Ladyboy kokemuksia ?

Anonyymi

Olen uteliaana seuraillut näitä ilmoituksia netistä. Vaikka pidänkin itseäni täysin heterona, niin pieni rajojen etsiminen kiinnostaisi. Thaihierontapaikkoja, joissa on ladyboy hieromassa olen etupäässä katsellut. Lähinnä ajatus siitä miten tuohon itse reagoisi luonnossa kiinnostaisi. Millaisia vinkkejä kokeneemmilla on annettavana ensikertalaiselle ? Mitä kokemuksia olette hankkineet ja ovatko ne olleet positiivisia/negatiivisia? Siis nimen omaan thaikuista kysymys, muut shemalet ei kiinnosta...

25

12826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä missä noita Suomessa olisi, mutta Puolassa kyllä ja Saksassa myös.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään hetero ole, jos ajatukset ladyboyssa. Olet piilohomo, eli kaapissa oleva bi-mies, niinkuin meistä suurin osa miehistä on, niinkuin minäkin. Uskallan lyödä vaikka vetoa, että olet miettinyt, miltä tuntuisi koskea miehen kovana seisovaa kalua ja jopa ottaa se suuhun.
      Olet miettinyt, miltä se tuntuu, kun kalu työntyy supistajalihaksen läpi thaipojan tiukkaan suoleen. Elikkä et ole mikään hetero.!!
      Ps. Se muuten tuntuu tosi hyvältä. Eli vaimosi ei ota kakkoseen. Kokeile, et pety...

    • Anonyymi

      Thaimaan lomalla meillä oli "opas " kaksi viikkoa, joka oli Ladyboy. Oli pitkät sääret, pieni peppu ja isot rinnat. Maksoimme 300,- euroiksi muutettuna, ja tuo Ladyboy oli meidän kummankin käytettävissä kaksi viikkoa. Olihan se ihmeelistä katseltavaa, kun korkokenkiin ja mustiin sukkiin pukeutunut munilla varustettu tyttö pani vaimoani. Ja minä tuota sitten anukseen. Ei nyt ollut mun juttu, mutta tulipahan kokeiltua, vaimo kyllä tykkäsi.

      • Lukisin mielelläni lisää teidän matkasta.


      • Anonyymi

        Pääsin Kummini seuraksi Thaimaan matkalle. Vuokrasi meille kummallekkin Ladyboyt oppaiksi. Tiesin kyllä Kummini pervoksi mutta en arvannut miten. Maksoi niille urakka palkkaa mun nussisimisesta. Panivat mua peppuun koko matkan ajan nännit väristen. Olivat tosi innoissaan kun pääsivät TOP-paikalle Bottomin ollessa Made in EU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin Kummini seuraksi Thaimaan matkalle. Vuokrasi meille kummallekkin Ladyboyt oppaiksi. Tiesin kyllä Kummini pervoksi mutta en arvannut miten. Maksoi niille urakka palkkaa mun nussisimisesta. Panivat mua peppuun koko matkan ajan nännit väristen. Olivat tosi innoissaan kun pääsivät TOP-paikalle Bottomin ollessa Made in EU.

        Mitä vittuu tarkottaa top ja bottom? Miks ei voi puhua Suomea??? Mua ei edes mikään Thai ladyboy kiinnosta. Yök, miehiä ne. Mua kiinnostaa esim. Brasilia, Venezuela, Kolumbia ladyboy. Eli NAINEN kellä upeat rinnat, sääret, peppu, hiukset, huulet jne., mitä naisella kuuluukin mutta nupiksi poikkeuksena hyvä kulli.

        Enkä mitään panoa haluu puolin enkä toisin koska en ole hintti. Haluan ainoastaan suulla ärsyttää ladyboyn niin että kivesten ja varren kun nuolen, niin näen miten mulkku valuu ja maistan sitä sekä tuijotan niin kauan kunnes lisahduksen ääni kuuluu kun se purkaa ja sit lätsähdys kun se paiskaa liemet mun kasvoille ja huulille sekä kurkkuuni.


      • Anonyymi

        Upeeta että vaimosi suostui tuohon


    • Anonyymi

      Paras pillu on ladyboyn pylly. Paras klitoris on ladyboyn kulli. Kun kerran kokeilee, niin haluaa aina vain uudestaan. Ladyboyt on seksikkäitä, eikä niiden panemisessa ja imemisessätarvitse olla mitään homoa.

      • Anonyymi

        Paras itsensä huijaus, mitä kuullu koskaan... En ole alkoholisti, vaikka vedän pullon kossua päivässä... Vastaa suunnilleen samaa.... Joko bi tai homo... Valitettavasti..... Jos kulli ja miehen persereikä kiinnostaa.!!!


      • Anonyymi

        olin skeptinen mut nyt leidarit on ykkösiä!! naisilla ei mitään jakoa!!


    • Itse olen bi, joten kokemukset ladyboy-hierojista ovat hieman toisella pohjalla kuin sinulla toiveet ja odotukset "täysin heterona".
      Mutta toki he osaavat toimia myös hienovaraisesti niin, että voisit kuvitella olevasi hieman kokeneemman thaihierojan hoidossa. Toisaalta kysyn, miksi sitten mennä ladyboylle, jota ainakin omien Suomi-kokemusteni mukaan ovat jo hieman vanhempia, kun voit mennä Suomessakin todella nuorien naispuolisten thaikkuhierojien hoitoon?
      Jos kuitenkin päätät kokeilla ladyboyn palveluja, niin ainakin seksitreffit -sivustolta löytyy muutamia kokemisen arvoisia vaihtoehtoja.
      Viimeisin, jonka luona itse kävin oli Tikkurilassa vastaanottoa pitävä Nadae, joka on ehkä joku 30-35 vuotias hieroja. Nadae kyllä tuntuu käyvän melko suorasukaisesti jalkojen hieronnan jälkeen myös nivusien hierontaan. Ainakin minun tilanteessani, kun nimenomaan sitä tulin häneltä hakemaan. Rentoutus oli hyvä ja suosittelen ehdottomasti.
      Toinen jota voin oman kokemukseni perusteella suositella on niin ikään sksitreffit-sivuston transuista Helsingin Kalliosta löytyvä Napi, jonka luona olen pari kertaa käynnyt.
      Molempien ladyboyhierojien kohdalla kehottaisin sinua kuitenkin menemään pidemmälle kuin olet aloituksessasi ajatellut. Unohda tuo tuo "pidän itseäni täysin heterona" -ajattelu ja lähde leikkiin avoimella mielellä. Nadae ja Napi ei tee sinulle mitään pakolla, mutta antavat mahdollisuuden ihan oikeasti ylittää rajasi juuri niin pitkälle, kuin itse haluat.
      Ehdottomasti kannattaa kokeilla, mutta ole hintaneuvotteluissa tiukkana. Etenkin Kallion Napi yrittää lypsää lisähintaa jokaisesta lisäpalvelusta, jonka hän sinulle tekee. Nadae on taas tässä suhteessa reilumpi, summa sovitaan ja maksetaan aluksi ja sitten tehdään kaikki se, mitä asiakas haluaa.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti ja Nadae on herkku😛


      • Anonyymi

        Ölen käynyt monta kertaa Napin nussittavana, ja aina olen tyytyväisenä lähtenyt.


    • Anonyymi

      Viimeisin kokemukseni ladyboystä on viime viikon perjantailta Helsingin Ruoholahdesta.
      Olin jo jonkin aikaa ihaillut Oddin kuvia seksitrefiit-palstalla ja nyt avautui oivallinen mahdollisuus tutustua häneen hieman syvällisemmin.
      Sisään siistiin asuntoon ja Oddi oli vastassa kiihoittavassa lyhyessä kimonossa. Sovittin, että otan pienen hieronnan ja päälle tyydytyksen käsin. Hinta oli sangen kohtuullinen 150 euroa.
      Riisuin itseni, kävin sängylle puhtaan ison pyyhkeen päälle makuulle ja Oddi tuli jalkojeni väliin aloittaen hieronnan jaloista, hieroen myös pyllyn ja hartiat. Sitten hän palasi hieromaan pyllyä ja kiusoitteli samalla hieman reisieni sisäpintoja ja pusseja.
      Jonkin ajan päästä hän pyysi minut selälleen, riisui kimononsa ja tangansa ja ryhtyi hivelemään syliäni.
      Minä hamusin hänen kullinsa ja pussinsa käsiini, hieroin niitä, puristelin kiinteitä pakaroita ja kuljetin sormeni hänen kireälle reiälleen.
      Oddi kiihoittui ja hänen kalunsa kovettui ja halusin sen suuhuni. Sainkin pyöräytettyä Oddin päälleni kuusysiin, nuolin hänen pyllyään ja pieniä kireitä pusseja sekä hamusin hänen kalunsa huulieni väliin.
      Ihanan kiimaista touhua, mutta niinhän siinä vaan kävi, että kiihkoni ja Oddin ihana runkkaus aiheutti minulle nopeamman laukeamisen kuin olisin halunnut.
      Olisin ehkä kaivannut "uutta viritystä", mutta Oddin mielestä homma oli nyt hoidettu. Ja niinhän se olikin, olin ostannut juuri tämän, en esimerkiksi tunnin touhuaikaa rajoittamattomilla laukeamisilla.
      Yleensä minulla on vaikea laukeamisen jälkeen päästä uudelleen tunnelmaan vaan mieleeni nousee häpeä ja haluan nopeasti pois tilanteesta. Nyt olisi tosin käynyt toisin, sillä olisin kyllä ollut valmis uuteen taistoon Oddin kanssa.

      • Anonyymi

        Jasmine Helsingistä on oikea namupala


      • Anonyymi

        Oddi on kyllä hyvä ja kaunis. Hieman karvainen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmine Helsingistä on oikea namupala

        Skattan Jasmine antaa kunnoĺla kyrpää perseeseen.


      • Anonyymi

        pari kokemusta oddista, täytyy sanoa et kyyti olim hyvää!! ooon top!! ei ollut kiire ja oddi piti huolen et tulin 2 kertaa, oddin herkun sain tulemaan kerran. ihanan pieni tiukka peba!! tuun käyttämään uudestaan!!


    • Minulla on viime kuukausilta muutama kokemus Kalliossa toimivasta Nansiista.
      Hän on hyvä hieroja jos varsinaisen hieronnan haluaa.
      Viime aikoina olen kuitenkin ”yleishieronnan” sijaan keskittynyt lantionseudun rentoutukseen.
      Vatsalleen sängylle, Nansii hieromaan pyllyä, pian tunnen jo hänen kielensä pyllynreiässäni ja hetken kuluttua rasvattu kalu on kolkuttelemassa samaa reittiä.
      Hetken takaapäin kalua otettuani haluan kääntyä selälleni, saan ison tyynyn lantioni alla ja pian Nansii panee minua lähetyssaarnaaja-asennossa.
      Eihän siinä kauaa mies kestä kun Nansii samaan aikaan panee minua perseeseen ja runkkaa kaluani.

    • Anonyymi

      Ajattelin tulla kirjottelemaan omat kommentit ja kokemuksia näistä Suomeen kiertävistä leidareista.
      Pysytään postissa ja jätetään kaikki muut pois paitsi Nansii.

      Pitkään vetkuttelin hänen tapaamista, koska kuvissa kaikista miehekkäin. Kannatti silti mennä. On iloinen ja ystävällinen ihminen. Antaa ekaksi todella hyvän ja rentouttavan hieronnan, jonka jälkeen nuolee hanurin antaumuksella. Siitä sitte alkas huulihölkkä sängyssä kyljellään ja yhtäaikaa imeskeltiin. Omaan kuitenkin valtavan halun imuhommiin ja Nansiin tämän huomattua lopetti hän imemisen ja antoi mun hoidella hommia siinä. Siitä panohommiin ja sekin laji tällä tytöllä hanskassa. Jo kesken panon sovittiin että seuraavalla kerralla varataan enemmän aikaa, kun kummallekkaan ei käytetty aika riittänyt.

      Selkeesti paras leidari ikinä, osaa ja tykkään touhuista. Suikkarista annettiin molemmat kymmen pistettä toisillemme. Lähtiessä halattiin, naurettiin ja sovittiin että jatkoa on luvassa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      99% Thaimaan maksullisista leidareista on HIV positiivisia. Onnea kaikille paneskelijoille.

    • Anonyymi

      mä haliuaisin ransunaista..tjammu.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe