Heippa! Oli kyllä kaikkien aikojen parsta vain elämää jakso.
Maijan päivä
2
659
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan, johtui pitkälti siitä että Vilkkumaa ei itse laulanut. Se tekee aina illasta paremman.
Miltähän Maijasta tuntui kun joka ainoa cover oli parempi kuin hänen esittämä orkkis? - Anonyymi
En pystynyt oikein katsomaan. Joku mitta tuli minulla täyteen tämän ohjelman kohdalla. En vaan enää jaksa sitä ..tun analysointia ja avautumista ja taas analysoidaan ja sitten vedetään ja sitten se loputtomalta tuntuva kehumunen ja sitten analysoidaan sitä vetoa miten mieletön se oli ja sitten se vaivaantunut kliimaksi siinä pihalla kahden kesken... Joutui kelaamaan melkein koko nauhoitteen.
Laurille pisteet omasta esityksestään, se jätti sentään vähän sokeria kielen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010