Mistähän pienituloinen vuorotyöntekijä voisi saada lisäansioita kun toisen työn tekemisestäkään ei tule mitään vuorotyön takia?
Palkankorotuksia ei tipu nykyiseltä työnantajalta.
Mistä lisätuloja?
18
1095
Vastaukset
- Anonyymi
Lisätuloja saa menemällä yhden tai useamman henkilöstövuokrausfirman listoille. Sopivia töitä löytyy esimerkiksi ravintola-, siivous- sekä vähittäiskaupan puolelta. Vuorot jokainen työntekijä varaa itse hänelle sopiiviin ajankohtiin. Mitään työntekovelvoitetta ei ole, toisaalta työnantajallakaan ei ole velvoitetta tarjota työtä.
- Anonyymi
Tuo kyllä kuulostaa itseasiassa melko mielenkiintoiselta, voisikohan vaikka muutaman kerran kuussa käydä tekemässä muutaman tunnin, vaikka hyllytystä, pakkaamista, tms. jossain., ties vaikka näin löytyisi parempipalkkainen vakituinenkin työ.
- Anonyymi
Näin internetin aikakautena kun nuoret nappailee ilmaisia GIF kuvia ja yhdistää niitä ilmaisiin ääniin ja tekevät sillä mainostuloja niin voin sanoa että tuolla on satoja erilasia tapoja tehdä rahaa, ei muutakuin poimimaan ne omat jutut esille. Tuolla oli ainakin joitakin hyviä vinkkejä: https://rahakoulutus.fi/lisatulot
Tässä esimerkkinä yks tuubi video, kurkkaappa katselut: https://www.youtube.com/watch?v=pvP4fluUhhU ja kerro mulle sitten ettei oo euroakaan tuolla tehnyt :D
- Anonyymi
Miten vuorotyötä tekevä voi olla pienituloinen?
- Anonyymi
Siivooja, laitoshuoltaja, osa ravintola-alasta, jne. Vuorotöitä on muuallakin kuin teollisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivooja, laitoshuoltaja, osa ravintola-alasta, jne. Vuorotöitä on muuallakin kuin teollisuudessa.
Olen nimenomaan teollisuustyöntekijä mutta peruspalkka on häpeällisen pieni ja vuorolisätkin ovat matalat. Pienipalkkaisia on teollisuudessakin, varsinkin mekaanisessa metsäteollisuudessa... eikä palkkoja nosteta mistään syystä.
En suosittele ainakaan mekaanisen metsäteollisuuden alaa kenellekään. Hakekoot sitten ilmaistyövoimansa minun puolesta jostain vinkuintian viidakosta...
- Anonyymi
Hyvällä mielikuvituksella voi koettaa löytää erilaisia lisätulon https://tinyurl.com/wwn3o8k lähteitä. Palkkatyön mahdollisuudet on tosiaan hiukan rajalliset, mutta onhan muitakin keinoja ansaita lisää rahaa ihan omatoimisesti.
- Anonyymi
Oletko varmasti tutkinut kaikki mahdollisuudet menojen pienentämiseksi. Se on useimmiten helpompi tie kuin lisätulojen hankinta.
- Anonyymi
Näinhän se on. Köyhyys riippuu enemmän asenteesta, kuin tuloista.
- Anonyymi
En ole mitään luksuselämää koskaan viettänytkään, en tupakoi enkä käytä alkoholia ollenkaan.
Menoja ei voi juurikaan pienentää enää tästä ja menojen kohoamiset johtuu siitä, että esim. asumiskustannuksia kohottelevat tekijät johtuvat vuokranantajasta ja valtiosta, sille en minä mahda yhtään mitään.
Palkankorotukset ovat olleet jo pitkään paljon pienempiä kuin elinkustannusten kallistuminen. Varsinkin kaikkein suurin menoerä, eli asuminen on kallistunut aivan pöyristyttävästi! Samoin sähkönsiirtohinnat, jota ei voi kilpailuttaa.
Olen sähköenergiankin hintaa kilpailuttanut jo kahdesti 4kk sisällä, koska edellisen halvimman tarjouksen tekijä nostikin sähköenergian hintaa törkeän paljon. Alunperin ei ollut perusmaksua, no senkin ottivat käyttöön ihan noin vaan ilmoitusluonteisesti.
Se energian osuus sähkön kokonalslaskusta on vieläpä pienempi sähkönsiirtoon verrattuna joten tämäkin "kilpailutus" on pelkkä suuri kusetus jossa ei säästä juuri mitään koska se osuus mikä sähkölaskussa on suurin, ei voi kilpailuttaa.
Tällaista silkkaa kansalaisten kusetusta on jokapuolella nykyään tässä läpimädässä yhteiskunnassa! Ei ihme että kansalaisten ostovoima on romahtanut ja toimeentulovaikeudet lisääntyneet, maksuhäiriöt ennätystasolla, jne.
Toimeentulo tässä maassa on mennyt jo kohtuuttoman vaikeaksi!!
- Anonyymi
https://www.kotimaa.fi/blogit/helppoja-lisatienisteja-treidaaminen-lisatyot-vertaisvuokraus-ja-muut-tavat/ tässä kirjoituksessa oli aika hyviä vinkkejä lisätulojen saamiseen
- Anonyymi
Edelliseen viestiin viitaten, vertaisvuokraus on yksi tapa hankkia lisätuloja. Siihen löytyy erilaisia keinoja toreista Facebookin ryhmiin jne. Lisäksi on alustoja, joissa vuokranantajat tunnistautuvat kauppiastiliä luodessaan ja vuokraajille toiminta on siten luotettavampaa. Heitänkin tässä vinkiksi uuden kotimaisen sivuston borf.fi, jossa saa mukaan sähköiset varauskalenterit ja palvelumaksut ovat edullisimmat, joten toimintakin pysyy kannattavana. Markkinointia toki kannattaa tehdä montaa kautta, käyttääpä mitä keinoa tahansa.
- Anonyymi
Tänne on ainakin listattu ihan ok vinkkejä. Osa aika itsestäänselvyyksiä, mutta varmasti ihan hyvä kerrata. Osa toki myös aivan turhia ja varmaan mainosmielessä laitettuja. Mutta ehdottomasti lukemisen arvoinen niin lisätulojen kun menojen karsimisenkin kannalta. https://www.lisatuloja.com/
- Anonyymi
Työviikkoon jää aina ylimääräistä aikaa.
Ylitöitä ja toista työtä saa johonkin sijoiteltua.
Tai sitten pyöri siellä palkkakuopassa ja vedä viinaa vapaa-ajalla. - Anonyymi
Hauska, että aina on valitettu siitä, kun sähkö maksoi siirtoa vähemmän. Kun tilanne korjattiin, niin siitä vasta valitus tulikin
- Anonyymi
Mä löysin sellaisen blogin, joka kertoo näitä rahan tienaamisen vinkkejä, Saanut myös pieniä taskurahoja
https://tienatanetissa.blogspot.com/2021/05/myy-osaamistasi-netissa.html- Anonyymi
Myyitseasilivena blogista saisi parempia vinkkejä.
Hauska sinäänsä, että keskustelu on vuodelta 2020 jolloin elinkustannuksien noususta ei ollut tietoakaan ja kaikki oli halpaa. Silloin nimenomaan kulujen karsiminen oli oikea vastaus. On toki vieläkin. Ja moni niitä pystyy karsimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyitseasilivena blogista saisi parempia vinkkejä.
Hauska sinäänsä, että keskustelu on vuodelta 2020 jolloin elinkustannuksien noususta ei ollut tietoakaan ja kaikki oli halpaa. Silloin nimenomaan kulujen karsiminen oli oikea vastaus. On toki vieläkin. Ja moni niitä pystyy karsimaan.Tyypillinen varakkaan ylimielinen naljaisu tuo "karsi kuluja" kun ei ymmärrä että pienituloinen ei ole koskaan alunperinkään voinut niitä ylimääräisiä kuluja kerätäkään!!
Ei ole mistä karsia!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078