Ex-vasuri: Olin väärässä, liityn PS 2020

Anonyymi

X aikaa sitten liityin Vasemmistoliiton jäseneksi, sillä ajattelin että he ovat köyhän rivikansalaisen ystäviä, vaan eivät ole. Tässä esimerkkejä.

Ensin perustulolla käytiin vaalit ja noustiin hallitukseen. No, tuli nämä vaalit ja mitä tapahtui? Koko asia vaiettiin tyystin?!?

Toinen esimerkki, rahaa ollaan aina valmis antamaan muihin maihin köyhille, entä koska suomalaisille? Siis myös vaalien jälkeen?

Kolmas esimerkki, miksi köyhä joutuu maksamaan perintöveroa? Eikö köyhä saa edes perimällä saada pienen pääoman? Edes sen pienen, edes joskus.

Esimerkkejä on lisääkin, tähän en kuitenkaan niitä kirjoita enempää.

Vasemmistoliitto saa jäädä taakse. Tammikuussa 2020 laitan jäsenhakemuksen Perussuomalaisiin. Toivon että edukseni luetaan kyky oppia virheistä.

Hyvää syksyä ja talven alkua kaikille.

8

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten avaaja hyvin tietää:

Persujen trollitehtaat työskentelevät tauotta Kremlin hyväksi mm. iltapäivälehtien yleisönosastoissa. Edes Moskovan-Tiltu ei pystynyt aikanaan vastaavaan myyräntyöhön Moskovan hyväksi.

• Kommariluopio , hyvin näyttävät onnistuneen jos viime eduskuntavaalien tuloksia vertaa.

• Anonyymi

Tuskinpa tuo väärässäoleminen ainakaan tuolla valinnalla tulee korjaantumaan.

• Anonyymi

Persun satutunti.

• Anonyymi

Tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään.
      Äänestetään 40-luku takaisin.

• Anonyymi

Sosialistinen talous on aina perustunut kurjuuteen, kerätään kansalta omaan reppuun ja annetaan takaisin leipäkortteja.

• Anonyymi

Olen entinen Suomen armeijjan upseri. Erosin virasta, koska ymjärsin, että Suomen armeija on fashistinen. Se haluaa Suomeen diktatuuri.

Nyt kannatan puolustus liitto Venäjän kanssa. Venäjän armeijja on Suomen paras turva.

Änestän aina Perussuomalaisja. Koska olen isan maalline suomalajne!

• Anonyymi

157 kerran liityn perussuomalaisiin. Ainakin niin monta kertaa olen asiasta täällä ilmoittanut. Ihmeellistä on, että olen aina ollut venäjämielinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      31
      4214
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4027
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      58
      3634
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      85
      3479
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3311
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2876
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2805
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2586
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2294
    Aihe