukouksiin niin kuin itse olisin halunut, mutta Hän on kuitenkin kantanut ja olen kokenut jopa yliluonnollistakin huolenpitoa. En tiedä miksi teidän kohdallanne on kysymys. Ei ole helppo tulevaisuus jos elämä on yhtä kamppailua ja uskokin menee! Eipä sitä voi toiselle uskoa pumpata! Itsekukin saa valita mieleisensä tien!

        Niin !

        Mutta Jumala RIISUU...

        Se on kovaa, mutta sillä on tarkoitus ja päämäärä !

        On se minullekin ollut kovaa ja rankkaa, mutta näen sen tarkoituksen ja vaikutuksen.

        Kärsimysten Tie on se, jonka Jeesus itse eteemme viitoitti, joten sinä olet Tiellä, ja vain harva sillä on !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut melkein 50 vuotta uskossa ja ei ole aina helppoa ollut, mutta ilman Jumalaa tuskin olisin enää tätä kirjoittamassa. Jumala ei ole aina vastannut rukouksiin niin kuin itse olisin halunut, mutta Hän on kuitenkin kantanut ja olen kokenut jopa yliluonnollistakin huolenpitoa. En tiedä miksi teidän kohdallanne on kysymys. Ei ole helppo tulevaisuus jos elämä on yhtä kamppailua ja uskokin menee! Eipä sitä voi toiselle uskoa pumpata! Itsekukin saa valita mieleisensä tien!

        Siis sinun tulee vihdoin nyt ymmärtäväisenä ymmärtää vihdoin syvemmin se perus asia, että sinä itse et pysty itseäsi kannattelemaan ja peltastamaan ja parantelemaan.

        Tuo kaikki siis kuuluu uskovan kasvuun kohti todellista aikuisuutta, jota lähellä olet jo.

        12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
        13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
        14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
        15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
        16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.

        Eli olet JO pitkällä, mutta nyt on aika todelliselle ja kipeälle kasvun ajalle.

        Ilman kipua ei ole kasvua siis.

        Hepr. 2:10 Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun, kuin minunkin täytyy oppia se, että mikään oma pinnistely ei kelpaa Jumalalle !

        Armoon kaikki perustuu, Rakkautta ei saa ansaitsemalla.

        Siis Usko se, että ihan KAIKKI on vain Armoa ja Amosta !

        Anteeksi, mutta en nyt pysty enempään, ehkä myöhemmin sitten,,,

        Just niin,ei kannata tuota soopaa enempää jatkaa.Jos nyt ei ole vaan ymmärtänyt lekotella armossa,niin yläkerran herra antaa kärsimystä lisää,kun teit väärin!!!!Kun siellä raamatussa on esim.rukoilkaa lakkaamatta,anokaa niin teille annetaan ym. soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin,ei kannata tuota soopaa enempää jatkaa.Jos nyt ei ole vaan ymmärtänyt lekotella armossa,niin yläkerran herra antaa kärsimystä lisää,kun teit väärin!!!!Kun siellä raamatussa on esim.rukoilkaa lakkaamatta,anokaa niin teille annetaan ym. soopaa.

        Se on Pyhä Henki joka rukoilee uskovassa lakkaamatta. Eli: lakkaamatta rukoilu edellyttää ensin Pyhän Hengen läsnäolon ihmisessä.

        Kärsimykset ovat luonnollinen osa elämää. Monet ovat elämässään kärsineet niin paljon, että ymmärtävät tämän. Kaikilla ihmisillä ei ole kärsimystä, toisille sitä taas tulee koko elämän täydeltä. Jossain päin maailmaa ihmiset, lapsetkin esim. elävät kaduilla, heillä on kova kohtalo. Jossain päin maailmaa ei ole puhdasta vettä. Ei ruokaa. Kun tajuaa maailman kärsimyksen määrän, voi tajuta, että itsekin on osa sitä kärsivää maailmaa.

        Miksi juuri minä? Miksi en? Näin vain kävi. On selviydyttävä sillä, mitä on.

        Jos ihmisellä on ollut helppo elämä ja esim. sairaus iskee yllättäen, onhan tuossa totuttelemista. Ei ole kuin Eduskunnassa, missä aikuisille idiooteille jaetaan peräti "sopeutumispalkkaa", sopeutua takaisin tavallisten kuolevaisten elämän tasolle, kun hunajatolpalle tuli ruuhkaa ja piti jo itse poistua pääministerin juhlapöydästä!

        Suomessa on n. 6 miljoonaa asukasta. Veikkaanpa, että vähintäänkin n. 4 miljoonalla meistä on enemmän tai vähemmän ongelmia, kellä fyysisiä ja / tai psyykkisiä sairauksia, kellä taloudellisia ongelmia... Eli terveys ja varallisuus on harvinainen lahja kärsivässä ihmiskunnassa.

        Kun se iskee omalle kohdalle, on vain selviydyttävä. Opittava selviytymään. Itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun, kuin minunkin täytyy oppia se, että mikään oma pinnistely ei kelpaa Jumalalle !

        Armoon kaikki perustuu, Rakkautta ei saa ansaitsemalla.

        Siis Usko se, että ihan KAIKKI on vain Armoa ja Amosta !

        Anteeksi, mutta en nyt pysty enempään, ehkä myöhemmin sitten,,,

        Kyllä. Ja Vapahtaja Olet Sinä.
        Ei siihen mitään juoksupoikaa konsultiksi tarvita sinun ja olemattoman väliin.


    • Anonyymi

      Minulla on ihan hirveän elämän läpi käynyt ystävä. Ei voi paljon enempää yhden ihmisen elämään mahtua kärsimystä. Kerran oli varmaan yli kymmenen vuotta sitten yöllä nakannut Raamatun lattialle kun hermosärky ei ollut helpottanut lisälääkityksestä ja rukouksista huolimatta. No kyllä hän on sen kirjan vielä käyttöön ottanut ja ei Jumala häntä ole hylännyt!

      • Anonyymi

        Ei ole hyljännyt, ei todellakaan !

        Herra EI hylkää !

        Mutta moni ei tajua sitä eroa, mikä on oman omavoimaisen uskottelun ja sitten Jumalan synnyttämän Uskon välillä.

        Siis Usko on puhdas ja hyvä ja vie ja pitää oikealla Tiellä !

        Mutta oma "usko" eli uskottelu eli oma "uskon teko", on vain ja ainostaan omavanhrurskautta ja sen tekoa, joka johtaa väärälle tielle.

        Tämän asian siis Herra haluaa opettaa lapselleen kunnolla ja ns. "kantapään kautta", jotta sen sitten muistaa kunnolla koko elämänsä ajan, siis muuten se ei jää kunnolla muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyljännyt, ei todellakaan !

        Herra EI hylkää !

        Mutta moni ei tajua sitä eroa, mikä on oman omavoimaisen uskottelun ja sitten Jumalan synnyttämän Uskon välillä.

        Siis Usko on puhdas ja hyvä ja vie ja pitää oikealla Tiellä !

        Mutta oma "usko" eli uskottelu eli oma "uskon teko", on vain ja ainostaan omavanhrurskautta ja sen tekoa, joka johtaa väärälle tielle.

        Tämän asian siis Herra haluaa opettaa lapselleen kunnolla ja ns. "kantapään kautta", jotta sen sitten muistaa kunnolla koko elämänsä ajan, siis muuten se ei jää kunnolla muistiin.

        Herra ei hylkää kymmenysten maksajaa ei.
        Hylkää sinä herra, tuo ihmismielen orjuuttaja.


    • Anonyymi

      Raamatun repiminen ei ole mikään vähäinen teko. Tehty ei koskaan muutu tekemättömäksi. Ihan kuka tahansa, pettynytkään ihminen, ei tuollaiseen ryhtyisi.

      • Anonyymi

        En tiedä, miten vakavana tekona Jumala Raamatun repimistä pitää. Itse tulin repineeksi yhden Raamatun aikanaan turhautuneena. väsyneenä ja vihaisena. En tiedä, mihin vihani oikein kohdistui; iteäni vahingoittaneisiin ihmisiin, siihen, etten mielestäni saanut apua riittävän nopeasti Jumalalta vai mihin. Itse oin lähinnä itselleni vaikeudet järjestänyt. Myöhemmin tulivat päivät, jolloin Jumala nosti ja koin Hänen johdatustaan, armoa yms.

        Pahasti revitty Raamattukin oli vielä myöhemmin enemmänkin käytössä ja puhelimella olen tilannut uusia Raamattuja itselleni ja vaimolleni sen jälkeen. Tietenkin kaduin syntiäni, Raamatun repimistä, pyytäen sitä Jeesuksen vereen vetoamalla anteeksi. Jeesus Kristus tietää, mitä tekoa olemme ja minkälaisen temperamentin omaamme. Katuvalle ja parannusta tekevälle Hän antaa anteeksi armahtaen. Joskus apu, mitä Jumlalta odotamme, tuntuu viipyvän ja viimein vastaus tulee erilaisena kuin ehkä odotimme, mutta näemme siinä aikanaan selkeästi, miten Jumala on meitä koko ajan johdattanut samalla kuitenkin koetellen ja kasvattanut meitä (jos siihen suostumme) oikeaan ja parempaan uskonasenteeseen. Huomaamme, miten meillä on ollut virheellisiä käsityksiä Jumalasta ja Hänen tahdostaan sitten aikanaan, kun vastaukset tulevat; toisille ennemmin ja toisille myöhemmin, mutta tulevat kuitenkin.


      • Anonyymi

        Moni on niin tehnyt. Ja huomannut myöhemmin repineensä vain omat lapselliset harhakuvitelmansa Jumalasta. Ne joutavatkin mennä. Jumala on antanut monelle itkupotkuraivarin saaneelle myöhemmin mahdollisuuden siirtyä lapsellisesta uskostaan lapsen uskoon. Lapsen usko on luottamusta Jumalaan olosuhteista riippumatta. Lapsellinen usko keskittyy siihen mitä minun pitäisi Jumalalta saada. Uskon pointti ei ole mitä sinä Jumalalta saat, vaan mitä Jumala tekee sinussa.


      • Anonyymi

        Mutta asiaa selvin päin vakaasti harkinnut siinä tekee viisaan päätöksen. Suosittelen.


    • Anonyymi

      Kaikkivaltiaalla, suvereenilla Jumalalla ei ole mitään velvollisuutta selittää mitään, mitä Hän aikaansaa tai sallii tulevan elämäämme.

      Niillekin teistä, jotka juuri kohotitte kirveenne armoiskuun: Hän kuitenkin saapui tänne synnin ja saastan pesään, jota Saatana hallitsee (2 Kor. 4:4) - ja kuoli jotta te saisitte elää.

    • Anonyymi

      Vai revit Raamattusi ja nakkasit roskikseen..

      No eipä hätiä niin mitiä..

      Tulee aika, että Sinä juokset kiireesti seurakunnan kirjamyyntiin ostamaan uutta Raamattua. Mutta älä osta sitä 1992 väännöstä, vaan vanhempi 33/38 käännös.
      Ja kun aloitat lukuharrastuksesi Johanneksen kirjeistä ja tutkistelet lukemaasi sanaa sydämessäsi, niin Isä Jumala avaa sinulle Taivaan akkunat ja vuodattaa siunausta Sinun yllesi.

      Kun se maailman lyhin työmatka on tuumasta toimeen, niin ei kun vaan ryhdyt taas yhen kerran Raamatun lukutouhihin, ja noin Sinä perit Isä Jumalan siunauksen elämässäsi..

      • Kun oli suurimmat koetukset elämässä, konkurssi, kodin omaisuuden meno häämötti. Mies seurusteli toisen kanssa käyttäen enää vain taloudellisena yhtiökumppamina hyväkseen. Sitten vielä ystäväkin petti. Jos en olisi ollut uskossa, olisin tehnyt itselleni lopun. Jumala ei muuttanut velkoja ja saatavia voitoiksi, ei mies pelastunut ja avioliitto säilynyt. Tiedän että olisi pitänyt aikoinaan pitempään miettiä ja rukoilla. Raamattua en repinyt, Jumalaa en kironnot, mutta kapinoin kyllä pitkään. Oikeastaan pahin piina ja huolet kipu ja ahdistus kesti reilut 15 vuotta. Ei Jumala niin vain väsynyttä jätä vaikka ei kestä äärimmäistä pitkäkestoista koetusta. Sain paljon lohtua lukemisesta. Hyviä kirjoja sai ilman kirjastosta ja kirppareilta. Kun lukee lähetystyön tekijöiden elämäertoja, niin jos ei ihmeitä niin vastoinkäymisiäkään ei puutu. Siunaan elämän ja taisteluiden uuvuttamaa!


      • Anonyymi

        "Vai revit Raamattusi ja nakkasit roskikseen..
        No eipä hätiä niin mitiä." 😈

        Tässäpä helluntaifoorumilainen asenne yhteen, vähäiseen Raamatun repimiseen! Ollaan niin tarkkoja, Raamatun joka sanasta ja seulotaan hyttynenkin, että menikö alkukirkon mukaan, mutta häpäistään koko Raamattu!

        Teille kaikille ei Raamattu todellisuudessa merkitse yhtään mitään. Ei mitään.

        Voiko Raamattua hät'hätää käyttää myös vessapaperina - kallistahan se tosin on - mutta ainahan hellareiden kirjakaupoista voi tilata uusia lisää? "Erikoistarjous! Just for you! Osta meidän viimeisin, laatupaperille painettu "Joka Hepun Raamatunväärennös"! Vain 399,90 €! Tilaa pian! Kun kyllästyt, voi värikkäitä nahkakansia pitää vaikka lasten perseenalusina liukumäessä! Ja meidän RV painaa sulle aina lisää!"


    • Anonyymi

      Jumala on tottunut itkupotkuraivareihin. En ole raamattua repinyt - ei Jumalan sana repimällä maailmasta katoa. Mutta kyllä minäkin jurnutin Jumalalle pitkään, kun en saanut sitä mitä luulin haluavani. Jumala suhtautui kärsivällisesti epäkypsään lapseensa. Ja erämaassa vietetyn kapinallisvaiheen jälkeen uskon harhat katosivat ja Jumalan armo avautui uudella tavalla. Myöhemmin myös kiitin Jumalaa, etten saanut mitä luulin haluavani. Jumala antoi jotain paljon parempaa.

      • Anonyymi

        Taivaan Isä kestää lapsensa uhman kärsivällisemmin kuin maallinen isä nappulan kurlalammikon viressä.


    • Anonyymi

      Tämä kertoo vain valitettavasti lopunajan uskovien luopumuksen ajasta, josta on kerrottu Raamatussa, Sanassa. Ennustukset toteutuu ja sitä todistetaan jo täällä.
      Jeesus kysyikin; kuinka monta uskovaa löytyy maan päältä, kun Hän tulee takaisin?
      Tätä sopii miettiä ..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehdotan:Ota tilalle Katkismus,se on huomattavasti helpompi lukea,Siinä on raamattu ja lakikirja samalla,kun sitä noudattaa,monet morkkikset jää kokematta.Olen ehdottanut uuden hallituksen ensimmäiseenistuntoon,sen ottamista ja läpikäymistä,jos vaikka olisi selvemmät ajatukset Raskaseen työhön lähtiessä.
      Tsemppiä Sinulle uskonveli #######

    • Anonyymi

      Harvemmalle uskovalle Jeesus ilmestyy. Useampi kuitenkin tuntee, ainakin välillä, Jumalan Hengen läsnäolon. Ei uskoa voi kuitenkaan ilmestyksiin tai tunteisiin perustaa. Monella uskovallakin on kausia, että ei saa rukousvastauksia tai koe Jumalan läsnäoloa. Elämässä voi sattua kaikenlaista kaikille, silti Jumala on olemassa. Olen minäkin raamatun seinään heittänyt joskus nuorena. Teki muuten ihan hyvää. Ei se Jumala siitä vihastunut. Jumalan kestää ihmisen vihan ja epäilykset.

    • Anonyymi

      Eräs uskova sisko kertoi, että oli luopunut jo uskostaan, mutta löysi tälle sivustolle,; https://sinettisormus.blogspot.com/
      alkoi sitä lukemaan ja löysi Jeesuksen uudelleen.
      Kiitos Jeesus, että käytät erilaisia väyliä ja teitä luoksesi.

    • Anonyymi

      Eipä hätää mitään. Revitty raamattu on yhtä arvokas kuin ehjäkin, nimittäin paperinkeräyksessä.

      • Anonyymi

        Kirpparille tulee usein vanhoja nuhraantuneita Raamattuja, virsikirjoja ja katekismuksia. Kyllä ne parinkertäykseen päävyvät. Jos kirja menee kuntoon ettei sitä voi enää voi lukea niin se pitää vaihtaa uuteen. Ja jos Sanaa on luettu, niin ei se helolla sydämestä lähde.


    • Anonyymi

      Sinä olet ollut epäjumalanpalvelija, Raamattu on ollut sinun jumalasi. Nyt sinä olet repinyt jumalasi. Hyvä niin.

      Jeesusta sinä et pysty repimään, Jeesus revittiin jo ennen ristiinnaulitsemista. Nyt hän on päässyt taivaaseen turvaan sinun repimiskiihkoltasi.

    • Anonyymi

      > Jos se olisi olemassa,kyllä olisi jo vastannut,oon niin monet kerrat huutanut,rukoillut,pyytänyt että ilmestyisi jollain tavalla,ei vaan ole!

      Eikö mieleesi tullut että pyyntösi "ilmesty", on ehkä huono. Jumala, eikä Jeesus oel mitään sirkuskoiria, jotka tekevät temppuja käskystä. Olisi ehkä kannattanut rukoilla jotain parempaa.

      • Anonyymi

        Jos on ollut uskossa 40 vuotta niin jotain on kokenut Jumalan olemassaolosta. En ihminen jaksa uskoa tai uskotella ilman että saisi kertaakaan vastakaikua uskon kohteesta. Kun on epätoivo ja pimeys, niin mieli sumentuu ja sitä vain on pimeydessään. Unohtaa menneisyyden ja Jumalan kosketulset!


    • Anonyymi

      Ps.18:42 He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa. Jes.65:24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.

    • Anonyymi

      Sananl.1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Jes.1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä. Jes.59:3

    • Anonyymi

      Toivotaa, että pääsit kerralla ja lopullisesti helluntalaisuudesta eroon! Siellä on niin hyviä uskovia ja Jumalaa lähellä kaikki, että sinne ei tavallinen ihminen sovi. Kaikki puhuvat "kielillä" ja "profetoivat", milloin terveyttä, milloin menestystä. Ja kaikki on loppujen lupuksi teatteria ja suurta valetta. Yksikään hellarien lupaama vale ei pitänyt paikkaansa. Kun tuosta valehtelevasta seurakunnasta pääseen eroon, alkaa todellinen mahdollisuus kohdata elävä Jeesus. Saalemille Herraei taida mahtua, ei terveet tarvitse parantajaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei sanonut mihin seurakuntaan kuuluu. Ei pettynyt hellareihin vaan Jumalaan. Ei se haittaa mitään jos ihmiseen pettyy. Jospa hän pettyikin ihmisten käytökseen oli se sitten vaikka hellari, se ei ole vakavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei sanonut mihin seurakuntaan kuuluu. Ei pettynyt hellareihin vaan Jumalaan. Ei se haittaa mitään jos ihmiseen pettyy. Jospa hän pettyikin ihmisten käytökseen oli se sitten vaikka hellari, se ei ole vakavaa!

        Van tämä se on varsinainen faktahomma. Meinaan tämä, ettei Isä Jumala kutsumistaan ja valitsemistaan kadu, niinkuin hän sanoo Poikansa Kristuksen Jeesuksen kautta: "Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte paljon hedelmää, ja että teidän hedelmänne pysyisi; että mitä tahansa te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi". (Joh. 15:16).

        Jos Isä Jumala, meidän Raamatun Kirjoituksia ymmärtämättömien vajavaisten valitsemista ja kutsumista katuisi, niin jo vain hän lemppaisi meidät pois Jeesuksen tuntemisesta ja Jeesuksen kaveripiireistä ja antaisi isolla monollaan potkun perseelle sanoen, että mene pois minun silmistäni sinä kirottu. Mutta koska Isä Jumala on armostaan kuuluisa, niin hän aikansa sietää meiltä kaikenkarvaista venkkulanpeliä; ja sitten, kun ei enää siedä, hän ottaa meidät ns. luokalle ja ripittää sitten oikein kunnolla. Eikä kenelläkään ole asiassa vastaan känittämistä..


    • >>> Vai revit Raamattusi ja nakkasit roskikseen..

      Vähän aikaa sitten oli avaus, jossa kerrottiin eräästä murhaajasta, joka tuli vankilassa uskoon Raamattua polttamalla. Eli ei hätiä mitiä, kaikki on nähtävästi sallittu kunhan se tapahtuu Herran johdatuksessa.

      • Anonyymi

        Niin oli. Lopulla se hyvä sätkäpaperi päätyi saksalaismiehen pelastukseksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe