Tulkaa joku mun kaa joku kerta Tuulirantaan
Tuuliranta
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voisin lähtee, pitääkö olla tuulipuku varusteena?
- Anonyymi
Odotin Tuulirannassa tuulipuku päällä ja rantakengät jaloissa, mutta ketään ei näkynyt. Ei yhtään ketään.
Olinko väärässä rannassa ?
Voin tulla uudelleen milloin vain, mutta sovitaan edes aika.- Anonyymi
No minä voisin tulla, mutta en halua että sielä ei sitten olisikaan ketään muita. Miten voi varmistaa että joku muukin tulee?
- Anonyymi
Soita mulle, niin sovitaan joku aika, jolloin ollaan paikalla yhtä aikaa.
Jookos kookos ? - Anonyymi
Nyt on pakko päästä nukkumaan. En enää jaksa valvoa ja odottaa soittoasi, mutta jos ja kun soitat, niin anna soida pitkään, koska nukun sikeästi.
ps. tilasin jo uuden tuulipuvun Black friday eduin.- Anonyymi
Tänään on Black Perjantai, minä ostan perunaa 10kg säkin jos saa halvalla, eli jotaki 50 senttiä kilo pitäis olla tuo hinta. Ja mitä tulee tuohon Tuulirantaan lähtemiseen, niin olisi viisaampaa kokoontua sinne Jouluaattona tai Uudenvuoden aattona.
- Anonyymi
Varmaan. Pannaan perunat nuotioon.
Hiilospenura on huva eväs myös tuulirannassa.
Missäs tämä kuuluisa -Tuuliranta- sijaitsee ?- Anonyymi
Se on siinä tyynenrannan ja myrskyrannan välissä, hieman vasemmalla, oikealta katsottuna.
- Anonyymi
Sysmässä =)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984