Mistä sitten oikein tietää, että se mies on oikea sugardaddy, eikä vain sellainen mies, joka haluaa vaan panna nuorempaa ja kun miehen pitäisi vähän investoida suhteeseen, niin hän keksii selityksiä miksi juuri nyt ei voi tai lopettaa yhteydenpidon?
Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus
1Äänestä
Anonyymi00094
kameli kirjoitti:
Olen tuosta hommasta lukenut lähinnä "lehdistä" mutta kukapa setämies ei haluaisi paneskella nuorta tyttöä. Siinähän tietenkin on oma riskinsä, kun laittaa nahkavisan laulamaan, että saako sitä vastaan sitten sen uusimman IPhonen tai Mallorcanmatkan. Siinä vaaditaan molemmilta pelisilmää. Sellaisen sokerisetämiehen löytäminen, jolla on aikaa ja fyrkkaa panostaa tuollaiseen hommaan ja ei ole kaiken lisäksi ukkosetämies, voi olla vaikeaa. Sensijaan persaukisia ukkosetämiehiä, jotka vetäisee pari kertaa mielellään viikseen, löytyy pilvin pimein. Pelimimmin pitää sittem osata seuloa sieltä oikea tapaus
Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..
Kamelilta löytyy aina asiallinen kommentti asiaan kun asiaan, kunnioitan suuresti!! T: nuolen kuin lassie..
Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.
Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.
En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅
0Äänestä
Anonyymi00156
Anonyymi00094 kirjoitti:
Muistona omalle koiralle yli 40v takaa! Lassie ei nuole!
1Äänestä
Anonyymi00158
kameli kirjoitti:
Kiitos 😅 ei mun vastaukset aina niin asiallisia ole, mutta yritetään ainakin jollain tasolla pysyä aiheessa.
Oikeasti oman ikäisissä naisissa ei ole mitään vikaa. Aikuiset naiset on ihania, ja usein. estottomia, avoimia ja heitä saa naida miten haluaa ja minne haluaa.
En kiistä silti etteikö tässä viime aikoina olisi tehnyg ihan hitosti mieli saada viedä joskus paneskella nuoren notkean naisen kanssa. Se nyt meikäläisellä sitten menee ihan varmasti tuohon sokeriserämies hommaan, koska tuskin enää charmi riittää nuoren naisen viettelyyn 😅
Jos päätätkin aloittaa sokerideittailun niin meikäläinen olis hyvä ehdodas 👋🏻
Kiva kuulla. Yritetään tässä nyt selvitä iha tässä tämän oman paketin kanssa. Haaveillahan aina saa tottakai. Jos mä alkaisin säätämään nuoren nätin naisen kanssa päähän siinä vaan sekoaisi.
0Äänestä
Anonyymi00483
Et mistään
0Äänestä
Anonyymi00502
Anonyymi00158 kirjoitti:
Kiva kuulla. Yritetään tässä nyt selvitä iha tässä tämän oman paketin kanssa. Haaveillahan aina saa tottakai. Jos mä alkaisin säätämään nuoren nätin naisen kanssa päähän siinä vaan sekoaisi.
Nyt tässä tänöylnä saisit loputtomasti (ainakin melkein) pepun nuolentaa.. Sellainen rento asengo molemmille ja voisit hieman revittää ja kieli vaeltaisi suklaanapin ympärillä. Välillä suudeltaisiin. Pääosin saisit aluksi vaan ottaa vastaan ja huokailla. Sormet vaeltaisi pillun puolella.
1Äänestä
Anonyymi00551
Vicki.90 kirjoitti:
Moi voisin kokeilla
Postisi toimii?
0Äänestä
Anonyymi00614
kameli kirjoitti:
Kamelilla on vain peräaukko mielessä ja muuta varallisuutta ei ole kuin paskanen kulli!
0Äänestä
Anonyymi00615
Jos näin hieman sivullisena kommentois noihin "rahallisiin satsauksiin", että mikä/kuka se on määritellyt summat, millä "sokeri-isukin" tulee sponssata neitoa, jonka kans haluaa suhteen? Eikös se ole kahdenkekinen asia, kuinka sitä massia raottaa neidon suuntaan.. Ymmärrän, että vain taivas rajana, jos neito saa valita summat, mutta niin, edelleen, eiköhän se ole kahdenvälinen asia mihin lopputulokseen päädytään..
Kamelilla on vain peräaukko mielessä ja muuta varallisuutta ei ole kuin paskanen kulli!
.... Mutta jos se on rouhean kokoinen ja toimii köskettäessä, se on kultarolexiakin arvokkaampi kapine. Toinen on tietenkin trollaavat lerppamunat jotka katkerana inisee täällä typerine kommentteineen, osaamatta sanoa yhtään mitään.
Täältä voisi löytyä sopiva 😊 miten sinun kanssa voisi keskustella muualla kuin täällä julkisesti?
0Äänestä
Anonyymi00299
Anonyymi kirjoitti:
Onko vielä sokerityttö etsinnässä
täällä
0Äänestä
Anonyymi00455
Joooas kirjoitti:
Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊
Mistä päin?
0Äänestä
Anonyymi
Minä en ole juurikaan mikään sugarisä. Haluaisin , vanhan suhteeni avioidittua, suhteen, joka osaa eri eurooppalaisia kieliä jä haluaisi nautiskella Nykin keväästä. Sekä Bluesin tahdeista! Talvisesta kanariasta.
0Äänestä
Anonyymi00078
Mäkin haluaisin olla jonkun sugarbaby.Mistä niitä sugar dädejä oikeen löytyy.Terveisin 29v yh mutsi.
Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)
Hei minä tarvitsisin sugardaddyä. Olen 19v nuori aikuinen ja ketterä semmoinen
0Äänestä
Anonyymi00707
Anonyymi00174 kirjoitti:
Vieläkö on etsinnässä?
joo
0Äänestä
Anonyymi00083
Omaan elämäntapaan ja mieltymyksiin on vaikea löytää Sugar Daddyä, monenlaista kengänkuluttajaa on tuossa jengissä. Oli varmaan viides tai kuudes Sugar Daddy ehdokas, joka oli mieleiseni. Ei alkoholia, eikä huumeita, ei tupakkaa. Musikaalinen, kiinnostunut kirjallisuudesta ja erityisesti runoudesta, Ja seksistä... no kyllä tietty. Varallisuutta... kyllä. Ikä ei ollut ensimmäisenä listalla, mutta 55-70 v. oli haarukka.
0Äänestä
Anonyymi00086
No onkohan tuo erikoista, että saan instaan jatkuvasti pyyntöjä miehiltä, josko he saisivat olla mun sokerisetiä😆. Ja mulla on ikää 66 v.
0Äänestä
Anonyymi00123
Kannattaa mennä jonnekin jäähallin nurkalle ja pokata joku lätkänpelaaja! Jos itsellä on kuukaudessa rahaa pari sataa "löysänä" ja toisella kymppitonni, niin kyllä se persettä antamalla jotain antaa siitä miljoonastaan!
Kiinnostava olisi olla suger mutta ei mitään kalliita lahjoja ole vara ostella pelkän seuran vuoksi.
0Äänestä
Anonyymi00212
Voikohan sugardaddy toimia niin että se maksaisi sugarbabyn ulosottovelkoja suoraan ulosottoon?😅 Vai ainako ne vaan ostelee kalliita lahjoja ja ulkomaanmatkoja kuten annetaan ymmärtää? Kun haluaiskin vaan niistä veloista eroon eikä mitään turhanpäiväsyyksiä, ja jos tilille laittaa niin se näkyy verotiedoissa ja uo menee tieto. On tää vaikeeta, eikä tarttis ku "vaan" vajaa kymppitonnin. 😂🩷
0Äänestä
Anonyymi00387
Itse tein niin edelliselle, sillä oli yhteensä 14 tonnia ulosotossa.
0Äänestä
Anonyymi00393
Anonyymi00387 kirjoitti:
Itse hemmottelen yhtä nuorta naista kuukausittain 250 eurolla ja molemmilla hauskaa lisäksi kun käymme syömässä jne.
0Äänestä
Anonyymi00355
Täällä olis 29v vaalea tukkainen urheilullinen nainen! Etsin sugar daddyä koska oma palkka ei riitä elämiseen. En tiiä miten löytäisi aidon sugardaddyn. Ainoastaan tulee instagramissa niitä 5 000 euron viikkoraha sugar daddy huijauksia DM:ään…
1Äänestä
Anonyymi00356
Millaista sokerisuhdetta etsit?
0Äänestä
Anonyymi00357
Anonyymi00356 kirjoitti:
Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!
0Äänestä
Anonyymi00359
Anonyymi00357 kirjoitti:
Oon avoin aika paljon kaikelle, jos tulee hyvä sugar daddy eteen kenen kanssa synkkais!
Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷♂️
0Äänestä
Anonyymi00361
Anonyymi00359 kirjoitti:
Oma edellinen sokerisuhde oli samanikäisen kanssa kuin sinä nyt ja alkoi kun hän oli 23🤷♂️
Ootko sä minkä ikänen? ☺️
0Äänestä
Anonyymi00362
Anonyymi00361 kirjoitti:
Tällä hetkellä olen 40 vuotias 🤷♂️
0Äänestä
Anonyymi00365
Anonyymi00362 kirjoitti:
No sehän on hyvä 😄
0Äänestä
Anonyymi00367
Miten sinuun saisi yhteyden?
0Äänestä
Anonyymi00369
Anonyymi00367 kirjoitti:
No en kyllä tiiä, en rupee omia ig tms täällä huutamaan 😁
0Äänestä
Anonyymi00370
Anonyymi00369 kirjoitti:
Eihän sulla mitään sellaisia edes olekaan
0Äänestä
Anonyymi00372
Anonyymi00370 kirjoitti:
On mulla ig 😂 ja s postikin on semmonen mistä tunnistaa. Onks sul ehdotuksia?
0Äänestä
Anonyymi00379
Anonyymi00362 kirjoitti:
Entä tällä hetkellä?
0Äänestä
Anonyymi00380
Anonyymi00365 kirjoitti:
No sehän on hyvä 😄
En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.
En kirjoittanut eilen sen jälkeen kun kerroin ikäni.
Jani 40v.
0Äänestä
Anonyymi00381
Anonyymi00380 kirjoitti:
En eilen ehtinyt enää vastaamaan 🤷♂️ Olen tuo joka on 40v ja jolla oli aikaisempi saman ikäinen kuin sinä.
Jani 40v.
Ketä nyt edes kiinnostaa
0Äänestä
Anonyymi00388
Anonyymi00381 kirjoitti:
Ketä nyt edes kiinnostaa
Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷♂️ Jani
0Äänestä
Anonyymi00400
Anonyymi00357 kirjoitti:
Laita viestiä kikissä 48v miehelle : sporttiiii
0Äänestä
Anonyymi00406
Anonyymi00400 kirjoitti:
Ootko laittanut viestiä kikissä ?
0Äänestä
Anonyymi00409
Anonyymi00388 kirjoitti:
Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷♂️ Jani
Hei Jani, onko sulla kikkiä tms missä voin laittaa viestiä? T: Blondi 29v 😄 en oo laittanu mitään tuon ig kommentin jälkeen, en tiiä ketkä täällä keskustelee 😄
0Äänestä
Anonyymi00386
Hei olen 36 vuotias leski rouva.vakavaa suhdetta,mutta läheisyyttä kaipaan ja mukavaa mies seuraa.
0Äänestä
Anonyymi00390
Miksi huijaat tuolla sähköpostilla?
0Äänestä
Anonyymi00391
Anonyymi00390 kirjoitti:
En huijaa yhtään mitään. Miksi Sinä Aina puutut turhaan kaikkiin keskusteluihin noilla säälittävillä kirjoituksillasi? Et osaa mitään muuta?
0Äänestä
Anonyymi00443
Mitäs olet.
0Äänestä
Anonyymi00694
Kiinnostaisiko sua vähän yli 60 -vuotias huippukuntoinen miesseura?
0Äänestä
Anonyymi00410
Itsekkin etsin sugardaddyä kun on velkoja joita haluisin maksaa ja vanhempaa juttelu seuraa. Vaikea löytää mistään koska olen yleisesti todella yksityinen henkilö muuten. Olen blondi 22v nainen. :)
0Äänestä
Anonyymi00413
Mistäpäin olet?
0Äänestä
Anonyymi00414
Anonyymi00413 kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Pääkaupunki seudulta! <3
0Äänestä
Anonyymi00412
Mistä päin olet?
0Äänestä
Anonyymi00415
Pääkaupunki seudulta! :)
0Äänestä
Anonyymi00428
Iso-D taitaa olla sugardaddyjen kuningas.
0Äänestä
Anonyymi00470
Etsiikö täällä joku sugardaddy miespuolista seuraa? Terveisin 30vuotias söpö pienimies
0Äänestä
Anonyymi00481
Löytyisköhän sellasta sugardaddyy jonka kaa ei tarvis seksii harrastaa. Tai mikä ettei jos oikeest on hyvännäkönen :D t. Köyhä parikymppinen sinkkuäiti :(
0Äänestä
Anonyymi00603
laitan sulle kikis viestii , oon 26v 2 lapsen yh äippä
0Äänestä
Anonyymi00482
Kyllä varmaan mu se että löydätkö täältä sellaisen jolla oikeastikin olis rahaa tilillään ni hyvin pieni todennäköisyys
Etin itekki sugardaddya. Oon 24v nainen, opiskelija mut mihinkää seksisuhteeseen tms musta eioo! Tarvetta ois pienelle rahalle
0Äänestä
Anonyymi00500
kukaan ettis vielä sugarbaby pojusta laita viestiä
0Äänestä
Anonyymi00503
Voisin olla sugardaddy 06-alueella ja lähiseudut. kik: sokuripapa
0Äänestä
Anonyymi00505
Hei. Täällä ois urheilullinen ja mukava 31v mies joka etsii sokerityttöä. Mulla on ilmoitus seksitreffien puolella. Löytyy Kik: timoveikko
0Äänestä
Anonyymi00511
Hellouuu etsin sugardaddya😇 seksi suhteeseen ei oo kiinnostusta, enemmänkin sellaiseen jossa esim laitan kuvia sulle ja sä laitat vastineeksi rahaa🥺🙈 oon 20v nainen✨✨
0Äänestä
Anonyymi00512
Helou! Sä oot 20v tyttö😄. Jos meinaat rahhoo saada joudut kyllä vähän nahkalompsaa raottaa😅
0Äänestä
Anonyymi00611
Snapchat?
0Äänestä
Anonyymi00513
Hei, jos joku on pientä sponssia vailla, vaikka pidemmän aikaa, niin saa laittaa viestiä, katsotaan mitä keksitään :) Luottamuksella molemmin puolin, oma alue Etelä-Pohjanmaa, mutta ei väliä mistä olet. Kik SugaDaddy86
0Äänestä
Anonyymi00514
Sugarbaby tai sugarmilf jos sponssia vailla laita viestiä Etelä-suomi kik myrston
0Äänestä
Anonyymi00540
Täällä kiinnostunut! Laitoin sulle siellä viestiä!
0Äänestä
Anonyymi00518
Helsingistä luulis löytyvän helposti kun muistat reites levittää pyydettäessä tai viimeistään käskettäessä yleisesti ottaen kun ei noita sugarbabyjäkään huoraa kummempana pidetä vaikka se on alkujaan ollu yksinäisille bisnesmiehille tapa saada seuraa johon he kai hölmönä olettivat voivansa luottaa
Kelpaisko jollekkin sugar daddylle tai mammalle 25v sugar baby?😊 Ei tarvis mitään ulkomaanmatkoja tai lahjoja ostella, vaan muutamat laskut maksaa…😅
0Äänestä
Anonyymi00535
Todellakin kelpaa! Kerro itsestäsi suoraan sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
0Äänestä
Anonyymi00538
Kelpaa😃. Laita viestiä kik: myrston
0Äänestä
Anonyymi00539
Nyt puhut asiaa. Kyllä sitä jotain voi aina maksaa kunhan ei tarvii ihan satasia kuussa työntää kenenkään römpsään. Ihan seura tai joku kiusoittelu olis Ok. Siitä vois jotain heruu.
0Äänestä
Anonyymi00537
Löytyiskö tälle 44 vuotiaalle neidille, kivaa sokeri seuraa? 02 alue.
Millaiseen "systeemiin" olisit halukas ja valmis..? Miten yhteyttä jne? Postisi toimii? Tai Kik wa tms?
0Äänestä
Anonyymi00554
Löytyisköhän 44 v neidille joku kiva, terveydestään huolehtiva, SD täältä 02 A 🤭?
-Mymmeli
0Äänestä
Anonyymi00555
Löytyy kyllä miten yhteyttä?
0Äänestä
Anonyymi00580
Anonyymi00555 kirjoitti:
Laita sinä Kik osoite niin vastailen siihen. -Mymmeli
0Äänestä
Anonyymi00556
25-vuotias fiksu nuori nainen etsisi täällä kans 110% varmasti luottamuksellista suhdetta. Olen taloudellisesti todella ahtaassa tilanteessa, joten pienikin apu laskujen kanssa olisi enemmän kuin tarpeen. Kik jeppisjee_
0Äänestä
Anonyymi00558
kik:user:sgrdd300_z6g
etsii nuorta timmiä naista etelä suomesta. Oon hyvin toimeentuleva 35v kantasuomalainen mies<3
Hyvät suulliset taidot ois plussa :P
kik: sgrdd300_z6g
0Äänestä
Anonyymi00570
Vastaathan sitten myös
0Äänestä
Anonyymi00576
Ootko jeppisjee jo kuolla kupsahtanut kun et edes vastaa viesteihinkään
0Äänestä
Anonyymi00559
Uskaltaaks joku alkaa sugardaddyks kuustoista vuotiaalle nätille tytölle? T: Vilma16
0Äänestä
Anonyymi00562
Missäpäin Wilma16 miten yhteyttä jne
0Äänestä
Anonyymi00564
Anonyymi00562 kirjoitti:
Kuopiosta oon. Vilma
0Äänestä
Anonyymi00565
Anonyymi00564 kirjoitti:
Kuopiosta oon. Vilma
Olisi kiva tutustua sinuun Mitä olisit vailla suhteelta Olen Kuopion seudulla M 55v
0Äänestä
Anonyymi00566
Anonyymi00564 kirjoitti:
Kuopiosta oon. Vilma
Viestitellään kik jurttu0 toimii
0Äänestä
Anonyymi00567
Anonyymi00564 kirjoitti:
Kuopiosta oon. Vilma
Entä oikea Wilma16?
0Äänestä
Anonyymi00568
Anonyymi00567 kirjoitti:
Entä oikea Wilma16?
En ole käyttänyt nikkiä Wilma vaan Vilma. Vilma
0Äänestä
Anonyymi00569
Anonyymi00568 kirjoitti:
Et kuitenkaan vastaa minun viesteihin . M 55v
0Äänestä
Anonyymi00571
Anonyymi00568 kirjoitti:
No miten yhteyttä
0Äänestä
Anonyymi00572
Anonyymi00571 kirjoitti:
No miten yhteyttä
Ei se tää Vilma haluu oikeesti mitään uskokaa jo😂
0Äänestä
Anonyymi00573
Anonyymi00572 kirjoitti:
No nimenomaan eihän kukaan usko että olisi edes mikään Vilma vaan pikemminkin pikkuvilmeri
0Äänestä
Anonyymi00574
Anonyymi00573 kirjoitti:
No nimenomaan eihän kukaan usko että olisi edes mikään Vilma vaan pikemminkin pikkuvilmeri
Vili vilperi
0Äänestä
Anonyymi00561
Kyllä kiinnostaa jos on mieleinen. M 55v p-savo
0Äänestä
Anonyymi00563
Turun suunnalta olisi kiva löytää nainen joka on juuri aloittamassa tämän harrastuksen, siis seksiä korvausta vastaan. Voit olla parikymppinen tai vanhempi jopa 40v. Laita viestiä kikillä sponssi47
0Äänestä
Anonyymi00575
Ei täälläkään ole aitoja henkilöitä näköjään.
0Äänestä
Anonyymi00581
Etsinnässä sugardaddy. Sponssi, keskustelu, kuvat ja puhelut. Kik: Kkisumir
0Äänestä
Anonyymi00582
Noita on varmaan paree etsiä helsingistä mu sekin on tulkinnan varasta että kumpaa niillä on enemmän rahaa vai velkaa
0Äänestä
Anonyymi00583
Vieläkö löytyis halukasta sugarbabea, voit olla vanhempikin. Mun Kik on:. sponsori48
0Äänestä
Anonyymi00585
Turun suunnalta edelleen etsin naisseuraa. Voisit olla esim tuorehko yh. Kik sponssi47
0Äänestä
Anonyymi00586
Hei! Täällä olisi myös kiinnostusta olemaan jonkun sugarbaby. Olen 31v. tyttö ja ei omat varat ei mihinkään ylimääräiseen riitä. Voisit vähän autella välillä laskujen makselussa tai tarjota jotain luksusta elämääni ;)
kik Belaa576 jos jotain kiinnostaa auttaa rahallisesti, jutskataan siellä lisää.
0Äänestä
Anonyymi00589
vaan olisihan se hyvä jos ja kun nää oppisivat vastaamaan viesteihinkin ja yhteydenottoihin muutenkin
0Äänestä
Anonyymi00590
Anonyymi00589 kirjoitti:
vaan olisihan se hyvä jos ja kun nää oppisivat vastaamaan viesteihinkin ja yhteydenottoihin muutenkin
ketä meinaat
0Äänestä
Anonyymi00591
Anonyymi00590 kirjoitti:
ketä meinaat
kaikkia
0Äänestä
Anonyymi00593
Hei vaan! :) Löytyisiköhän 27-vuotiaalle neidolle syvällistä jutteluseuraa ja elämänkokemusten jakamista? Katsotaan yhdessä, mihin kaikki johtaa ja ollaan yhdessä avoimia. Ei varsinaista sponssia, pieni laina tulisi tarpeeseen ja vastineeksi saat minusta pysyvämmän ja luotettavan kumppanin itsellesi <3
0Äänestä
Anonyymi00594
Löytyypä hyvinkin. Suoraa viestiä sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen niin katsotaan yhdessä juuri sinulle sopivinta diiliä.
0Äänestä
Anonyymi00595
Anonyymi00594 kirjoitti:
Löytyypä hyvinkin. Suoraa viestiä sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen niin katsotaan yhdessä juuri sinulle sopivinta diiliä.
Laitettu😚
0Äänestä
Anonyymi00596
Anonyymi00594 kirjoitti:
Saitko vastaukseni?
0Äänestä
Anonyymi00597
Jos olet nätti ja hoikka, niin olen kiinnostunut
0Äänestä
Anonyymi00598
Anonyymi00597 kirjoitti:
Nätistä en tiedä 😅 mutta hoikka ja pienikokoinen olen
0Äänestä
Anonyymi00599
Anonyymi00598 kirjoitti:
No se nättiys on aina katsojan päätettävissä☺ Jos kiinnostusta on jutusteluun ja miksei muuhunkin, niin pure.assfun ät gmail piste com
0Äänestä
Anonyymi00600
Anonyymi00599 kirjoitti:
No se nättiys on aina katsojan päätettävissä☺ Jos kiinnostusta on jutusteluun ja miksei muuhunkin, niin pure.assfun ät gmail piste com
Koodasin siel!
0Äänestä
Anonyymi00601
Voisiko joku auttaa abirissen maksamisessa. Voidaan tutustuu ja jutella ;)
Kik: pupsukka
0Äänestä
Anonyymi00604
Mikä on abirisse?
0Äänestä
Anonyymi00606
Lemböölän villistä yöstä löytyy.
0Äänestä
Anonyymi00607
Olenhan minäkin täällä vailla sugar babyä Kuopion seudulta
0Äänestä
Anonyymi00608
Turunseudulta kun löytyisi sugarbaby jonka rintoja saisin palvoa. Ei tarvitsisi muuta seksiä. kzetor olisi kik
0Äänestä
Anonyymi00609
Kyllä täältäkin löytää jos haluut oikeesti.
0Äänestä
Anonyymi00610
Minä itse löysin maalta oman sugar daddyn. Olin ennenkin kokeillut yhtä toista mutta ei toiminut. Mutta tämän kanssa toimi. Ja toimii vieläkin. Hän kyllä maksaa avokätisesti lähes kaiken. Ja seksiä on upeeta. On minua vanhempi. Mutta olen opiskellut ja kulkenut hyvissä vaatteissa ja koruissa, kiitos hänen. On kohtelias ja auttavainen. On upeeta elämää. Hän nauttii minusta ja minä hänestä.
0Äänestä
Anonyymi00612
Sugarbabyja jotka olisi kiinnostuneita löytämään sugardaddyn, ilman seksiä, voisi vaikka vastata snapchatillaan niin lisään!
0Äänestä
Anonyymi00617
Kiinnostaisi, mut eioo snapchattiä :(
0Äänestä
Anonyymi00619
Anonyymi00617 kirjoitti:
Laita lataukseen
0Äänestä
Anonyymi00631
Mikä snapchattisi on?
0Äänestä
Anonyymi00636
Vieläkö kaipailet babya? :)
0Äänestä
Anonyymi00637
Muuta vaihtoehtoa, kuin sc?
0Äänestä
Anonyymi00641
Anonyymi00636 kirjoitti:
Kyllä
0Äänestä
Anonyymi00663
Itsekin etsin ,ilman seksiä jonkun sugar daddyn tai Babyn oon 33v mies. Varsinais suomessa
0Äänestä
Anonyymi00709
täälä
0Äänestä
Anonyymi00613
Älkää unohtako setän saalistus osoitetta joita useita missä nuoria tyttökä ja poikia seuraa somea! https://aijaa.com/ <<<
0Äänestä
Anonyymi00616
Täälläkin Turusta 30-v nainen etsii itselleen mahdollista sugardaddyä, opinnot alkaa olemaan pulkassa ja opintolainan takaisinmaksu alkaa olemaan ajankohtaista. Harrastan pilatesta ja kehonpainotreenejä 5 kertaa viikossa, en polta enkä juo ja käyn töissä arkisin. Minusta saa hyvää ja järkevää seuraa, sinä päätät mitä tehdään :)
0Äänestä
Anonyymi00618
Harmi että sä oot kaulan.. itse on Helsingissä M38
0Äänestä
Anonyymi00626
sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyy
0Äänestä
Anonyymi00622
Löytyykö vielä sponsoria? Joku hyvin toimeentuleva prinssi, joka voisi auttaa neitoa hädässä. Mielellään aikuinen, ei mitään pikkupoikaa. Tarjoan vastineeksi ystävyyttä, juttuseuraa, ymmärrystä, kuuntelua, kannustusta, tsemppausta - ihan mitä haluat ja kaipaat. Tulen loppupeleissä edullisemmaksi kuin psykologin käynnit ;) Laita tietoa mitä tarjoat ja kaipaat vastineeksi, ensin spostilla iirisneiti3 ja geemailpistecom.
0Äänestä
Anonyymi00623
Ai sokerideittailu, mukavalta kuullostaa. Gmailissa mail2tapsa jos nainen sinustakin.
0Äänestä
Anonyymi00624
Ota yhteyttä kik minavain1234567890
0Äänestä
Anonyymi00625
Myykö kukaan jalkakuvia? Snapchat alle niin lisään
0Äänestä
Anonyymi00630
Mä voisin myydä! Oisko kik parempi?
0Äänestä
Anonyymi00632
Mä voisin myydä! Mikä sun snapchat on?
0Äänestä
Anonyymi00627
Oulun seudulla voisi minua kiinnostaa jos sopiva löytyy. kik ilmari1655
0Äänestä
Anonyymi00628
18 vuotias hoikka poika ettis online sokeri iskää;) Kik:verttiiw
0Äänestä
Anonyymi00629
Mukava ystävällinen mies etsii sugarbabyä Etelä ja Itä-Suomi suunnasta. mail2tapsa Gmailissa. Viestittele jos kiinnostaa!
0Äänestä
Anonyymi00633
Etsin jotakuta joka haluisi silloin tällöin laittaa minulle vähän rahaa tai ostaa minulle sellaista mitä haluaisin/tarvitsen! Laskujen maksussa saa mielellään myös auttaa! En rupea seksisuhteeseen mutta voin myydä esim jalkakuvia!
0Äänestä
Anonyymi00642
Snapchat?
0Äänestä
Anonyymi00634
Täällä blondi kaunis neitokainen etsii ittelleen jota kuta, kenelle voisi vähän kuvia laitella rahasta👅
0Äänestä
Anonyymi00635
Kerro ihmeessä enemmänkin miten yhteyttä jne
0Äänestä
Anonyymi00638
Täällä nuori neiti etsiskelee jotakuta, kenen kanssa keskustella laidasta - laitaan. Jakaa kuvia, ehkä videoitakin ❤️
0Äänestä
Anonyymi00639
Niin edelleen kerro kerro ihan rohkeasti vaan enemmänkin miten yhteyttä jne
0Äänestä
Anonyymi00640
Anonyymi00639 kirjoitti:
Onko kikkiä?
0Äänestä
Anonyymi00643
Snapchat?
0Äänestä
Anonyymi00644
Anonyymi00643 kirjoitti:
Snapchat?
Eioo snappia.
0Äänestä
Anonyymi00645
Anonyymi00640 kirjoitti:
Onko kikkiä?
Kerro kerro
0Äänestä
Anonyymi00647
Kuopion seudulla olisi 55v mies vailla luotettavaa sugarbabyä .
0Äänestä
Anonyymi00648
PK-seudulla kaipailee kivannäköinen, hoikka, 38-vuotias kiva mies sugarbabya. Laita kikissä viestiä ja sovitaan lisää! Kik: nautiskelijaFIN
0Äänestä
Anonyymi00684
Edelleen etsinnässä, sillä sopivaa ei ole löytynyt: laita viestiä nautiskelijaFIN
0Äänestä
Anonyymi00685
Anonyymi00684 kirjoitti:
Edelleen etsinnässä, sillä sopivaa ei ole löytynyt: laita viestiä nautiskelijaFIN
Ja jos laitat viestiä: en ole joka päivä Kikin äärellä, joten odota kärsivällisesti vastausta. Se kyllä tulee kaikkiin yhteydenottoihin 😊
0Äänestä
Anonyymi00649
Täällä myös muodokas 41v nainen kiinnostunut sugardaddystä. Kivat herrasmiehet yhteyttä.. sovitaan pienestä sponssista ja vastapalveluksesta 😉
0Äänestä
Anonyymi00650
Laita kik tunnus kommentteihin niin otan yhteyttä.. Asun pirkanmaalla
0Äänestä
Anonyymi00651
Hei täällä 34v yh nainen. Toiveissa olisi löytää yksi vakituinen ja pidempi aikainen sokerisuhde jossa molemmat nautimme toistemme seurasta.
Mikäli kemiat kohtaavat ja juttu luistaa saat minusta seuraa melkeinpä minne vain. Olen iloinen, empaattinen ja omaan hyvät keskustelutaidot. Minut kehtaa ottaa seuralaiseksi myös julkisille paikoille.
Olen suomalainen, normaalipainoinen (175/75), kurvikas ja kauniiksikin kehuttu nainen. Olen vakituisessa toimistotyössä ja olen hiljattain eronnut kahden lapsen äiti.
Pystyn tapaamaan siis pääsääntöisesti aina joka toinen viikko ja toki yhteyttä voidaan pitää välissä myös etänä.
Itseäni kiinnostaa hieman minua varttuneempi mies joka tietää mitä haluaa, tekee ja osaa ottaa ohjat käsiinsä.
Mikäli kiinnostuit laita viestiä kik: kiirsikka0661
0Äänestä
Anonyymi00652
Ai niin ja Uudeltamaalta!
0Äänestä
Anonyymi00655
Vastaathan siellä kikissä sitten myös!?!
0Äänestä
Anonyymi00658
Mikset edelleenkään siellä kikissä vastaile?
0Äänestä
Anonyymi00653
Etsin sugardadya jolla on rahkeita maksaa mun 9000e ulosotto pois vuoden loppuun mennessä. En halua nähdä livenä, mutta olen valmis lähettämään erilaisia kuvia/videoita, käytettyjä alushousuja tms. Ihan mitä daddy haluaa. ;) Olen 29 vuotias, hyvässä kunnossa oleva, pitkä, hoikka, vaalea mimmi. Lisää kikissä sugarerika
Jutellaan siellä lisää <3
0Äänestä
Anonyymi00654
Jos itse hakisin sugarbabya/babyja niin ehtaa live tapaamista ainoastaan,voisi shoppailla huoletta,tmatkustella ja koska ei omia lapsia eikä perillisiä niin johonkinhan rahat ja omaisuus olisi työnnettävä. Välillä joskus unelmoinut että olisi 3-4 beibeä kainalossa tyttärinä....eikä niiden kanssa harrasteta sexjuttyja vaan pidetään hauskaa. Silleen omalla kohdallani aattelin tän teeman.
0Äänestä
Anonyymi00656
No maksatko mun ulosottovelan nii lähden mielelläni sun kanssa viettään aikaa, mitä vaa keksitään!
0Äänestä
Anonyymi00659
Anonyymi00656 kirjoitti:
No maksatko mun ulosottovelan nii lähden mielelläni sun kanssa viettään aikaa, mitä vaa keksitään!
Tottakai kaikki onnistuu, mutta ensin pitää nähä livenä ja natsaako jutut yhtään eli ollaanko samalla aaltopituudella vai inhooko toista. Koska haluan pitempiaikaista nuorta seuraa ja pitää pystyä tuleen toimeen toisten babyjen kanssa,olisi iso asia mulle itselle että oltaissiin vaikka jouluna kaikki suurta perhettä. Sulla voi olla lapsiakin se ei este. Itse olen alta 50v ja sun pitäisi pystyä olemaan vaikka noin useampi viikko poissa Suomesta kun itse asun suomessa vain n.juhannukseta jouluun.
0Äänestä
Anonyymi00661
Anonyymi00659 kirjoitti:
Tottakai kaikki onnistuu, mutta ensin pitää nähä livenä ja natsaako jutut yhtään eli ollaanko samalla aaltopituudella vai inhooko toista. Koska haluan pitempiaikaista nuorta seuraa ja pitää pystyä tuleen toimeen toisten babyjen kanssa,olisi iso asia mulle itselle että oltaissiin vaikka jouluna kaikki suurta perhettä. Sulla voi olla lapsiakin se ei este. Itse olen alta 50v ja sun pitäisi pystyä olemaan vaikka noin useampi viikko poissa Suomesta kun itse asun suomessa vain n.juhannukseta jouluun.
Ok! Ootko nyt Suomessa? Voidaan nähdä
0Äänestä
Anonyymi00662
Anonyymi00661 kirjoitti:
Olen kyllä ja voidaan nähdä. Mites yhteyttä
0Äänestä
Anonyymi00664
Anonyymi00661 kirjoitti:
Jaaha....joku vetikin välistä 😆 kun en ollut paikalla. Rekkasin itteni tänne ja kikkiinkin (jussipitk) niin helpottaa elämää. Kyllä nyt Lahti huudeilla liikun ja nyt poikkeus uudenvuoden jälkeen lämpösemmät tuulet kutsuvat ja seuralaiset puuttuu. Oletko muuten mitä ikähaarukkaa? Saa muutkin infoilla ittestään porukassa olisi hauskempaa.
0Äänestä
Anonyymi00657
Löytyy kyllä jos oot samalta suunnalta ja liveseuraa tarjoat M 60 Pohjois-savo
0Äänestä
Anonyymi00665
Ei löydy sugarbabyä ainakaan vaikka moni mielellään haluaisi nuorelle maksaa jotta saisi hyväillä nuorta naista. M 56v Kuopion lähellä olen . Luotettava ja kiva mies muutenkin.
0Äänestä
Anonyymi00672
Harmi kun olet niin kaukana! Ja jos nyt 41v voi sanoa nuoreksi 😉 jos milloinkaan liikut Tampereella niin laita tähän kommenttia 😘
0Äänestä
Anonyymi00666
Löytyykö 33v naantalista kotoisin olevalle miehelle sugardaddya tai babya tai mammaa ,joka voisi tukea minua elämässäni en pyydä rahaa. Auttaisi kohentamaan imagoani ja löytämään sen oikean naisen.
0Äänestä
Anonyymi00667
Löytyykö täältä kikkuratukkaiselle nuorelle naiselle sugardaddya? Olen 21v. ja aikalailla valmis mihin vaan.
0Äänestä
Anonyymi00668
Onks sul kik tai jotain muuta et vois ottaa yhteyttä?
0Äänestä
Anonyymi00669
Anonyymi00668 kirjoitti:
kik: kainalokaveri ;)
0Äänestä
Anonyymi00670
Missä päin olet?
0Äänestä
Anonyymi00671
Anonyymi00670 kirjoitti:
Missä päin olet?
pääkaupunkiseudulta😊
0Äänestä
Anonyymi00673
Hei, Täällä olisi varakas kryptosijoittaja, joka etsii nuorta 18-25 vuotiasta naista tyttöystäväksi. Olen 32v urheilullinen ja jalat maassa oleva mies. Arvostan sosiaalisuutta ja hauskanpitoa. Asun Keski-Suomessa. Yhteydenotot telegrammilla: username: Uunilohi150
Ei ole hirmu kaukana Oulusta aja Jyväskyläänkään.Täällä olisi vanhempi herra?
0Äänestä
Anonyymi00678
Anonyymi00677 kirjoitti:
Joo hei miten suhun saa yhteyden muualla? :)
0Äänestä
Anonyymi00679
Anonyymi00678 kirjoitti:
kik ilmari1655
0Äänestä
Anonyymi00680
täällä yks sugarbaby etsisi sugardaddyä!
0Äänestä
Anonyymi00681
Mistäpäin oot ja minkä ikäinen ja muut mittasi?
0Äänestä
Anonyymi00682
Mä edelleen etsin sugardadya jolla on rahkeita maksaa 9000e suoraan ulosottoon tän kuun aikana. Ei tarvi mulle maksaa mitään. Korvaan tämän sitten miten sovitaan. Haluan velat pois pyörimästä mielestä. Ota yhteyttä kikissä sugarerika, jos pystyt auttamaan neitoa hädässä.
0Äänestä
Anonyymi00683
Helsingistä oman väittämänsä mukaan heillä pitäs olla rahaa tai totuus kuitee olla toinen
Vastaukset 310
Vanhimmat
löytyy nimimerkki ja tämän puulaakin s.posti
Voishan se löytyykin laita postia
Nämä sokeriisukit on täysiä sikoja pistävät vaihtoon kun alkaa tympiä.. Iljettävät kurpat käyttää loppupelissä hyväkseen tyttö parkoja..
Mistä sitten oikein tietää, että se mies on oikea sugardaddy, eikä vain sellainen mies, joka haluaa vaan panna nuorempaa ja kun miehen pitäisi vähän investoida suhteeseen, niin hän keksii selityksiä miksi juuri nyt ei voi tai lopettaa yhteydenpidon?
Muistona omalle koiralle yli 40v takaa! Lassie ei nuole!
Et mistään
Haluaisitko olla minun sugar daddyni😉
Laita kuva
Moi voisin kokeilla
Millaista haluaisit kokeilla?
Kesä ja nämä kelit pistää todellakin hormonit hyrräämään. Olisi kiva pitää ulkona lystiä ja riettailla
Nyt tässä tänöylnä saisit loputtomasti (ainakin melkein) pepun nuolentaa.. Sellainen rento asengo molemmille ja voisit hieman revittää ja kieli vaeltaisi suklaanapin ympärillä. Välillä suudeltaisiin. Pääosin saisit aluksi vaan ottaa vastaan ja huokailla. Sormet vaeltaisi pillun puolella.
Postisi toimii?
Jos näin hieman sivullisena kommentois noihin "rahallisiin satsauksiin", että mikä/kuka se on määritellyt summat, millä "sokeri-isukin" tulee sponssata neitoa, jonka kans haluaa suhteen? Eikös se ole kahdenkekinen asia, kuinka sitä massia raottaa neidon suuntaan.. Ymmärrän, että vain taivas rajana, jos neito saa valita summat, mutta niin, edelleen, eiköhän se ole kahdenvälinen asia mihin lopputulokseen päädytään..
.... Mutta jos se on rouhean kokoinen ja toimii köskettäessä, se on kultarolexiakin arvokkaampi kapine. Toinen on tietenkin trollaavat lerppamunat jotka katkerana inisee täällä typerine kommentteineen, osaamatta sanoa yhtään mitään.
No kyllä
Kunhan et oke mies
Savon,Kuopion alueella varakas sokerinen isä .Nimimerkin tämän sivuston osoite , löytyy luotettava setä.
Hei!
Löytyy..viestiä.
hei! miten sulle voi laittaa viestiä?
Tästä! En oo kyllä valitettavasti viel edes 30 vuotias mutta muuten loistava löytö.
Onko vielä sokerityttö etsinnässä
Ehkä. Jos löytyy vaan joku sopiva😊
Täältä voisi löytyä sopiva 😊 miten sinun kanssa voisi keskustella muualla kuin täällä julkisesti?
täällä
Mistä päin?
Minä en ole juurikaan mikään sugarisä. Haluaisin , vanhan suhteeni avioidittua, suhteen, joka osaa eri eurooppalaisia kieliä jä haluaisi nautiskella Nykin keväästä. Sekä Bluesin tahdeista! Talvisesta kanariasta.
Mäkin haluaisin olla jonkun sugarbaby.Mistä niitä sugar dädejä oikeen löytyy.Terveisin 29v yh mutsi.
täällä olis yksi
Vieläkö on etsinnässä?
Moi ! Täältä löytyisi 50v sugardaddy. Laita viestiä ;)
Posti toimii?
Haluaisitko olla minun sugar daddy?🤩
Todellakin haluan
Hei, mä voisin laittaa viestiä☺️
Laita vaikka kikissä viestiä, tämä Suomi posti ei ole käytössä. Kik on. sporttiiii
Etsitkö miestä vai naista?
Etsin naista luonnollisesti...
Oletko vielä halukas olemaan sugardaddy?
Olen tietenkin! Miten sinuun saan yhteyden?
Vieläkö etsit?
Moikka. Missä siun kanssa vois jutella?:)
Kyllä etsin
slaidaa mun ig dm @milakorhon3n jutellaan siellä lisää
Mobilepay
Täältä
Kesä mökillä
Talvi turkin lämmössä
Hei voisitko olla minun sugardaddy?
Olen 19vuotias- nuori aikuinen ketterä ku mikä.
Hei minä tarvitsisin sugardaddyä. Olen 19v nuori aikuinen ja ketterä semmoinen
joo
Omaan elämäntapaan ja mieltymyksiin on vaikea löytää Sugar Daddyä, monenlaista kengänkuluttajaa on tuossa jengissä. Oli varmaan viides tai kuudes Sugar Daddy ehdokas, joka oli mieleiseni. Ei alkoholia, eikä huumeita, ei tupakkaa. Musikaalinen, kiinnostunut kirjallisuudesta ja erityisesti runoudesta, Ja seksistä... no kyllä tietty. Varallisuutta... kyllä. Ikä ei ollut ensimmäisenä listalla, mutta 55-70 v. oli haarukka.
No onkohan tuo erikoista, että saan instaan jatkuvasti pyyntöjä miehiltä, josko he saisivat olla mun sokerisetiä😆. Ja mulla on ikää 66 v.
Kannattaa mennä jonnekin jäähallin nurkalle ja pokata joku lätkänpelaaja! Jos itsellä on kuukaudessa rahaa pari sataa "löysänä" ja toisella kymppitonni, niin kyllä se persettä antamalla jotain antaa siitä miljoonastaan!
Itse persaukisena miehenä en menisi siipeilemään.
Ja sun yhteystietosi on
Moikka
Kiinnostava olisi olla suger mutta ei mitään kalliita lahjoja ole vara ostella pelkän seuran vuoksi.
Voikohan sugardaddy toimia niin että se maksaisi sugarbabyn ulosottovelkoja suoraan ulosottoon?😅 Vai ainako ne vaan ostelee kalliita lahjoja ja ulkomaanmatkoja kuten annetaan ymmärtää? Kun haluaiskin vaan niistä veloista eroon eikä mitään turhanpäiväsyyksiä, ja jos tilille laittaa niin se näkyy verotiedoissa ja uo menee tieto. On tää vaikeeta, eikä tarttis ku "vaan" vajaa kymppitonnin. 😂🩷
Täällä kiinnostunut
Jollekin yh-äipälle voisin olla sugardad :)
Et voisi
Mä en oo yh äippä mutta sinkku 18v äippä💁🏼♀️
Kiinnostaa ;)
Kerro 18v äippä lisää miten yhteyttä jne
VAuuuu kiinnostaa todella.
Täällä olis yh äippä 🤩👋🏼
mä oon yh☺️ oo mulle
hei täälä 17v etin sugar daddy
Mitä tarjoat sugardaddylle
Etitkö?
Kik: sokuripapa
Sitä kanssa hieman mietin. Kiinnostelis kokeilla olla jonkun sugar baby..
Missä päin olet rain_nora
Soita Sofia Belörfille ja kysy. Sofiaa on niin monet nussinut, aivan liian monet.
Mistähän löytyisi SugarMilff
Mistähän SugarMilff löytää SakariB:n?
Ihan SakariB:stä oli nyt kyse eikä susta
Täällä kyllä olis 35v Milf joka olis kiinnostunut tälläisestä 🤭
Sakarib löytyy etelälapista
Miten suhun saa yhteyden
Onko se sitten sugardaddy vai mikä kun näen säännöllisesti yhtä paljon vanhempaa ja se maksaa mulle joka kerta 150e.
Ei kuulosta kohtuutomalta,,taitaa molemmat olla tyytyväisiä järjestelyyn.
Et sä kai huoraa kummempi ole jos panosta tuon saat ja hän on asiakas
Löytyyhän meitä..
Kik kisuille
Itse hemmottelen yhtä nuorta naista kuukausittain 250 eurolla ja molemmilla hauskaa lisäksi kun käymme syömässä jne.
Täällä olis 29v vaalea tukkainen urheilullinen nainen!
Etsin sugar daddyä koska oma palkka ei riitä elämiseen.
En tiiä miten löytäisi aidon sugardaddyn.
Ainoastaan tulee instagramissa niitä 5 000 euron viikkoraha sugar daddy huijauksia DM:ään…
No sehän on hyvä 😄
On mulla ig 😂 ja s postikin on semmonen mistä tunnistaa. Onks sul ehdotuksia?
Entä tällä hetkellä?
Jani 40v.
Ketä nyt edes kiinnostaa
Ehkäpä tuota 29 vuotiasta jolle eilen kirjoittelin 🤷♂️
Jani
Ootko laittanut viestiä kikissä ?
Hei Jani, onko sulla kikkiä tms missä voin laittaa viestiä? T: Blondi 29v 😄 en oo laittanu mitään tuon ig kommentin jälkeen, en tiiä ketkä täällä keskustelee 😄
Hei olen 36 vuotias leski rouva.vakavaa suhdetta,mutta läheisyyttä kaipaan ja mukavaa mies seuraa.
En huijaa yhtään mitään. Miksi Sinä Aina puutut turhaan kaikkiin keskusteluihin noilla säälittävillä kirjoituksillasi? Et osaa mitään muuta?
Mitäs olet.
Kiinnostaisiko sua vähän yli 60 -vuotias huippukuntoinen miesseura?
Itsekkin etsin sugardaddyä kun on velkoja joita haluisin maksaa ja vanhempaa juttelu seuraa. Vaikea löytää mistään koska olen yleisesti todella yksityinen henkilö muuten. Olen blondi 22v nainen. :)
Mistäpäin olet?
Pääkaupunki seudulta! <3
Mistä päin olet?
Pääkaupunki seudulta! :)
Iso-D taitaa olla sugardaddyjen kuningas.
Etsiikö täällä joku sugardaddy miespuolista seuraa? Terveisin 30vuotias söpö pienimies
Löytyisköhän sellasta sugardaddyy jonka kaa ei tarvis seksii harrastaa. Tai mikä ettei jos oikeest on hyvännäkönen :D t. Köyhä parikymppinen sinkkuäiti :(
laitan sulle kikis viestii , oon 26v 2 lapsen yh äippä
Kyllä varmaan mu se että löydätkö täältä sellaisen jolla oikeastikin olis rahaa tilillään ni hyvin pieni todennäköisyys
Moii muakin kiinnostais sugardaddy :3 20v söpö opiskelija
Laita kikissä viestiä nikillä: sporttiiii
Löytyisköhän 44-vuotiaalle sugar daddya? 😃
Riippuu voiko 39 vuotiasta kutsu sillä nimellä :p
Löytyy, miten suhun saa yhteyttä?
Aivan varmasti löytyy😉
Etin itekki sugardaddya. Oon 24v nainen, opiskelija mut mihinkää seksisuhteeseen tms musta eioo! Tarvetta ois pienelle rahalle
kukaan ettis vielä sugarbaby pojusta laita viestiä
Voisin olla sugardaddy 06-alueella ja lähiseudut.
kik: sokuripapa
Hei. Täällä ois urheilullinen ja mukava 31v mies joka etsii sokerityttöä. Mulla on ilmoitus seksitreffien puolella. Löytyy Kik: timoveikko
Hellouuu etsin sugardaddya😇 seksi suhteeseen ei oo kiinnostusta, enemmänkin sellaiseen jossa esim laitan kuvia sulle ja sä laitat vastineeksi rahaa🥺🙈 oon 20v nainen✨✨
Helou! Sä oot 20v tyttö😄. Jos meinaat rahhoo saada joudut kyllä vähän nahkalompsaa raottaa😅
Snapchat?
Hei, jos joku on pientä sponssia vailla, vaikka pidemmän aikaa, niin saa laittaa viestiä, katsotaan mitä keksitään :) Luottamuksella molemmin puolin, oma alue Etelä-Pohjanmaa, mutta ei väliä mistä olet. Kik SugaDaddy86
Sugarbaby tai sugarmilf jos sponssia vailla laita viestiä Etelä-suomi kik myrston
Täällä kiinnostunut! Laitoin sulle siellä viestiä!
Helsingistä luulis löytyvän helposti kun muistat reites levittää pyydettäessä tai viimeistään käskettäessä yleisesti ottaen kun ei noita sugarbabyjäkään huoraa kummempana pidetä vaikka se on alkujaan ollu yksinäisille bisnesmiehille tapa saada seuraa johon he kai hölmönä olettivat voivansa luottaa
Löytyisikö täältä sugardaddya Etelä-Savosta olevalle transmiehelle, joka ei ole käynyt leikkauksia läpi, mutta hormonihoitoja kyllä?
Kik löytyy myös profiilista
Ei löytyisi eikä todellakaan löydy
Täällä 18v likka vailla sugardaddyä😇
Puhsex?
Puhsex?
Missäpäin etsit?
Mistä päin oot? 24vee mies vois olla kiinnostunut
Etsiikö joku sugarbeibä. Olen 21 blondi. Asun uusimalla. Jos kiinnostaa nii tuu instagramiin juttelee lisää nea_thompson.
Minä etsin. Minuun saa yhteyden kik: myrston
Käykö puhsex korvausta vastaan?
Hakusessa ois sugardaddy 30v naiselle.. kik sugarbabe19931
Miksei nää koskaan edes toimi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18518782/onko-heinolassa-neitosia-jotka-haluaa-neitsyydesta-eroo-vanhemman-hellan-sedan-opastuksella
Heinolasta näköjään
Kelpaisko jollekkin sugar daddylle tai mammalle 25v sugar baby?😊 Ei tarvis mitään ulkomaanmatkoja tai lahjoja ostella, vaan muutamat laskut maksaa…😅
Todellakin kelpaa! Kerro itsestäsi suoraan sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
Kelpaa😃. Laita viestiä kik: myrston
Nyt puhut asiaa. Kyllä sitä jotain voi aina maksaa kunhan ei tarvii ihan satasia kuussa työntää kenenkään römpsään.
Ihan seura tai joku kiusoittelu olis Ok. Siitä vois jotain heruu.
Löytyiskö tälle 44 vuotiaalle neidille, kivaa sokeri seuraa? 02 alue.
Hei! Ihan varmasti löytyy. Ihanaa viikonloppua!
Missä on kaikki ihanat sokeritytöt😋???
Täältä löytyy
Et pety jos olet itse sen vertainen
Laita viestiä!
Mitä täältä löytyy??
Onko Kuopiossa sugar baby?
vieläkö etsinnässä?
Vielä etsintä käynnissä kpo
Porvoo 21 ja rehellinen kiltti villi välillä;)
Millaiseen "systeemiin" olisit halukas ja valmis..? Miten yhteyttä jne? Postisi toimii? Tai Kik wa tms?
Löytyisköhän 44 v neidille joku kiva, terveydestään huolehtiva, SD täältä 02 A 🤭?
-Mymmeli
Laita sinä Kik osoite niin vastailen siihen.
-Mymmeli
25-vuotias fiksu nuori nainen etsisi täällä kans 110% varmasti luottamuksellista suhdetta. Olen taloudellisesti todella ahtaassa tilanteessa, joten pienikin apu laskujen kanssa olisi enemmän kuin tarpeen. Kik jeppisjee_
kik:user:sgrdd300_z6g
etsii nuorta timmiä naista etelä suomesta. Oon hyvin toimeentuleva 35v kantasuomalainen mies<3
Hyvät suulliset taidot ois plussa :P
kik: sgrdd300_z6g
Vastaathan sitten myös
Ootko jeppisjee jo kuolla kupsahtanut kun et edes vastaa viesteihinkään
Uskaltaaks joku alkaa sugardaddyks kuustoista vuotiaalle nätille tytölle? T: Vilma16
Kuopiosta oon.
Vilma
Olisi kiva tutustua sinuun
Mitä olisit vailla suhteelta
Olen Kuopion seudulla M 55v
Viestitellään kik jurttu0 toimii
Entä oikea Wilma16?
En ole käyttänyt nikkiä Wilma vaan Vilma.
Vilma
Et kuitenkaan vastaa minun viesteihin .
M 55v
No miten yhteyttä
Vili vilperi
Kyllä kiinnostaa jos on mieleinen.
M 55v p-savo
Turun suunnalta olisi kiva löytää nainen joka on juuri aloittamassa tämän harrastuksen, siis seksiä korvausta vastaan. Voit olla parikymppinen tai vanhempi jopa 40v. Laita viestiä kikillä sponssi47
Ei täälläkään ole aitoja henkilöitä näköjään.
Etsinnässä sugardaddy. Sponssi, keskustelu, kuvat ja puhelut.
Kik: Kkisumir
Noita on varmaan paree etsiä helsingistä mu sekin on tulkinnan varasta että kumpaa niillä on enemmän rahaa vai velkaa
Vieläkö löytyis halukasta sugarbabea, voit olla vanhempikin. Mun Kik on:. sponsori48
Turun suunnalta edelleen etsin naisseuraa. Voisit olla esim tuorehko yh.
Kik sponssi47
Hei! Täällä olisi myös kiinnostusta olemaan jonkun sugarbaby. Olen 31v. tyttö ja ei omat varat ei mihinkään ylimääräiseen riitä. Voisit vähän autella välillä laskujen makselussa tai tarjota jotain luksusta elämääni ;)
Kyllä se sponssi mullekkin kelpaisi.
Tääl 17v poitsu ettis sugardaddyy. Löytyiskö täältä ketään ;)
Kik: nuoripoitsu1
kik Belaa576
jos jotain kiinnostaa auttaa rahallisesti, jutskataan siellä lisää.
ketä meinaat
kaikkia
Hei vaan! :) Löytyisiköhän 27-vuotiaalle neidolle syvällistä jutteluseuraa ja elämänkokemusten jakamista? Katsotaan yhdessä, mihin kaikki johtaa ja ollaan yhdessä avoimia. Ei varsinaista sponssia, pieni laina tulisi tarpeeseen ja vastineeksi saat minusta pysyvämmän ja luotettavan kumppanin itsellesi <3
Laitettu😚
Saitko vastaukseni?
No se nättiys on aina katsojan päätettävissä☺
Jos kiinnostusta on jutusteluun ja miksei muuhunkin, niin
pure.assfun ät gmail piste com
Koodasin siel!
Voisiko joku auttaa abirissen maksamisessa. Voidaan tutustuu ja jutella ;)
Kik: pupsukka
Mikä on abirisse?
Lemböölän villistä yöstä löytyy.
Olenhan minäkin täällä vailla sugar babyä Kuopion seudulta
Turunseudulta kun löytyisi sugarbaby jonka rintoja saisin palvoa. Ei tarvitsisi muuta seksiä. kzetor olisi kik
Kyllä täältäkin löytää jos haluut oikeesti.
Minä itse löysin maalta oman sugar daddyn.
Olin ennenkin kokeillut yhtä toista mutta ei toiminut.
Mutta tämän kanssa toimi. Ja toimii vieläkin. Hän kyllä maksaa avokätisesti lähes kaiken. Ja seksiä on upeeta. On minua vanhempi. Mutta olen opiskellut ja kulkenut hyvissä vaatteissa ja koruissa, kiitos hänen.
On kohtelias ja auttavainen.
On upeeta elämää.
Hän nauttii minusta ja minä hänestä.
Sugarbabyja jotka olisi kiinnostuneita löytämään sugardaddyn, ilman seksiä, voisi vaikka vastata snapchatillaan niin lisään!
Laita lataukseen
Mikä snapchattisi on?
Muuta vaihtoehtoa, kuin sc?
Kyllä
Itsekin etsin ,ilman seksiä jonkun sugar daddyn tai Babyn oon 33v mies. Varsinais suomessa
täälä
Älkää unohtako setän saalistus osoitetta joita useita missä nuoria tyttökä ja poikia seuraa somea!
https://aijaa.com/ <<<
Täälläkin Turusta 30-v nainen etsii itselleen mahdollista sugardaddyä, opinnot alkaa olemaan pulkassa ja opintolainan takaisinmaksu alkaa olemaan ajankohtaista. Harrastan pilatesta ja kehonpainotreenejä 5 kertaa viikossa, en polta enkä juo ja käyn töissä arkisin. Minusta saa hyvää ja järkevää seuraa, sinä päätät mitä tehdään :)
Harmi että sä oot kaulan.. itse on Helsingissä M38
sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyy
Löytyykö vielä sponsoria? Joku hyvin toimeentuleva prinssi, joka voisi auttaa neitoa hädässä. Mielellään aikuinen, ei mitään pikkupoikaa.
Tarjoan vastineeksi ystävyyttä, juttuseuraa, ymmärrystä, kuuntelua, kannustusta, tsemppausta - ihan mitä haluat ja kaipaat. Tulen loppupeleissä edullisemmaksi kuin psykologin käynnit ;)
Laita tietoa mitä tarjoat ja kaipaat vastineeksi, ensin spostilla iirisneiti3 ja geemailpistecom.
Ai sokerideittailu, mukavalta kuullostaa. Gmailissa mail2tapsa jos nainen sinustakin.
Ota yhteyttä kik minavain1234567890
Myykö kukaan jalkakuvia? Snapchat alle niin lisään
Mä voisin myydä! Oisko kik parempi?
Mä voisin myydä! Mikä sun snapchat on?
Oulun seudulla voisi minua kiinnostaa jos sopiva löytyy. kik ilmari1655
18 vuotias hoikka poika ettis online sokeri iskää;)
Kik:verttiiw
Mukava ystävällinen mies etsii sugarbabyä Etelä ja Itä-Suomi suunnasta. mail2tapsa Gmailissa. Viestittele jos kiinnostaa!
Etsin jotakuta joka haluisi silloin tällöin laittaa minulle vähän rahaa tai ostaa minulle sellaista mitä haluaisin/tarvitsen! Laskujen maksussa saa mielellään myös auttaa! En rupea seksisuhteeseen mutta voin myydä esim jalkakuvia!
Snapchat?
Täällä blondi kaunis neitokainen etsii ittelleen jota kuta, kenelle voisi vähän kuvia laitella rahasta👅
Kerro ihmeessä enemmänkin miten yhteyttä jne
Täällä nuori neiti etsiskelee jotakuta, kenen kanssa keskustella laidasta - laitaan. Jakaa kuvia, ehkä videoitakin ❤️
Onko kikkiä?
Snapchat?
Eioo snappia.
Kerro kerro
Kuopion seudulla olisi 55v mies vailla luotettavaa sugarbabyä .
PK-seudulla kaipailee kivannäköinen, hoikka, 38-vuotias kiva mies sugarbabya. Laita kikissä viestiä ja sovitaan lisää! Kik: nautiskelijaFIN
Ja jos laitat viestiä: en ole joka päivä Kikin äärellä, joten odota kärsivällisesti vastausta. Se kyllä tulee kaikkiin yhteydenottoihin 😊
Täällä myös muodokas 41v nainen kiinnostunut sugardaddystä. Kivat herrasmiehet yhteyttä.. sovitaan pienestä sponssista ja vastapalveluksesta 😉
Laita kik tunnus kommentteihin niin otan yhteyttä.. Asun pirkanmaalla
Hei täällä 34v yh nainen. Toiveissa olisi löytää yksi vakituinen ja pidempi aikainen sokerisuhde jossa molemmat nautimme toistemme seurasta.
Mikäli kemiat kohtaavat ja juttu luistaa saat minusta seuraa melkeinpä minne vain. Olen iloinen, empaattinen ja omaan hyvät keskustelutaidot. Minut kehtaa ottaa seuralaiseksi myös julkisille paikoille.
Olen suomalainen, normaalipainoinen (175/75), kurvikas ja kauniiksikin kehuttu nainen. Olen vakituisessa toimistotyössä ja olen hiljattain eronnut kahden lapsen äiti.
Pystyn tapaamaan siis pääsääntöisesti aina joka toinen viikko ja toki yhteyttä voidaan pitää välissä myös etänä.
Itseäni kiinnostaa hieman minua varttuneempi mies joka tietää mitä haluaa, tekee ja osaa ottaa ohjat käsiinsä.
Mikäli kiinnostuit laita viestiä kik: kiirsikka0661
Ai niin ja Uudeltamaalta!
Vastaathan siellä kikissä sitten myös!?!
Mikset edelleenkään siellä kikissä vastaile?
Etsin sugardadya jolla on rahkeita maksaa mun 9000e ulosotto pois vuoden loppuun mennessä. En halua nähdä livenä, mutta olen valmis lähettämään erilaisia kuvia/videoita, käytettyjä alushousuja tms. Ihan mitä daddy haluaa. ;) Olen 29 vuotias, hyvässä kunnossa oleva, pitkä, hoikka, vaalea mimmi. Lisää kikissä sugarerika
Jutellaan siellä lisää <3
Jos itse hakisin sugarbabya/babyja niin ehtaa live tapaamista ainoastaan,voisi shoppailla huoletta,tmatkustella ja koska ei omia lapsia eikä perillisiä niin johonkinhan rahat ja omaisuus olisi työnnettävä.
Välillä joskus unelmoinut että olisi 3-4 beibeä kainalossa tyttärinä....eikä niiden kanssa harrasteta sexjuttyja vaan pidetään hauskaa.
Silleen omalla kohdallani aattelin tän teeman.
Tottakai kaikki onnistuu, mutta ensin pitää nähä livenä ja natsaako jutut yhtään eli ollaanko samalla aaltopituudella vai inhooko toista.
Koska haluan pitempiaikaista nuorta seuraa ja pitää pystyä tuleen toimeen toisten babyjen kanssa,olisi iso asia mulle itselle että oltaissiin vaikka jouluna kaikki suurta perhettä.
Sulla voi olla lapsiakin se ei este.
Itse olen alta 50v ja sun pitäisi pystyä olemaan vaikka noin useampi viikko poissa Suomesta kun itse asun suomessa vain n.juhannukseta jouluun.
Olen kyllä ja voidaan nähdä. Mites yhteyttä
Jaaha....joku vetikin välistä 😆 kun en ollut paikalla.
Rekkasin itteni tänne ja
kikkiinkin (jussipitk) niin helpottaa elämää.
Kyllä nyt Lahti huudeilla liikun ja nyt poikkeus uudenvuoden jälkeen lämpösemmät tuulet kutsuvat ja seuralaiset puuttuu.
Oletko muuten mitä ikähaarukkaa?
Saa muutkin infoilla ittestään porukassa olisi hauskempaa.
Löytyy kyllä jos oot samalta suunnalta ja liveseuraa tarjoat
M 60 Pohjois-savo
Ei löydy sugarbabyä ainakaan vaikka moni mielellään haluaisi nuorelle maksaa jotta saisi hyväillä nuorta naista.
M 56v Kuopion lähellä olen . Luotettava ja kiva mies muutenkin.
Harmi kun olet niin kaukana! Ja jos nyt 41v voi sanoa nuoreksi 😉 jos milloinkaan liikut Tampereella niin laita tähän kommenttia 😘
Löytyykö 33v naantalista kotoisin olevalle miehelle sugardaddya tai babya tai mammaa ,joka voisi tukea minua elämässäni en pyydä rahaa. Auttaisi kohentamaan imagoani ja löytämään sen oikean naisen.
Löytyykö täältä kikkuratukkaiselle nuorelle naiselle sugardaddya? Olen 21v. ja aikalailla valmis mihin vaan.
kik: kainalokaveri ;)
Missä päin olet?
pääkaupunkiseudulta😊
Hei, Täällä olisi varakas kryptosijoittaja, joka etsii nuorta 18-25 vuotiasta naista tyttöystäväksi. Olen 32v urheilullinen ja jalat maassa oleva mies. Arvostan sosiaalisuutta ja hauskanpitoa. Asun Keski-Suomessa. Yhteydenotot telegrammilla: username: Uunilohi150
Löytyiskö täältä nuorelle naiselle kivaa sugardaddya? Ikää mulla 22v :)
Missä päin olet 22v nainen?
Jyväskylän alueelta!
kik ilmari1655
täällä yks sugarbaby etsisi sugardaddyä!
Mistäpäin oot ja minkä ikäinen ja muut mittasi?
Mä edelleen etsin sugardadya jolla on rahkeita maksaa 9000e suoraan ulosottoon tän kuun aikana. Ei tarvi mulle maksaa mitään. Korvaan tämän sitten miten sovitaan. Haluan velat pois pyörimästä mielestä. Ota yhteyttä kikissä sugarerika, jos pystyt auttamaan neitoa hädässä.
Helsingistä oman väittämänsä mukaan heillä pitäs olla rahaa tai totuus kuitee olla toinen
Nii missäs niitä suggareita on?
Joo tänne kans kelpais joku sugardäddy. Missäs ne piileskelee?
Millainen olet ja missä päin?
Ilonen, huumoristininen, mut myöski pippurinen. Pk seudulta
Ei sitten onnistuu kun oot siellä asti.
Mä haluun oman sugarbabyn:)!
Täältä löytyy
Mistäpäin olisit ja minkäikäinen ,millainen muuten?
Kuopion seudulla m 55v normaalikokoinen ja hyvä huumorintaju.
Onks Kik?
On kik
Kik mulle on ilmari1655 jos oot sugarbaby siis nainen?
Löytyisikö mulle omaa sugarbabya täältä?
Mistä päin olet?
Siilinjärveltä
Onko sulla kik vai miten yhteyttä otettaisiin?
Sugarbaby siis olet vai miten ,minä olen sugardaddy?
löytyy
Haluutsä? ;D
Tottakai haluun sinua?Mutta menee vähän aikaa
Oletko se sugarbaby ettei tule sekannuksia kun olen hetero?
Ei täällä ketään oikeita ole .
Voisin alkaa sugarbabylle sugardaddyksi. Olen läntiseltä 06-alueelta karvainen ja kielitaitoinen 50+ hahmo.
kik: sokuripapa
Tutustuin työpaikalla 18 - vuotta vanhempaan laski naiseen.