Yhdysvaltain oikeusministeriö on aloittanut rikostutkinnan siitä, kuinka ministeriön oma taannoinen Venäjä-tutkinta sai alkunsa, kertoo New York Times -lehti lähteisiinsä nojaten.
Brennan, Clapper, Comey ja kumppanit tulevat saamaan elinkautiset, mahdollisesti kuolemantuomion. Obama, Clinton ja klaaninsa ovat myös liipasimella. Itsemurhia odotettavissa.
Tulossa mahtavia viihdehetkiä television ja netin ääressä.
Trumpin vastainen vallankumousyritys tutkitaan huolella!!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on kyllä ehdottomasti paras presidentti ikinä.
Kestään muusta ei ole kirjoitettu uutisia yhtä paljon. - Anonyymi
Saakohan Hesarin toimittajat paskahalvauksen, kun demokraattien salajuonia aletaan tutkia huolella? Se Durham on vittumaisen näköinen mies. Toivottavasti Obamaa nöyryytetään kunnolla...
- Anonyymi
Britit, aussit ja italiaanot ainakin ovat olleet mukana torpedoimassa Trumppia. Taidan ostaa 100 tuuman näytön heti maanantaina.
- Anonyymi
Sinne olisi paljon parempi saada joku oma ehdokas, Mita hiton hyotya meille on valita useammasta huonosta vaihtoehdosta jossakin rapakon takama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329