Yhdysvaltain oikeusministeriö on aloittanut rikostutkinnan siitä, kuinka ministeriön oma taannoinen Venäjä-tutkinta sai alkunsa, kertoo New York Times -lehti lähteisiinsä nojaten.
Brennan, Clapper, Comey ja kumppanit tulevat saamaan elinkautiset, mahdollisesti kuolemantuomion. Obama, Clinton ja klaaninsa ovat myös liipasimella. Itsemurhia odotettavissa.
Tulossa mahtavia viihdehetkiä television ja netin ääressä.
Trumpin vastainen vallankumousyritys tutkitaan huolella!!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on kyllä ehdottomasti paras presidentti ikinä.
Kestään muusta ei ole kirjoitettu uutisia yhtä paljon. - Anonyymi
Saakohan Hesarin toimittajat paskahalvauksen, kun demokraattien salajuonia aletaan tutkia huolella? Se Durham on vittumaisen näköinen mies. Toivottavasti Obamaa nöyryytetään kunnolla...
- Anonyymi
Britit, aussit ja italiaanot ainakin ovat olleet mukana torpedoimassa Trumppia. Taidan ostaa 100 tuuman näytön heti maanantaina.
- Anonyymi
Sinne olisi paljon parempi saada joku oma ehdokas, Mita hiton hyotya meille on valita useammasta huonosta vaihtoehdosta jossakin rapakon takama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104