Tuuliranta

Anonyymi

Tulkaa joku mun kaa joku kerta Tuulirantaan

9

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä voisin lähtee, pitääkö olla tuulipuku varusteena?

• Anonyymi

Odotin Tuulirannassa tuulipuku päällä ja rantakengät jaloissa, mutta ketään ei näkynyt. Ei yhtään ketään.
      Olinko väärässä rannassa ?
      Voin tulla uudelleen milloin vain, mutta sovitaan edes aika.

• Anonyymi

No minä voisin tulla, mutta en halua että sielä ei sitten olisikaan ketään muita. Miten voi varmistaa että joku muukin tulee?

• Anonyymi

Soita mulle, niin sovitaan joku aika, jolloin ollaan paikalla yhtä aikaa.

Jookos kookos ?

• Anonyymi

Nyt on pakko päästä nukkumaan. En enää jaksa valvoa ja odottaa soittoasi, mutta jos ja kun soitat, niin anna soida pitkään, koska nukun sikeästi.

ps. tilasin jo uuden tuulipuvun Black friday eduin.

• Anonyymi

Tänään on Black Perjantai, minä ostan perunaa 10kg säkin jos saa halvalla, eli jotaki 50 senttiä kilo pitäis olla tuo hinta. Ja mitä tulee tuohon Tuulirantaan lähtemiseen, niin olisi viisaampaa kokoontua sinne Jouluaattona tai Uudenvuoden aattona.

• Anonyymi

Varmaan. Pannaan perunat nuotioon.
      Hiilospenura on huva eväs myös tuulirannassa.

Missäs tämä kuuluisa -Tuuliranta- sijaitsee ?

• Anonyymi

Se on siinä tyynenrannan ja myrskyrannan välissä, hieman vasemmalla, oikealta katsottuna.

• Anonyymi

Sysmässä =)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17263
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5092
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2813
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      155
      2159
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1873
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      22
      1674
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1668
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      409
      1597
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1447
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      13
      1359
    Aihe