jos ei puhuta niistä sivustoista
löytysköhä täält? :D
mistä löytää sugar daddy
255
18489
Vastaukset
löytyy nimimerkki ja tämän puulaakin s.posti
Voishan se löytyykin laita postia
- Anonyymi
Nämä sokeriisukit on täysiä sikoja pistävät vaihtoon kun alkaa tympiä.. Iljettävät kurpat käyttää loppupelissä hyväkseen tyttö parkoja..
- Anonyymi
Sokerideittailu Suomessa - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Mistä sitten oikein tietää, että se mies on oikea sugardaddy, eikä vain sellainen mies, joka haluaa vaan panna nuorempaa ja kun miehen pitäisi vähän investoida suhteeseen, niin hän keksii selityksiä miksi juuri nyt ei voi tai lopettaa yhteydenpidon?
Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus
Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..
Anonyymi kirjoitti:
Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..
Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.
Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.
En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistona omalle koiralle yli 40v takaa! Lassie ei nuole!
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.
Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.
En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻
Anonyymi kirjoitti:
Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻
Kiva kuulla. Yritetään tässä nyt selvitä iha tässä tämän oman paketin kanssa. Haaveillahan aina saa tottakai. Jos mä alkaisin säätämään nuoren nätin naisen kanssa päähän siinä vaan sekoaisi.
- Anonyymi
Et mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻
Haluaisitko olla minun sugar daddyni😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuva
kameli kirjoitti:
Kiva kuulla. Yritetään tässä nyt selvitä iha tässä tämän oman paketin kanssa. Haaveillahan aina saa tottakai. Jos mä alkaisin säätämään nuoren nätin naisen kanssa päähän siinä vaan sekoaisi.
Moi voisin kokeilla
Vicki.90 kirjoitti:
Moi voisin kokeilla
Millaista haluaisit kokeilla?
Kesä ja nämä kelit pistää todellakin hormonit hyrräämään. Olisi kiva pitää ulkona lystiä ja riettaillaVicki.90 kirjoitti:
Moi voisin kokeilla
Nyt tässä tänöylnä saisit loputtomasti (ainakin melkein) pepun nuolentaa.. Sellainen rento asengo molemmille ja voisit hieman revittää ja kieli vaeltaisi suklaanapin ympärillä. Välillä suudeltaisiin. Pääosin saisit aluksi vaan ottaa vastaan ja huokailla. Sormet vaeltaisi pillun puolella.
- Anonyymi
Vicki.90 kirjoitti:
Moi voisin kokeilla
Postisi toimii?
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Kamelilla on vain peräaukko mielessä ja muuta varallisuutta ei ole kuin paskanen kulli!
- Anonyymi
Jos näin hieman sivullisena kommentois noihin "rahallisiin satsauksiin", että mikä/kuka se on määritellyt summat, millä "sokeri-isukin" tulee sponssata neitoa, jonka kans haluaa suhteen? Eikös se ole kahdenkekinen asia, kuinka sitä massia raottaa neidon suuntaan.. Ymmärrän, että vain taivas rajana, jos neito saa valita summat, mutta niin, edelleen, eiköhän se ole kahdenvälinen asia mihin lopputulokseen päädytään..
Anonyymi kirjoitti:
Kamelilla on vain peräaukko mielessä ja muuta varallisuutta ei ole kuin paskanen kulli!
.... Mutta jos se on rouhean kokoinen ja toimii köskettäessä, se on kultarolexiakin arvokkaampi kapine. Toinen on tietenkin trollaavat lerppamunat jotka katkerana inisee täällä typerine kommentteineen, osaamatta sanoa yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä
Kunhan et oke mies
Savon,Kuopion alueella varakas sokerinen isä .Nimimerkin tämän sivuston osoite , löytyy luotettava setä.
- Anonyymi
Hei!
Tästä! En oo kyllä valitettavasti viel edes 30 vuotias mutta muuten loistava löytö.
- Anonyymi
Onko vielä sokerityttö etsinnässä
- Anonyymi
Joooas kirjoitti:
Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊
Täältä voisi löytyä sopiva 😊 miten sinun kanssa voisi keskustella muualla kuin täällä julkisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vielä sokerityttö etsinnässä
täällä
- Anonyymi
Joooas kirjoitti:
Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊
Mistä päin?
- Anonyymi
Minä en ole juurikaan mikään sugarisä. Haluaisin , vanhan suhteeni avioidittua, suhteen, joka osaa eri eurooppalaisia kieliä jä haluaisi nautiskella Nykin keväästä. Sekä Bluesin tahdeista! Talvisesta kanariasta.
- Anonyymi
Mäkin haluaisin olla jonkun sugarbaby.Mistä niitä sugar dädejä oikeen löytyy.Terveisin 29v yh mutsi.
- Anonyymi
täällä olis yksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä olis yksi
Vieläkö on etsinnässä?
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)
Posti toimii?
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Haluaisitko olla minun sugar daddy?🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko olla minun sugar daddy?🤩
Todellakin haluan
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Hei, mä voisin laittaa viestiä☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mä voisin laittaa viestiä☺️
Laita vaikka kikissä viestiä, tämä Suomi posti ei ole käytössä. Kik on. sporttiiii
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Etsitkö miestä vai naista?
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Oletko vielä halukas olemaan sugardaddy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vielä halukas olemaan sugardaddy?
Olen tietenkin! Miten sinuun saan yhteyden?
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Vieläkö etsit?
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Moikka. Missä siun kanssa vois jutella?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö etsit?
Kyllä etsin
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
slaidaa mun ig dm @milakorhon3n jutellaan siellä lisää
- Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Mobilepay
- Anonyymi
Täältä
Kesä mökillä
Talvi turkin lämmössä - Anonyymi
Ukkomies_jkl kirjoitti:
Hei voisitko olla minun sugardaddy?
Olen 19vuotias- nuori aikuinen ketterä ku mikä. Ukkomies_jkl kirjoitti:
Hei minä tarvitsisin sugardaddyä. Olen 19v nuori aikuinen ja ketterä semmoinen
- Anonyymi
Omaan elämäntapaan ja mieltymyksiin on vaikea löytää Sugar Daddyä, monenlaista kengänkuluttajaa on tuossa jengissä. Oli varmaan viides tai kuudes Sugar Daddy ehdokas, joka oli mieleiseni. Ei alkoholia, eikä huumeita, ei tupakkaa. Musikaalinen, kiinnostunut kirjallisuudesta ja erityisesti runoudesta, Ja seksistä... no kyllä tietty. Varallisuutta... kyllä. Ikä ei ollut ensimmäisenä listalla, mutta 55-70 v. oli haarukka.
- Anonyymi
No onkohan tuo erikoista, että saan instaan jatkuvasti pyyntöjä miehiltä, josko he saisivat olla mun sokerisetiä😆. Ja mulla on ikää 66 v.
- Anonyymi
Kannattaa mennä jonnekin jäähallin nurkalle ja pokata joku lätkänpelaaja! Jos itsellä on kuukaudessa rahaa pari sataa "löysänä" ja toisella kymppitonni, niin kyllä se persettä antamalla jotain antaa siitä miljoonastaan!
Itse persaukisena miehenä en menisi siipeilemään. Ja sun yhteystietosi on
- Anonyymi
Moikka
- Anonyymi
Kiinnostava olisi olla suger mutta ei mitään kalliita lahjoja ole vara ostella pelkän seuran vuoksi.
- Anonyymi
Voikohan sugardaddy toimia niin että se maksaisi sugarbabyn ulosottovelkoja suoraan ulosottoon?😅 Vai ainako ne vaan ostelee kalliita lahjoja ja ulkomaanmatkoja kuten annetaan ymmärtää? Kun haluaiskin vaan niistä veloista eroon eikä mitään turhanpäiväsyyksiä, ja jos tilille laittaa niin se näkyy verotiedoissa ja uo menee tieto. On tää vaikeeta, eikä tarttis ku "vaan" vajaa kymppitonnin. 😂🩷
- Anonyymi
Itse tein niin edelliselle, sillä oli yhteensä 14 tonnia ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tein niin edelliselle, sillä oli yhteensä 14 tonnia ulosotossa.
Täällä kiinnostunut
- Anonyymi
Jollekin yh-äipälle voisin olla sugardad :)
- Anonyymi
Et voisi
- Anonyymi
Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro 18v äippä lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAuuuu kiinnostaa todella.
- Anonyymi
Täällä olis yh äippä 🤩👋🏼
- Anonyymi
Mitä tarjoat sugardaddylle
- Anonyymi
Etitkö?
- Anonyymi
Kik: sokuripapa
Sitä kanssa hieman mietin. Kiinnostelis kokeilla olla jonkun sugar baby..
- Anonyymi
Missä päin olet rain_nora
- Anonyymi
Soita Sofia Belörfille ja kysy. Sofiaa on niin monet nussinut, aivan liian monet.
Mistähän löytyisi SugarMilff
- Anonyymi
Mistähän SugarMilff löytää SakariB:n?
- Anonyymi
Ihan SakariB:stä oli nyt kyse eikä susta
- Anonyymi
Täällä kyllä olis 35v Milf joka olis kiinnostunut tälläisestä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kyllä olis 35v Milf joka olis kiinnostunut tälläisestä 🤭
Miten suhun saa yhteyden
- Anonyymi
Onko se sitten sugardaddy vai mikä kun näen säännöllisesti yhtä paljon vanhempaa ja se maksaa mulle joka kerta 150e.
- Anonyymi
Et sä kai huoraa kummempi ole jos panosta tuon saat ja hän on asiakas
- Anonyymi
Löytyyhän meitä..
Kik kisuille
- Anonyymi
Itse hemmottelen yhtä nuorta naista kuukausittain 250 eurolla ja molemmilla hauskaa lisäksi kun käymme syömässä jne.
- Anonyymi
Täällä olis 29v vaalea tukkainen urheilullinen nainen!
Etsin sugar daddyä koska oma palkka ei riitä elämiseen.
En tiiä miten löytäisi aidon sugardaddyn.
Ainoastaan tulee instagramissa niitä 5 000 euron viikkoraha sugar daddy huijauksia DM:ään…- Anonyymi
Millaista sokerisuhdetta etsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista sokerisuhdetta etsit?
Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!
Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷♂️
Ootko sä minkä ikänen? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä minkä ikänen? ☺️
Tällä hetkellä olen 40 vuotias 🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on hyvä 😄
- Anonyymi
Miten sinuun saisi yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saisi yhteyden?
No en kyllä tiiä, en rupee omia ig tms täällä huutamaan 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä tiiä, en rupee omia ig tms täällä huutamaan 😁
Eihän sulla mitään sellaisia edes olekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla mitään sellaisia edes olekaan
On mulla ig 😂 ja s postikin on semmonen mistä tunnistaa. Onks sul ehdotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on hyvä 😄
En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.
En kirjoittanut eilen sen jälkeen kun kerroin ikäni.
Jani 40v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.
En kirjoittanut eilen sen jälkeen kun kerroin ikäni.
Jani 40v.Ketä nyt edes kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt edes kiinnostaa
Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷♂️
Jani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä kikissä 48v miehelle : sporttiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä kikissä 48v miehelle : sporttiiii
Ootko laittanut viestiä kikissä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷♂️
JaniHei Jani, onko sulla kikkiä tms missä voin laittaa viestiä? T: Blondi 29v 😄 en oo laittanu mitään tuon ig kommentin jälkeen, en tiiä ketkä täällä keskustelee 😄
- Anonyymi
Hei olen 36 vuotias leski rouva.vakavaa suhdetta,mutta läheisyyttä kaipaan ja mukavaa mies seuraa.
- Anonyymi
Miksi huijaat tuolla sähköpostilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huijaat tuolla sähköpostilla?
En huijaa yhtään mitään. Miksi Sinä Aina puutut turhaan kaikkiin keskusteluihin noilla säälittävillä kirjoituksillasi? Et osaa mitään muuta?
- Anonyymi
Mitäs olet.
- Anonyymi
Itsekkin etsin sugardaddyä kun on velkoja joita haluisin maksaa ja vanhempaa juttelu seuraa. Vaikea löytää mistään koska olen yleisesti todella yksityinen henkilö muuten. Olen blondi 22v nainen. :)
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Pääkaupunki seudulta! <3
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Pääkaupunki seudulta! :)
- Anonyymi
Iso-D taitaa olla sugardaddyjen kuningas.
- Anonyymi
Etsiikö täällä joku sugardaddy miespuolista seuraa? Terveisin 30vuotias söpö pienimies
- Anonyymi
Löytyisköhän sellasta sugardaddyy jonka kaa ei tarvis seksii harrastaa. Tai mikä ettei jos oikeest on hyvännäkönen :D t. Köyhä parikymppinen sinkkuäiti :(
- Anonyymi
laitan sulle kikis viestii , oon 26v 2 lapsen yh äippä
- Anonyymi
Kyllä varmaan mu se että löydätkö täältä sellaisen jolla oikeastikin olis rahaa tilillään ni hyvin pieni todennäköisyys
- Anonyymi
Moii muakin kiinnostais sugardaddy :3 20v söpö opiskelija
- Anonyymi
Laita kikissä viestiä nikillä: sporttiiii
Löytyisköhän 44-vuotiaalle sugar daddya? 😃
- Anonyymi
Riippuu voiko 39 vuotiasta kutsu sillä nimellä :p
- Anonyymi
Löytyy, miten suhun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Aivan varmasti löytyy😉
- Anonyymi
Etin itekki sugardaddya. Oon 24v nainen, opiskelija mut mihinkää seksisuhteeseen tms musta eioo! Tarvetta ois pienelle rahalle
- Anonyymi
kukaan ettis vielä sugarbaby pojusta laita viestiä
- Anonyymi
Voisin olla sugardaddy 06-alueella ja lähiseudut.
kik: sokuripapa - Anonyymi
Hei. Täällä ois urheilullinen ja mukava 31v mies joka etsii sokerityttöä. Mulla on ilmoitus seksitreffien puolella. Löytyy Kik: timoveikko
- Anonyymi
Hellouuu etsin sugardaddya😇 seksi suhteeseen ei oo kiinnostusta, enemmänkin sellaiseen jossa esim laitan kuvia sulle ja sä laitat vastineeksi rahaa🥺🙈 oon 20v nainen✨✨
- Anonyymi
Helou! Sä oot 20v tyttö😄. Jos meinaat rahhoo saada joudut kyllä vähän nahkalompsaa raottaa😅
- Anonyymi
Snapchat?
- Anonyymi
Hei, jos joku on pientä sponssia vailla, vaikka pidemmän aikaa, niin saa laittaa viestiä, katsotaan mitä keksitään :) Luottamuksella molemmin puolin, oma alue Etelä-Pohjanmaa, mutta ei väliä mistä olet. Kik SugaDaddy86
- Anonyymi
Sugarbaby tai sugarmilf jos sponssia vailla laita viestiä Etelä-suomi kik myrston
- Anonyymi
Täällä kiinnostunut! Laitoin sulle siellä viestiä!
- Anonyymi
Helsingistä luulis löytyvän helposti kun muistat reites levittää pyydettäessä tai viimeistään käskettäessä yleisesti ottaen kun ei noita sugarbabyjäkään huoraa kummempana pidetä vaikka se on alkujaan ollu yksinäisille bisnesmiehille tapa saada seuraa johon he kai hölmönä olettivat voivansa luottaa
Löytyisikö täältä sugardaddya Etelä-Savosta olevalle transmiehelle, joka ei ole käynyt leikkauksia läpi, mutta hormonihoitoja kyllä?
- Anonyymi
Ei löytyisi eikä todellakaan löydy
- Anonyymi
Täällä 18v likka vailla sugardaddyä😇
- Anonyymi
Puhsex?
- Anonyymi
Puhsex?
- Anonyymi
Missäpäin etsit?
- Anonyymi
Mistä päin oot? 24vee mies vois olla kiinnostunut
- Anonyymi
Etsiikö joku sugarbeibä. Olen 21 blondi. Asun uusimalla. Jos kiinnostaa nii tuu instagramiin juttelee lisää nea_thompson.
- Anonyymi
Minä etsin. Minuun saa yhteyden kik: myrston
- Anonyymi
Käykö puhsex korvausta vastaan?
- Anonyymi
Hakusessa ois sugardaddy 30v naiselle.. kik sugarbabe19931
- Anonyymi
Miksei nää koskaan edes toimi
- Anonyymi
Kelpaisko jollekkin sugar daddylle tai mammalle 25v sugar baby?😊 Ei tarvis mitään ulkomaanmatkoja tai lahjoja ostella, vaan muutamat laskut maksaa…😅
- Anonyymi
Todellakin kelpaa! Kerro itsestäsi suoraan sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Kelpaa😃. Laita viestiä kik: myrston
- Anonyymi
Nyt puhut asiaa. Kyllä sitä jotain voi aina maksaa kunhan ei tarvii ihan satasia kuussa työntää kenenkään römpsään.
Ihan seura tai joku kiusoittelu olis Ok. Siitä vois jotain heruu.
- Anonyymi
Löytyiskö tälle 44 vuotiaalle neidille, kivaa sokeri seuraa? 02 alue.
- Anonyymi
Missä on kaikki ihanat sokeritytöt😋???
- Anonyymi
Täältä löytyy
Et pety jos olet itse sen vertainen- Anonyymi
Laita viestiä!
- Anonyymi
Mitä täältä löytyy??
- Anonyymi
Onko Kuopiossa sugar baby?
- Anonyymi
vieläkö etsinnässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkö etsinnässä?
Vielä etsintä käynnissä kpo
Porvoo 21 ja rehellinen kiltti villi välillä;)
- Anonyymi
Millaiseen "systeemiin" olisit halukas ja valmis..? Miten yhteyttä jne? Postisi toimii? Tai Kik wa tms?
- Anonyymi
Sokeripappa 33v etsii tyttöä keskisuomen alueelta;) kik:walluah
- Anonyymi
Löytyisköhän 44 v neidille joku kiva, terveydestään huolehtiva, SD täältä 02 A 🤭?
-Mymmeli- Anonyymi
Löytyy kyllä miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä miten yhteyttä?
Laita sinä Kik osoite niin vastailen siihen.
-Mymmeli
- Anonyymi
25-vuotias fiksu nuori nainen etsisi täällä kans 110% varmasti luottamuksellista suhdetta. Olen taloudellisesti todella ahtaassa tilanteessa, joten pienikin apu laskujen kanssa olisi enemmän kuin tarpeen. Kik jeppisjee_
- Anonyymi
kik:user:sgrdd300_z6g
etsii nuorta timmiä naista etelä suomesta. Oon hyvin toimeentuleva 35v kantasuomalainen mies<3
Hyvät suulliset taidot ois plussa :P
kik: sgrdd300_z6g - Anonyymi
Vastaathan sitten myös
- Anonyymi
Ootko jeppisjee jo kuolla kupsahtanut kun et edes vastaa viesteihinkään
- Anonyymi
Uskaltaaks joku alkaa sugardaddyks kuustoista vuotiaalle nätille tytölle? T: Vilma16
- Anonyymi
Missäpäin Wilma16 miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Wilma16 miten yhteyttä jne
Kuopiosta oon.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta oon.
VilmaOlisi kiva tutustua sinuun
Mitä olisit vailla suhteelta
Olen Kuopion seudulla M 55v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta oon.
VilmaViestitellään kik jurttu0 toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta oon.
VilmaEntä oikea Wilma16?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä oikea Wilma16?
En ole käyttänyt nikkiä Wilma vaan Vilma.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilmaEt kuitenkaan vastaa minun viesteihin .
M 55v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilmaNo miten yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten yhteyttä
Ei se tää Vilma haluu oikeesti mitään uskokaa jo😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tää Vilma haluu oikeesti mitään uskokaa jo😂
No nimenomaan eihän kukaan usko että olisi edes mikään Vilma vaan pikemminkin pikkuvilmeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nimenomaan eihän kukaan usko että olisi edes mikään Vilma vaan pikemminkin pikkuvilmeri
Vili vilperi
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa jos on mieleinen.
M 55v p-savo - Anonyymi
Turun suunnalta olisi kiva löytää nainen joka on juuri aloittamassa tämän harrastuksen, siis seksiä korvausta vastaan. Voit olla parikymppinen tai vanhempi jopa 40v. Laita viestiä kikillä sponssi47
- Anonyymi
Ei täälläkään ole aitoja henkilöitä näköjään.
- Anonyymi
Etsinnässä sugardaddy. Sponssi, keskustelu, kuvat ja puhelut.
Kik: Kkisumir - Anonyymi
Noita on varmaan paree etsiä helsingistä mu sekin on tulkinnan varasta että kumpaa niillä on enemmän rahaa vai velkaa
- Anonyymi
Vieläkö löytyis halukasta sugarbabea, voit olla vanhempikin. Mun Kik on:. sponsori48
- Anonyymi
Turun suunnalta edelleen etsin naisseuraa. Voisit olla esim tuorehko yh.
Kik sponssi47 - Anonyymi
Hei! Täällä olisi myös kiinnostusta olemaan jonkun sugarbaby. Olen 31v. tyttö ja ei omat varat ei mihinkään ylimääräiseen riitä. Voisit vähän autella välillä laskujen makselussa tai tarjota jotain luksusta elämääni ;)
Kyllä se sponssi mullekkin kelpaisi.
- Anonyymi
Tääl 17v poitsu ettis sugardaddyy. Löytyiskö täältä ketään ;)
Kik: nuoripoitsu1 - Anonyymi
kik Belaa576
jos jotain kiinnostaa auttaa rahallisesti, jutskataan siellä lisää.- Anonyymi
vaan olisihan se hyvä jos ja kun nää oppisivat vastaamaan viesteihinkin ja yhteydenottoihin muutenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaan olisihan se hyvä jos ja kun nää oppisivat vastaamaan viesteihinkin ja yhteydenottoihin muutenkin
ketä meinaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketä meinaat
kaikkia
- Anonyymi
Hei vaan! :) Löytyisiköhän 27-vuotiaalle neidolle syvällistä jutteluseuraa ja elämänkokemusten jakamista? Katsotaan yhdessä, mihin kaikki johtaa ja ollaan yhdessä avoimia. Ei varsinaista sponssia, pieni laina tulisi tarpeeseen ja vastineeksi saat minusta pysyvämmän ja luotettavan kumppanin itsellesi <3
- Anonyymi
Löytyypä hyvinkin. Suoraa viestiä sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen niin katsotaan yhdessä juuri sinulle sopivinta diiliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyypä hyvinkin. Suoraa viestiä sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen niin katsotaan yhdessä juuri sinulle sopivinta diiliä.
Laitettu😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko vastaukseni?
- Anonyymi
Jos olet nätti ja hoikka, niin olen kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet nätti ja hoikka, niin olen kiinnostunut
Nätistä en tiedä 😅 mutta hoikka ja pienikokoinen olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nätistä en tiedä 😅 mutta hoikka ja pienikokoinen olen
No se nättiys on aina katsojan päätettävissä☺
Jos kiinnostusta on jutusteluun ja miksei muuhunkin, niin
pure.assfun ät gmail piste com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se nättiys on aina katsojan päätettävissä☺
Jos kiinnostusta on jutusteluun ja miksei muuhunkin, niin
pure.assfun ät gmail piste comKoodasin siel!
- Anonyymi
Voisiko joku auttaa abirissen maksamisessa. Voidaan tutustuu ja jutella ;)
Kik: pupsukka- Anonyymi
Mikä on abirisse?
- Anonyymi
Lemböölän villistä yöstä löytyy.
- Anonyymi
Olenhan minäkin täällä vailla sugar babyä Kuopion seudulta
- Anonyymi
Turunseudulta kun löytyisi sugarbaby jonka rintoja saisin palvoa. Ei tarvitsisi muuta seksiä. kzetor olisi kik
- Anonyymi
Kyllä täältäkin löytää jos haluut oikeesti.
- Anonyymi
Minä itse löysin maalta oman sugar daddyn.
Olin ennenkin kokeillut yhtä toista mutta ei toiminut.
Mutta tämän kanssa toimi. Ja toimii vieläkin. Hän kyllä maksaa avokätisesti lähes kaiken. Ja seksiä on upeeta. On minua vanhempi. Mutta olen opiskellut ja kulkenut hyvissä vaatteissa ja koruissa, kiitos hänen.
On kohtelias ja auttavainen.
On upeeta elämää.
Hän nauttii minusta ja minä hänestä. - Anonyymi
Sugarbabyja jotka olisi kiinnostuneita löytämään sugardaddyn, ilman seksiä, voisi vaikka vastata snapchatillaan niin lisään!
- Anonyymi
Kiinnostaisi, mut eioo snapchattiä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi, mut eioo snapchattiä :(
Laita lataukseen
- Anonyymi
Mikä snapchattisi on?
- Anonyymi
Vieläkö kaipailet babya? :)
- Anonyymi
Muuta vaihtoehtoa, kuin sc?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö kaipailet babya? :)
Kyllä
- Anonyymi
Älkää unohtako setän saalistus osoitetta joita useita missä nuoria tyttökä ja poikia seuraa somea!
https://aijaa.com/ <<< - Anonyymi
Täälläkin Turusta 30-v nainen etsii itselleen mahdollista sugardaddyä, opinnot alkaa olemaan pulkassa ja opintolainan takaisinmaksu alkaa olemaan ajankohtaista. Harrastan pilatesta ja kehonpainotreenejä 5 kertaa viikossa, en polta enkä juo ja käyn töissä arkisin. Minusta saa hyvää ja järkevää seuraa, sinä päätät mitä tehdään :)
- Anonyymi
Harmi että sä oot kaulan.. itse on Helsingissä M38
- Anonyymi
sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyy
- Anonyymi
Löytyykö vielä sponsoria? Joku hyvin toimeentuleva prinssi, joka voisi auttaa neitoa hädässä. Mielellään aikuinen, ei mitään pikkupoikaa.
Tarjoan vastineeksi ystävyyttä, juttuseuraa, ymmärrystä, kuuntelua, kannustusta, tsemppausta - ihan mitä haluat ja kaipaat. Tulen loppupeleissä edullisemmaksi kuin psykologin käynnit ;)
Laita tietoa mitä tarjoat ja kaipaat vastineeksi, ensin spostilla iirisneiti3 ja geemailpistecom. - Anonyymi
Ai sokerideittailu, mukavalta kuullostaa. Gmailissa mail2tapsa jos nainen sinustakin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä kik minavain1234567890
- Anonyymi
Myykö kukaan jalkakuvia? Snapchat alle niin lisään
- Anonyymi
Mä voisin myydä! Oisko kik parempi?
- Anonyymi
Mä voisin myydä! Mikä sun snapchat on?
- Anonyymi
Oulun seudulla voisi minua kiinnostaa jos sopiva löytyy. kik ilmari1655
- Anonyymi
18 vuotias hoikka poika ettis online sokeri iskää;)
Kik:verttiiw - Anonyymi
Mukava ystävällinen mies etsii sugarbabyä Etelä ja Itä-Suomi suunnasta. mail2tapsa Gmailissa. Viestittele jos kiinnostaa!
- Anonyymi
Etsin jotakuta joka haluisi silloin tällöin laittaa minulle vähän rahaa tai ostaa minulle sellaista mitä haluaisin/tarvitsen! Laskujen maksussa saa mielellään myös auttaa! En rupea seksisuhteeseen mutta voin myydä esim jalkakuvia!
- Anonyymi
Snapchat?
- Anonyymi
Täällä blondi kaunis neitokainen etsii ittelleen jota kuta, kenelle voisi vähän kuvia laitella rahasta👅
- Anonyymi
Kerro ihmeessä enemmänkin miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Täällä nuori neiti etsiskelee jotakuta, kenen kanssa keskustella laidasta - laitaan. Jakaa kuvia, ehkä videoitakin ❤️
- Anonyymi
Niin edelleen kerro kerro ihan rohkeasti vaan enemmänkin miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin edelleen kerro kerro ihan rohkeasti vaan enemmänkin miten yhteyttä jne
Onko kikkiä?
- Anonyymi
Snapchat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snapchat?
Eioo snappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kikkiä?
Kerro kerro
- Anonyymi
Kuopion seudulla olisi 55v mies vailla luotettavaa sugarbabyä .
- Anonyymi
PK-seudulla kaipailee kivannäköinen, hoikka, 38-vuotias kiva mies sugarbabya. Laita kikissä viestiä ja sovitaan lisää! Kik: nautiskelijaFIN
- Anonyymi
Täällä myös muodokas 41v nainen kiinnostunut sugardaddystä. Kivat herrasmiehet yhteyttä.. sovitaan pienestä sponssista ja vastapalveluksesta 😉
- Anonyymi
Laita kik tunnus kommentteihin niin otan yhteyttä.. Asun pirkanmaalla
- Anonyymi
Hei täällä 34v yh nainen. Toiveissa olisi löytää yksi vakituinen ja pidempi aikainen sokerisuhde jossa molemmat nautimme toistemme seurasta.
Mikäli kemiat kohtaavat ja juttu luistaa saat minusta seuraa melkeinpä minne vain. Olen iloinen, empaattinen ja omaan hyvät keskustelutaidot. Minut kehtaa ottaa seuralaiseksi myös julkisille paikoille.
Olen suomalainen, normaalipainoinen (175/75), kurvikas ja kauniiksikin kehuttu nainen. Olen vakituisessa toimistotyössä ja olen hiljattain eronnut kahden lapsen äiti.
Pystyn tapaamaan siis pääsääntöisesti aina joka toinen viikko ja toki yhteyttä voidaan pitää välissä myös etänä.
Itseäni kiinnostaa hieman minua varttuneempi mies joka tietää mitä haluaa, tekee ja osaa ottaa ohjat käsiinsä.
Mikäli kiinnostuit laita viestiä kik: kiirsikka0661- Anonyymi
Ai niin ja Uudeltamaalta!
- AnonyymiUUSI
Etsin sugardadya jolla on rahkeita maksaa mun 9000e ulosotto pois vuoden loppuun mennessä. En halua nähdä livenä, mutta olen valmis lähettämään erilaisia kuvia/videoita, käytettyjä alushousuja tms. Ihan mitä daddy haluaa. ;) Olen 29 vuotias, hyvässä kunnossa oleva, pitkä, hoikka, vaalea mimmi. Lisää kikissä sugarerika
Jutellaan siellä lisää <3
Ketjusta on poistettu 434 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331138SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2181096Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7291992Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36845- 42786
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6761It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9752+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723