mistä löytää sugar daddy

Anonyymi

jos ei puhuta niistä sivustoista
löytysköhä täält? :D

115

10548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy nimimerkki ja tämän puulaakin s.posti

    • Voishan se löytyykin laita postia

      • Anonyymi

        Nämä sokeriisukit on täysiä sikoja pistävät vaihtoon kun alkaa tympiä.. Iljettävät kurpat käyttää loppupelissä hyväkseen tyttö parkoja..


    • Mistä sitten oikein tietää, että se mies on oikea sugardaddy, eikä vain sellainen mies, joka haluaa vaan panna nuorempaa ja kun miehen pitäisi vähän investoida suhteeseen, niin hän keksii selityksiä miksi juuri nyt ei voi tai lopettaa yhteydenpidon?

      • Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus

        Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus

        Kamelin paska taas pätemässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..

        Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.

        Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.

        En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..

        Muistona omalle koiralle yli 40v takaa! Lassie ei nuole!


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.

        Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.

        En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅

        Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻

        Kiva kuulla. Yritetään tässä nyt selvitä iha tässä tämän oman paketin kanssa. Haaveillahan aina saa tottakai. Jos mä alkaisin säätämään nuoren nätin naisen kanssa päähän siinä vaan sekoaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamelin paska taas pätemässä

        Taitaa sun paskas olla fiksumpi mistä alkunsa on saanut.


      • Anonyymi

        Et mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻

        Haluaisitko olla minun sugar daddyni😉


    • Savon,Kuopion alueella varakas sokerinen isä .Nimimerkin tämän sivuston osoite , löytyy luotettava setä.

    • Tästä! En oo kyllä valitettavasti viel edes 30 vuotias mutta muuten loistava löytö.

      • Anonyymi

        Onko vielä sokerityttö etsinnässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä sokerityttö etsinnässä

        Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊


      • Anonyymi

        Ja vitut


      • Anonyymi
        Joooas kirjoitti:

        Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊

        Täältä voisi löytyä sopiva 😊 miten sinun kanssa voisi keskustella muualla kuin täällä julkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä sokerityttö etsinnässä

        täällä


      • Anonyymi
        Joooas kirjoitti:

        Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊

        Mistä päin?


    • Anonyymi

      Minä en ole juurikaan mikään sugarisä. Haluaisin , vanhan suhteeni avioidittua, suhteen, joka osaa eri eurooppalaisia kieliä jä haluaisi nautiskella Nykin keväästä. Sekä Bluesin tahdeista! Talvisesta kanariasta.

    • Anonyymi

      Mäkin haluaisin olla jonkun sugarbaby.Mistä niitä sugar dädejä oikeen löytyy.Terveisin 29v yh mutsi.

      • Anonyymi

        täällä olis yksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä olis yksi

        Vieläkö on etsinnässä?


      • Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Posti toimii?


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Haluaisitko olla minun sugar daddy?🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko olla minun sugar daddy?🤩

        Todellakin haluan


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Hei, mä voisin laittaa viestiä☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, mä voisin laittaa viestiä☺️

        Laita vaikka kikissä viestiä, tämä Suomi posti ei ole käytössä. Kik on. sporttiiii


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Etsitkö miestä vai naista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö miestä vai naista?

        Etsin naista luonnollisesti...


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Oletko vielä halukas olemaan sugardaddy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielä halukas olemaan sugardaddy?

        Olen tietenkin! Miten sinuun saan yhteyden?


      • Anonyymi
        Ukkomies_jkl kirjoitti:

        Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)

        Vieläkö etsit?


    • Anonyymi

      Omaan elämäntapaan ja mieltymyksiin on vaikea löytää Sugar Daddyä, monenlaista kengänkuluttajaa on tuossa jengissä. Oli varmaan viides tai kuudes Sugar Daddy ehdokas, joka oli mieleiseni. Ei alkoholia, eikä huumeita, ei tupakkaa. Musikaalinen, kiinnostunut kirjallisuudesta ja erityisesti runoudesta, Ja seksistä... no kyllä tietty. Varallisuutta... kyllä. Ikä ei ollut ensimmäisenä listalla, mutta 55-70 v. oli haarukka.

    • Anonyymi

      No onkohan tuo erikoista, että saan instaan jatkuvasti pyyntöjä miehiltä, josko he saisivat olla mun sokerisetiä😆. Ja mulla on ikää 66 v.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä jonnekin jäähallin nurkalle ja pokata joku lätkänpelaaja! Jos itsellä on kuukaudessa rahaa pari sataa "löysänä" ja toisella kymppitonni, niin kyllä se persettä antamalla jotain antaa siitä miljoonastaan!

      Itse persaukisena miehenä en menisi siipeilemään.

    • Ja sun yhteystietosi on

    • Anonyymi

      Moikka

    • Anonyymi

      Kiinnostava olisi olla suger mutta ei mitään kalliita lahjoja ole vara ostella pelkän seuran vuoksi.

    • Anonyymi

      Voikohan sugardaddy toimia niin että se maksaisi sugarbabyn ulosottovelkoja suoraan ulosottoon?😅 Vai ainako ne vaan ostelee kalliita lahjoja ja ulkomaanmatkoja kuten annetaan ymmärtää? Kun haluaiskin vaan niistä veloista eroon eikä mitään turhanpäiväsyyksiä, ja jos tilille laittaa niin se näkyy verotiedoissa ja uo menee tieto. On tää vaikeeta, eikä tarttis ku "vaan" vajaa kymppitonnin. 😂🩷

      • Anonyymi

        Itse tein niin edelliselle, sillä oli yhteensä 14 tonnia ulosotossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tein niin edelliselle, sillä oli yhteensä 14 tonnia ulosotossa.

        Täällä kiinnostunut


    • Anonyymi

      Jollekin yh-äipälle voisin olla sugardad :)

      • Anonyymi

        Et voisi


      • Anonyymi

        Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼‍♀️

        Kiinnostaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼‍♀️

        Kerro 18v äippä lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼‍♀️

        VAuuuu kiinnostaa todella.


      • Anonyymi

        Täällä olis yh äippä 🤩👋🏼


    • Anonyymi

      Mitä tarjoat sugardaddylle

      • Anonyymi

        Etitkö?


    • Anonyymi

      Kik: sokuripapa

    • Sitä kanssa hieman mietin. Kiinnostelis kokeilla olla jonkun sugar baby..

      • Anonyymi

        Missä päin olet rain_nora


    • Anonyymi

      Soita Sofia Belörfille ja kysy. Sofiaa on niin monet nussinut, aivan liian monet.

    • Mistähän löytyisi SugarMilff

      • Anonyymi

        Mistähän SugarMilff löytää SakariB:n?


      • Anonyymi

        Ihan SakariB:stä oli nyt kyse eikä susta


    • Anonyymi

      Onko se sitten sugardaddy vai mikä kun näen säännöllisesti yhtä paljon vanhempaa ja se maksaa mulle joka kerta 150e.

      • Ei kuulosta kohtuutomalta,,taitaa molemmat olla tyytyväisiä järjestelyyn.


      • Anonyymi

        Et sä kai huoraa kummempi ole jos panosta tuon saat ja hän on asiakas


    • Anonyymi

      Löytyyhän meitä..

    • Kik kisuille

    • Anonyymi

      Itse hemmottelen yhtä nuorta naista kuukausittain 250 eurolla ja molemmilla hauskaa lisäksi kun käymme syömässä jne.

    • Anonyymi

      Täällä olis 29v vaalea tukkainen urheilullinen nainen!
      Etsin sugar daddyä koska oma palkka ei riitä elämiseen.
      En tiiä miten löytäisi aidon sugardaddyn.
      Ainoastaan tulee instagramissa niitä 5 000 euron viikkoraha sugar daddy huijauksia DM:ään…

      • Anonyymi

        Millaista sokerisuhdetta etsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista sokerisuhdetta etsit?

        Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!

        Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷‍♂️

        Ootko sä minkä ikänen? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä minkä ikänen? ☺️

        Tällä hetkellä olen 40 vuotias 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä olen 40 vuotias 🤷‍♂️

        No sehän on hyvä 😄


      • Anonyymi

        Miten sinuun saisi yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyden?

        No en kyllä tiiä, en rupee omia ig tms täällä huutamaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä tiiä, en rupee omia ig tms täällä huutamaan 😁

        Eihän sulla mitään sellaisia edes olekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla mitään sellaisia edes olekaan

        On mulla ig 😂 ja s postikin on semmonen mistä tunnistaa. Onks sul ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä olen 40 vuotias 🤷‍♂️

        Entä tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on hyvä 😄

        En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷‍♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.

        En kirjoittanut eilen sen jälkeen kun kerroin ikäni.

        Jani 40v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷‍♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.

        En kirjoittanut eilen sen jälkeen kun kerroin ikäni.

        Jani 40v.

        Ketä nyt edes kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nyt edes kiinnostaa

        Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷‍♂️
        Jani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!

        Laita viestiä kikissä 48v miehelle : sporttiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä kikissä 48v miehelle : sporttiiii

        Ootko laittanut viestiä kikissä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷‍♂️
        Jani

        Hei Jani, onko sulla kikkiä tms missä voin laittaa viestiä? T: Blondi 29v 😄 en oo laittanu mitään tuon ig kommentin jälkeen, en tiiä ketkä täällä keskustelee 😄


    • Anonyymi

      Heinolan hullujen huoneeneella löytyy!

      • Anonyymi

        Sielläkö käyt hoidossa.


    • Anonyymi

      Hei olen 36 vuotias leski rouva.vakavaa suhdetta,mutta läheisyyttä kaipaan ja mukavaa mies seuraa.

      • Anonyymi

        Miksi huijaat tuolla sähköpostilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huijaat tuolla sähköpostilla?

        En huijaa yhtään mitään. Miksi Sinä Aina puutut turhaan kaikkiin keskusteluihin noilla säälittävillä kirjoituksillasi? Et osaa mitään muuta?


      • Anonyymi

        Mitäs olet.


    • Anonyymi

      Itsekkin etsin sugardaddyä kun on velkoja joita haluisin maksaa ja vanhempaa juttelu seuraa. Vaikea löytää mistään koska olen yleisesti todella yksityinen henkilö muuten. Olen blondi 22v nainen. :)

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Pääkaupunki seudulta! <3


    • Anonyymi

      Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Pääkaupunki seudulta! :)


    • Anonyymi

      Iso-D taitaa olla sugardaddyjen kuningas.

    • Anonyymi

      Etsiikö täällä joku sugardaddy miespuolista seuraa? Terveisin 30vuotias söpö pienimies

    • Anonyymi

      Löytyisköhän sellasta sugardaddyy jonka kaa ei tarvis seksii harrastaa. Tai mikä ettei jos oikeest on hyvännäkönen :D t. Köyhä parikymppinen sinkkuäiti :(

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan mu se että löydätkö täältä sellaisen jolla oikeastikin olis rahaa tilillään ni hyvin pieni todennäköisyys

    • Anonyymi

      Moii muakin kiinnostais sugardaddy :3 20v söpö opiskelija

      • Anonyymi

        Laita kikissä viestiä nikillä: sporttiiii


    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/P8m4E1

    • Löytyisköhän 44-vuotiaalle sugar daddya? 😃

      • Anonyymi

        Riippuu voiko 39 vuotiasta kutsu sillä nimellä :p


    • Anonyymi

      U­­­u­si s­­­ek­­si­tea­tteri ava­­utu­­­u Su­omeen! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­i­­­. Il­­­moittautum­inen ry­hmäämm­­e tä­­äl­­­l­­ä 👉 http://allyak.com/H/G1i7J8

    • Anonyymi

      Etin itekki sugardaddya. Oon 24v nainen, opiskelija mut mihinkää seksisuhteeseen tms musta eioo! Tarvetta ois pienelle rahalle

    • Anonyymi

      U­usi s­ek­si­­­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­­­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­­kki­­. Ilmo­­­it­­tau­­tumine­­n ryhmäämme tääl­l­­ä 👉 http://1lingo.com/H/Z9d4G0

    • Anonyymi

      kukaan ettis vielä sugarbaby pojusta laita viestiä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisin olla sugardaddy 06-alueella ja lähiseudut.
      kik: sokuripapa

    • Anonyymi

      Hei. Täällä ois urheilullinen ja mukava 31v mies joka etsii sokerityttöä. Mulla on ilmoitus seksitreffien puolella. Löytyy Kik: timoveikko

    Ketjusta on poistettu 413 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe