Olen jäänyt koukkuun muutamiin ns. tosi-tv-sarjoihin. Subilla on jo kauan ollut Ulosottomiehet. Se on kiva katsoa, kun voi ajatella, että onneksi en itse ole tuossa jamassa.
TLC:llä on Hengenvaarallisesti lihavat. Kiva katsoa, miten ylilihavat saavat pudotettua painoaan jos saavat. Tohtori Nowzaradan neuvoo heitä ja tekee lihavuusleikkauksia sekä ihonpoistoja laihtumisen onnistuttua.
Samalla kanavalla on Apua, mikä tauti! Siinä esitellään mitä erikoisimpia tauteja, jotka vaikuttavat ulkonäköön, ja niiden parantamisyrityksiä.
Murhaaja kotonani, kanavaa en nyt muista.
Kadonneet, on nyt tauolla.
National Geographicin Hetki ennen tuhoa.
Suosikkisarjojani
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi katson tai olen katsonut ainakin seuraavia:
Kauneusoperaatio helvetistä
Poliisi-tv
Rikostarinoita Suomesta
Rikoksen anatomia - Anonyymi
Lisäksi katson tai olen katsonut ainakin seuraavia:
Kauneusoperaatio helvetistä
Poliisi-tv
Rikostarinoita Suomesta
Rikoksen anatomia Tohtori Paise
- Anonyymi
Himohamstraajat
Maailmanlopun odottajat, lopetin katsomasta, koska siinä esitellään pääasiassa aseita. Lienee USA:n Kansallinen kivääriyhdistys sponsorina.
Vähän aikaa näkyi suomalainen plastiikkakirurgiaohjelma, jossa asiakkaat esittelivät estottomasti mm. rintojaan.- Anonyymi
Vankilassa ulkomailla.
Kuolemaantuomitut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vankilassa ulkomailla.
Kuolemaantuomitut.Rikoksen anatomia.
- Anonyymi
Joskus katson tuota ahmimisohjelmaa. Miten ihminen voi syödä niin paljon. Lähetti tuo kassillisen grilliruokaa jälkiruokineen ja kaikki menee yhdellä istumisella.
Sitten ihmettelevät kun eivät laihdu. 100 kiloisilla siskoksilla rasvapatti otsassakin. - Anonyymi
Hyvä tuo Ulosottomiehet. Valtaosa ellei kaikki käsiteltävistä tapauksista ja häädöistä on ulkomaalaisten ulosottovelkoja ja häätöjä jotka ovat tulleet britanniaan muista maista. MItenhän olisi sama asia Suomessa?
NAtGeolta mielenkiintoisia dokumentteja esim. muinaisesta Egyptistä, Morgan Freemanin Monet jumalat on myös mielenkiintoinen ja tietenkin Lentoturmatutkinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924