Hoh hoo! Kawasaki pyyhkii jälleen pöytää muilla "super"nakuilla julkaisemalla z h2:sen. Jonkun on vaan asetettava riman korkeus uusiksi aika ajoin..
Kawasaki vie ja muut, no..
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Vosisiko joku selittää yhden asian minulle ?
Kawasakin kilokyykyssä Ninjassa on vakiona 200hp. Tämä h2 on samalla koneella ja siihen on lisätty turbo ja silti tehoa sama 200hp ! Miten tuo on teknisesti edes mahdollista ettei teho nouse ?! Vääntöä hieman enemmän ,mutta ei edes sitä ole merkittävästi enempää. Testeissä h2 ei ole myöskään kiihtynyt ahtamattomia paremmin. Minun mielipide: tuo on yksi suuri kusetus jota vain tyhmille saadaan myytyä. - Anonyymi
Nakussa ei tietenkään tarvita huipputehoja, sehän on selvä.
Ja sekin on selvä, että samasta myllystä voidaan ottaa eritasoisia tehoja ulos lukemattomin eri tavoin.
Kyseessä jokamiehen hiukan halvempi lelu. Kelpaisi kyllä minulle, paitsi hinnaltaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201