Niin mistähän johtuu?
Vastaukset 7
Hah hah olet hauska. Kukaan ei ole teille paskaläjille katkera
- Anonyymi
HeH ! sinäpä vasta huumorivelikulta oikein oletkaan ,,haluaisin tutustua sinuun ja hieman käsitellä lempeästi sinua ,,vauh aika mies !
tv. Herra 47,ylistaro
- Anonyymi
Missä edes on Lapua? Ei mua ainakaan edes kiinnosta, missä semmoinen on.
- Anonyymi
Me Seinäjokiset olemme vieneet teiltä kaiken: Maineen, rahat, piispan, Tuomiokapitulin ja naiset. Ette te juntit pärjää meille varakkaille, sivistyneille miehille.
- Anonyymi
Seinäjoki on Suomen surkein paikkakunta ,en ole Laualta.
- Anonyymi
Nyt taitaakin olla kyse ihan muusta kuin noista naisista Jne..
juuret johtaa urheiluun, jossa Ääs-joki ei pärjää, ei vain onnistu.
Urheilu oli se sitten sohva/penkkiurheilua saa patin kiuhumaan ja vihan nousemaan.
Onhan tuo nyt nähty, monen monta kertaa.
Seinäjoella urheillaan hokien/huutaen, sitä naisen kusivärkkiä ja toinen huomiota herättävä urheilulaji on kädenhuitaisulla roskat, tölkit, pullot pitkin- poikin mihkä sattuu. - Anonyymi
Löytyykös seinäjoelta intiaaneita tuskin, lapualla heitä on paljon.
"Pääsevätkö myös verivihollisenne, siouxit, teidän paratiisiinne?" - "Pääsevät", he yllätyksekseni vastasivat. "Johan me sanoimme sinulle, että kaikki taistelu päättyy kuoleman jälkeen. On vain yksi paratiisi kaikille, niin pahoille kuin pyhillekin. Siellä kaikki intiaanit ovat sukulaisia!"
(Kitschi-Gami)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682970- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141169Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501091Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621031Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77842
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32709