Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.
Elämme lopunaikoja ja Jeesus käskee valvomaan.
Valheen henki (totuus + valhe)
2
110
Vastaukset
Jeesuskin tiesi tuon koska sanoi seuraajilleen: Olkaa ovelat kuin Käärmeet (valehtelijat). Niin voimme olettaa jokaisen profeetan kirjassa olevan mukana aimo annoksen valeheita totuuteen sekoitettuna. Mutta itse olen kokenut, että nuo valheet joita profeetat ovat esittäneet on kuitenkin olleet innostavia mielikuvitusrikkaita unelmia paremmasta. Profeetta Muhammed (saas) kertoi, että Minun jälkeeni ei tule profeetioita enää, mutta tulee Jumalalta ikään kuin unia ja unelmia. Hän oli profeettojen sinetti ja mitä hänen jälkeensä on tullut on ollut näkyjä, visioita, unia ja unelmia.
Nuo valheet voivat olla hyvinkin suuria, mutta aina jumalaisen hyvää tarkoittavia. Jeesuskin sanoi: Yksikään joka uskoo minuun ei ikinä kuole. Hän tarkoitti luultavasti hyvää, mutta alkukirkko sai sen seurauksena miljoona marttyyria.
Karitsan viitta on kastettu vereen. Ja häntä seuraavat karsitaan pois suuressa määrin niin että hänelle ei jää ketään. Näin lukee Profeetta Danielin kirjassa ja Ilmestyksessä.- Anonyymi
Väärää evankelilumia julistetaan tänäänkin, tässä opetusta joistakin näistä eksytyksistä. https://www.youtube.com/watch?v=wfbpPPLuU9A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713859- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006