Tulkaa joku mun kaa joku kerta Tuulirantaan
Tuuliranta
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voisin lähtee, pitääkö olla tuulipuku varusteena?
- Anonyymi
Odotin Tuulirannassa tuulipuku päällä ja rantakengät jaloissa, mutta ketään ei näkynyt. Ei yhtään ketään.
Olinko väärässä rannassa ?
Voin tulla uudelleen milloin vain, mutta sovitaan edes aika.- Anonyymi
No minä voisin tulla, mutta en halua että sielä ei sitten olisikaan ketään muita. Miten voi varmistaa että joku muukin tulee?
- Anonyymi
Soita mulle, niin sovitaan joku aika, jolloin ollaan paikalla yhtä aikaa.
Jookos kookos ? - Anonyymi
Nyt on pakko päästä nukkumaan. En enää jaksa valvoa ja odottaa soittoasi, mutta jos ja kun soitat, niin anna soida pitkään, koska nukun sikeästi.
ps. tilasin jo uuden tuulipuvun Black friday eduin.- Anonyymi
Tänään on Black Perjantai, minä ostan perunaa 10kg säkin jos saa halvalla, eli jotaki 50 senttiä kilo pitäis olla tuo hinta. Ja mitä tulee tuohon Tuulirantaan lähtemiseen, niin olisi viisaampaa kokoontua sinne Jouluaattona tai Uudenvuoden aattona.
- Anonyymi
Varmaan. Pannaan perunat nuotioon.
Hiilospenura on huva eväs myös tuulirannassa.
Missäs tämä kuuluisa -Tuuliranta- sijaitsee ?- Anonyymi
Se on siinä tyynenrannan ja myrskyrannan välissä, hieman vasemmalla, oikealta katsottuna.
- Anonyymi
Sysmässä =)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993645Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975