Keskustan ulostuloilla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä faktatiedon kanssa.
Keskustan meuhkaamiselle ei pitäisi antaa julkisuutta. Keskusta vain kilpailee perussuomalaisten kanssa siitä, kumpi esittää populistisempia argumentteja,
Taktiikalla keskusta onnistuu hänen mukaansa saamaan ehkä kolme kannattajaa maaseudulta lisää, mutta menettää samalla muualla kolmesataa.
– Ja kun keskustan kannatus laskee alle kymmenen prosentin, niin ne alkavat häiriköidä oikein kunnolla, Soininvaara uskoo.
– Älämölö-myllyyn on odotettavissa vain lisää vauhtia jatkossakin, en usko että se on mihinkään häviämässä. IS
Punnittua puhetta Soininvaaralta.
Kepu luisuu kohti populismia
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puolueen kehityskaari on ollut juuri tuollainen kun Soininvaara kuvailee.
- Anonyymi
Kerro esimerkki keskustan populistisestä argumentistä.
- Anonyymi
Lähes kaikki Kärnän ulostulot
- Anonyymi
Keskusta on suomen vähiten populistinen puolue, koska yhtään esimerkkiä populistisestä lausunnosta ei ole osattu antaa?
- Anonyymi
Sanokaa nyt, että missä Soininvaara on tuollaista sanonut?
- Anonyymi
hei tynnyrissä kasvanut, luetko muuta kuin sonta-siionia?
- Anonyymi
Varmaan tuolta Osmon kirjoituksesta
https://www.verkkouutiset.fi/osmo-soininvaara-2015-raivosta-krista-kiurulle-jarruttaa-ja-jumiuttaa/ Iltasanomissa tämä ikivanha, viherpieru haukkuu nyt keskustaa populismista. Ei taida olla ihan kaikki lepakot tapulissa Soinivaarallakaan, kyllä vihervasemmisto on Suomen historian suurin populistinenliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tuolta Osmon kirjoituksesta
https://www.verkkouutiset.fi/osmo-soininvaara-2015-raivosta-krista-kiurulle-jarruttaa-ja-jumiuttaa/tässä kädettömille sonta siionin tavaajille..
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006282078.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä kädettömille sonta siionin tavaajille..
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006282078.htmlMielenterveyden ongelmista kärsivät vihreät tekee näin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006212805.html
- Anonyymi
Periferioihin kohdistuva aluepolitiikka kannattaa vain pikkuhiljaa pistää menneiden aikojen kansioon siitä yksinkertaisesta syystä, että siellä ei ole parinkymmenen vuoden päästä äänestäjiä.
Kepun aluepolitiikan himmeli romahtaa tuolloin viimeistään ja entisen maalaisliiton suurin bluffi valkenee tuolloin äänestäjäkunnalle. Ja sitten mennään rytinällä marginaaliin, kun äänestäjäkunta kuolee pois sekä nuorempi polvi kaupungistumisen myötä alkaa äänestellä niitä puolueita, mitä kaupungeissa yleensäkin.- Anonyymi
Eihän kaupungistuminen ole ollenkaan vihreän liikkeen ajama asia.
Vihreäthän muuttaa maalle asumaan ja viljelemään ekologisesti oman ruokansa.
Soinivaara ja Aalto voisivat ottaa mukaansa koko vihervasemmiston, sekä matut/mamut ja lähteä metsään käpyjä keräämään, niin koko maailma pelastuisi. Ehkä?
- Anonyymi
Tallitontun mielestä on populismiä kun puolustaa suomalaista lihaa ja sitä, että ihminen saa itse valita mitä syö?
Onko vihreiden tallitonttu fasisti?- Anonyymi
Minä kärsin kyllä niin kurjasta kohtalosta, että esim. ravintolassa minun on valittava syötäväksi niistä mitä on tarjolla, eikä se aina ole sitä mitä minä eniten haluaisin. Mutta sulle on vissiin suotu paremmat eväät tähän elämään, olen kateellinen.
- Anonyymi
Heikoilla eväillä yrittää viherkommunistit käydä keskustan kimppuun. :))))
- Anonyymi
käsi sydämelle kepulit... eikö suosion rankka lasku ja äänestäjien pako persuihin riipaise vannoutuneen maalaisliittolaisen sisintä?
sinne -tänne sohiva, äänekäs kärnämäinen populismi ei kuitenkaan ole vastaus mihinkään.- Anonyymi
Mainitse jokin asia mikä Kärnän puheissa on populismiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitse jokin asia mikä Kärnän puheissa on populismiä?
ehe ehe
- Anonyymi
Kyllähän Kärnä siinä oikeassa on että demareiden paksut pojat ovat itsekin mukana tässä posti gatessa vaikka sitä julkisuudelta pyritäänkin raivoisasti pimittämään
- Anonyymi
Kepu luisuu kohti sitä mitä marginaalipuolueen kuuluukin luisua...
- Anonyymi
Olisi kyllä upeaa jos Kepun kañatus tippusi alle 10%
- Anonyymi
Ainahan keskusta on lestapuolue ollut, mutta puheenjohtajansa agendojen myötä sen koko kansalle ymmärryttäminen oli lopullisen perikadon laukaisija.
- Anonyymi
PerusS on toinen maalaisliitto jota äänestetään myös suurissa kaupungeissa!
Elikkä sellainen on trendi nykyään ja se saa muutamat raivon partaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PerusS on toinen maalaisliitto jota äänestetään myös suurissa kaupungeissa!
Elikkä sellainen on trendi nykyään ja se saa muutamat raivon partaalle.Kepusta on siirtynyt väkeä perssuihin, ja se on hyvä asia. Sillä keskusta oli liian maltillinen puolue, ei laittanut sossu-komukoita tarpeeksi lujille, mutta perssut nyt laittaa.
Sossu-komukat häipyy suomesta prinvuoden sisällä, kun ne pannaan ojennukseen, sanoo perssut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepusta on siirtynyt väkeä perssuihin, ja se on hyvä asia. Sillä keskusta oli liian maltillinen puolue, ei laittanut sossu-komukoita tarpeeksi lujille, mutta perssut nyt laittaa.
Sossu-komukat häipyy suomesta prinvuoden sisällä, kun ne pannaan ojennukseen, sanoo perssut"Majuri" ei osaa valita, kumpaako puoluetta milloinkin edustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784