https://www.iltalehti.fi/talous/a/ed51823b-d622-404f-89d2-ce82f32a3ec9
Jos on riittävästi omaa pääomaa, niin mikäs on tuottavampaa hommaa kuin rakentaa itselleen (ja läheisilleen) omakotitaloja. Jossakin vaiheessa pari kolme vuotta enen myyntiin laittoa riittää muuttaa (paperilla) asumaan lähes valmiiseen taloon ja jatkaa rakentamista muutaman vuoden. Ja jos kaikki laskut saa ohjattua joillekin hallitsemilleen yrityksilla, niin aina parempaa. Lienee ihan normaali käytäntö pääjohtajatasolla. Kaikki tehdään tietysti itse ja talkoilla. Muutama virolainen "kaveri" tietysti mukana vain vaikeimmissa hommissa.
En oikeasti tiedä miten menee, mutta vamasti kannattaa. Vain mielikuvitus rajana.
Postin uusi toimitusjohtaja Turkka Kuusisto omakotitalojen tehtailijana
13
1831
Vastaukset
- Anonyymi
Posti hoitaa itse asian selvittelyn.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/301c9a12-6d80-4313-bf82-d2eb0cb5b74b
Yksi kysymys ja yksi vastaus. Jos vastaus on väärä, ulos 6 kk:n palkan bonusten kanssa. - Anonyymi
Näytä minulle yjsi rehellinen k ohtaja kokoomuslainen t ai porvari.
Niin minä näy t än sinulle jeesuksen- Anonyymi
Taitaa kylläkin olla demari, koska kuuluisaa demarisukua on hän!
- Anonyymi
Rikollinen mieli ja luonne ovat noihin hommiin melkein välttämättömyys.
- Anonyymi
Jos on miljoonatulot, osaamista, hiukan viitseliäisyyttä ja hyviä vastaavanlaisia kavereita asiantuntijoina, niin on melkonen kiusaus ihan vaan papereita pyörittelemällä hankkia muutama prosentti lisää nettotuloja. Tekemällä oppii koko ajan lisää konsteja. Kannattaa tietysti hankkia vielä pieni maatila, niin tulot senkun lisääntyvät.
- Anonyymi
Hakekaa lisätietoja Googlella tai Bingillä.
Yrittäkää saada Google näyttämään edes aloitusviestin otsikko. Yllätytte. Joku Googlelle mainoksista maksava on saanut kaiken suodatettua pois.
Taitaa olla liian arka aihe suurelle osalle isotuloisia yritysjohtajia. - Anonyymi
Mitä tuo laskujen kierrätys oma firman kautta kannatti ?
Mitä siinä kierrettiin ? ALV maksuja ?
Rahaa tuntuu olevan, kun pelkät tontit oli tosi kalliita.
Jotain epärehellisyyttä tässä ilmeiseti on.
Ei toimitusjohtajaksi hänen laistaan henkilöä- Anonyymi
Sitä mitä huijataan ja miten ja miksi, ei tarvitse kenenkään ulkopuolisen ymmärtää. Osa isompaa kuviota. Varmasti löytyy satoja tai jopa tuhansia muitakin omaan käyttöön tehtyjä ostoksia ihan kahvipaketeista alkaen. Kukaan ei jälkeenpäin pysty enää erottamaan mihin mikäkin on menneyt, joten ei voi syyttää mistään.
- Anonyymi
Postin toimitusjohtajien palkat vievät postin nurin sekä heidän pumppauksensa.
Ei ihme että pitää luoda lunta ja leikata ruohoa. Menkää posteljoonit sinne Turkan pihalle työskentelemään! - Anonyymi
Eihän tuo "pieni" rike ole mitään siihen verrattuna, että se pyritään salaamaan keinoja kaihtamatta. Missä muut lehdet? Googlehan tekee mitä vain rahasta, mutta mikä motiivi muilla on?
- Anonyymi
Muhkea lukaali kelpaisi monelle!
- Anonyymi
Vaihtoivat roiston toiseen roistoon, samanlaisia lahtareita kaikki johtajat ja paskakokkareet.
- Anonyymi
Postihan on tunnetusti alemmaltakin tasolta täynnä vajaa-älyistä paskaa nähty on aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791