TARGETED INDIVIDUAL - ONKO SINULLA PULMIA TERVEYDENHOIDON KANSSA

Anonyymi

Tarkoitan terveyden/sairaanhoito palvelujen käytössä.

144

960

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko voinut lääkärin palveluja ylipäätään? Onko tapahtunut asioita, joiden olet arvioinut liittyvän vainoon?

      • Anonyymi

        Juu. Ei tarvii käydä.

        Ei tule palvelua julkiselta eikä yksityiseltä. Siellä on joku 'kortin' kanssa hoitamassa homman, jos edehtyy varaileen aikaa. Lapsella sama juttu.

        Tästä olisi mielenkiintoista haastatella terveydenhoitoalan työntekijöitä, kuinka he priorisoivat potilaita ja kuinka pitkä 'musta lista' on? Puhutaan 'hoitojonoista'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei tarvii käydä.

        Ei tule palvelua julkiselta eikä yksityiseltä. Siellä on joku 'kortin' kanssa hoitamassa homman, jos edehtyy varaileen aikaa. Lapsella sama juttu.

        Tästä olisi mielenkiintoista haastatella terveydenhoitoalan työntekijöitä, kuinka he priorisoivat potilaita ja kuinka pitkä 'musta lista' on? Puhutaan 'hoitojonoista'.

        Mitä sairauksia olet käynyt siellä ihmettelemässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sairauksia olet käynyt siellä ihmettelemässä?

        En lähde julkisesti erittelemään, mutta ei mitään vakavaa.
        Koen kokemukseni lähinnä tiedonkeruuksi.
        Hoitosuositukset ovat olleet - omintakeisia.
        Oma apu paras apu.

        Mihin terve ihminen lekuria muutenkaan tarvitsisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähde julkisesti erittelemään, mutta ei mitään vakavaa.
        Koen kokemukseni lähinnä tiedonkeruuksi.
        Hoitosuositukset ovat olleet - omintakeisia.
        Oma apu paras apu.

        Mihin terve ihminen lekuria muutenkaan tarvitsisi?

        Tervekin ihminen voi sairastua tai joutua tapaturmaan.

        Sairaala on paha paikka. Sitä pitää välttää: hoitovirheet, lääkevahingot ja sairaalabakteerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervekin ihminen voi sairastua tai joutua tapaturmaan.

        Sairaala on paha paikka. Sitä pitää välttää: hoitovirheet, lääkevahingot ja sairaalabakteerit.

        Pitää välttää sairaaloita myös sirujen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välttää sairaaloita myös sirujen takia.

        kauhuskenario: sirutettu ihminen joutuu vaikkapa umpparileikkaukseen ja herää cyborgina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauhuskenario: sirutettu ihminen joutuu vaikkapa umpparileikkaukseen ja herää cyborgina

        Tieteisleffaakin kauheampaa voi vainotodellisuus olla-

        Tarkoitin tietenkin, että sairaalassa voidaan helposti siruttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauhuskenario: sirutettu ihminen joutuu vaikkapa umpparileikkaukseen ja herää cyborgina

        Ei siinä mitään jos ajatus kulkee normaalisti. Pahempaa on jos katsoo kun keho liikkuu ja puhuu höpöjä eikä itse voi tehdä mitään. Tämäkin scifiskenaario.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään jos ajatus kulkee normaalisti. Pahempaa on jos katsoo kun keho liikkuu ja puhuu höpöjä eikä itse voi tehdä mitään. Tämäkin scifiskenaario.

        Vielä pahempaa on jos katsoo että keho puhuu höpöjä ja uskoo niihin.

        Tämä toteutuu monen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sairauksia olet käynyt siellä ihmettelemässä?

        Erittäin agressiivista syöpää. Mind control - ohjelmassa oleville voidaan uskotella heistä itsestään mitä tahansa. Viranomaiset Suomessa voivat manipuloida ihmisen tekemään rikoksia, jopa itsemurhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervekin ihminen voi sairastua tai joutua tapaturmaan.

        Sairaala on paha paikka. Sitä pitää välttää: hoitovirheet, lääkevahingot ja sairaalabakteerit.

        Aika hauska että tervekin ihminen voi sairastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hauska että tervekin ihminen voi sairastua.

        Ja tavalliset ihmisetkin joutuvat hoitojonoihin ja heille tapahtuu hoitovirheitä, joista Potilasvahinkokeskukseen tuli jo vuosia sitten noin satatuhatta kantelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tavalliset ihmisetkin joutuvat hoitojonoihin ja heille tapahtuu hoitovirheitä, joista Potilasvahinkokeskukseen tuli jo vuosia sitten noin satatuhatta kantelua.

        siis vuodessa


    • Anonyymi

      Oletko käynyt valittamassa/ihmettelemässä lääkärille eletronisella jhäirinnällä aikaansaatuja vaikutuksia tietämättä, että niitä ovat.

      Kun minulle valkeni, että olen e-häirinnän kohde, kysyttiin, olinko paljonkin ehtinyt ravata lääkäreillä? Kyllä olin muutamalla käynyt.

      • Anonyymi

        - päähän kohdistuneista olen käynyt neurologilla, joka oli aivan ihmeissään. Mietti, pitäisikö ohjata psykiatrille. Päätti: EI. Tämä kuuluu neurologeille. -Minulla alkoivat sellaiset stalkkaukset, etten minnekään pystynyt menemään.

        - sitten ohjauduin stalkkerilääkärille valittamaan tajuttomuuskohtauksia ym. Hänpä täräytti minut transsiin ja riisutti puseron pois. -Juorusi eteenpäin minusta tissijuttuja ja muuta huvittavaa. -Olen kantelun tehnyt ja poliisikin tietää, sanoi itse minulle.

        pari esimerkkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - päähän kohdistuneista olen käynyt neurologilla, joka oli aivan ihmeissään. Mietti, pitäisikö ohjata psykiatrille. Päätti: EI. Tämä kuuluu neurologeille. -Minulla alkoivat sellaiset stalkkaukset, etten minnekään pystynyt menemään.

        - sitten ohjauduin stalkkerilääkärille valittamaan tajuttomuuskohtauksia ym. Hänpä täräytti minut transsiin ja riisutti puseron pois. -Juorusi eteenpäin minusta tissijuttuja ja muuta huvittavaa. -Olen kantelun tehnyt ja poliisikin tietää, sanoi itse minulle.

        pari esimerkkiä

        Niin ne tajuttomuuskohtaukset olivat sitä, että e-häirinnällä täräytettiin vintti pimeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne tajuttomuuskohtaukset olivat sitä, että e-häirinnällä täräytettiin vintti pimeäksi.

        Energiaplasma-aseella? Eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energiaplasma-aseella? Eikö vain?

        Kävin sillä stalkkerilääkärillä v.2013. Ymmärsin vasta myöhemmin, mitä oli tehty enkä tiennyt elektromagneettisen spektrin eri energioista mitään, paitsi. että sähköä tulee johdon kautta.


        Sitä tehdään edelleen ja nyt en enää muista, mitä se taas olikaan. Se aiheuttaa äkkiä kovan väsymyksen tunteen. Menen nopeasti sängyn päälle ja sammun samantien ja herään tunnin päästä. - Olen älynnyt ja toiminutkin niin, että kun väsymys iskee, juoksen ulos. Siitä vaan jalkineet käteen ja takki käsivarrelle. Ulko-oven toisella puolella olenkin ihan nomaalin vireä. - Aina ei voi tätä tehdä, on niin vähän päällä ja ulkona kylmä tai vaatteet niin hajallaan, ettei niitä ehdi poimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin sillä stalkkerilääkärillä v.2013. Ymmärsin vasta myöhemmin, mitä oli tehty enkä tiennyt elektromagneettisen spektrin eri energioista mitään, paitsi. että sähköä tulee johdon kautta.


        Sitä tehdään edelleen ja nyt en enää muista, mitä se taas olikaan. Se aiheuttaa äkkiä kovan väsymyksen tunteen. Menen nopeasti sängyn päälle ja sammun samantien ja herään tunnin päästä. - Olen älynnyt ja toiminutkin niin, että kun väsymys iskee, juoksen ulos. Siitä vaan jalkineet käteen ja takki käsivarrelle. Ulko-oven toisella puolella olenkin ihan nomaalin vireä. - Aina ei voi tätä tehdä, on niin vähän päällä ja ulkona kylmä tai vaatteet niin hajallaan, ettei niitä ehdi poimia.

        ja avain mukaan


    • Anonyymi

      Stalkkerirenkaan pomo istuu juuri siellä paikassa päivät pitkät ja sillä on jokin harmittomalta vaikuttava oheisvirka 4 - 5 tonnin kuukausiliksalla.

      Vastaanottoluukun yläpuolella on kamera, josta stalkkeri katsoo mitä pöydälle laittamassasi paperissa on - sitten stalkkeri on yhteydessä hoitajaan tai lääkäriin ja hups - saat kuulla lääkäriltä tai hoitajalta mitä paperissasi sanottiin ennenkuin ennätät sitä heille tarjota.

      • Anonyymi

        > saat kuulla lääkäriltä tai hoitajalta mitä paperissasi sanottiin ennenkuin ennätät sitä heille
        > tarjota.

        Sama kikka on muuten käytössä kaikissa "julkishallinnon" asioimispisteissä. Työn sankareita huvittaa kovasti kertoa pieniä vihjeitä papereittesi sisällöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > saat kuulla lääkäriltä tai hoitajalta mitä paperissasi sanottiin ennenkuin ennätät sitä heille
        > tarjota.

        Sama kikka on muuten käytössä kaikissa "julkishallinnon" asioimispisteissä. Työn sankareita huvittaa kovasti kertoa pieniä vihjeitä papereittesi sisällöstä.

        Enpä oikein usko. Taitaa olla moden pikku apulaisten disinfoa huomion viemiseksi muualle kuin tosiasioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oikein usko. Taitaa olla moden pikku apulaisten disinfoa huomion viemiseksi muualle kuin tosiasioihin.

        Eihän tollasia gs-uskovia mihinkään lääkäriin otettaiskaan. Potilas puhuu vainoharhoistaan. Muuten joutuis suoraan pöpilään mutta ne on jo täynnä teikäläisiä.


    • Anonyymi

      Toimiiko salassapitovelvollisuus/tietosuoja.

      Minulla stalkkereilla taitaa olla kaikki tietoni.

    • Anonyymi

      > Toimiiko salassapitovelvollisuus/tietosuoja.

      Sosiaali- ja terveysala on muilta täysin salattu valtio valtiossa - edes ministeriö ei saa tietoja, jos "eettinen lautakunta" (=muutama lääkäri) niin päättää.

      Lääkärit puolestaan ovat "sotilaslääkäreitä" eli tässä nähdään medikaali-militaarisyndikaatti, joka on täysin hallitsemattomassa tilassa.

      • Anonyymi

        Sosiaali- ja terveysala vuotaa kuin seula. Stalkkerityöntekijät pystyvät kyttäämään vainotun tietoja ja välittämään eteenpäin. KOKEMUSTA ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaali- ja terveysala vuotaa kuin seula. Stalkkerityöntekijät pystyvät kyttäämään vainotun tietoja ja välittämään eteenpäin. KOKEMUSTA ON.

        Tuohon kun yhdistää vielä mtt-puolen toimivallan, joka heille on jostain syystä annettu kuin poliisille ikään, niin kyllähän siinä on vainoamisen työkalut ikään kuin käden ulottuvilla...


      • Anonyymi

        Siksi ihmistä joka huutaa naama punaisena taakse poistua ja opettaa lapsia tappamaan ei psykiatritkaan luokittele hulluksi koska ovat samaa porukkaa. Upseerit hallitsevat koko maata jokapuolella. Itse olen nähnyt kuinka siviilityöpaikoilla johtajat lyövät kättä lippaaseen. Rauhaa rakastavien kansalaisten mielestä olisi varmasti parempi jos näitä leikkejä leikittäisiin vain siellä puolustusvoimien porttien sisäpuolella. Heidän mielestään koko maa on heidän ja ihmiset heidän työkaluja.


    • Anonyymi

      Moden pikku apulaiset ovat päättäneet, ettei tästäkään aiheests vainotut kirjoittele, niin kuin siitäkään. ketkä joutuu vainotuiksi.

    • Anonyymi

      Suurin pulma näyttää olevan ettei tarjolla oleva hoito tunnu kelpaavan.

      No, kukin saa juuri sellaisen elämän kuin haluaa / ansaitsee omilla toimillaan jos kieltäytyy avusta.

      • Anonyymi

        Mitähän ihmeen hoitoa on ollut tarjolla tässä ketjussa? Mistä avusta on kieltäydytty?

        Mitä arvelet, etta joukkovainon kohteeksi joutuneet ihmiset ovat tehneet ansaitakseen kohtalonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmeen hoitoa on ollut tarjolla tässä ketjussa? Mistä avusta on kieltäydytty?

        Mitä arvelet, etta joukkovainon kohteeksi joutuneet ihmiset ovat tehneet ansaitakseen kohtalonsa.

        Niin, siinähän mietit vastauksia.

        Oletan että siihen menee lopun elämää etkä sittenkään tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siinähän mietit vastauksia.

        Oletan että siihen menee lopun elämää etkä sittenkään tajua.

        Oleko mahdollisesti zeesuksen löytänyt rikollinen/narkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleko mahdollisesti zeesuksen löytänyt rikollinen/narkki.

        En tietenkään, mutta se mitä sinä olet tuli tuonkin kommentin takia hyvin selväksi.


      • Anonyymi

        Miten niin ei hoito kelpaa hain hapua esiintymiskammoon ja lääkäri määräsi pillereitä? Senkin kävin ilmoittamassa ettei niistä kyllä mitään apua ole. En ole vielä saanut apua siihenkään ongelmaan.


    • Anonyymi

      Pakkohoitoon vaan kaikki jotka luulevat olevansa vainottuja. He ovat riski yhteiskunnalle.

      • Anonyymi

        tyypillinen joukkovainoajan kommentti
        joukkovainontaa ei käsittääkseni ole kriminalisoitu, yksilön suorittama vaino sen sijaan on

        minulle vastattiin mt polilla, etten kuulu sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyypillinen joukkovainoajan kommentti
        joukkovainontaa ei käsittääkseni ole kriminalisoitu, yksilön suorittama vaino sen sijaan on

        minulle vastattiin mt polilla, etten kuulu sinne

        Kaikki, jotka ajattelevat olevansa vainottuja, ovat potentiaalinen uhka deep staten paljastumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka ajattelevat olevansa vainottuja, ovat potentiaalinen uhka deep staten paljastumiselle.

        Ei jokainen joka uskoo olevansa vainottu ole oikeasti vainottu.

        Miten vaikeaa tätä on tajuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jokainen joka uskoo olevansa vainottu ole oikeasti vainottu.

        Miten vaikeaa tätä on tajuta?

        Ikävä kyllä kaikki vainotut eivät tajua olevansa vainottuja. Ihmettelevät vaan, kuinka elämä voi olla näin paskamaista.

        Siinä yksi syy, miksi kirjoitan tänne on,että tietoa siitä, minkälaista vaino, leviäisi- Media ei näistä vainoista kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jotka ajattelevat olevansa vainottuja, ovat potentiaalinen uhka deep staten paljastumiselle.

        toden totta... järjestelmällinen valtion salaisen poliisin harjoittama yksilöihin kohdistuva maalittaminen ja vaino loppuu vasta sitten, kun itse valtio hajoaa - omien kansalaistensa organisoitua vainoamista harjoittava hallinto on aina ollut tiensä päässä pidemmällä aikavälillä, natsit, bolshevikit jne. demokratioiksi naamioidut diktatuurit

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16118934/kylla-se-ddr-oli-hyva-valtio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jokainen joka uskoo olevansa vainottu ole oikeasti vainottu.

        Miten vaikeaa tätä on tajuta?

        Jokainen joka uskoo olevansa vainottu, ei ole vainottu, mutta se, että on ihmisiä joilla on vainontunteita psyykkisen häiriötilan takia, ei poista sitä tosiaa, että on myös paljon ihan oikeasti vainottujs. Onko niin vaikea tajuta sitä.

        Vrt. on olemassa luulosairaita, mutta on olemassa myös ihan oikeasti sairaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joka uskoo olevansa vainottu, ei ole vainottu, mutta se, että on ihmisiä joilla on vainontunteita psyykkisen häiriötilan takia, ei poista sitä tosiaa, että on myös paljon ihan oikeasti vainottujs. Onko niin vaikea tajuta sitä.

        Vrt. on olemassa luulosairaita, mutta on olemassa myös ihan oikeasti sairaita.

        Ei ole mitenkään vaikea tajuta, moneen kertaan olen sanonut että on oikeasti vainottuja. Siitähän juuri Suomessakin tuli tuomio.

        Se että on olemassa oikeasti vainottuja ei tarkoita aukottomasti että sinä olet vainon uhri vaikka niin koet. Pitäisi tutkia asiaa onko se todellista vai ei ulkopuolisen tahon toimesta koska mikäli olet mieleltäsi järkkynyt et tiedostaisi tai hyväksyisi tätä vaihtoehtoa.

        Ja todennäköisyyksillä kun pelataan, niin todennäköisyys että tälle palstalle kirjoittaa aidosti vainottu on moninkertaisesti pienempi kuin että tänne kirjoittaa mieleltään järkkynyt. Poislukien jos Jessikka on päättänyt kirjoitella, se olisi mahdollista, myönnän.

        Se että mieleltään järkkyneet kieltäytyvät ymmärtämästä tilaansa ei tee maailmaa mitenkään helpommaksi oikeasti vainotuille, koska heitä ei oteta vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitenkään vaikea tajuta, moneen kertaan olen sanonut että on oikeasti vainottuja. Siitähän juuri Suomessakin tuli tuomio.

        Se että on olemassa oikeasti vainottuja ei tarkoita aukottomasti että sinä olet vainon uhri vaikka niin koet. Pitäisi tutkia asiaa onko se todellista vai ei ulkopuolisen tahon toimesta koska mikäli olet mieleltäsi järkkynyt et tiedostaisi tai hyväksyisi tätä vaihtoehtoa.

        Ja todennäköisyyksillä kun pelataan, niin todennäköisyys että tälle palstalle kirjoittaa aidosti vainottu on moninkertaisesti pienempi kuin että tänne kirjoittaa mieleltään järkkynyt. Poislukien jos Jessikka on päättänyt kirjoitella, se olisi mahdollista, myönnän.

        Se että mieleltään järkkyneet kieltäytyvät ymmärtämästä tilaansa ei tee maailmaa mitenkään helpommaksi oikeasti vainotuille, koska heitä ei oteta vakavasti.

        sie huomaat kyl, kun se siun kohal ossuu
        joko laitettaan koirat perrään?


      • Anonyymi

        Onko sellainen riski yhteiskunnalle joka tottelee yhden miehen käskyä hyökätä toiseen maahan ja komentaa alaiset hyökkäämään uhkailemalla ja valehtelemalla? No ei sunkkas kun suuri sankari siitä annetaan mitaleja ja ylennyksiä.


    • Anonyymi

      Oletteko saaneet silmälääkärin palveluja.

      Silmiini on saatu kohdistettua useamman kerran laseria, sinistä viimeksi. En pääse silmänpohjankuvaukseen. Olen useamman kerran pyytänyt lähetettä Jo pelkän iänkin perusteella kuuluisin päästä.

      Ei haluta löytää arpia/tuhoja.

      (Optikoiden kuvauksiin ei kannata mennä.)

      • Anonyymi

        Ovatko hankkimanne silmä/piilolasit olleet sopivat.


      • Anonyymi

        Ei kai yksityisellä silmäasemalla voida kieltäytyä antamasta potilaalle aikaa, mitä höpöä tämmöinen on. Julkisille erikoislääkäreille nyt ei pääse enää kukaan, ja jos pääseekin, vasta kun on jo turhan paljon terveys mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai yksityisellä silmäasemalla voida kieltäytyä antamasta potilaalle aikaa, mitä höpöä tämmöinen on. Julkisille erikoislääkäreille nyt ei pääse enää kukaan, ja jos pääseekin, vasta kun on jo turhan paljon terveys mennyt.

        Yksityisillä olen käynyt. Minut tunnetaan ja tiedetään, helppoa nettiaikana.

        1. simmulääkäri. Tuolla silmänpohjassa on jotakin, minkä takia pitäisí kuvata, mutta minä en viitsi kirjoittaa lähetettä.- Oli joku matu.

        2. silmälääkäri, vaalea tukkainen suomalainen. Kerroin ed. lääkärin sanomiset-kurkkasi silmiin ja totesi, että kuvaus pitäisi tehdä. Sitten rääkäisi pahalla äänellä: minä en tuommoiselle kirjoita lähetettä. kun ei viitsi muistakaan asioista huolta pitää.

        3. lääkäri, eka kerta, katsoi silmän pohjiin: ai jaa tuo. No kyllä minä sen muista, vaikka ei kuvaa olisikaan.

        4.sitten minut myrkytettiin, muutoin ensin harmaaksi naamalta, sitten loppuajaksi vitivalkoiseksi voimakas väsymys. 1.5 k meni toipumiseen. - Kewrran kotiin palatessa näkö rupesi sumenemaan. Ihmettelin, ensin ovatko Venäjän savut tulleet tänne asti. Kotona kaikki muuttui maitomaiseksi. Liitin myrkytykseen. - Minä en uskaltanut lähteä lääkäriin.
        Kun näkö palaili parin päivä päästä jonkin verran. kävin tilaamassa silmälääkärille ajan. En puhunut näön menetyksestä mitään. - Sain kolmen viikon päähän.- Kun sitten menin vo:lle, lääkäri alkoi hetinhössöttää, ei se näön hämärtyminern olluty vaarallista , eiks se ole jo hävinnyt. Ei suostunut uskomaan kuvaustani, jonka kerroin vasta tämän hössötyksen jälkeen. - Kerroin sitten, että olen päätynyt laseriin. Halusin silmänpohjankuvaukseen. Kieltäytyi kirjoittamasta lähetettä.

        Minulle tapahtui niin paljon, että annoin poliisille yhtenvetoja muutamasta kuukaudesta kerrallaan, Nytkin yht. vedossa oli huumaamiset, myrkyttäminen, laseria silmiin ja se, Etten ollut puhunut näön menetyksestä kenellekään mitään, salasin sen. Siis miten silmälääkäri saattoi tietää siitä?

        Sitten menin ajokortin takia samalle silmälääkärille. Hän pirullisesti: olit sitten mennyt kertomaan poliisille.
        Hän edelleen kieltäytyi lähetteen kirjoittamisesta ja ilmoitti, etten saa sitä muiltakaan silmälääkäreiltä.
        Tuon jälkeen on tullut kotiin oh:n ikkunasta laseria useamman kerran. Viimeksi sinistä, Onneksi tiesiitä, ettö heijastusvalokin aiheuttaa vaurioita. Osasin syöksyä huoneen nurkkaan selin silmät kiinni.

        Haista sinä paska höpöhöpöinesi.
        Terveydenhuollossa jyrää deep state.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisillä olen käynyt. Minut tunnetaan ja tiedetään, helppoa nettiaikana.

        1. simmulääkäri. Tuolla silmänpohjassa on jotakin, minkä takia pitäisí kuvata, mutta minä en viitsi kirjoittaa lähetettä.- Oli joku matu.

        2. silmälääkäri, vaalea tukkainen suomalainen. Kerroin ed. lääkärin sanomiset-kurkkasi silmiin ja totesi, että kuvaus pitäisi tehdä. Sitten rääkäisi pahalla äänellä: minä en tuommoiselle kirjoita lähetettä. kun ei viitsi muistakaan asioista huolta pitää.

        3. lääkäri, eka kerta, katsoi silmän pohjiin: ai jaa tuo. No kyllä minä sen muista, vaikka ei kuvaa olisikaan.

        4.sitten minut myrkytettiin, muutoin ensin harmaaksi naamalta, sitten loppuajaksi vitivalkoiseksi voimakas väsymys. 1.5 k meni toipumiseen. - Kewrran kotiin palatessa näkö rupesi sumenemaan. Ihmettelin, ensin ovatko Venäjän savut tulleet tänne asti. Kotona kaikki muuttui maitomaiseksi. Liitin myrkytykseen. - Minä en uskaltanut lähteä lääkäriin.
        Kun näkö palaili parin päivä päästä jonkin verran. kävin tilaamassa silmälääkärille ajan. En puhunut näön menetyksestä mitään. - Sain kolmen viikon päähän.- Kun sitten menin vo:lle, lääkäri alkoi hetinhössöttää, ei se näön hämärtyminern olluty vaarallista , eiks se ole jo hävinnyt. Ei suostunut uskomaan kuvaustani, jonka kerroin vasta tämän hössötyksen jälkeen. - Kerroin sitten, että olen päätynyt laseriin. Halusin silmänpohjankuvaukseen. Kieltäytyi kirjoittamasta lähetettä.

        Minulle tapahtui niin paljon, että annoin poliisille yhtenvetoja muutamasta kuukaudesta kerrallaan, Nytkin yht. vedossa oli huumaamiset, myrkyttäminen, laseria silmiin ja se, Etten ollut puhunut näön menetyksestä kenellekään mitään, salasin sen. Siis miten silmälääkäri saattoi tietää siitä?

        Sitten menin ajokortin takia samalle silmälääkärille. Hän pirullisesti: olit sitten mennyt kertomaan poliisille.
        Hän edelleen kieltäytyi lähetteen kirjoittamisesta ja ilmoitti, etten saa sitä muiltakaan silmälääkäreiltä.
        Tuon jälkeen on tullut kotiin oh:n ikkunasta laseria useamman kerran. Viimeksi sinistä, Onneksi tiesiitä, ettö heijastusvalokin aiheuttaa vaurioita. Osasin syöksyä huoneen nurkkaan selin silmät kiinni.

        Haista sinä paska höpöhöpöinesi.
        Terveydenhuollossa jyrää deep state.

        Järkyttävää.

        Pyydän anteeksi aiempaa kommenttiani. Jo tuo yksi lause lääkäriltä, ettei kukaan muukaan tule vaivaasi hoitamaan, on järkyttävä, puhumattakaan noiden kaikkien yhdistelmästä.

        Oletko äänittänyt noita lääkäritapaamisia? Siihen on asiakkaalla oikeus.

        Onko sinulla mitään tietoa, mikä silmänpohjassasi oleva asia on, jonka kaikki lääkärit näkevät, mutta kukaan ei lähetä jatkotutkimuksiin?


    • Anonyymi

      MITEN ON HAMMASHOITO JÄRJESTYNYT

      Oletko saanut aikoja kunnollisesti työtään tekevälle hammaslääkärille.

      Tiedän ihmisiä, joilla on ollut pulmia.

      • Anonyymi

        Tiedän ihmisistä, joille on tapahtunut pahoja asioita vastaanotolla.


    • Anonyymi

      Joskus aiemmin kokosin listan, jonka aioin selvittäöä kohdallani kohta kohdalta. En ole ehtinyt, kun on aina ollut jotakin akuuttia, mistä piti selviytyä. Tuleeko teille mitään mieleen.

      ELIMET JA RUUMIINOSAT

      -polvet
      -virstarakko
      -paksusuoli
      -munuaiset
      .sydän ja verenkieroelimet
      - kurkunpää
      .-silmät
      - korvat
      -aivot

      YKSITTÄISET/TOISTUVAT SUUNNITELLUT TEOT

      -tapaturmien aiheuttaminenb
      - kemiallinen väkivalta, myrkyt, huumeet, lääkkeet
      - säikäyttämiset

      YLEISEMMIN TERVEYTEEN KOHDISTUVAA

      - jatkuva stressi
      - jatkuva kohonnut varuillaan olo
      - toistuvat traumatisoinnit
      - pitkäaikainen univaje
      - pitkäaikanen voimakkaalleinfraäänelle altistaminen. samoin mikroaalloille, ultraäänelle ym. energiamuodoille altistaminen

      Tämän jälkeen on tullut muitakin asioita.

      • Anonyymi

        Minulla itsellä olisi kerrottavaa joka ainoasta luettelon kohdasta.

        Siellä on ensimmäisenä polvet. Minulla on parhaillaan punainen paloarpi polvessa siltä jäljiltä, kun eräänä iltayönä tunsin syvän piston aiheuttaman kivun. Olen oppinut, että mikroaalloilla voidaan tehdä pistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla itsellä olisi kerrottavaa joka ainoasta luettelon kohdasta.

        Siellä on ensimmäisenä polvet. Minulla on parhaillaan punainen paloarpi polvessa siltä jäljiltä, kun eräänä iltayönä tunsin syvän piston aiheuttaman kivun. Olen oppinut, että mikroaalloilla voidaan tehdä pistoja.

        Polviin on aiheutettu e-häirinnän aikana voimakasta pistelyä ja kihinää. Tuskin kovin terveellistä.


    • Anonyymi

      VIRTSARAKKO

      Jo ennenkuin tajusin olevani vainon kohteena, virtsarakkooni iskettiin ja painostettiin sitten tähystykseen. Sen jälkeen alkoi tapahtua kummia.

      Kun syyskuusta 2015 alkaen kesäkuuhun 2017 olin öisin jatkuvan mikroaaltohäirinnän kohteena, virtsarakko oli usein erityisen pommituksen kohteena.

      Onko muilla säteilytyskokemuksia-

      • Anonyymi

        Minkälainen pitää ihmisen olla, että tahallaan yrittää tuhota toisen ihmisen virtsarakkoa? Ja yökaupalla viitsii sitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen pitää ihmisen olla, että tahallaan yrittää tuhota toisen ihmisen virtsarakkoa? Ja yökaupalla viitsii sitä tehdä.

        Minäkin aiemmin pidin näitä täysin vainoharhaisina ajatuksina, mutta sitten luin suurlähetystöjen työntekijöiden kokemuksista Kuubassa ja Kiinassa. Huh huh. Googlaamalla löytyy ihan normi lehdestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin aiemmin pidin näitä täysin vainoharhaisina ajatuksina, mutta sitten luin suurlähetystöjen työntekijöiden kokemuksista Kuubassa ja Kiinassa. Huh huh. Googlaamalla löytyy ihan normi lehdestä.

        Erona tuossa suurlähetystöasiassa on että kyseessä on suurlähetystön henkilökunta.

        Ulkovallan kansalaisia vieraassa maassa, kenties vakoilijoita, mistä me sitä tietäisimme jos ovat? Monet diplomaatit vakoilevat tavalla tai toisella.

        Ts. kyseessä on kohde jonka häirinnästä saa lisäarvoa.

        Juoppohullun vainosta ei saa lisäarvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona tuossa suurlähetystöasiassa on että kyseessä on suurlähetystön henkilökunta.

        Ulkovallan kansalaisia vieraassa maassa, kenties vakoilijoita, mistä me sitä tietäisimme jos ovat? Monet diplomaatit vakoilevat tavalla tai toisella.

        Ts. kyseessä on kohde jonka häirinnästä saa lisäarvoa.

        Juoppohullun vainosta ei saa lisäarvoa.

        Kyllä, mutta ennen pidin tuollaista elektronista häirintää mahdottomana teknisestikään toteuttaa. Sitä se ei vaikuta olevan. Mahdollista näyttää olevan.

        Muutoin kyllä tuntuu aika mielikuvitukselliselta, että jonkun naapurissa asuisi joku "hullu sädettäjä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona tuossa suurlähetystöasiassa on että kyseessä on suurlähetystön henkilökunta.

        Ulkovallan kansalaisia vieraassa maassa, kenties vakoilijoita, mistä me sitä tietäisimme jos ovat? Monet diplomaatit vakoilevat tavalla tai toisella.

        Ts. kyseessä on kohde jonka häirinnästä saa lisäarvoa.

        Juoppohullun vainosta ei saa lisäarvoa.

        Mistähän tämä juoppohullun vainoamisluulo on peräisin. En tiedä yhtä ainoaa juoppoa TI:tä.
        Ehkä juopot roikkuvat A-puolen hoivissa.

        Täällähän on ketju siitä, minkälaiset ihmiset joutuvat vainotuiksi.

        Ja täällä on ketju : säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan.

        Ja ketjunpätkä hakusanoineen : minkälaisesta ketjusta olisi hyötyä------

        tämä terveyspulmaketju


    • Anonyymi

      PAKSUSUOLI

      Paksusuoli on joutunut erityisen säteilytyksen kohteeksi. Tunsin, että sen päälle tuli suorakaiteen muotoinen alua ja jotakin tapahtui sen alla. Aamulla luin paikkakunnan palstalta kysymyksen, miten suoli on toiminut. Se on kuulle kaffe vaan, kun semmoista tekee.- En vastannut. Seuraavan aamuna palstalla kysyttiin uudelleen. -Tosiassa minulle aiheutettiin verinen ripuli. - Tätä tehtiin useamman kerran.

      Onko ollut pulmia paksunsuolen kanssa-

    • Anonyymi

      MUNUAISET

      sijaitsevat tuolla reilusti vyötärön yläpuollalla melkein lapaluitten välissä. Kun jouduin nukkumaan oh:n lattialla olevalla patjalle, joskus päivääkin lebätessäni, niihin kohdistettiin nin suurella teholla jotakin enedrgiaa, että selkä pompahti ylös.

      Vielä toimivat-

    • Anonyymi

      SYDÄN JA VERENKIERTOELIMET

      Kun olin infraäänihäirinnän kohteena, se vaikutti näihin toimintoihin.

    • Anonyymi

      KURKUNPÄÄ

      nimenomaan kurkunpää (ei kilpirauhanen, joka sekin lie kohteena). Kurkunpäähän on kohdistettu jotakin energioita niin paljon, että ääni on madaltunut ja hiljentynyt pysyvästi.

      • Anonyymi

        Onhan se tietty "mahtavaa" kuunnella ja ajatella: me ollaan viety tolta ääni? Ja matkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tietty "mahtavaa" kuunnella ja ajatella: me ollaan viety tolta ääni? Ja matkia.

        Eikä ole luulo,että varmaankin on kohdistettu. Kun kohdistettiin ja välillä kohdistetaan vieläkin, se totisesti tuntui. Käsi kurkun suojaksi ja äkkiä toiseen paikkaan.
        Silloin kun sitä oikein urakalla tehtiin. ääni hävisi välillä kokonaan, välillä oli niin möreä, ettei kehdannut puhua. - Ja nämä liittyivät aina kokemuksiin, että kurkunpäähän oli e-häirintää kohdistettu.

        Että minkälainen on niiden mielisairaiden maailma, jotka tällaista minulle tekivät/tekevät.


    • Anonyymi

      SILMIIN

      pahin kohdistettu asia on laser. Useita kertoja.

    • Anonyymi

      KORVAT

      korviin on sängyssä ollessani kohdistettu seinän takaa mikroaaltopistoja. Kun siiryin pois, ei enää voitu pistää.

      Korviin on kohdistunut vuodesta 2015 lähtien sirinää, sihinää, sihinäpamaukiia jne.
      Infraääni oli ihan oma lukunsa-

      Mites teillä? Kai muillakin on kokemusia.

      • Anonyymi

        Sirinät ja sihinät ja inhottavammatkin kihinät ja kynnellä seinä raapimisen äänet sunt muut jatkuvat edelleen, Joskus vuorokauden yhteen menoon, joskus lyhyempinä aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirinät ja sihinät ja inhottavammatkin kihinät ja kynnellä seinä raapimisen äänet sunt muut jatkuvat edelleen, Joskus vuorokauden yhteen menoon, joskus lyhyempinä aikoina.

        Kiva että kelpaa.

        Koskas taas uudestaan?


    • Anonyymi

      AIVOPARAT

      mitä kaikkea niihin onkaan kohdistettu.

    • Anonyymi

      TAPATURMIEN AIHEUTTAMINEN

      On aiheutettu. Naama oin ollut lempikohde.

      • Anonyymi

        On kaadettu maahan, e-asetta kinttuihin, kyllä ne alta menee. Ja siinä sitten voi sattua, mikä paikka vaan, vaikka pää asvalttiin. - Olkapää meni viimeksi.

        Keväällä 2017 minulle aiheutettiin tapaturmia niin silmin nähden, että eräs viranomainen jo sanoi, että aiheuttavat sinulle tapaturmia.


    • Anonyymi

      MYRKYT, HUUMEET JA LÄÄKKEET

      Kaikista on kokemusta-

      Nyt en muista, mikä julkinen laitos niitä tekikään, meinaan hiuksista muutamien vuosien ajalta lääkeaine, huume ym. testejä. Jotkut ovat onnistuneet teettämään ja ikävästi yllättymään, mitä kaikkea on löytynyt.
      Yksityisesti ei saa tutkimusta, pitää olla sairaanhoidon, poliisin, ym-lähete.

      • Anonyymi

        Minkälainen maailma on niillä mielisairailla/rikollisilla, jotka myrkyttävät samaa ihmistä monta kertaa.

        Huumaavat lavastuksia varten, että vaikuttaisi hullulle, että leimattaisiin narkomaaniksi ja voitaisiin järjestää häätö, jne. Jotka uhkailevat, että jos TI kertoo poliisille, poliisi tekee kotietsinnän ja löytämään kätköjä.

        Kyllä on hullujen/rikollisten huumaamiset tiedossa monella viranomaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen maailma on niillä mielisairailla/rikollisilla, jotka myrkyttävät samaa ihmistä monta kertaa.

        Huumaavat lavastuksia varten, että vaikuttaisi hullulle, että leimattaisiin narkomaaniksi ja voitaisiin järjestää häätö, jne. Jotka uhkailevat, että jos TI kertoo poliisille, poliisi tekee kotietsinnän ja löytämään kätköjä.

        Kyllä on hullujen/rikollisten huumaamiset tiedossa monella viranomaisella.

        Juu minua väitetään täällä suomi 24:ssä ei joulurauhaa stalkatuille palstalla että juon kaljaa joka päivä ja en huolehdi terveydestäni enkä muutoinkaan itsestäni. Miten voidaan väittää vai olisiko nyt näin että stalkkerini näin väittävät ja heillä on 24/7 hankittua tietoa joka perustuu sille.... heidän omalle tuotokselle.. Ja että terveysongelmani ovat itse hankittuja. No joo jokainen saa sanoa ja kirjoittaa mitä haluaa suomi on vielä toistaiseksi sana vapaa maa.. Jos uhri muuttaa muualle niinkuin minä sama jatkuu... ja tässä kohti tekijät menevät harhaan. He luulevat että uhri on entisensä ja että he pääsevät nauttimaan sitä tuloa mitä normaalisti ovat tottuneet saamaan. He eivät voi pienessä mielessään kuvitella että uhri saattaa tässä vaiheessa olla erittäin traumatisoitunut jo pelkästään siitä että hän kuvitteli muuttavansa turvapaikkaan mutta kun hän eli minä huomasin että sama peli jatkuu ja vielä pahempana mitä muuta voin tehdä kuin sulkeutua muuttua järkyttyä traumatisoitua vielä pahemmin kuin ennen ja nyt vielä esiintulleiden terveysongelmien myötä entistä järkyttyneempi kun nämä tekijät eivät lopeta jalkojeni hajoittamista vaan kahta kovemmalla vimmalla hajoittavat niitä sekä muuta ruumistani. Nyt kun olen muuttanut muualle he kuvittelevat tosissaan että voivat tehdä ihan mitä ikinä heitä huvittaa entisessä kotikaupungissa joku jopa olisi voinut ihmetellä että hei miten olet muuttunut tuollaiseksi ulkoisesti ja sisäisesti mutta uudella paikkakunnalla kukaan ei kyseenalaista mitään koska en ole täällä ennen asunut joten tekijöillä on vapaat kädet tehdä mitä vaan jopa tappaa niinkuin ovat nyt vuoden aikana useamman kerran yrittäneet. Mikkelin sairaalaan olen joutunut menemään, ekg käyrään ja beetasalpaajia syömään, monesti en ole sängystä ylös päässyt kun ovat harjoittaneet elektronista häirintää päähäni ja kehooni yms. Nyt olen tasan vuoden asunut uudella paikkakunnalla ja voin sanoa että olen järkyttynyt syvästi siitä kohtelusta ja siitä miten nämä ihmiset lähtevät ja uskovat näiden tekijöiden valheita ja valheellista tuotosta mitä minusta suoltavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minua väitetään täällä suomi 24:ssä ei joulurauhaa stalkatuille palstalla että juon kaljaa joka päivä ja en huolehdi terveydestäni enkä muutoinkaan itsestäni. Miten voidaan väittää vai olisiko nyt näin että stalkkerini näin väittävät ja heillä on 24/7 hankittua tietoa joka perustuu sille.... heidän omalle tuotokselle.. Ja että terveysongelmani ovat itse hankittuja. No joo jokainen saa sanoa ja kirjoittaa mitä haluaa suomi on vielä toistaiseksi sana vapaa maa.. Jos uhri muuttaa muualle niinkuin minä sama jatkuu... ja tässä kohti tekijät menevät harhaan. He luulevat että uhri on entisensä ja että he pääsevät nauttimaan sitä tuloa mitä normaalisti ovat tottuneet saamaan. He eivät voi pienessä mielessään kuvitella että uhri saattaa tässä vaiheessa olla erittäin traumatisoitunut jo pelkästään siitä että hän kuvitteli muuttavansa turvapaikkaan mutta kun hän eli minä huomasin että sama peli jatkuu ja vielä pahempana mitä muuta voin tehdä kuin sulkeutua muuttua järkyttyä traumatisoitua vielä pahemmin kuin ennen ja nyt vielä esiintulleiden terveysongelmien myötä entistä järkyttyneempi kun nämä tekijät eivät lopeta jalkojeni hajoittamista vaan kahta kovemmalla vimmalla hajoittavat niitä sekä muuta ruumistani. Nyt kun olen muuttanut muualle he kuvittelevat tosissaan että voivat tehdä ihan mitä ikinä heitä huvittaa entisessä kotikaupungissa joku jopa olisi voinut ihmetellä että hei miten olet muuttunut tuollaiseksi ulkoisesti ja sisäisesti mutta uudella paikkakunnalla kukaan ei kyseenalaista mitään koska en ole täällä ennen asunut joten tekijöillä on vapaat kädet tehdä mitä vaan jopa tappaa niinkuin ovat nyt vuoden aikana useamman kerran yrittäneet. Mikkelin sairaalaan olen joutunut menemään, ekg käyrään ja beetasalpaajia syömään, monesti en ole sängystä ylös päässyt kun ovat harjoittaneet elektronista häirintää päähäni ja kehooni yms. Nyt olen tasan vuoden asunut uudella paikkakunnalla ja voin sanoa että olen järkyttynyt syvästi siitä kohtelusta ja siitä miten nämä ihmiset lähtevät ja uskovat näiden tekijöiden valheita ja valheellista tuotosta mitä minusta suoltavat.

        uu minua väitetään täällä suomi 24:ssä ei joulurauhaa stalkatuille palstalla että juon kaljaa joka päivä ja en huolehdi terveydestäni enkä muutoinkaan itsestäni.

        Jatkuu sen verran että kerkesimme asua uudella paikkakunnalla pari kuukautta kun laitoimme talon myyntiin tämän gang stalkauksen johdosta ja nyt odotamme että talo menee kaupaksi. Oli mukava suurin odotuksin muuttaa ja huomata että samaa paskaa edelleenkin. Teimme talomme kaupat 4.12 ja muutimme sisään vuoden lopussa siinä oli tekijöillä kuukausi aikaa fiksailla talomme mieleisekseen vankileiriksi.


    • Anonyymi

      SÄIKÄYTTÄMISET

      silloin , kun olen tämän listan kirjoittanut, niitä ilmeisesti on tapahtunut paljon. Amygdala siinä hypähtää ja stressiäkin aiheutuu.

      • Anonyymi

        Kyllä oli tässä talossa "ihmisillä" hauskaa, kun hiippailivat taakseni salaa ja suureen ääneen tervehtivät niin, että minä vähintäänkin hätkähdin.
        Ja kadun viereen pysäköidyissä autoissa, kun kävelin ja olin jo selin, tuutattiin torvea oikein kunnolla.
        Ja autolla ajaessa kiihdytettiin taakseni ja tuutattiin.
        Kun kävelin kassalta pois, kunnon hälytysääni päälle. Kun hätkähdin ja käännyin, voi, voi, mitkä naurut.
        Sun muuta porukka kivaa koko kaupungille tarjolla.

        Mitähän aivot ja elimistö tästä tykkäsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli tässä talossa "ihmisillä" hauskaa, kun hiippailivat taakseni salaa ja suureen ääneen tervehtivät niin, että minä vähintäänkin hätkähdin.
        Ja kadun viereen pysäköidyissä autoissa, kun kävelin ja olin jo selin, tuutattiin torvea oikein kunnolla.
        Ja autolla ajaessa kiihdytettiin taakseni ja tuutattiin.
        Kun kävelin kassalta pois, kunnon hälytysääni päälle. Kun hätkähdin ja käännyin, voi, voi, mitkä naurut.
        Sun muuta porukka kivaa koko kaupungille tarjolla.

        Mitähän aivot ja elimistö tästä tykkäsivät.

        Poliisille ilmoitin tästä häirinnästä liikenteessä. Ei meinattu heti saada loppumaan, kun oli niin torventoituksesta innostuttu.

        Että semmoisten mielisairaiden maailmassa piti elää.


    • Anonyymi

      YLEISEMMINKIN TERVEYTEEN VAIKUTTAVAA

      Ei oikein kannata alaotsikoita erikseen ottaa- Kaikkea tapahtuu paljon ja kaiken on tarkoitus tuhota terveyttä ja huonontaa elämänlaatua ja parantaa esim. mielenhallinnan tehoa.

      • Anonyymi

        TI:n elämää on verrattu sotatilassa olevalla alueella elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TI:n elämää on verrattu sotatilassa olevalla alueella elämiseen.

        Erona on vain se ettei ympäristössä ammuta kovilla, sirpalevaaraan kuoleminen ei ole mahdollista, vesi tulee hanasta, sähköt toimii, ilma ei haise räjähdysaineille, kaikilla naapureilla ja sinullakin on ehjä koti ikkunoita myöten, et tiedä kenenkään naapurin kuolleen ampumahaavoihin, sairaalat toimivat eivätkä ole täynnä taistelutoiminnan ansiosta vammautuneista ihmisistä jne.

        Kyllä, kuulostaa juuri samanlaiselta.

        Mielisairaan maailma on tosiaan erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona on vain se ettei ympäristössä ammuta kovilla, sirpalevaaraan kuoleminen ei ole mahdollista, vesi tulee hanasta, sähköt toimii, ilma ei haise räjähdysaineille, kaikilla naapureilla ja sinullakin on ehjä koti ikkunoita myöten, et tiedä kenenkään naapurin kuolleen ampumahaavoihin, sairaalat toimivat eivätkä ole täynnä taistelutoiminnan ansiosta vammautuneista ihmisistä jne.

        Kyllä, kuulostaa juuri samanlaiselta.

        Mielisairaan maailma on tosiaan erilainen.

        Joskus kun Syyriassa alkoi tapahtua, lohdutin itseäni vertaamalla, että on minulla kuitenkin paljon helpompaa kuin lapsilla Syyriassa. Ei ole vielä tarvinnut vaihtaa maata. On edelleen helpompaa kuin siellä.
        Kenellä tahansa TI:llä ei ole kuin "sotatilassa" tilassa elämistä, mutta silloin kun gs-vaino elektronisine häirintöineen on oikein pahana päällä, ei missään ole turvassa , stalkkerit hyökkäyksineen joka paikassa. Se on asia, jota ei pysty tajuamaan, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa.
        Ei tietenkään konkreettisesti ole samanlaista. Mutta ei rauhaa eikä turvaa missään.

        Mielisairaita ovat ne, jotka tekevät TI:n elämän helvetiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona on vain se ettei ympäristössä ammuta kovilla, sirpalevaaraan kuoleminen ei ole mahdollista, vesi tulee hanasta, sähköt toimii, ilma ei haise räjähdysaineille, kaikilla naapureilla ja sinullakin on ehjä koti ikkunoita myöten, et tiedä kenenkään naapurin kuolleen ampumahaavoihin, sairaalat toimivat eivätkä ole täynnä taistelutoiminnan ansiosta vammautuneista ihmisistä jne.

        Kyllä, kuulostaa juuri samanlaiselta.

        Mielisairaan maailma on tosiaan erilainen.

        Käsitteellinen ajattelu vertauskuvien käyttöineen ei kuulu sinun kykyihisi. TI:N ELÄMÄÄ ON VERRATTU-----

        Kirjoittelin tuonne ylemmäksi vähän. Voit käydä lukemassa, minkälaista mielisairaan/rikollisen elämää puolustelet, kavereitasiko ovat ne stalkkerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitteellinen ajattelu vertauskuvien käyttöineen ei kuulu sinun kykyihisi. TI:N ELÄMÄÄ ON VERRATTU-----

        Kirjoittelin tuonne ylemmäksi vähän. Voit käydä lukemassa, minkälaista mielisairaan/rikollisen elämää puolustelet, kavereitasiko ovat ne stalkkerit.

        Sinä olet KUIN aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet KUIN aasi.

        Juon aamukahvia, kirjoittelen ja TV pauhaa taustalla. Kuulin sieltä juuri: Jos taksitolpilla tapellaan ja tulee henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkauksia, alkaa se kuulostamaan SOTATILALTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon aamukahvia, kirjoittelen ja TV pauhaa taustalla. Kuulin sieltä juuri: Jos taksitolpilla tapellaan ja tulee henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkauksia, alkaa se kuulostamaan SOTATILALTA.

        Voi, voi. Siinä joku matalaälyinen arkis-konkreettinen ajattelultaan ehti varmaan kuvitella. että HÄN todistaa kaikki TI:t mielisairaiksi, jonkun esittämän sotatila-vertauksen avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TI:n elämää on verrattu sotatilassa olevalla alueella elämiseen.

        Jäin tuon aamuisen kommenttini (aamu minulla) jälkeen miettimään tätä, ja tajusin että kyllä, TI:llä ja sotatilassa olevalla alueella elämisessä on kuin onkin yhteistä.

        Kummastakin selviää pitkällä terapialla, monet myös tarvitsevat jonkin aikaa lääkitystä.

        Erona on kuitenkin se että vain sotatila-alueella elävät hyväksyvät tämän; ja saavat ajan kanssa elämänsä taas järjestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kun Syyriassa alkoi tapahtua, lohdutin itseäni vertaamalla, että on minulla kuitenkin paljon helpompaa kuin lapsilla Syyriassa. Ei ole vielä tarvinnut vaihtaa maata. On edelleen helpompaa kuin siellä.
        Kenellä tahansa TI:llä ei ole kuin "sotatilassa" tilassa elämistä, mutta silloin kun gs-vaino elektronisine häirintöineen on oikein pahana päällä, ei missään ole turvassa , stalkkerit hyökkäyksineen joka paikassa. Se on asia, jota ei pysty tajuamaan, ellei itse ole ollut siinä tilanteessa.
        Ei tietenkään konkreettisesti ole samanlaista. Mutta ei rauhaa eikä turvaa missään.

        Mielisairaita ovat ne, jotka tekevät TI:n elämän helvetiksi

        "Mielisairaita ovat ne, jotka tekevät TI:n elämän helvetiksi"

        Tästä olemme samaa mieltä.

        Oma mieli kun tekee elämän helvetiksi niin mielisairauttahan se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin tuon aamuisen kommenttini (aamu minulla) jälkeen miettimään tätä, ja tajusin että kyllä, TI:llä ja sotatilassa olevalla alueella elämisessä on kuin onkin yhteistä.

        Kummastakin selviää pitkällä terapialla, monet myös tarvitsevat jonkin aikaa lääkitystä.

        Erona on kuitenkin se että vain sotatila-alueella elävät hyväksyvät tämän; ja saavat ajan kanssa elämänsä taas järjestykseen.

        Aina vaan matalaälyisempää.

        Minulla äsken läppäri tuli pipiksi. Selasin yhtä Fb-ryhmää, kun homma pysähtyi. Ei toiminut selain muutenkaan. Sammutin koneen ja yritin uudelleen. Ei toiminut. Hävisi kuvake näytöltäkin.
        Ei hätää. Uusi kone. Vuoden huoltosopimus ostoliikkeeseen. Sinne. Ei ollut huoltoluukulla ketään, Menin tyttömyyjälle kertomaan tilanteen. Että chrome hävisi.
        Avasi koneen. Hei, se on siirretty tänne. Näytti kuvaa palkissa. Minä:ei ole siirretty sinne. Räpläsi jotakin. Säälivästi: toimiiko toi sun mokkulasi. Minä:toimii. Tarkistin chromen menin jälkeen, että oli yhteys. Räpäläsi. Voi, en minä osaa sanoa, mistä on kyse. Minulla on vuoden huolto maksettuna, en lähde minnekään. Sitten sanoin: saatan tietää, mistä on kyse, stalkkerit asialla. Eivät tykkää siitä, mitä someen kirjoitan. On haukuttu minua mielisairaaksi ja olen vastannut vähän paremmin takaisin. - Tyttö klikkasi jonkun sivun esille ja siellä jotakin kohtaa. Tuli chromen etusivuesille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan matalaälyisempää.

        Minulla äsken läppäri tuli pipiksi. Selasin yhtä Fb-ryhmää, kun homma pysähtyi. Ei toiminut selain muutenkaan. Sammutin koneen ja yritin uudelleen. Ei toiminut. Hävisi kuvake näytöltäkin.
        Ei hätää. Uusi kone. Vuoden huoltosopimus ostoliikkeeseen. Sinne. Ei ollut huoltoluukulla ketään, Menin tyttömyyjälle kertomaan tilanteen. Että chrome hävisi.
        Avasi koneen. Hei, se on siirretty tänne. Näytti kuvaa palkissa. Minä:ei ole siirretty sinne. Räpläsi jotakin. Säälivästi: toimiiko toi sun mokkulasi. Minä:toimii. Tarkistin chromen menin jälkeen, että oli yhteys. Räpäläsi. Voi, en minä osaa sanoa, mistä on kyse. Minulla on vuoden huolto maksettuna, en lähde minnekään. Sitten sanoin: saatan tietää, mistä on kyse, stalkkerit asialla. Eivät tykkää siitä, mitä someen kirjoitan. On haukuttu minua mielisairaaksi ja olen vastannut vähän paremmin takaisin. - Tyttö klikkasi jonkun sivun esille ja siellä jotakin kohtaa. Tuli chromen etusivuesille.

        Kannattaisi opetella se koneen ylläpito itse, ei siihen mitään ulkopuolisia tarvita.

        En ihmettele jos sulle kaupassa nauretaan jos menet sinne kertomaan "chrome hävisi", repeilisin itsekin jos sellaista kuulisin.

        Tietokoneen sekoilemiseen ei tarvita vainoja, normaali ilmiö, tapahtuu jokaiselle. Riippuen millaisilla webisivuilla käyt useammin tai harvemmin.

        Mulla meni eilen työläppärin ulkoinen hiiri toimimattomaksi, vaihdoin patterit, ei auttanut, mietin josko rikoin vahingossa usb donglen kun se otti osumaa taannoin. Mutta kotikoneessa sekin toimi. Ei, en epäile vainoa, USB vain halunnee rebootin, koitan sitä tänään.

        Vihjeenä muuten, älä käytä Chromea, se vasta onkin Google nimisen vakoilufirman joukkovakoiluohjelma. Firefoxia tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi opetella se koneen ylläpito itse, ei siihen mitään ulkopuolisia tarvita.

        En ihmettele jos sulle kaupassa nauretaan jos menet sinne kertomaan "chrome hävisi", repeilisin itsekin jos sellaista kuulisin.

        Tietokoneen sekoilemiseen ei tarvita vainoja, normaali ilmiö, tapahtuu jokaiselle. Riippuen millaisilla webisivuilla käyt useammin tai harvemmin.

        Mulla meni eilen työläppärin ulkoinen hiiri toimimattomaksi, vaihdoin patterit, ei auttanut, mietin josko rikoin vahingossa usb donglen kun se otti osumaa taannoin. Mutta kotikoneessa sekin toimi. Ei, en epäile vainoa, USB vain halunnee rebootin, koitan sitä tänään.

        Vihjeenä muuten, älä käytä Chromea, se vasta onkin Google nimisen vakoilufirman joukkovakoiluohjelma. Firefoxia tilalle.

        Tuo esimerkkini tapahtui jo aikaisempina vuosina. Minulla oli koneyhtä mittaa sekaisin ja moimutkaisella tavalla, että huoltofirmassa ihmettelivät, miten olen voinut sen tehdä.

        Kerran sitten tuli häiriöitä sarjana ja lopulta kaikki meni lukkoon. Sain kirjoitettua paperille eri vaiheet. Meni huoltofirmaan ja näytin muistiinpanoni. Tiesivät, että ulkopuolinen taho on sen minun koneelle tehnyt. Minä kerroin itselleni sanotun , että minulla on Haminan googlessa vihamies, joka tätä tekee. Ja nimi on---, minulle ilmoitettiin, ettei haluta kuulla siitä tyypistä. On asunut tässä kaupungissa. Hänellä oli firma x. Silloin tiesin.

        Vaihdoin operaattoria ka kaikki pulmat hävisivät. Ajattelin, että pitäisi ilmoittaa lääkäreille hyvä hoitokeino: mielisairaus ja dementia häviävät, kun vaihtaa operaattoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo esimerkkini tapahtui jo aikaisempina vuosina. Minulla oli koneyhtä mittaa sekaisin ja moimutkaisella tavalla, että huoltofirmassa ihmettelivät, miten olen voinut sen tehdä.

        Kerran sitten tuli häiriöitä sarjana ja lopulta kaikki meni lukkoon. Sain kirjoitettua paperille eri vaiheet. Meni huoltofirmaan ja näytin muistiinpanoni. Tiesivät, että ulkopuolinen taho on sen minun koneelle tehnyt. Minä kerroin itselleni sanotun , että minulla on Haminan googlessa vihamies, joka tätä tekee. Ja nimi on---, minulle ilmoitettiin, ettei haluta kuulla siitä tyypistä. On asunut tässä kaupungissa. Hänellä oli firma x. Silloin tiesin.

        Vaihdoin operaattoria ka kaikki pulmat hävisivät. Ajattelin, että pitäisi ilmoittaa lääkäreille hyvä hoitokeino: mielisairaus ja dementia häviävät, kun vaihtaa operaattoria.

        Tuohan nyt sitten on aivan mahdoton juttu.

        Miten se operaattori vaikuttaa siihen että koneeseesi tulee hakkeri?

        Ei helvetti.

        Kone toki voi mennä ulkopuolisten toimesta sekaisin jos et ole sitä tarpeeksi itse suojannut, ja klikkailet ties mitä (porno) webilinkkejä, ja luet koneella sähköpostit availlen kaikki ties mitkä saastuneet spammien liitetiedostot.

        Et sitä itse ymmärrä, mutta tuossa yllä paljastat kovin tarkasti omasta nettikäyttäytymisestäsi; sanon tämän 35 vuoden tietämyksellä verkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan nyt sitten on aivan mahdoton juttu.

        Miten se operaattori vaikuttaa siihen että koneeseesi tulee hakkeri?

        Ei helvetti.

        Kone toki voi mennä ulkopuolisten toimesta sekaisin jos et ole sitä tarpeeksi itse suojannut, ja klikkailet ties mitä (porno) webilinkkejä, ja luet koneella sähköpostit availlen kaikki ties mitkä saastuneet spammien liitetiedostot.

        Et sitä itse ymmärrä, mutta tuossa yllä paljastat kovin tarkasti omasta nettikäyttäytymisestäsi; sanon tämän 35 vuoden tietämyksellä verkoista.

        Minulla oli Haminan googlessa vihamies tästä kaupungista. Kerroin tuollaisen yksinkertaistetun esimerkin. Hän mm. lähetti häirintäviestejä. joita yritin olla lukematta. Niissä oli tieto viasta koneellani ja ohje, minne pitäisi ottaa hei ottaa yhteyttä. Hän liitti koneeni joihinkin ihme ohjelmiin, josta seurasi pulmia ja huoltofirma joutui sitten poistamaan sieltä, jne. - Ei todellakaan ollut minun toiminnastani aiheutunut. Olin silloin jo seniori enkä käynyt edes somessa. Ihan tavallisia rutiinijuttuja tein.

        35 vuotta sitten ei ollut sellaisia verkkoja kuin kymmenen vuotta sitten, jolloin ekan tietokoneeni hankin.

        Niin että haista sinä trolli/stalkkeri vaikka pitkä pee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli Haminan googlessa vihamies tästä kaupungista. Kerroin tuollaisen yksinkertaistetun esimerkin. Hän mm. lähetti häirintäviestejä. joita yritin olla lukematta. Niissä oli tieto viasta koneellani ja ohje, minne pitäisi ottaa hei ottaa yhteyttä. Hän liitti koneeni joihinkin ihme ohjelmiin, josta seurasi pulmia ja huoltofirma joutui sitten poistamaan sieltä, jne. - Ei todellakaan ollut minun toiminnastani aiheutunut. Olin silloin jo seniori enkä käynyt edes somessa. Ihan tavallisia rutiinijuttuja tein.

        35 vuotta sitten ei ollut sellaisia verkkoja kuin kymmenen vuotta sitten, jolloin ekan tietokoneeni hankin.

        Niin että haista sinä trolli/stalkkeri vaikka pitkä pee.

        Niin, verkot on tuossa 35 vuodessa mitä olen niiden kanssa ollut päivittäin tekemisissä toki muuttuneet paljonkin.

        En tiedä mitä koitat väittää? En sanunut että kokemukseni verkoista on 35 vuoden takaa, vaan että sitä on 35 vuoden edestä senaikaisista aivan nykyisiin.

        "Hän liitti koneeni joihinkin ihme ohjelmiin"

        Hassu väite, jonka hassuutta et selvästi käsitä.


    • Anonyymi

      TI meni ruokakauppaan ja siellä oli ihmisiä. Sairaaloinen salaliitto on tapahtunut. Joukolla oikein vainotaan viatonta TI-tä.

      • Anonyymi

        mikähän sinua vaivaa, kun pitää tuollaisia kirjoitella

        onko maassa makaavan potkiminen kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikähän sinua vaivaa, kun pitää tuollaisia kirjoitella

        onko maassa makaavan potkiminen kivaa

        TI:n vainoaja, Joulupukki ja Pääsisäispupu menivät baariin ja tilasivat tuopit.

        Mitä teki baarimikko?

        Ei mitään, mielikuvitushahmoille ei tarjoilla.


    • Anonyymi

      SÄTEILYTYS JA SEN AIHEUTTAMAT TERVEYSPULMAT, SYÖVÄT

      Ison maailman tunnettuja TI:tä seuratessa, on joutunut todistamaan (netissä) kuolemantapauksia, joihin vahvasti on näyttönyt liittyvän elektroninen häirintä.

      Jotkut ovat kirjoittaneet jäähyväiskirjeen ennen itsemurhan tekemistä. Syynä on ollut erikoisten aggressiivisesti leviävien syöpien ilmaantuminen. On voinut olla useampi erilainen samalla ihmisellä-

      Sairaalaankin on kuoltu mm. Suomessa eräs laajalti tunnettu.

      On myös kauhean näköisiksi kuihtuneita, joilla on ilmennyt monien tärkeiden elinten vaurioitumista. Ovat lopettaneet kitumisensa..

      Olisiko sinulla tietoa aiheesta.

    • Anonyymi

      Avasin keväällä ketjun Ionisoimaton säteily häirinnän lähteenä

      Siihen tulvi rääpimistä ja trollikamaa. Luulen, että suuri osa oli stalkkereiden kirjoittamia.

      Ionisoimaton säteily on yleensä käytössä, kun on TI -porukasta kyse. Ne on nuo vakoojat eri juttu.

      Nyt 5 g:stä myönnetään joissakin piireissä, että on karsinogeenistä. Mikroaallosta oli haloota matkapuhelien yhteydessäö, jne.

      TI:t joutuvat voimakkaan elektronisen häirinnän kohteeksi vuosien ajan. Omalla kohdalla mietin, minkä ajan vie, ennenkuin altistus aiheiuttaa syövän puhkeamisen. Tuolla aikaisemmin luettelossa olen maininnut elimiäni, jotka ovat olleet erityiskohteena.

    • Anonyymi

      Magnus Olsson on TI, aktiivinen toimija ja asiantuntija vainoon liittyvissä asioissa.

      Tässä on yksi linkki hänestä, Magnus Olsson survives massive DEW attack......

      https://newsinsideout.com

      Tämänkin jälkeen hänelle on tullut terveuspulmia lisää erilaisten kohdistusten takia-

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että tuollä linkillä ei pääse juttuun.

        Panen vähän lisää tietoa.

        https://newsinsideout.com>2016/03

        Jätän linkkikokeilut tähän.

        Googlatkaa hakusanoilla:

        Magnus Olsson Targeted Individual

        Esille tulee paljon otsikoita linkkeineen.


    • Anonyymi

      ONKO OLLUT VAIKEUKSIA LÄÄKÄREIDEN KANSSA

      Tavallisilla ihmsilläkin on, mutta TI-porukalla omanlaisiaan.

      Tuolla jossakin muulla forumilla eräs lievemmin vainottu vakuuttaa rankasti vainotulle, että voi kertoa lääkärille fyysistä pulmistaan. Lääkärin velvollisuus on auttaa- Lääkäri on vannonut lääkärin valan. On vaitiololovelvolvollinen.

      Kaikkea on rikottu minun kohdalla. Sen lisäksi on tilannetta käytetty manipulointiin ensin lätkäyttämällä minut transsitilaan. Kaksi varsinaista stalkkerilääkäriä.teki näin.
      Sitten en osaa nin varmasti sanoa muista lääkäreistä. Ovat voineet töpätä tietämättömyyttäänkin, mutta myös käskyn saaneena. - Terveydenhuollon deepstate-osuus.

    • Anonyymi

      Käy lukemassa ketjua EI JOULURAUHAA STALKATULLA. Sinne on tänään kirjoitettu pitkä rimpsu ruumiillisia oireita ja tiloja, jotka lääkärit ovat tutkiumuksinkin ätodenneet, MUTTA SYY- TI itse tietää, että elektroninen häirintä

      • Anonyymi

        Ei ole joulujoukkovainoa. Lääkkeet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole joulujoukkovainoa. Lääkkeet!

        Kiitos, kun nostelet vainoketjuja.


    • Anonyymi

      Nyt olen tästä varma, joten kirjoitan sen. Intersportissa kenkäosastolla käytetään kovaa elektronista häirintää, josta on terveydelle haittaa. En tiedä kohdennetaanko sitä pelkästään valittuun ihmisryhmään, vai kaikkiin. Kenkien katseleminen ja valitseminen oli taas kerran kysesisessä liikkeessä mahdotonta. Viimeksi kesällä kun siellä kävin, kummarruin sovittamaan kenkää. Silloin äänihäirintänä ilmaan lause, jolla viitattiin siihen, että varastaisin (en ole koskaan elämässäni varastanut, enkä tule sitä tekemään, joten täytyy sanoa, että kohde on nyt ihan väärä). Taas tänään, keskittyminen kyseisessä paikassa oli täysin mahdotonta, tuli ahdistunut olo ja piti poistua paikalta. Olisin voinut mennä valittamaan oloani lääkäriin, mutta en sitä tehnyt. Olisinko lähettänyt laskun sitten Securitakselle vai kaupan omistajalle, laittaiston kehittäjälle, vai kaikille heille? Tämän lisäksi viereisessä kauppakeskuksessa on äänihäirintää ja vastaavaa keskittymisvaikeutta aiheuttavaa häirintää. Äänihäirintä on mm. muodossa normaalista poikkeava naurua ilmassa (ikään kuin pirullinen nauru). Epäilen, että kyseisessä kauppakeskuksessa tämä systeemi on aktivoitu Halosen takia, jossa ilmeisesti on paikan tarkin valvonta (muut liikkeet halpaketjun kauppoja).

    • Anonyymi

      Käypä hoito -työryhmien lääketeollisuussidonnaisuudet on kiellettävä ja työryhmät on saatettava viranomaisvalvonnan alaisuuteen.

      Allekirjoittakaa kansalaisaloite, kiitos ja jakakaa somessa, kiitos.

    • Anonyymi

      STALKKERIT . TI- LÄÄKÄRIN VO:LLE AJAMINEN

      Tämä tapahtui ennen kuin tiesin olevani gs-vainon ja e-häirinnän kohteena.

      Joudun katkaisemaan tapahtumaketjun alkupäästä.

      Tilanne oli se, että minulle oli jäänyt masennuslääkitys päälle vuosiksi ilman aihetta, Silloin oli tyyli, että pitää syödä vuosia, ettei uusiudu.

      Lopetin omin päin parissa kuukaudessa, Ensin slviydyin ihan hyvin. Viimeisen osuuden lopetettuani iski kauheat vierotusoireet- Päätin, että lopetan ja lääkärille en lähde. Mieluummin vaikka kuolen.

      Yleisesti sanoen olisi voinut olla päällä huumevierotus. Vatsaoireet olivat kovat. Sen lisäksi oli kutina oitreita. Ne olivat sellaisissa paikoissa, jotka kesällä olivat ruskettuneet. (Myöhemmin tajusin, että olivat niissä paikoissa,jotka jäivät paljaiksi kotona sisällä t-paidassa ja pikkuhousuissa, mitkä olivat kotiasuni)
      Tämän lisäksi päänahkani saattoi äkkiä alkaa kutisemaan aivan sietämättömästi, Sormet lensivät päänahkaan samantien. Luulin vierotusoireeksi.( Sitten kun tiesin e-häirinnästä, sopi olemaan mikroaallolla aiheutettua. Sitä jatkettiin myöhemminkin vuosien ajan)
      SIIS E-HÄIRINNÄLLÄ AIHEUTETTIIN OIREITA VIEROTUSOIREIDEN LISÄKSI.

      Vierotusoireet helpottivat 2-3 kk: aikana.

      • Anonyymi

        Vierotusoireiia meni syksy.

        Sitten tammikuussa alkoi ilmetä vatsaoireita, kipuja, tiheää ulostamisen tarvetta, ripuliakin. Kun söin murusenkin jotakin, heti mahalaukkuun sattui.

        Menin sair, hoitajalle. Kerroin pulmista ja syksyn vierotuksesta, kauheasta parista viikosta, myös kutinasta, jolle halveksivasti nauroi. Varasi lääkärille ajan.
        Oli kauhea kokemus, mutta ei välttämättä liittynyt vainooni. Piti minua hulluna. Oli tietämättäni tilannut ajan psyk.polille, josta tuli kutsu lääkityksen tarkistamiseen/jatkamiseen. Olin omin päin mennyt lopettamaan- Kieltäydyin-.

        (Myöhemmin kanteluihini liittyen ko. lääkäri sai AVI:sta virallisen tiedotteen masennuslääkkeiden vierotusoireista sekä sen, että uusiutuvat usein puolen vuoden päästä nk. minulla, ja vielä myöhemminkin.)

        Lääkäri teetti minulle xxx bakteerin testin. (Bakeerin nimi hävisi mielestäni.) Silloisella ikäluokallani oli tämä krooninen bakteeri n. 70 %:lla. Nykyään ei juuri kenelläkäkään. Tietenkin tulos oli minulla oli . Lääkäri määräsi2 päällekäistä hyvin voimakasta antibioottikuuria, mikä avasi stalkkereille temmellyskentän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierotusoireiia meni syksy.

        Sitten tammikuussa alkoi ilmetä vatsaoireita, kipuja, tiheää ulostamisen tarvetta, ripuliakin. Kun söin murusenkin jotakin, heti mahalaukkuun sattui.

        Menin sair, hoitajalle. Kerroin pulmista ja syksyn vierotuksesta, kauheasta parista viikosta, myös kutinasta, jolle halveksivasti nauroi. Varasi lääkärille ajan.
        Oli kauhea kokemus, mutta ei välttämättä liittynyt vainooni. Piti minua hulluna. Oli tietämättäni tilannut ajan psyk.polille, josta tuli kutsu lääkityksen tarkistamiseen/jatkamiseen. Olin omin päin mennyt lopettamaan- Kieltäydyin-.

        (Myöhemmin kanteluihini liittyen ko. lääkäri sai AVI:sta virallisen tiedotteen masennuslääkkeiden vierotusoireista sekä sen, että uusiutuvat usein puolen vuoden päästä nk. minulla, ja vielä myöhemminkin.)

        Lääkäri teetti minulle xxx bakteerin testin. (Bakeerin nimi hävisi mielestäni.) Silloisella ikäluokallani oli tämä krooninen bakteeri n. 70 %:lla. Nykyään ei juuri kenelläkäkään. Tietenkin tulos oli minulla oli . Lääkäri määräsi2 päällekäistä hyvin voimakasta antibioottikuuria, mikä avasi stalkkereille temmellyskentän.

        Yksi juttu, jota stalkkerit e-häirinnällä aiheuttavat kohteille, on tiheä ulostamisen tarve. Minun piti käydä kakalla tunnin välein. Suoli reagoi voimakkailla supistuksilla. Tämä oli pääsyy avun hakemiseen. - Pari päivää ennen lääkärin vastaaottoa kakatus helpottui. Enää lähinnä aamupäivällä 2 -3 kertaa. Kerroin lääkärille, että tulin varmuuden vuoksi kuitenkin.

        Minulle on tätä ihan samanlaiselta tuntuvaa pakkokakatusta tehty lyhyen aikaa myöhemminkin.

        Parhaillaan tietämäni TI on tämän kohteena. On käynyt lääkärin ihmeteltävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi juttu, jota stalkkerit e-häirinnällä aiheuttavat kohteille, on tiheä ulostamisen tarve. Minun piti käydä kakalla tunnin välein. Suoli reagoi voimakkailla supistuksilla. Tämä oli pääsyy avun hakemiseen. - Pari päivää ennen lääkärin vastaaottoa kakatus helpottui. Enää lähinnä aamupäivällä 2 -3 kertaa. Kerroin lääkärille, että tulin varmuuden vuoksi kuitenkin.

        Minulle on tätä ihan samanlaiselta tuntuvaa pakkokakatusta tehty lyhyen aikaa myöhemminkin.

        Parhaillaan tietämäni TI on tämän kohteena. On käynyt lääkärin ihmeteltävänä.

        Minulta keskeytettiin äsken viestin kirjoittaminen, täytyy ruveta kirjoittamaan pienissä erissä.

        Lääkäri määräsi bakteeriin 2 hyvin voimakasta samanaikaista antibioottikuuria. Ne piti jättää kesken. Tuli mahakipuja ja vetinen ripuli.Pitkittyivät. Joskus antibiootit aiheuttavat tällaista. Jotakin tekemistä stalkkereilla oli tämän kanssa myöhemmistä tapahtumista jälkikäteen päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta keskeytettiin äsken viestin kirjoittaminen, täytyy ruveta kirjoittamaan pienissä erissä.

        Lääkäri määräsi bakteeriin 2 hyvin voimakasta samanaikaista antibioottikuuria. Ne piti jättää kesken. Tuli mahakipuja ja vetinen ripuli.Pitkittyivät. Joskus antibiootit aiheuttavat tällaista. Jotakin tekemistä stalkkereilla oli tämän kanssa myöhemmistä tapahtumista jälkikäteen päätellen.

        Olin ihan kurjassa kunnossa talven ja kevään. Sai hyvin voimakkaita vatsakipukohtauksia. Tuskissani kramppasin kattialla.
        Näiden kipujen ja jatkuvan ripulin takia tilasin ajan lääkärille. Viikon odotus. Sinä aikana ripuli ja vatsavaivat helpottuivat Vatsakipukohtaukset loppuivat. Olin ihmeissäni. Onko näin voimakas plasebovaikutus lääkärin ajan sopimisella ? (No ei ollut Stalkkerit saattoivat lopettaa e-häirinnän, kun tavoite oli saavutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan kurjassa kunnossa talven ja kevään. Sai hyvin voimakkaita vatsakipukohtauksia. Tuskissani kramppasin kattialla.
        Näiden kipujen ja jatkuvan ripulin takia tilasin ajan lääkärille. Viikon odotus. Sinä aikana ripuli ja vatsavaivat helpottuivat Vatsakipukohtaukset loppuivat. Olin ihmeissäni. Onko näin voimakas plasebovaikutus lääkärin ajan sopimisella ? (No ei ollut Stalkkerit saattoivat lopettaa e-häirinnän, kun tavoite oli saavutettu.

        Lääkäri olisi halunnut määrätä minulle bentsoa, että ahdistus helpottaisi enkä kuvittelisi tuollaisia vaivoja.
        En suostunut. Pyysin kokeilemaa vielä 2 uutta antibioottia., kun se bakteeri edelleen on. Määräsi. Kahden päivän kuluttua ilmoitin, että nyt tuli oikeat lääkkeet. Kaikki vaivat ovat hävinneet ja olokin kohentunut miltei normaaliksi, Ihmeparantuminen siis. En tiennyt, mitä olisi tulossa. Annettiin vähän hengähtää, että selviäisin hengissä heinäkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri olisi halunnut määrätä minulle bentsoa, että ahdistus helpottaisi enkä kuvittelisi tuollaisia vaivoja.
        En suostunut. Pyysin kokeilemaa vielä 2 uutta antibioottia., kun se bakteeri edelleen on. Määräsi. Kahden päivän kuluttua ilmoitin, että nyt tuli oikeat lääkkeet. Kaikki vaivat ovat hävinneet ja olokin kohentunut miltei normaaliksi, Ihmeparantuminen siis. En tiennyt, mitä olisi tulossa. Annettiin vähän hengähtää, että selviäisin hengissä heinäkuun.

        Kuukauden päästä vaivoja alkoi tulla pikku hiljaa paheten.

        Kävin labrassa, kuten oli sovittu. Bakteeri oli plussaa.

        Sitten minun asioihin puuttui lääkäri, jonka potilas en ollut. Kirjoitti vain tietoihini ja vast,oton hoitajat kertoivat Ehkä kerran puhuin puhelimessa ja sanoin, että ei enää antibiootteja. Täytyy vain kestää tämä tauti. Kysyin mahdollisuutta päästä gatsroskopiaan. Ehkä syksyllä, jos vaivat jatkuu. (Oli kirjoittanut tietoihini, että minulle tarjottiin ko.tutkimusta, mutta olin kieltäytynyt.) Lääkäri kuitenkin kirjoitti antibioottireseptin, jota hoitajat viikon ajan tyrkyttivät. Kertoivat lääkärin sanoneen, että jos tottele lääkäriä, en saa enää mitään palveluja tk:sta. - Otin reseptin ja ajattelin vain hakea sen, en syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukauden päästä vaivoja alkoi tulla pikku hiljaa paheten.

        Kävin labrassa, kuten oli sovittu. Bakteeri oli plussaa.

        Sitten minun asioihin puuttui lääkäri, jonka potilas en ollut. Kirjoitti vain tietoihini ja vast,oton hoitajat kertoivat Ehkä kerran puhuin puhelimessa ja sanoin, että ei enää antibiootteja. Täytyy vain kestää tämä tauti. Kysyin mahdollisuutta päästä gatsroskopiaan. Ehkä syksyllä, jos vaivat jatkuu. (Oli kirjoittanut tietoihini, että minulle tarjottiin ko.tutkimusta, mutta olin kieltäytynyt.) Lääkäri kuitenkin kirjoitti antibioottireseptin, jota hoitajat viikon ajan tyrkyttivät. Kertoivat lääkärin sanoneen, että jos tottele lääkäriä, en saa enää mitään palveluja tk:sta. - Otin reseptin ja ajattelin vain hakea sen, en syödä.

        (Väliaikatieto: lääkäri osoittautui psyykkisesti erikoiseksi. Hätisteltiin tk:sta pois aluesairaalaan. Joutui isoihin pulmiin sielläkin- Joskus myöhemmin tv-ohjelmasta näin, että oli muuttanut Lappiin tekemään päivystystyötä-)

        Menin apteekkiin. Farmaseutti ällistyi. Reseptissä oli sama lääke kuin ekalla kerralla ja minähän tulin kipeäksi siitä.
        Taisin itsekin tapella asiasta ja ehkä myös farmaseutti. Lääkäri sitten muutti toiseen valmisteeseen. EN YMMÄRRÄ, miksi aloin syödä kuureja, vaikka olin päättänyt olla syömättä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Väliaikatieto: lääkäri osoittautui psyykkisesti erikoiseksi. Hätisteltiin tk:sta pois aluesairaalaan. Joutui isoihin pulmiin sielläkin- Joskus myöhemmin tv-ohjelmasta näin, että oli muuttanut Lappiin tekemään päivystystyötä-)

        Menin apteekkiin. Farmaseutti ällistyi. Reseptissä oli sama lääke kuin ekalla kerralla ja minähän tulin kipeäksi siitä.
        Taisin itsekin tapella asiasta ja ehkä myös farmaseutti. Lääkäri sitten muutti toiseen valmisteeseen. EN YMMÄRRÄ, miksi aloin syödä kuureja, vaikka olin päättänyt olla syömättä-

        Minulta katkaistiin taas kirjoittaminen. Stalkkerit tietää, että rupeaa tulemaan kuumaa kamaa.

        Heti ekan pillerin jälkeen tuli outo olo. Parissa päivässä oli hämärtynyt olo, hengitysvaikeuksia ym. Päätinkö itse vai nevoiko sisko, että kuuri pitää syödä loppuun. En pystynyt. Kun panin pillerin suun lähelle, pää alkoi heilua edestakaisin voimakkaasti. Sitten kun väkisin nielin, oksensin sanan tien ulos-

        Myöhemmin kun tapasin ihmisiä, olivat kauhuissaan: olisin voinut kuolla niihin lääkkeisiin. Ihan oli kuulemma lääkärit sanoneet niin.
        Vähän ihmettelin, mistä tiesivät. En silloin tiennyt, että kaikki puheluni kaapattiin ja pantiinn jonnekin kuunneltaviksi. Ihan yleisesti.- Oli soitellut siskolleni, mm.sairaanhoitajakin. stalkkeri myös., jota en silloin vielä ollut tajunnut.

        Mitä olin syönyt? Kuka ehkä oli vaihtanut pillerit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta katkaistiin taas kirjoittaminen. Stalkkerit tietää, että rupeaa tulemaan kuumaa kamaa.

        Heti ekan pillerin jälkeen tuli outo olo. Parissa päivässä oli hämärtynyt olo, hengitysvaikeuksia ym. Päätinkö itse vai nevoiko sisko, että kuuri pitää syödä loppuun. En pystynyt. Kun panin pillerin suun lähelle, pää alkoi heilua edestakaisin voimakkaasti. Sitten kun väkisin nielin, oksensin sanan tien ulos-

        Myöhemmin kun tapasin ihmisiä, olivat kauhuissaan: olisin voinut kuolla niihin lääkkeisiin. Ihan oli kuulemma lääkärit sanoneet niin.
        Vähän ihmettelin, mistä tiesivät. En silloin tiennyt, että kaikki puheluni kaapattiin ja pantiinn jonnekin kuunneltaviksi. Ihan yleisesti.- Oli soitellut siskolleni, mm.sairaanhoitajakin. stalkkeri myös., jota en silloin vielä ollut tajunnut.

        Mitä olin syönyt? Kuka ehkä oli vaihtanut pillerit?

        Muistaakseni jo tällä viikolla, ehkä jo aikaisemmin, olohuoneen ikkunan eteen kapean kadun toiselle puolelle joka päivä pysäköitiin 2 hyvin isoa, korkeaa pakettiautoa. Olivat valkoisia, ei mitää kirjoitusta tai logoa.
        Ja aina vain minun ikkunani eteen. Ja silloin kun ne olivat siinä, ei ollut muita autoja. Saattoivat olla koko päivän.
        Ihan kuin tekisivät kiusaa minulle, peittivät korkeutensa takia osan maisemaa ( 1.kerros)

        Sitten rupesi tuntumaan, että aina kun ovat siinä, minulle tulee kummallinen huono ja väsynyt olo.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni jo tällä viikolla, ehkä jo aikaisemmin, olohuoneen ikkunan eteen kapean kadun toiselle puolelle joka päivä pysäköitiin 2 hyvin isoa, korkeaa pakettiautoa. Olivat valkoisia, ei mitää kirjoitusta tai logoa.
        Ja aina vain minun ikkunani eteen. Ja silloin kun ne olivat siinä, ei ollut muita autoja. Saattoivat olla koko päivän.
        Ihan kuin tekisivät kiusaa minulle, peittivät korkeutensa takia osan maisemaa ( 1.kerros)

        Sitten rupesi tuntumaan, että aina kun ovat siinä, minulle tulee kummallinen huono ja väsynyt olo.,

        Oli kuin antibioottinen sivuvaikutukset olisivat jatkuneet.

        Lähdin kotoa pois. Kokeilin pystynkö ajamaan autoa. Ei mitään pulmaa. Pää selkeni heti, kun ulos pääsin, oli virkeä ja tarkka.
        Ajelin viereseen kuntaan erään yhdistyksen majalle ja olin siellä tunnin verran. Ihan hyvä olo.
        Kotona taas huono olo.

        Tätä kesti ainakin heinäkuun ajan.

        (Myöhemmin jostakin tuli vastaan tieto, että Saksasta tuotiin Suomeen e-häirintälaitteita lainaksi VALKOISILLA ISOILLA PAKUILLA.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuin antibioottinen sivuvaikutukset olisivat jatkuneet.

        Lähdin kotoa pois. Kokeilin pystynkö ajamaan autoa. Ei mitään pulmaa. Pää selkeni heti, kun ulos pääsin, oli virkeä ja tarkka.
        Ajelin viereseen kuntaan erään yhdistyksen majalle ja olin siellä tunnin verran. Ihan hyvä olo.
        Kotona taas huono olo.

        Tätä kesti ainakin heinäkuun ajan.

        (Myöhemmin jostakin tuli vastaan tieto, että Saksasta tuotiin Suomeen e-häirintälaitteita lainaksi VALKOISILLA ISOILLA PAKUILLA.)

        Paljon tapahtui suhteessa muihin, mutta ne lääkärit-

        Kävin syksyllä tutkimuksissa. Ensin ultraäänessä. . Ystävällinen lääkäri kertoi yhden sappikiven näkyvän. Se ei voinut selittää niitä kauheita vatsakipukohtauksia keväällä.

        Stalkkerit lopettivat tämän projektinsa tähän. Pian uusi alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuin antibioottinen sivuvaikutukset olisivat jatkuneet.

        Lähdin kotoa pois. Kokeilin pystynkö ajamaan autoa. Ei mitään pulmaa. Pää selkeni heti, kun ulos pääsin, oli virkeä ja tarkka.
        Ajelin viereseen kuntaan erään yhdistyksen majalle ja olin siellä tunnin verran. Ihan hyvä olo.
        Kotona taas huono olo.

        Tätä kesti ainakin heinäkuun ajan.

        (Myöhemmin jostakin tuli vastaan tieto, että Saksasta tuotiin Suomeen e-häirintälaitteita lainaksi VALKOISILLA ISOILLA PAKUILLA.)

        Ne valkoiset pakut pysäköitiin jonnekin uhrin asunnon lähistölle parkkipaikalle. Sieltä suora sihti uhrin asuntoon. Jotakin helposti läpäistävää sai välissä olla.
        Minä asun kapean harjun päällä. Oli pakko tulla ikkunan eteen. Näin paljastuivat.


    • Anonyymi

      Paljon kokemuksia ja hyvin moneen paikkaan kohdistettuina monen vuoden ajalta.

      Laitan joitain esimerkkejä. On aiheutettu rytmihäiriökohtauksia useasti esim. flimmeri eli eteisvärinä me ovat tulleet joskus hankalissakin paikoissa, mutta menneet itsestään ohi. Tilannetta on edeltänyt jonkinlainen sähköiskun kaltainen tuntemus sydämen kohdalla ja sen jälkeen flimmeri on päällä
      Sitten vakavampikin rytmin sekottaminen, jossa meinasi taju lähteä. Pääsin silloin nopeasti hoitoon ja koko keho vapisi ja kouristeli samalla kun laittoivat jotain nestettä suoneen ensiapupaikassa. Se auttoi. Ennen rytmin sekoamista tunsin tärinää sydämen kohdalla. Jollain emf aseella siihen kohdistettiin. Tilanne tuntui selvältä hengen ottoyritykseltä.
      Sydämeen onvaikutettu muutoinkin monin tavoin. Olen saanut iskuja sinne kuin etälamauttimella olisi ammuttu ja paikka on ollut kipeä seuraavanakin päivänä. Joskus tuollaisen jälkeen on tullut puristava rintakipu kuin infarkti olisi päällä. Noita hykkäyksiä olen kokenut myös auton ratissa 100kmh nopeuden valitessa ja ajaminen piti pysäyttää tilanteen jälkeen.

      Päähän on kohdistettu häirintää ja iskuja hyvin usein. Kerran tuli tutemus nukkuessani että siihen olisis ammuttu jollain. Kävin katsomassa peilistä ko kohtaa ja siinä kohtaa oli punainen jälki. Vielä seuraavanakin päivänä päässä oli tuntemus kuin sitä olisi ammuttu. yhtenä aamuna heräsin täydestä unesta voimakkaaseen pistävään kipuun jossain korvan yläpuolella kuin sitä olisi ammuttu. Siihen kohtaan tuli tuntemus ja pekäsin että on joku verenvuoto käynnissä. Soitin paniikissa 112 seen, mutta tilanne rauhoittui kun apu tuli paikalle. Sen jälkeen kuitenkin toisen puolen käsi ja jalka oireili hermotuntemuksesta ja oli hetkellinen huimauskohtaus.

      ihossa on useita punaisia täpliä, jotka ei lähe pois. yhtenä aamuna heräsin huomasin vatsassa ruskean sormen paksuisen ja ehkä kymmenen senttiä pitkän juovan.

      Mielenterveys on yritetty saada romahtamaan. tunnistin olleeni traumapohjaisen mind controllin uhrina., eli siinä aheutettiin toistuvasti paniikkikohtauksia ja hyvin ahdistavia tiloja elimistöön. Onneksi selvisin siitä kun oli ihmisiä, joille pystyin kertomaan tuntemuksiani.

      Kerran myös vatsa tehtiin toimimattomaksi salpaamalla jotenkin ruoan sulatus. Siitä seurasi väsynyt olotila, ruoka ei maistunut ollenkaan ja suussa oli jonkinlainen äklöttävä tuntemus koko ajan. Pakotin itseni syömään jotain kevyttä ja pikkuhiljaa vatsa alkoi toimimaan.
      Myrkytystiloja on ollut useitakin ja ne on aiheutettu käymällä asunnolla jollain yleisavaimella lisäämällä sitten jotain ylimääräistä ruokiin.

    • Anonyymi

      MITEN JA MINKÄLAISIA VATSAVAIVOJA TI:LLE VOIDAAN AIHEUTTAA

      • Anonyymi

        Suoraviivaisin keino on ampua energia-aseella TI:tä vatsaan. Kokemusta on , mm. kol e mikroaallon aiheuttamaa paloarpea vatsanahassa.


      • Anonyymi

        No kun koko ajan järkytetään, niin eihän siinä elimistö normaalisti toimi. Suolen toiminta huononee, koska järkytys lamauttaa. Seurauksena mm. ummetusta, pukamia, verta.


    • Anonyymi

      Kokemukset lääkäreistä olivat olleet niin huonoja, että V-2013 päädyin mottoon:

      PYSYY PAREMMASSA KUNNOSSA JA ELÄÄ PITEMPÄÄN, KUN KIERTÄÄ LÄÄKÄRIT KAUKAA.

      (Sitten kuitenkin stalkkerit panivat minut niin pahaan kuntoon, että oli pakko hoippua lääkärille, joka tietenkin "sattui" olemaan hellaristalkkeri. Ko. käynti vajvisti vielä mottoani.)

    • Anonyymi

      Lääkäriin en lähde, vaikka

      Viime yön olin koko kehon ja pään pahoinpitelyssä. Sisältä ja päältä. EHKÄ on käytetty radiotaajuutta kovalla teholla.

      Voitte itse miettiä, mitä terveysvaikutuksia ln sillä, että nukkuminen lähes estettiin. Pikku pätkiä annettiin nukahtaa, että oli , mistä täräyttää hereille.

      En tiedä, onko päähän kohdistettu muutakin kuin vartaloon,Särkee edelleen. Verenpaine oli koholla heti aamusta. -Päivällä on tietenkin kohdistaa päähän lisää.

      Illalla muistaakseni klo 22.30 sihinäpamautuksella hereille, arvasin, että 3 tunnin valvominen seuraa.
      Just niin. Puoli neljä nukahdin. Ja neljältä raju hyökkäys, Korvat sihisi, muut paikat kihisi ja värisi ja pisteli ihan syvälle asti. - Nousin ylös ja tulin pöydän viereen istumaan. Lattia värisi niin, ettei jalkoja voinut pitää sen päällä. Koko vartalo värisi voimakkaasti, siis ilmeisesti solut.-Kesti sen tavanomaiset puoli tuntia.

      Laskin, että klo 7.00 voisi yrittää nukkua, Joo, 15 min. ja sitten taas voimajak sihinäherätys.

      MITÄ TERVEYSVAIKUTUKSIA ARVELISITTE TÄLLÄ OLEVAN?

      Olin aamupäivän jokapaikan kipeä. Siis nivelet särki, jäsenet särki, sisuskalut kaikki kipeänä ILtapäivällä huimasi. Säryt olivat hellittäneet suurelta osin.

      TERKKUJA STALKKEREILLE, jos oli tarkoitus provosoida kirjoittamaan , se onnistui.

      • Anonyymi

        Mukava että kelpasi.

        Tänään uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava että kelpasi.

        Tänään uudestaan?

        Toivottavasti poliisi pystyy selvittämään IP:si.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi pystyy selvittämään IP:si.

        Minut pahoinpideltiin elektronisesti alkukesästä., Pää/aivot joutuivat kovaan käsittelyyn, Myöhemmin muistin erään TI:n kertoneen samanlaisesta. Hän nimitti sitä linkoukseksi, uudestaan ja uudestaan. Oen ollut kait pari vrk.enimmäkseen vintti pimeänä. Oli ripulikin. Herättyäni huomasin, että on hengitysvaikeuksia, ei ehdistusta, vaan hengittäminen ei toiminut kunnolla ja välillä pätki. Olin myös kuivunut. Kun yritin juoda, jouduin huomaan, ettei nielemisrefleksi toimi.- Siinä sitä hengissä selviytymistä. En olisi pystynyt soittamaan tai puhumaan. En ryöminyt rappukäytävään. -Tässä kirjoittelen mutta hengitysvaikeuksia ilmenee vieläkin eikä nieleminen suju normaalisti.

        Minua uuvutettu ja valvotettu ja kidutettu sen jälkeenkin. MUTTA TERVEUDEN HOITOON EN MENE APUA HAKEMAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut pahoinpideltiin elektronisesti alkukesästä., Pää/aivot joutuivat kovaan käsittelyyn, Myöhemmin muistin erään TI:n kertoneen samanlaisesta. Hän nimitti sitä linkoukseksi, uudestaan ja uudestaan. Oen ollut kait pari vrk.enimmäkseen vintti pimeänä. Oli ripulikin. Herättyäni huomasin, että on hengitysvaikeuksia, ei ehdistusta, vaan hengittäminen ei toiminut kunnolla ja välillä pätki. Olin myös kuivunut. Kun yritin juoda, jouduin huomaan, ettei nielemisrefleksi toimi.- Siinä sitä hengissä selviytymistä. En olisi pystynyt soittamaan tai puhumaan. En ryöminyt rappukäytävään. -Tässä kirjoittelen mutta hengitysvaikeuksia ilmenee vieläkin eikä nieleminen suju normaalisti.

        Minua uuvutettu ja valvotettu ja kidutettu sen jälkeenkin. MUTTA TERVEUDEN HOITOON EN MENE APUA HAKEMAAN.

        Kirjoitin paikkakunnan palstalle tarkemmin asiasta sitten, kun olin jo kohtuullisesti toipunut. Nestetystä aloin hoitaa niin, että taivutin pääni ihan taaksepäin. Tuli suora reitti suusta nieluun ja onneksi kurkunpää toimi oikein ja vesi valui ruokatorveen. Pikku liraus väliajoin. Tuoremehua, juotavaa jugurttia, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin paikkakunnan palstalle tarkemmin asiasta sitten, kun olin jo kohtuullisesti toipunut. Nestetystä aloin hoitaa niin, että taivutin pääni ihan taaksepäin. Tuli suora reitti suusta nieluun ja onneksi kurkunpää toimi oikein ja vesi valui ruokatorveen. Pikku liraus väliajoin. Tuoremehua, juotavaa jugurttia, jne.

        Tuossahan ei ole kyseessä mikään naapurilta tuleva "säteilytys" vaan ihan oikeasta sairaudesta on kyse, kannattaisi mennä lääkäriin ennenkuin se muuttuu kohtalokkaaksi ja jättää mainitsematta säteilyt niin apuakin voi saada.

        Noin teknisesti, ei ole sellaista säteilyä edes olemassa jolla tuollainen saataisiin aikaan paistamatta päätä/aivoja samalla. (ts. tappamatta kohdetta "sivuvaikutuksena")

        Kuulostaa hieman samalta mitä olen itse välillä huomannut, kun kuorsaa rankasti niin ilmeisesti kuivumisen takia juuri kitapurje turpoaa, osana lienee se että kuorsaamisen ilmavirta ärsyttää sitä. Kenties asiaan liittyy pölyallergia, josta myös kärsin, en ole varma.

        Kita- ja nielurisat on leikattu lapsena, kenties jos noin ei ole tehty tilanne olisi pahempi.

        Ja se korjaantuu, tosin hieman hitaasti, kun saa juotua.

        Olen omalla kohdalla miettinyt olisiko kyseessä satunnainen uniapnea johon tuo kuorsaaminen liittyy. Jos tilanteeseen liittyy uniapnea, se voi viedä hengen aikanaan.

        Ja se ilmenee selällään nukkuessa, ei jos olen kyljellä.

        Ei siis mitään tekemistä säteilyn tai naapurien kanssa; kyseessä on kehon oma reaktio.


    • Anonyymi

      On ja isoja.Lääkäriin pääsy tuntuu mahdottomalle.Perussairaudet on hoidossa ja vaikean astmanhoito sairaalanpolilla.Eläke asia ei edisty,jatkuvasti vaihtuva tervkesk.lääkäri pahentaa tilannetta..Työssä sairastunut.Ei mitään korvauksia.Työkässä roikkuminen,sopivaa työtä mailla halmeilla.Koulukin mutta mitä,on tehty kuntoutukset joista hyötyä,ammatillinen kuntoutusselvitys meni niin mönkään kuin vain voi.Ei siitä seurannut mitään.Tuntuu että pitäs koko ajan näyttää mennä juttuihin.Menisinkin jos jalat kantaisi,keuhkot toimisi.Lähtisin minne vaan.Nyt tullut asenne hälläväli..ei jaksa.Tuulimyllyjä vastaan taistelu

    • Anonyymi

      Hyvä kunto antaisi vastustuskykyä.

      TI:t joutuvat unihäirinnän takia potemaan univajetta. (Minä jo 5 vuotta.) Alentaa vastustuskykyä.

      TI: t ovat jatkuvan stressaamisen kohteina monenlaisella häirinnällä. Alentaa vastuskykyä.

      TI:t ovat elimisöltään rasituksen kohteina elektronisen häirinnän takia.. Rasitus alentaa vastustuskykä.

      • Anonyymi

        Että jos TI sairastuu koronaan, mitenkähän käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että jos TI sairastuu koronaan, mitenkähän käy.

        Kolme päivää kuumetta siihen liittyvine normi särkyineen, en muista milloin olen viimeksi nukkunut niin paljon putkeen.


    • Anonyymi

      Nyt halutaan, että vouhkataan 5 G:stä, mitä pahaa saattaa tehdä. E-häirintälaitteilla on jo vuosikausia tehty ihmiselle pahaa, paljon tiedetäänki asiasta.

      Luesjkelkaa tätä ketjua.

    • Anonyymi

      Meille aiheutetaan tapaturmia esim. ampumalla e-aseella jalkaan rappusissa.

    • Anonyymi

      korvapolille ja hammashoitoon 3 kuukauden jonossa

    • Anonyymi

      Oon myös saanut lääkärissä ala-arvosta kohtelua mutta en oo osannut sitä kyllä vainoomiseen yhdistää, enemmänkin ehkä sellaseen huono-osasuuteen ja "itseaiheutettuihin" vaivoihin. Pahoilla sydänoireilla ja aivoverenkierto-ongelmiin viittaavilla oireilla on vaan suunnilleen katottu että pystyn koskemaan nenääni ja lähetetty kotiin, nyt pääsin vihdoin tutkimuksiin kun joku sadisti pääs työntää sormet perseeseen :D

      Kyllähän tuota joukkovainoamista kumminkin tapahtuu varmasti täälläkin ja itellenikin on alkanu tapahtumaan kummia sattumia kiihtyvällä tahdilla. Ei voi kun toivoa että niiden ihmisten pahat teot tulee korkoineen takas ja ite vahvistuu. Mielenterveyspuolelta saa kyllä hoitoa kun sanoo että tuntemattomat henkilöt kohtelee huonosti ilman omaa syytä mutta hoito on isoilta osin kuola poskella valuvaks lääkitsemistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe